reklama

Rock machine Blizzard ´07

Dobrý den, měl bych prosbu. Někdy na jaře bych si rád koupil kolo Rock machine Blizzard model 2007, u kterého bych rád vyměnil přední vidlici Manitou R7 za Rock Shox Recon 351 Solo Air model 2007. První moje otázka se týká vhodnosti terénu, mám rád prudké a dlouhé sjezdy (samozřejmě počítám i menší závody, proto kategorie XC), za druhé bych rád věděl, jaká je celková vyváženost jednotlicých komponentů vzhledem k ceně a kvalitě, moc díky

[ Zpět ]
Datum: 08.02.2007
Autor: Neregistrovaný uživatel (Benny ([email protected]))
  • Re: Rock machine Blizzard ´07

         

    Možná bych se k tomuto tématu neměl moc vyjadřovat (nejsem moc odborník v tomto směru) ale řekl bych, že na dlouhé a prudké sjezdy jsou primárně určeny jiné kategorie kol u RM např. AllMountain. Každopádně i tebou vybrané kolo by je mělo zvládnout.
    Co se týká vyváženosti komponentů - ty co mám na svém kole já (LX, XT) jsou v pohodě, u zbytku to bude asi to samé. Jenom se prý občas objevují problémy u těch brzd (bylo to tu někde v dřívějších diskuzích). Vidlici by možná stálo za to probrat spíš s Milanem (tuning-test), který se touto problematikou zabývá.
    Pro porovnání jednotlivých kol: http://katalog.cykl.cz/
    Můžes se tam mrknout, je tam většina kol na našem trhu. Co se mi celkem líbí a není tam: http://www.superior.cz/cz/kolekce-2007/mtb...
    Ale jinak, pokud už jsi rozhodlý pro RM, nebál bych se toho - za ty prachy by to už mělo něco vydržet, ne? :o)

    [ Zpět ]
    Datum: 11.02.2007
    Autor: Pepe
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Rock machine Blizzard ´07

         

    Něco najdeš v tomhle tématu
    http://www.nakole.cz/new/diskuze/tema.php3?id=4145

    [ Zpět ]
    Datum: 11.02.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Rock machine Blizzard ´07