Kolik km (jeden směr) jezdíte na kole za prací, Ja jezdím (teď jsem začal po zimě) do školy a mam to 15km po cyklotrasach, 12 po cestě. Chci se jen dozvědět jestli je to dost nebo málo.
Do školy to mám od 6,2 do 6,6 km jedna cesta podle konce trasy po silnici nebo polňačce, což je docela málo. Je tam několik drobných kopečků (severní polovina Brna).Nejkratší možná trasa by byla ještě o kus kratší, ale už mě sejmuli i na té nejnefrekventovanější možné, kterou jezdím, takže tu kratší neriskuju. Na té je hodně nebezpečných míst. Když jsem jezdil na brigádu abych splatil svoje první lehokolo, bylo to asi 10,5km po rovině, což mě taky připadlo jako ideální pro dojíždění na kole a ne třeba autem. Těch 12 až 15 bych klasifikoval jako velmi slušný každodenní trénink, to už dělá nějakých 6-7 tisíc ročně bez víkendů a dovolených.
... dost nebo málo? Zvláštní otázka. Je to proste tolik, kolik máš do školy. znamená to, že pokud se z tohoto průzkumu dozvíš, že většina lidí jezdí míň nebo víc, tak si budeš hledat jinou školu, abys trasu zkrátil nebo protáhl?
Já to mám do práce ušmudlaný 2 km.
Mám to do práce + - 9km.Jestli je to dost či málo,těžko říct.V podstatě do práce je to dost.Nevim,jak vy,ale já tam zrovna s nadšením nejezdím.Je to povinnost a tu se snažim mít vždy co nejrychleji za sebou.A když tě takhle po ránu přepadne nevolnost...,to pak musím dost dupat,abych nepřijel pozdě.
Z práce už je to v poho,hlavně, když občas hodim povinnosti za hlavu a místo domu hned vyrazim do přírody.
V klidu,langsam,kochat se a vychutnávat jízdu.
Ja to mam do prace 8 km. Tazko povedat dost alebo malo. Tak raz do tyzdna este z prace zabehnem k dcere a to je potom cesta spat tak okolo 25 kilometrov(ale skoro uplne po rovine). Jazdim uz na tretiu adresu a do prvej prace som to mal cca 12 kilometrov cez riadny kopec a ta trasa sa mi zdala najkrajsia (rano cez les, kde si nikoho nestretol, prve auto stretnes az 100 metrov pred pracou, tam sa tomu neda vyhnut). Mam velku vyhodu , ze v kazdej praci som mal k dispozicii sprchu, tazke bolo jedno do akeho kopca som sa pachtil.
Ráno jezdím do práce ještě převážně po hl. silnici a ujedu vzálenost kolem 14,5 km. Můžu si to dovolit, neboť se v cíli snažím být kolem páté, abych se vyhnul tomu šílenství v těchto místech, které začíná úderem páté hod. Zpátky domů už jezdím ale raději hodně "bokem" a obvykle si i něco přidám, tak do těch pěti km
Tam i zpátky = 23 km. Nejezdím v dešti a při náledí.
Na jaře a na podzim (v zimě nejezdím) si cestu zkracuji metrem a pak to mám 16 km do práce a 12 km z práce. V létě si to zkracuji jen ráno a to mám 17 km do práce a 25 z práce. Celkem to stačí, mám po cestě stoupání 180 m výškových.
...do práce (Praha) 7,5 až 8 km podle toho, jestli se cestou ještě stavim v krámu pro sváču. A z práce si někdy zajíždim na úřad, na poštu, na nákup (brzy přibude i cesta do školky) nebo na zahrádku na pivko :-) takže se to cestou zpátky nasčítá i na 10-20 km. Stejně jako Airline nevyjíždim když leje nebo je náledí.
ja to mam cca110km,ale jezdim jen 2x tydne Po, Pa.jezdim pravidelne kdyz je alespon tech 15stupnu nad.
letos jsem zde ve skole na kole poprve. co se tyce jezdeni primo do skoly v tydnu,tak to sabotuji,protoze ve skole si nelze nikam bezpecne ulozit kolo.
Tak to je fakt špatné my máme možnost dát si kolo přímo do třídy, ale nevím jak dlouho to bude procházet. Ale na střední škole jsme dávali kola do šatny..ale to nebylo moc bezpečné. On je problém v tom že školy se vůbec netavěly na to že by tam mohl někdo jezdit na kole nebo dokonce autem..neni parkování..a tak se pak všichni tlačí v přeplněných tramvajích,,hrůza..jako dobytek a ti co se tam "nevedřou" tak čekají na další,, a na kole už bych byl dávno doma..:-)
kolo do tridy je mozne,ale pri celodennim stehovani po skole je nemyslitelne tahat s sebou kolo.
pred skolou{CVUT dejvice} jsou stojany na kola,ale meho milacka za 20tis. bych tam nenechal ani minutu.v prvaku mi zde ukradli stareho favorita,tak jiz neudelam 2x stejnou chybu.
proste musim jezdit do skoly metrem,fuj.poradi nekdo kam ve skole s kolem??
No já to mám lepší, stojany u nové budovy FEKT a PF na Kolejní nejsou, takže to zamykám k zábradlí takové malé varandičky za oknem přednáškovky, ve které máme většinu přednášek. Sedím dva metry od kola a sklem až k zemi ho vidím jako na dlani. A protože je to lehokolo, tak můžu pozorovat všechny ty čumily, co si ho chodí prohlížet.
2x tydne z Pardubic do Hradce Kralove a zpet, cca 22km na cestu.
16,6 km ta nejkratší až 19 km ta trochu příjemnější cesta tam, to samý zpátky. Denně: roční doba, teplota, stav sněhu či mysli nerozhoduje.
K otazce Petra, zda dost nebo malo? Uz dost na to jezdit v civilnim obleceni a bez sprchy. (Ja bych se neuhlidal jet nejakym klidnym tempem, jiste bych se zpotil a zaprasil). V cyklistickym a se sprchou je to prima.
Za Dvorem Králové do Náchoda - 44,5km tam a to samý zpátky . Ráno je to děs vyjíždět brzy. Odpoledne už to je pohoda - přesně v půlce mám zahrádku s točeným...:-)
22km do práce, totéž zpět. Jezdím denně, dokud nenapadne sníh. Součástí trasy je soukromá cesta, která se v zimě neudržuje (asi proto je v nejlepším stavu z celé trasy). Proto začínám jezdit zase až roztaje sníh, ale ne dřív než začátkem března. Cesta trvá v průměru 50 minut normálním tempem, což je stejně jako kdybych jel rychlíkem. Ten sice jede 20 min, ale na každé nádraží je to ještě 3 km - z domu i z práce, nepočítám zpoždění. Přes zimu to musím vždycky nějak vydržet.
Přestože toho mám přes týden dost, o víkendu se snažím najet vždycky aspoň dalších 100km, abych neměl pocit, že si ničím kolo jenom ježděním do práce. I když je to právě to ježdění, co mě z celého pracovního procesu baví nejvíc :-)