Zdravím, koupil sem si noý pášť a po nasazení a nafouknutí se mě na měm vždycky udělá někde boula. Zkoušel sem všechno možný jak se toho zbavit, ale bez úspěchu:o( nemá někdo nějakou fintu jak na to? díkec
Nemas nahodou Rubeny?
Dle meho je to urcite vada toho plaste...teda pokavad se ti udela boule jako kdyby tam byl tenci material. Pokavad je to jen boule jako nerovnost (plast hazi), tak se na tom zkus projet a vetsinou se to usadi
Nešahej mi na Rubeny, ty už jezdily, když ještě tvůj táta běhal bos.:-))) Jinak s tebou souhlasím.
Toz to ja ti na ne nesaham....u nich se traduje, ze kdyz mas stesti na dobrej kus, tak slouzi peeeekne dlouho. Ale zase se u nich casto objevuji boule a hazeni...
Tak aspoň v tomhle mám štěstí, fakt si na ně nemůžu stěžovat.:-) Ale každou gumu musíš po nasazení a nafouknutí taháním, tlačením a přihýbáním docentrovat.
Ta Rubena, o které tu píšete, je asi pěknej šmejd, když o jejích nectnostech vědí už i ve Skotsku ... 8-)))
chyba je asi ta ze ti jak negdo psal nezapadne duse poradne do telesa plaste a je v mezistavu, dela to zejmena a ventilku a reda jednoducha, zamackni az to budes mit nasazeny ventilek co nejvic dovnitr plastea pomackej aby tam vniknul jak do pripraveny zeny a je to... mam to za sebou minulej rok, nefsim sem si toho a kilometr od baraku najednou BUM a uz sem nes kolo domu
Nám amatérům se občas stává, že plášť dobře nezapadne do ráfku kolem ventilku duše. Pak se při určitém tlaku v duši u ventilku samozřejmě udělá boule. Aby plášť dobře zapadl, někomu se osvědčuje nasazovat duši do pláště už částečně nafouknutou. Pak je dobré napůl nafouknuté kolo po celém obvodu trochu omačkat o zem a teprve potom dofokuknout.
Přesně tak a u plášťů Rubeny to platí dvojnásob, vloni jsem si s tím užil.
Rubena nejsou špatný pláště. Samozřejmě pokud nemá nějakou skrytou vadu, vydrží mi trekkovej plášť od Rubeny na předním kole i 17.000 km. Kromě toho má díky měkčímu běhounu velmi dobrou přilnavost k vozovce.
17000? To vypadá, že jezdíš na dřevěným velodromu. A jestli ne,zajeď do Pelhřimova a nech se zapsat do knihy rekordů.:-))
Moje kolo je skutečně poměrně netypické. Mám vzpřímený posaz (řidítka ve výšce 125 cm) a těžiště tedy hodně vzadu. Mimoto dojíždím pláště většinou až na hadr.
Ojeté pláště poznám nejpozději tak, že si někde v lese na blátíčku namelu. To ovšem ještě jakýsi vzorek zbývá, kdepak plátno.
Off topic: Dostals ode mě minulý týden odpověď na zprávu? Chovalo se to nějak divně - po stisknutí Odeslat se dlouho nic nedělo, po opakování zase nic, tak nevím, jestli to opravdu odešlo.
no díkec všem za rady, takový rychlý reakce sem fakt nečekal. Ten plášť je na siničku - něco levnýho od Authora. Aspoň už vím co nekupovat! Původně sem chtěl od Rubeny -s tím sem byl vždycky spokojenej, ale bohužel zrovna neměli.
Protože jezdím téměř výlučně po silnici nebo zpevněných cestách, tak vzorek hraje málokdy roli. Když vidím, že je plášť před prodřením, vozím s sebou kus staré duše na vypodložení a dojetí. Doma mám zásobu nových plášťů, takže můžu okamžitě měnit. Na zadním kole mi pláště hořej daleko rychleji. Jejich životnost prodlužuju tím, že nikdy nebrzdím tak, abych šel do smyku. Jen když odvracím nehodu, a to je málokdy.
Nedostal jsem od Tebe žádnou odpověď, ale bylo mi jasné, že v tom je spíš technická chyba. Tak to zkus napravit. Jestli to máš někde uložené, tak mi to pošli dodatečně nebo mi odpověz znovu. :o)
Jestli je to silniční plášť od Authoru tak je to ve skutečnosti čínský Scheng-Sing. To je stejnej shit jako Rubena. Měl jsem kdysi také silniční pár, tehdy je dělali v rozměru 622x32. I při huštění na správný tlak mi po půl roce popraskal kord, a po upuštění na cca. 2 atmosféry jsem se vracel 50 km z Českých Budějovic krokem téměř po ráfku. Teď používám Maxxis Detonátor 622x28 a 622x23 (podle situace). Přesto že se jedná o levné pláště jsem maximálně spokojen.