Koncem září 2006 jsem zakoupil výše zmíněné rukavice(jsou inzerovány jako jarní či podzimní), ujel v nich po silnicích cca 300 km.V polovině listopadu se objevila na jedné rukavici díra mezi palcem a ukazovákem.Šel sem je tedy reklamovat přímo do Axonsportu na Strahově (tam sem je zakoupil).Paní prodavačka mi sdělila, že si myslí, že reklamaci neuznají.Jak sem před chvílí zjistil měla pravdu.
Písemné vyjádření AXON CZECH,a.s. je následovné:
Vážený zákazníku,
dodavatel na základě žádosti zákazníka posoudil reklamaci. Dle názoru dodavatele se nejedná o vadu materiálu, závada vznikla mechanickým poškozením.Životnost výrobku závisí na způsobu a intenzitě jejího používání a může být vyčerpána ještě před uplynutím záruční doby. To znamená, že při intenzivním používání může být životnost rukavic krarší než je její záruční doba.
S pozdravem
Jana Šindelářová
reklamační technička
Ach jo, stejně tomu nerozumim!
safír
LOL, prostě 300km ujetých na kole je více, než je životnost těchto rukavic. Kdybys jezdil jako klasický rekreační cyklista jen každou druhou sobotu oblíbený 5km "okruh" zakončený mariášem v hospůdce, tak ti vydržely celých patnáct měsíců ;o))))
Mně se stalo to samé u Poledniků s Wind-Stoperem za 500kč. Oba palce se rozpárali od řadících páček za pouhý měsíc. Ani jsem to nezkoušel reklamovat, zákazník je u nás jen dojná kráva. Nebylo to po prvé co mně zklamal značkový výrobek. Po těchto zkučenostech kupuju rukavice s membránou Ultratech III v Lidlu. Palce drží a na rozdíl od Poledniků nemají na dlaních savou kůži která je neustále mokrá jako hnůj ale krásně suchou membránu.
Hele a jsou to opravdu cyklorukavice?!? Vím, můžu si to někde najít, ale přiznávám, jsem lenivá, tak promiň.
Takže udělal jsi jednu základní chybu - neměl si reklamaci převzít. Měl si okamžitě napsat, že se zdůvodněním reklamace nesouhlasíš a to z důvodu, že jsi rukavice používal k účelu tomu určenému a nikde není v návodu vypsáno, co je pro ně adekvátní a co nadměrné použití.
A že tudíž žádáš o přehodnocení své reklamace.
Nicméně nevěš hlavu. Stále ještě můžeš rukavice zabalit, přiložit vyjádření z reklamace a své zdůvodnění, proč se ti postup prodejce nelíbí a zaslat to celé výrobci. Můžeš to zaslat, samozřejmě, i vedení prodejny či obchodního řetězce u kterého si to koupil, ale ty bych z toho asi už vynechala.
Event. si ještě před tím zavolej na ČOI a zeptej se, jaký postup by ti navrhovali oni. ČOI sídlí ve Štěpánský, číslo najdeš na webu ve zlatých stránkách a z ústředny se nech přepojit na kontrolní oddělení.
Zvaž si to sám - možností máš ještě dost a moc úsilí tě to stát nebude. Je to jen o tobě, jestli se spokojíš s tím, že se tebou "zametli" nebo se prostě budeš bránit.
Mám zkušenosti, že jakmile se ozveš, většinou je reklamace vyžízena kladně. Alespoň mě se ještě nestalo, že by nebyla :o)))
Tak to zkus u Bati, ti se kroutěj jako háďata.:-)
Yo tak u nich něco reklamovat, to byl teda fuckt oříšek. Koupila jsem tam kdysi boty v akci se slevou a když jsem je reklamovala, tak jsem nejprve přistoupila na výměnu zboží. A oni chtěli doplatit rozdíl do plné ceny, že prý už akce není :o))) Po krátké výměně názorů jsem si vzala peníze a šla bot koupit jinam :o)))
Me se teda nejlip reklamovalo v tesku. Koupila jsem kdysi byvalemu auticko na dalkove ovladani. Takovy veliky 4 kola a uprostred karoserie. A to auto mohlo najet na prekazku a cele se otocit, karoserie byla totiz z obou stran.
No a on s tim autickem blbnul az prorazil jednu karoserii o kamen a auticko prestalo fungovat. Tak jsme auto dali do krabicky tou neporusenou stranou nahoru a zkusili reklamaci :))) No vyslo to :)))
Jo, toje veliká výhoda super a hypermarketů, tam je reklamace procházka růžovou zahradou. Zrovna v pondělí jsem v Tesku vrátil synkovy boty, ve středu jsem dostal prachy a koupil za ně vypalovačku. Ještě jsem na tom lehce vyvařil.:-)
A teprve co na tom vypálíš :o)))
Od lidí co dělají vedoucí v marketech vím, že pracovníci mají interní nařízení nehádat se a všechny reklamace vyřizovat ve prospěch zákazníka. Zákazník má vždycky pravdu! Ekonomové totiž spočítali že se jim to mnohonásobně vrátí.
Tak tam se reklamuje opravdu ze všeho nejlíp. A když zboží nepoužiješ vůbec, neřeší to a vrátí prachy bez řečí.
Takhle jsem nakoupila jednou na léto zbytečně moc cartuší k vařiči a pak jsem je zase hezky všechny vrátila :o)))
A ikea to samý :o)))
aha, tak to asi budou ty slavny zimni cyklistycky boty za kilo :-)
Tak teď jsem z toho srna - to si reagoval na mě nebo na Abyho?!? Moje zimní cyklistický boty jsou náhodou super!!!