reklama

Jednodenní akce - organizování

Přečet jsem si teď ty sobotní Mnichovice a v jednom místě Žofka říká, že by "to chtělo" i další organizátory jednodeňáků, než ty "zaběhlé". Na tom něco je.
Přece jenom ti, co občas něco vyhlašují, jsou svým způsobem "přečtení" (nic ve zlým!). Ale je nám tak nějak jasný, že třeba wewerka vykrystalizovala do terénnějšího pojetí, já upřednostňuji spíše delší jízdy po pevných površích, radka je - podle mě - taková víceméně směska toho pevnýho, polního a lesního, ckp 13ku vidím také spíš do terénků... Prostě dává-li akci někdo z chronických vyhlašovatelů, tak ostatní předem vědí, o čem to víceméně bude.
Myslím, že bychom uvítali další "organizátory" těhle sobotních výjezdů. Takže já osobně jen a jen uvítám něco od Žofky, cami, vetteho...
(CHCI PRO SEBE LETOS ASPOŇ DVA TERMÍNY - JEDEN JARO, DRUHÝ PODZIM, A JESTLI TEĎ NAPADNE SNÍH, TAK JEŠTĚ JEDEN NA SNĚHU :-) ).

Datum: 08.01.2007
Autor: Airline
  • Re: Jednodenní akce - organizování

         

    Mam v zaloze par vejletu, ale sam vis, ze ted nemuzu. Ale az se vratime, hned neco dam dokupy:-) Takova trasa "Tri zricenin" od Mnichova Hradiste kolem Jizery do Prahy (nebo do Lyse nad Labem)....na ceste jsou tri krasne zriceniny (Zviretice, Michalovice, Drazice)...cela cesta vede kolem Jizery a fakt je to tam fajne. Nebo opustene vojenske prostory tady u nas...taky zajimave. Mist je hodne...jen by to chtelo zkloubit dopravu...vlaky taky nejezdi vsude.

    [ Zpět ]
    Datum: 08.01.2007
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      Dobrej nápad!! Jak to, že jsem na to nepřišel jako boleslavák sám? :)))
      A ty jsi původem někde vodsaď?

      [ Zpět ]
      Datum: 08.01.2007
      Autor: Ligi
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jednodenní akce - organizování

             

        No ja jsem si to taky rikal...Jezdim to tak 2x do roka. Milujem s pritelkyni zriceniny (ne lidske:-) ) a zrovna tyhle jsou opravdu pekne. Jinak ja jsem z Milovic:-)

        [ Zpět ]
        Datum: 08.01.2007
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jednodenní akce - organizování

         

    ;-) ted nevim, jestli si zapomněl co ti vždycky provedeme s cami ("hele tady by se dalo odbočit ze silnice, tady je zkratka, podte to zkusit po tý turistický značce,...") ale výlet s náma končí většinou prodíráním se houštím nebo po kotníky ve vodě. vzpoměň na kroužení kolem kostelce. napřed voranice(to se ještě dalo jet páč to bylo z kopce) pak pěšky po pasece a pak to nešlo ani tlačit:o)))
    tohle opravdu chceš?
    ne, vim jak to myslíš. připravit trasu, kde to známe, žádný improvizace. ale to je pak nuda, ne?:-))))

    [ Zpět ]
    Datum: 08.01.2007
    Autor: vette
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      A to ma GPSku:-))))))
      Njn...kdyz si tam nahrajes mapu vodohospodaru nebo pro myslivce...se nediv:-)

      [ Zpět ]
      Datum: 08.01.2007
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jednodenní akce - organizování

             

        když ti nějakej tydýt rozvorá mez s cestou tak se pak nedá svítit. co mu je po tom, že tam vede nějaká značka, hlavně když bude víc pšenice8-)

        [ Zpět ]
        Datum: 08.01.2007
        Autor: vette
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jednodenní akce - organizování

               

          :-))) Znam, znam:-)
          Hlavne, ze budou mit prasata co zrat:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 08.01.2007
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jednodenní akce - organizování

               

          A nemas tam leteckou mapu?:-))))

          [ Zpět ]
          Datum: 08.01.2007
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jednodenní akce - organizování

                 

            Si jí tam může dát, už sem mu jí poslal. Ale jak se podle toho bude jezdit na kole si radši ani nepředstavuju.:-)))

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Autor: Zakarr
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      No, nemyslím si zrovna, že to musí být předem projetý - dá se podle mapy :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 08.01.2007
      Autor: Airline
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jednodenní akce - organizování

         

    Nebráním se tomu uvolnit místo jiným. Já sama beru nabídku akcí tady na diskuzi jako otázku nabídky a poptávky a když bude nabídek víc, je to jen a jen dobře.

    Nechci ale žádná pravidla organizování apod. - toho jsem si užila v minulém klubu dost a dost. A štěstí to nakonec nepřineslo nikomu...
    Navrhuji jediné - úterý či středa je ideálním dnem pro případnou nabídku na sobotu (neděli). Takže kdokoli budete mít jakoukoli nabídku výletu, v tyto dny by bylo ideální ji vyvěsit.
    Sama za sebe vám mohu slíbit, že svoje nabídky budu minimalizovat...

    [ Zpět ]
    Datum: 08.01.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      Mám představu výletu, kterého by se mohl bez obav zúčastnit každý. Spíš volnější tempo, lehký terén, více kratších přestávek. Nabídka by se mohla formulovat daleko dřív, než v úterý, každý tu netráví celé dny (nechodí do práce? :-). Třeba to pro někoho, kdo s námi ještě nikam nejel může být těžké rozhodování.

      Organizací bych si hlavu nelámal. Sraz někde na nádraží, jídlo a pití s sebou a organizátor by měl na triku pouze zdárné dovedení účastníků někam ke stanovenému cíli. Trasu může improvizovat. Hlavně, aby mu do toho nikdo nekecal!

      Uvidíme, jestli o takové všem přístupné akce bude nějaký zájem. Třeba nebude. Taky bych rád, aby se aktivně zúčastnili i mimopražští, je jich taky dost. :')

      [ Zpět ]
      Datum: 08.01.2007
      Autor: žofka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jednodenní akce - organizování

             

        Vždycky jsem měla pocit, že moje akce byly přístupny absolutně všem. Jestli jsi to cítil jinak, je mi líto... Záměrem to nebylo...

        [ Zpět ]
        Datum: 08.01.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jednodenní akce - organizování

               

          "Záměrem to nebylo..." Ale někteří z nás jsou poněkud hendikepováni vzdáleností svého bydliště od místa startu "jednodeňáků". 8-)

          [ Zpět ]
          Datum: 08.01.2007
          Autor: Burajda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jednodenní akce - organizování

                 

            Nějak se v tom nevyznám. Přestávám rozlišovat, co je myšleno vážně a co v legraci...

            [ Zpět ]
            Datum: 08.01.2007
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jednodenní akce - organizování

                   

              Já bych to myslel vážně v legraci ;)
              Já bych taky často jednodeňákoval, až bych brečel, ale ty vzdálenosti....:))

              [ Zpět ]
              Datum: 08.01.2007
              Autor: Neregistrovaný uživatel (mira.l)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jednodenní akce - organizování

                   

              Bereme s úsměvem, že se nemůžeme z důvodů výše popsaných zúčastňovat těchto "jednodeňáků". U některých akcí nás i trochu mrzí, ale co naděláme. Do Prahy se zatím stěhovat nehodláme. A okolí Plzně je také hezké. Těšte se na květen.

              [ Zpět ]
              Datum: 08.01.2007
              Autor: Burajda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jednodenní akce - organizování

                     

                A co Křivoklátsko? To máme stejně daleko - do Berouna nebo někam dál. Tam je taky krásně, i když kopcovito. Vadí někomu vlak?

                [ Zpět ]
                Datum: 08.01.2007
                Autor: žofka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Jednodenní akce - organizování

                       

                  Jojo! Křivoklátsko a Brdy. Tam se mohou Pražáci a Plzeňáci realizovat "kolmo" společně. 8-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.01.2007
                  Autor: Burajda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Jednodenní akce - organizování

                         

                    A co my? My jsme vosk? Také chceme na jednodeňáky, jsou naopak pro nás podstatně přiznivější z hlediska rodinného, než vícedenní srazy. Na vlacích nejsme závislí, tak by nám ani tak nevadilo, kde to bude, jen je děsný, když 2 hodiny (v dobrém případě) jedeme na místo srazu a další 2 hodiny z cíle srazu. To jsou čtyři hoďky v autě, vstávat přinejlepším ráno v šest, to není výlet, ale galeje!!! Kombinované trasy bychom brali, pokud by nešlo o sjezdy kamenitých horolezeckých tras, bahnitá pole s mrvou, nebo brody s výškou hladiny nad 1 metr. :-)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 09.01.2007
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Jednodenní akce - organizování

                           

                      Nejste vosk. Vždyť jsem vás zmiňoval v souvislosti s těmi možnými akcemi kolem boleslavska. Český Ráj či oblast Rálska. (Ale to bylo ještě před výbuchem, teď aby se člověk pomalu bál něco napsat. :')

                      [ Zpět ]
                      Datum: 09.01.2007
                      Autor: žofka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Jednodenní akce - organizování

                             

                        :-)) :-))

                        Taky jsem tuto rubriku dočetla do konce a jsem zděšená! Nechápu, proč lidstvo vynakládá tolik energie na hádky, pak jim nezbývá k boji se zákeřnými chorobami! :-))
                        Na druhé straně, kdyby se lidé nehádali, nerozváděli se, nelhali, nekradli, platili dluhy a byli slušní, tak nevím, čím bych se živila! :-))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Jednodenní akce - organizování

                             

                        Švestce: Zapomínáš, že člověk je jediný hovado, schopný se samo zlikvidovat. Že by daň za schopnost myslet?

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: abernathy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Jednodenní akce - organizování

                           

                      Já zase naopak jsem na vlaku závislý, takže třeba plánované květnové Kralovice (dříve Manětín) znamená hlavně koukat se kam až se dostanu vlakem a co případně dojedu na kole. To si nestěžuji, to je jen pro ilustraci. Takže plán jednodenních srazů si čtu jen ze zajímavosti, zda se v něm neobjeví nějaké místo, které stojí za to navštívit třeba někdy v budoucnu.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 10.01.2007
                      Autor: petrp
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Výpočet jízdného

                             

                        To máš pěkný: http://www.petrasovi.cz/jizdne.htm
                        (a v profilu si vyplň nějaké své bydlo, ať můžeš být zahrnut při plánu mimopražských akcí. :')

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: žofka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Jednodenní akce - organizování

                             

                        Bydlo dle rozkazu vyplněno.
                        Jízdné byl kdysi takový úlet, když jsem se potřeboval zjistit, co je to ten JavaScript. Hezké na tom je, že ač jsem to nepropagoval, získalo si to docela pěkný počet přístupů. Nabízel jsem to na dráze, ale ti to nechtěli ani zadarmo.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: petrp
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Jednodenní akce - organizování

                       

                  Jo, vlak mi vadi.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.01.2007
                  Autor: wewerka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Jednodenní akce - organizování

                       

                  Vlak mi vadí v jen případě přesedání a nemožnosti mít kolo u sebe...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 08.01.2007
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Jednodenní akce - organizování

                       

                  Absolutne nevadi....prepravujeme se s nim bezne...i na delsi vzdalenosti

                  [ Zpět ]
                  Datum: 09.01.2007
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jednodenní akce - organizování

               

          Já necítím nic, mě je to jedno.. Ale někdo, kdo (zatím) najede třeba 400 km ročně, nebo má kolo fungl nové, to může vnímat jako akci příliš náročnou. Celkem oprávněně - podle toho, kdo nakonec dorazí a jaké se nakonec nasadí tempo. Nejde o to, aby ses snažila své akce krotit. Jde o to, mít širší nabídku. Abychom se nestávali jen kroužkem stokilometrovníků.

          [ Zpět ]
          Datum: 08.01.2007
          Autor: žofka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jednodenní akce - organizování

                 

            Proto Ainek zalozil tohle tema. Cim vice akci, tim lepe...clovek si muze vybrat.
            Ale nemyslim si, ze akce stokilometrovniku jsou nejak obtizne....vetsinou se sourame takovym pomalym pohybem, jenz snad zvladne kde kdo.
            Ale znam lidi, jenz se ze zacatku bali s snama nekam jet...prave kvuli delce. Ale chytli se a ujedou to bez problemu.
            Kazdopadne proc by se nemohli konat padesatikilometrovniky...i to je pro nekoho dost kilometru. Takova trasa po bejvalem vojenskem prostoru v Milovicich by tech 50km dalo...mozna i min.

            [ Zpět ]
            Datum: 08.01.2007
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jednodenní akce - organizování

               

          Radko - jde o nedorozumnění - když jsem tohle téma dával, tak jsem tím nemyslel, že někoho je prostě "příliš". To bych se obracel i proti sobě (a ješitnost v tom není). Já si jenom říkám, že jsou i další lidi, kteří znají a mají své oblíbené trasy, a třeba by byli ochotni se s námi o ně podělit. A v tomhle smyslu to myslím lidi tady pochopili. I nadále se budu velice rád zúčastňova jízd pořádaných Tebou, ckp13, žlutým Tomem nebo wewerkou (i když zrovna v jejím případě musím ne dvakrát, ale aspoň pětkrát měřit, než říznu :-))) ). Nikdy jsem neřek, že Tvé akce jsou někomu "nepřístupné". A ani si to nemyslím. Nehledej jinotaj tam, kde není.
          Tak - prosím - nic neminimalizuj a jeď ve stejným duchu, jako doteďka.
          :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2007
          Autor: Airline
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jednodenní akce - organizování

                 

            Pozdě...

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jednodenní akce - organizování

                   

              Ale no tak, proč tak razantně? Vždyť si tvých aktivit všichni vážíme, a dokonce tě na nich i rádi vidíme! Co si můžeš více přát? Bez tebe by to přeci nešlo (no, šlo, ale blbě), tak se nečerti! Pac a pusinku na čelíčko posílá Švestka. :-)))))

              [ Zpět ]
              Datum: 09.01.2007
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jednodenní akce - organizování

             

        délka těch kratších přestávek asi tak na jedno cigáro?;-)

        [ Zpět ]
        Datum: 08.01.2007
        Autor: vette
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jednodenní akce - organizování

               

          To ne, tři minuty každých dvacet kilometrů je na přestávky málo. Ale místo jedné dvouhodinové přestávky raději osm čtvrthodinových. Pak víc vydrží i ti méně fyzicky disponovaní. :')

          [ Zpět ]
          Datum: 08.01.2007
          Autor: žofka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jednodenní akce - organizování

         

    Kdo ma zajem, muzu protahnout jihem od Prahy. Horni Pozary, Zahoranske udoli, Brdy. Podle me vubec nejlepsi bikoviny u Prahy ;-)

    [ Zpět ]
    Datum: 08.01.2007
    Autor: LOBO
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jednodenní akce - organizování

         

    Mám taky jednu v záloze. Ale já sem hodně poznávací cyklista a nejradši prohlížím hrady, zámky, muzea a skanzeny.
    Ale protáhnu vás slánskem, to budete valit bulvy, když teda budete chtít...

    [ Zpět ]
    Datum: 08.01.2007
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jednodenní akce - organizování

         

    hm, co nějaká jednodenní akce tenhle víkend? Jede někdo někam?

    [ Zpět ]
    Datum: 09.01.2007
    Autor: Jurimír
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      Dneska v noci na mě přišla nějaká viróza, v krku mám jak v polepšovně. Když to poleví, tak v sobotu vypadnu docela určitě :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 09.01.2007
      Autor: Airline
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      Mas moznost neco zorganizovat :))

      [ Zpět ]
      Datum: 09.01.2007
      Autor: wewerka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jednodenní akce - organizování

             

        No, to je právě problém, víš? Já nejsem dobrej organizátor. Nedokážu si zorganizovat ani svůj život. Jsem rozenej bordelář, kterej věci řeší, až když mu teče do bot a stejně organizuju svoje vejlety. ROzhodnu se, že někam pojedu a určím si cíl. Po cestě naplánovanou trasu několikrát změním a jedu jinudy. Když se mi někde líbí, tak tam třeba hodinu sedím na zadku a koukám. Nezastavuju v hospodách. Nemám dobrej smysl pro orientaci a bloudím poměrně často. Nevím jestli jsem ten pravej na to něco zorganizovat.
        Navíc jsem s váma jel akorát na srazu lehokol a na cyklojízdě, jinak do toho vždycky něco vlezlo, takže ani nevím, jaký tempo máte obvyklý a jestli Vám stačím. A aby byl organizátor, kterej určuje trasu poslední, je trochu blbý ne? :o))
        ALe zkusím se dom kouknout do mapy a na něco přijít, když někdo nepřijde s něčím jiným.

        [ Zpět ]
        Datum: 09.01.2007
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jednodenní akce - organizování

               

          Ja taky neudrzim poradek, proste typicka vodnarka :) Ale na poradani vyletu nic neni. Jen proste musis sepsat veci jako trasu, dopravu, kde se lidi naji a kdy budou doma. Predpoklad delky, alternativni cesty, pripadne lidi dovest po vlastni ose na misto srazu.
          Hospody jsou nutnost. Jedno teple jidlo a minimalne 1-2 zastavky na jedno rychle (cti pivo ci kofolu).
          Rychlosti skupiny se neboj. Rychlejsim reknes kde cekat a s pomalejsimi nebo neznalymi prostredi tam dojedes. Cekame vetsinou na kazde krizovatce, kde by bylo mozno zatocit jinam.

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2007
          Autor: wewerka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jednodenní akce - organizování

                 

            Hospody rozhodně nejsou nutnost, ani teplé jídlo ani pivo. To bych nechal na organizátorovi. Jinak souhlasím. Ani mírné bloudění nevadí. :')

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Autor: žofka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jednodenní akce - organizování

                   

              ještě jsi nebloudil se mnou... :-) s kamoškou jsme tady projížděly terén a i když jsem na těch cestách byla 100x, vždycky je pro mě překvapením, kde se vynořím a pak jak se jede dál, si vzopínám, aha, tady už jsem (dnes) byla :-) ale vždycky jsme to stihly, jak jsme potřebovaly. Pravdou taky je, že nám občas zůstala půlhodinka volná, ale po vynoření na známém místě jsem zahlásila, dokud vím, kde jsme , vrátila bych se... Orientace nulová.. :-/

              [ Zpět ]
              Datum: 09.01.2007
              Autor: alvapinka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jednodenní akce - organizování

                     

                Taky bloudím, proč ne. Aspoň poznám jiné trasy, než jen ty zcela jisté a bezpečné.

                (Třeba když jsem jel do Novohradska, v Budějovicích jsem přesedl do jediného vlaku, co tam byl. Jenže on jel na západní konec Novohradska, ne na východní. Tak jsem jen trochu změnil plán. :')

                [ Zpět ]
                Datum: 09.01.2007
                Autor: žofka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jednodenní akce - organizování

                     

                :-)) To já se vší skromností můžu prohlásit že naviguju, i když poštovní holubi choděj pěšky.:-)

                [ Zpět ]
                Datum: 09.01.2007
                Autor: abernathy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Jednodenní akce - organizování

                       

                  :-)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 09.01.2007
                  Autor: alvapinka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jednodenní akce - organizování

                   

              Zastavka na jidlo je rozhodne dulezita a myslim, ze nejsme extra chrti, abysme jedli gely v dlouhem stoupaku :) I normalni chrti jdou na obed do hospody :)
              Hospoda se urcite nema prehanet, jen zahrat, jidlo a pryc. Taky se mi nelibi, kdyz zastavka na jedno je pak zastavka na pet (typicky U Ferusu).

              [ Zpět ]
              Datum: 09.01.2007
              Autor: wewerka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jednodenní akce - organizování

                     

                Zastávka na svačinu jistě - na delší výlet si každý vzít svačinu a pití snad může. Ve vhodných lokalitách jsou i studánky. Proč hned gel? A kdo se bez teplého oběda a bez piva neobejde, vybere si zas jinou akci, hospodsky orientovanou.

                Přece proto spektrum akcí může být širší, aby se každý našel. Proč hned předem dáváš tolik omezujících podmínek?

                [ Zpět ]
                Datum: 09.01.2007
                Autor: žofka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Jednodenní akce - organizování

                       

                  Musíš se smířit s tím, že wewerka tu hospodu prostě potřebuje - už si snad někdy viděl smažák s hranolkama v tubě? Pivo v tubě ano, to už před pár lety vyhodili na trh Japonci, ale na ten smažák se pořád ještě čeká :-)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 09.01.2007
                  Autor: Airline
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Jednodenní akce - organizování

                       

                  Je mi jasne, ze tobe k obedu staci rohlik (ci polivka) a 5 cigar. Drtiva cast ale takova neni. Nedovedu si predstavit akci, kde bude napsano "jedeme cely den, nikde nezastavujeme, jime jednu susenku ve 12:30". Ucastnikem takove akce bys byl zrejme jen ty...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 09.01.2007
                  Autor: wewerka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Jednodenní akce - organizování

                         

                    To, ze chodis na pesi tury pres vikend a zdrobes tam korinky, jeste neznamena, ze to budeme delat taky...
                    Uz predem vim, ze na tebou poradany vylet nepojedu. To bych nikde nezastavila, musela porad jet pomalejsim tempem a nemohla bych si dat ani blby smazak.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 09.01.2007
                    Autor: wewerka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Jednodenní akce - organizování

                           

                      .. kořínky neumim, to Jurimír. Já si pěšky nesu špek a další dobroty. A s tím tempem, to máš pravdu. Skutečně může být i výlet, který hodně vyježděné cyklisty asi neuspokojí. To přece není nic špatného. :')

                      [ Zpět ]
                      Datum: 09.01.2007
                      Autor: žofka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Jednodenní akce - organizování

                             

                        Takze sam spek a ostatnim odpira smazak... hezke...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 09.01.2007
                        Autor: wewerka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Jednodenní akce - organizování

                         

                    Já když jedu na celodenní výlet sama tak si také vezu jídlo sebou a do hospody nejdu. Taková svačina na pěkném místě je mnohdy chutnější než sebelepší hospoda. A cigárko po jídle na čerstvém povětří také. Ale jinak hospody nezavrhuji.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 09.01.2007
                    Autor: Navara
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Jednodenní akce - organizování

                           

                      Jo, ale kdyz sebou vezes 10-20 lidi, tak je proste nemuzes vyhodit na louku a nechat je napast romantikou. Vetsina lidi si totiz nebere ani rezervu proti hladaku, natoz nejakou svacinku.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 09.01.2007
                      Autor: wewerka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Jednodenní akce - organizování

                         

                    Zažil jsem takových "akcí", ovšem komorních víc. O jedné sušence řeč nebyla. Ale pokud někomu stačí jedna sušenka, ať si s sebou víc nebere.

                    A mimochodem, někteří jedinci se by opravdu přejídat nemuseli. Tím rozhodně nemyslím třeba tebe nebo Airlina, vás bych si vůbec jmenovat nedovolil. :')))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 09.01.2007
                    Autor: žofka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Jednodenní akce - organizování

                           

                      Ty povazujes jednu tycinku, smazak a pivo za 97km na kole jako prejidani??? O_O

                      [ Zpět ]
                      Datum: 09.01.2007
                      Autor: wewerka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Jednodenní akce - organizování

                           

                      Ja bych vlastne po tech tvych dnesnich proslovech docela ocenila, abys se mnou na mnou poradane vylety vlastne vubec nejezdil. Prijde mi, ze dokazes vsechno je kazit...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 09.01.2007
                      Autor: wewerka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Jednodenní akce - organizování

                             

                        K tebou organizovaným výletům jsem se nevyjadřoval. To jsi asi špatně pochopila. Nemusejí být totiž všechny výlety přesně stejné, aby sedly jenom tvým potřebám.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 09.01.2007
                        Autor: žofka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Jednodenní akce - organizování

                           

                      Tak nevím, jestli Ti mám ještě říkat příteli nebo už bývalý příteli, milý Joe :-))).
                      Jinak se ztotožňuji s wewe - při skupinové akci jsou "občerstvovačky" nutností. Samozřejmě v rozumném počtu, ne systém "najdete nás na každém kilometru..." - ale tak určitě nejezdíme. Sám za sebe jsem viz Navara - bez cigárka :-)

                      [ Zpět ]
                      Datum: 09.01.2007
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Ai)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Jednodenní akce - organizování

                             

                        Ale nejmenoval jsem tě, to jsi jistě ocenil. :')))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 09.01.2007
                        Autor: žofka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Jednodenní akce - organizování

                       

                  Kdyby jsi ten gel nasypal do studánky, tak bude dost nápoje pro celou skupinu. I žáby by se olizovaly. :o)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.01.2007
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (kocour)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jednodenní akce - organizování

                     

                nejsem z těch, co v rychlosti vysrknou malý pivo nebo limonádu a hned zas skáčou na kolo ale je fakt, že při "kersku" s tomem se to u ferusů trochu zvrhlo. nechtěl sem jet směrem na prahu a tak sem po odjezdu "pražský" skupiny zůstal a nestačil se divit. myslim, že ani navara a banánovník nečekali co se dělo. na druhou stranu ale chápu žofku, taky si dávám jen polívku a vypadnu protože odděluju kolo a vysedávání v hospodě. prostě to chce rozumně se domluvit, nevymetat všechny hospody, který potkáme ale zase nehnat desítky km s "přestávkama stylu "čelo počká na konec skupiny a po jeho dojezdu se hned rozjede":-/

                [ Zpět ]
                Datum: 09.01.2007
                Autor: vette
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      Chceš říct, že už si vyhnal bacila z těla?!?
      Já si teda na delší výlet ještě netroufám. Prubnu to v pátek na Bouchalovi, ale sobotu ještě nee. Až tu příští :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 09.01.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jednodenní akce - organizování

             

        No včera jsem si myslel, že jo. Dneska si to nemyslím:o( Tak uvidíme.

        [ Zpět ]
        Datum: 09.01.2007
        Autor: Jurimír
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jednodenní akce - organizování

               

          Já chci svoje tělo používat i nadále, tak se k němu ještě tento víkend budu chovat uváženě :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2007
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jednodenní akce - organizování

                 

            to už jsem dělal dva víkendy, že jsem svoje příání podřizoval svýmu tělu. Je na čase to obrátit a nařídit svýmu tělu, co má dělat.
            A doufat, že poslechne :o))

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Autor: Jurimír
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jednodenní akce - organizování

         

    Zorganizovat jednodenní akci u nás není problém. Tady je možností v pysk. Ale kdo přijede do Beskyd až z Čech na jeden den? Jestli jo, tak vás tady rád protáhnu po kopcích.

    [ Zpět ]
    Datum: 09.01.2007
    Autor: Zden42
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      No tak jednodeňák asi ne, ale ráda bych se tam koukla na dýl příští rok. Uvidíme...
      Jo a ty Jeseníky plánujeme 5.-8.7. (nájezd 4.7.) tak až bude pozvánka, pošlu ti jí. V plánu je i výjezd na Dlouhý stráně včetně prohlídky!!!

      [ Zpět ]
      Datum: 09.01.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jednodenní akce - organizování

         

    a nechcete zajet i k nám? Na ten jeden by se to vyplatilo :-))))

    [ Zpět ]
    Datum: 09.01.2007
    Autor: alvapinka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      No ono by to možná za jeden den šlo i objet dokola, ne? :o))

      [ Zpět ]
      Datum: 09.01.2007
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jednodenní akce - organizování

             

        pokud bys chtěl projet všechny cyklostazky, těch je tu 900 km +/-. Je pravda, že napříč, vzdušnou čarou, má celé Velkovévodství 90 km... nechala bych na to vše víc, než jen den :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 09.01.2007
        Autor: alvapinka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      Vikendovej sraz.....objedname bus:-)

      [ Zpět ]
      Datum: 09.01.2007
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jednodenní akce - organizování

             

        u vás je to trochu větší, než u nás, ale i tak, musí tam být náááádherně, musíme se někdy domluvit na ten výměnný pobyt :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 09.01.2007
        Autor: alvapinka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • "... zkuste to NAKOLE.CZ"

         

    Několik akcí přístupných opravdu pro všechny, tak jsem to myslel. Nejsme uzavřená skupina, ani přece nechceme být. Samozřejmě se nějaké skupiny s více vyhraněnými společnými zájmy vytvoří, to je v pořádku. Ale nemusí to být to jediné, co jsme schopni nabídnout. Každý má trochu jiné pojetí cyklistiky, někdo bydlí dost izolovaně, někdo teprv začíná (nebo pomalu končí :-).

    Do jara času dost, můžem plánovat. :')))

    [ Zpět ]
    Datum: 09.01.2007
    Autor: žofka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

           

      Já pořád nechápu, co to tady s Airlinem hlásáte?!?
      Všechny akce byly vždycky přístupné všem, tak buďte tak laskaví a nedělejte z komára velblouda.
      Pokud jsou akce krátké, je to v pohodě, pokud byly delší, vždy tam byla vlaková únikovka nebo možnost připojení a odpojení autosekce.
      Ty si, žofko, loni moc nejezdil - a teď tady předhazuješ lokality, kde jsme loni jezdili jako by to bylo něco objevného. Např. na Křivoklátsku jsme také byli a jestli zrovna tam propaguješ vlak, tam vůbec nic o vlakovém spojení do této lokality nevíš. Je velmi problematické.

      Ne, dost, nehodlám se tady ani s tebou ani s Airlinem o čemkoli v tomto duchu dohadovat. Nechápu, o co se tady snažíte a o co vám jde. Vím jen jedno - mě osobně (a mám pocit že i wewerce) jste vzali dost chutí do jakýchkoli dalších organizací, ale to je moje (či naše) osobní věc. Sice mě to mrzí, ale já si zase nějakou svoji cestu najdu a jezdit nepřestanu. Nakonec, mám svůj web přes který můžu organizovat co chci.

      Nicméně myslím si, že tohle téma, bylo tady naprosto zbytečné. Přináší akorát rozdělení a to jsem já osobně nikdy nechtěla ani nechci. Myslím, že bys měl Airline příště více zvažovat, než něco vypíšeš. Nejsem si jista, zda jsi momentálně nepřinesl víc škody než užitku.

      Howg.

      [ Zpět ]
      Datum: 09.01.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

             

        Kliiiiid. Tvoje akce byli vzdy super...to dokazuje docela pocetna ucast. Vlakove uniky byli vzdy, takze kazdej se mohl kdykoli odebrat vlakmo domu. Kazdej mel moznost si trasu projit a zjistit, jak je dlouha...dle toho se rozhodnout, zda pojede nebo ne.
        Pokavad si nekdo mysli, ze je to treba dlouhe, muze si zorganizovat neco kratsiho...urcite tu nekoho k sobe najde. Ale je to zbytecne, prave kvuli tem vlakovym unikum.
        Kazdopadne kdyz jsem s stebou jel, vzdy to bylo bezva. Neni duvod ke zmene.

        [ Zpět ]
        Datum: 09.01.2007
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

               

          Do puntíku souhlas...!
          Pokaždé bylo dáno včas vědět co všechny čeká a každý se mohl buď těšit nebo to radši vzdát už předem... Je sice fakt (už to tu někdo psal), že každý z předešlých organizátorů už je předem "čitelný", ale proč by to mělo někomu vadit ? Skoro všichni už víme, co nás od koho příště asi tak může čekat, tak se podle toho rozhodneme... Přeci ty výlety nejsou pro všechny povinné ;-)
          Loňskou "Točnou" také nejeli všichni obvyklí účastníci většiny jiných akcí...;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2007
          Autor: Jarda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                 

            Čímž jsem ale nechtěl říci, že si vybírám akce jen podle toho kdo ji organizuje ;-)
            Rád bych se zúčastnil všeho, co se tu kdy objeví, ale bohužel to pokaždé opravdu nejde... Nejsem úplným pánem svého volného času a jsem i malinko vybíravý ohledně počasí a momentálního stavu trasy...

            Ta připomínka ohledně různých stylů vyjížděk, podle toho kdo to organizuje, byla jen reakce na jiné příspěvky, mně vyhovuje všechno...

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Autor: Jarda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

             

        Radko, já mám pocit, žes to špatně pochopila. Alespoň na mne příspěvek Ai. zapůsobil tak, že by mohlůi být i jiní organizátoři než jen ty a wewe. Že to ostatní nechávají a rádi jen na vás dvou, třech. A kdyby zorganizival nekdo nový akc,i že by to bylo zpestření, právě proto, že každý má trochu jiné pojetí. A pokud mohu mluvit za sebe tak prosím plánuj dál a dál to dávej semka. Dělení už zde jednou bylo. Cyklobanda a nakolaci. Ale toto není tento příklad. doufám, že to píši tak aby to každý pochopiltak jak to myslím.

        [ Zpět ]
        Datum: 09.01.2007
        Autor: Navara
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

               

          Ano, chápu že se nejedná o mě, ikdyž přiznám, že se mě to dotklo. Jakmile je v tom člověk zainteresovaný, vždycky ho takové věci zasáhnou i osobně. A to není o ješitnosti.
          Chápu i to, co bylo původním záměrem, ale překulilo se to směrem, který víc dané věci škodí než prospívá.
          A to se mi nelíbí.
          Myslím, že pokud má žofka svoji představu, stačí udělat výlet a nemusí tady vůbec polemizovat o tom, jak by měl vypadat. A pokud má obavu, že tam s wewe či skýmkoli jiným pojedeme a budeme narušovat délkou, rychlostí či hospodou, stačí nám to říct (máme přece obálčičky). Z naší strany není důvod nevyhovět.

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2007
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

             

        Radko, znovu Ti říkám, že to nebylo myšleno tak, jaks to vzala.
        Snažil jsem se Ti to vysvětlit tady o pár pater výše.
        A na mém vysvětlení trvám.
        :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 09.01.2007
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Ai)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

             

        No, hezky jsi vystartovala.....ale Airline to určitě nemyslel špatně, já jsem jeho příspěvek pochopil jako výzvu pro další organizátory akcí a o tom by měla být tato diskuse.

        [ Zpět ]
        Datum: 09.01.2007
        Autor: Ligi
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

               

          Taky jsem to tak pochopil....

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2007
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

               

          Pod toto se také podepíši...

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2007
          Autor: Jarda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

               

          souhlas s ligim. jestli ti, radko, někdo stoupnul na kuří oko at už v práci, doma nebo jinde, nemusíš hned vyjíždět. kde je tvůj humor???:-O

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2007
          Autor: vette
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                 

            To vette, 14:04
            Nejde o mě, jde o VÁS...

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                   

              My jsme všichni v pohodě, jde Radko o tebe. Ale abys byla klidnější, garantuji ti, že tu nenajdeš nikoho, kdo by tobě nebo wewerce chtěl snad skutečně ublížit, nebo jakkoliv deklasovat vaše aktivity. Naopak, myslím, že si každý velmi dobře uvědomuje, kolik času tomu věnuješ a pod tímto úhlem pohledu prostě vyhodnoť i ty přípsěvky, které ti momentálně nesedí. Takže v pohodě a věz, že i kněžna Libuše to neměla jednoduché!! :-))

              [ Zpět ]
              Datum: 09.01.2007
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

               

          Dobrá Ligi, tak ještě jedna věc k zamyšlení - a vemi si do ruky kalendář.
          Já osobně jsem zastánce toho, udělat jednu společnou větší akci v měsíci.
          V květnu, červnu a září jsou plánovány srazy. V září to sice ještě není vykristalizované, ale není důvod, aby to nedopadlo.
          Airline sice vybízí k organizaci, ale zároveň říká - chci jednu akci na sněhu, jednu na jaře a jednu an podzim.
          Vychází mi z toho únor, březen či duben, ale tam vím, že chce, aby wewe udělala Říp a pak říjen.
          No a máš rok pryč.
          A teď mi řekni, kdy se mají ostatní chopit organizace?!?
          Tohle prostě Airline nedomyslel.
          Ano, samozřejmě může být i více akcí v měsíci, ale je to pak na úkor účasti jedné či druhé a když si někteří vyberou jednu akci, bude jinému organizátorovi líto, že jemu tam lidi nejedou. A zahltit to tady deseti akcema na jeden víkend s tím, nechť si každý vybere - to jistě chápeš, že je nelogické.

          Já osobně jsem teba předběžně s Banánem domluvena na 100 jarních kilometrech na Kladensku, ráda bych se s tebou domluvila na podzimním mladoboleslavsku či kokořínsku, ale kam tyhle akce vsunout... A myslím, že i vy oba byste byli rádi, aby tyhle akce byly vypsané tady na diskuzi.

          A už opravdu dost. Tohle je poslední věc, která mě na tomhle tématu vadila a víc už bych se k tomu opravdu vyjadřovat nechtěla.
          A nebojte, s kým vyjet chci, s tím se na kole určitě uvidíme - je přece jedno, jestli bude akce vypsaná tady, nebo dostanete avízo mejlem :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2007
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                 

            Zamyslel jsem se - a máš pravdu v pořádání srazů (3x do roka je maximum) a v tom, že vypsat deset akcí na víkend je nesmysl.
            Ale trochu bych polemizoval s tím, že uspořádání více jednodeňáků v měsíci je na úkor účasti. Přece není cílem týden co týden se setkávat v padesátihlavém pelotonu. Přece stačí, když se sejde těch optimálních 10 - 20 lidí které daný typ výletu a lokalita zajímá. Pokud vím, tak to takhle teď v pohodě fungovalo na nedávných zimních vyjížďkách kolem Prahy. Tak proč by to nemělo fungovat i nadále až bude teplo?

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Autor: Ligi
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

             

        Ja to vidim dost podobne, JEN neporadam tech tolik akci, aby se me to dotklo nejak moc.
        Musim se priznat, ze se taky nechavam rada vozit Radkou. Ona vsechno zna a ja se nemusim starat o strachani mapy z batohu a dlouhe zastavky na kazde krizovatce. Naopak si cestu vetsinou zapamatuju a podruhe tam uz jedu po pameti.

        Co mi dost vadi, je skutecnost, ze moje vylety povazujete za vice terenni. Nemam nejak extra rozdilne kolo od tech vasich (mysleno treba plaste) a mate snad MTB. Proc na mych akcich je vzdycky jen par lidi, kteri se neboji vjet na polni/lesni cestu? Nechapu to. Asi je z vas vetsina silnicaru.

        Taky jsem si vsimla, ze moje dojezdy a avg obcas vzbuzuji v nekom hruzu. Jezis, jezdim hlavne po vlastni ose a treba na sobotnim vylete bylo 50% prave dojezd. Taky 50% ucastniku dorazilo vlakem/autem a tim taky odjeli.

        Vseobecne mam pocit, ze fyzicka vas vsech je tady docela slaba. Pokud jsem u vas hyperwewerka a na zavodech dojizdim v posledni 1/3, tak je videt, ze to tak skutecne je. Samozrejme je tu par vyjimek, jako kominik, zdenek, mirek, tom, ckp13, cibis a do kopce treba yaris a dalsi.
        Chci tim rict, ze okolo me a mych vyletu vznika jakasi falesna fama a to se mi ani v nejmensim nelibi. Za celou dobu jsem delala pouze jeden ciste terenni vylet, zbytek vyletu byl sjizdny i na treku.

        Jeste drobnost. Libi se mi prehled vyletu minimalne na mesic dopredu. Muzu si tak naplanovat vikendove sluzby v praci a kombinovat nabidky ruznych skupin.
        Takhle to funguje jen u Radky. Nabidnete ostatni organizatori neco podobneho a mohlo by to fungovat...

        [ Zpět ]
        Datum: 09.01.2007
        Autor: wewerka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

               

          Přehled na celý rok dopředu máš ode dneška už u nás...

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2007
          Autor: ckp13
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                 

            Bezva, Kacov si davam do kalendare. Minule jsem kvuli nemoci nemohla.

            Neco takoveho jsem myslela. Dokonce bych se nabidla i k naprogramovani systemu, ktery by prijimal odkazy na stranky od ruznych organizatoru.
            Moje predstava by byla.

            Prohlizeni:
            Clovek vidi seznam akci na cely rok po dnech. V jednom dni muze byt vic akci, odkaz vede na stranku udanou organizatorem, kde se docte vice podrobnosti.

            Vkladani:
            Clovek vyplni formular - nazev akce, den konani, strucny popis, odkaz na stranku se svym popisem, svuj nick/jmeno.

            Uplne idealni by byl takovy system primo v nakole.cz. Ja bych mohla nabidnout pouze neco jako vylety.acoma.cz :)

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Autor: wewerka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                   

              Kdy vypustíš beta verzi systému?

              [ Zpět ]
              Datum: 09.01.2007
              Autor: ckp13
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                     

                Myslis, ze by o to byl zajem? Tukal bys tam linky na svoje akce? Co ty Radko?
                Bych to udelala, ale musim vedet, ze to nekdo bude vyuzivat.
                Pak by se dal pres iframe nalinkovat obsah na jakoukoliv spratelenou www stranku. Zobrazovat by se vsude mohlo treba 'Vylety v tomto mesici/tydnu'.

                [ Zpět ]
                Datum: 09.01.2007
                Autor: wewerka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                       

                  Určitě bych to tam datloval. Čím větší propagace, tím líp. Zatím to vypadá, že se letos bude organizovat více akcí více lidmi ve stejných termínech. Někdo bude dělat trasy "více do lesa a terénu" někdo "více po silnicích a cestách". Někomu nebude vyhovovat např. Písecko v květnu, ale rád ho pojede v červnu. Tak ať se to všichni dozví a je to pro ně jůzr frendly. A to by v tomto případě bylo.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.01.2007
                  Autor: ckp13
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                   

              Ale vždyť tady kalendář akcí je dávno.
              http://www.nakole.cz/akce/

              [ Zpět ]
              Datum: 09.01.2007
              Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                     

                Jen ta prehlednost pod dnech tomu jaksi chybi a to je vcelku zasadni.

                [ Zpět ]
                Datum: 09.01.2007
                Autor: wewerka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                       

                  Pokud tam bude více akcí než je taď, tak ano.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 09.01.2007
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                       

                  Přátelé, navrhuji tento postup:

                  velké několikadenní srazy bych dělala maximálně 3 v roce, a na ty by bylo třeba se přihlašovat (např. kvůli ubytovací kapacitě). V tom má Radka pravdu, není možné přeplácat rok dvaceti akcemi,pak už by to bylo spíše otravné, než zábavné.
                  Jednodeňáky jak navrhuje wewerka - malý formulářík, kde by organizátor uvedl kdy, kde, kam, jednoduchý popis akcem, účast bez přihlášení, prostě jak kdo přijde.

                  Navrhuji podrobnosti na prvním společném srazu v květnu na Plzeňsku prodiskutovat a dospět k nějakému obecně přijatelnému způsobu organizace. Toto řešit písemně tady, to vede jen k nedorozumění, jak vyplynulo ze shora uvedených příspěvků. Osobně to bude jaksi bez emocí, v klídku, tam domluvíme, kolikrát v roce velký sraz, jak organizovat jednodeňáky, jak je zveřejňovat a pod. Pokud i vám by toto připadalo rozumné, tak to ponechte na to Plzeňsko, bude to asi moudřejší, jako ráno je moudřejší večera. Pac, dobrou noc, a sladké sny i těm rozhořčeným! :-))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 09.01.2007
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                     

                A zkoušel jsi tam někdy něco zadat?!? Já ano a mě to akci nevzalo... Dál jsem po tom nepátrala, protože bylo dostačující dávat akce sem.

                [ Zpět ]
                Datum: 09.01.2007
                Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

               

          Vseobecne mam pocit, ze fyzicka vas vsech je tady docela slaba.-
          No ono je to asi také tím, že věková skladba účastníků má dost velký rozptyl.
          ve sportu se to dělí na žactvo, junioři, dospělí a veteráni. Tady se to holt musí nějak skloubit.

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2007
          Autor: Navara
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                 

            "Mozna by podobnou partu uplnych zacatecniku chtelo zformovat i vedle radky atd. Neco jako alternativni vylety. Muzeme klidne vyrazet i spolu, ale casem se muzou trhnout. Osobne se mi to moc nezamlouva, ale treba diky tomu s nami nejezdi tolik lidi, kolik by chtelo."
            Datum: 07.01.07 10:49 Autor: wewerka

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Autor: žofka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                 

            No, jestli je fyzička "vás všech tady" docela slabá, tak to Navaro silně protestuji!!! Jsou tady tací, kterým bys asi těžko stačila. Přesto já s nimi moc ráda jezdím, protože když já už nemůžu, tak mě neopustí, prostě se na mě nevykašlou, respektují mé možnosti a dokonce mi pomůžou, když to potřebuji. A to za situace, kdy by mohli bez problémů přidat plyn a viděla bych jen chvilku jejich záda. Jen proto jsi možná neviděla ty lepší výkony. Takže ono to není vždy jen o fyzičce, ale o soudržnosti a kamarádství. Nakonec je to jen párkrát v roce a zdejší chrti si určitě svou fyzičku uplatní na zcela jiných akcích. Pokud jsi tak dobrá, neboj se a vyraž s Mirečkem na pětidenní etapák do hor, jistě bude rád, zlepšíš mu průměrné časy. :-)))

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                   

              navara citovala wewerku, jen to nedala do uvozovek:) jak to čteš dodatečně tak chápu, že se hnedle nezorientuješ:-) nicméně někteří tu reagovali na přízpěvky ze špatného úhlu a už to jelo. jen aby to nemělo dohru:-I

              [ Zpět ]
              Datum: 10.01.2007
              Autor: vette
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                     

                Jo, máš Vette pravdu, pročetla jsem to opětovně a ten příspěvek Wewerky jsem našla. Tak Navaro, tímto se omlouvám, skutečně jsem nepochopila, že jsi citovala z jiného příspěvku, pro příště prosím to nějak označ. Už jsem se divila, kde zůstala tvoje tolerance, kterou jsi vykazovala při našem osobním setkání, prostě jsem tě nepoznávala! Tak to jsem sama ráda, že jsem se tak sekla! Zdravím tě a ráda tě uvidím! :-))

                [ Zpět ]
                Datum: 10.01.2007
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                       

                  Tak si zase znova precti zbytek a uvidis jak jsem to myslela. Vytahovat kus vety z celeho kontextu je snad zofikova zalezitost...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.01.2007
                  Autor: wewerka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                         

                    Souhlas, ta věta v kontextu vyzněla úplně jinak, bylo to spíš takové popíchnutí, ale separovaně zní velmi ošklivě.
                    Také bych se k tomu měl asi vyjádřit, protože mám pocit že jsem jeden z těch, co mají "na svědomí" tvoje nepříjemné pocity ohledně škatulkování jako Turbowewerky ;o).
                    Ono je to tak, že někteří z nás mají tu fyzičku lepší, jako třeba ti co jsi jmenoval a ještě pár dalších. A někteří z nás naopak zas tak dobrou nemáme, někdo třeba kvůli věku už nestíhá tak rychlé tempo, ale alespoň má výdrž, no a někdo (jako třeba já) je padavka, protože se po letech začal znovu hýbat a tím pádem nemá ani výdrž, ani výkon.
                    Jenže proto je dost možná dobře, že zde existuje to jisté povědomí o tom, jak kdo jezdí. Takhle třeba vím, že když pojedu na akci pořádanou tebou, tak dost možná nedojedu a je lepší počítat s alternativní trasou zpět, nebo vlakem/autem. Když už ne kvůli km, tak kvůli tempu. Když ale na akci tebou pořádanou pojede Radka, Ai apod., tak vím že se tempo bude držet pohodovější a bude více zastávek atd. A takhle bych mohl pokračovat. A tím že se to zveřejní na fóru, tak se dost možná předejde nějaké deziluzi. Ono kdyby ti na tu poslední akci dorazil někdo s crossem natěžko, tak by se s tím asi hooodně pral, i kdyby to byl jinak tahoun.
                    Já bych se tedy osobně tolik nečertil. Když bych pořádal nějakou akci (jako že se na to letos chystám), tak zase každý ví, že může čekat trasu do 60km (doslova), pohodové tempo (hlavně do kopců), spíše více a kratších zastávek a já zase budu určitě myslet na alternativy pro místa se sjezdy v terénu. Jinak řečeno, jestli uspořádám nějaký výlet, tak to bude ideální pro "padavky", a hádám že lidé by s tím počítali, protože už mě znají.
                    Takže podle mého je to dobře, že se známe a víme co můžeme jeden od druhého čekat, předchází to dost možná bolestivým překvapením.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.01.2007
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                         

                    Wewe, nechtěla jsem nic vytrhovat z kotextu, jen jsem reagovala na tu větu o fyzičce. Sama tam sebe řadíš do 3/3 startovního pole a jelikoš ostatní jezdí většinou za tebou, tak jak jsi napsala "fyzicka vas vsech " je asi fakt.
                    Já jsem se pokusila asi nešťastně formulovat proč tomu tady tak je. Je přeci naprosto logické, že padesátík se nebude ve většině případů moct srovnávat s dvacetiletým. Ikdyž cyklistika je vytrvalostní a ta se buduje léta tak si myslím že jízda po rovině a nebo v rerénu je trochu rozdíl. Chci tím říci že když tyto dva pojedou rovinatým terenem tak rozdíl ve výkonosti nebude tak markantní nebo žádný, ale pokud se pojedou v terénu kopce tak se tam ten věkový rozdíl už asi projeví.
                    Dále píšeš, že se lidi s tebou bojí jezdit.
                    já konkrétně u sebe nesnáším kdeyž na mne někdo musí čekat, mám potom pocit že ho zdržuju omezuju... Je to asi důsledek mých dřívějších aktivit kdy jsem byla ve svých kategoriich hodně vepředu. Je to tak a nic s tím nenadělám. To byl také jeden z důvodů proč mi tak dlouho trvalo než jsem s váma vyjela. A možná že tento, jakto říc,i nedostatek má více lidí, prostě vědomí že bych zdržoval je silnější než touha vyjet na výlet.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.01.2007
                    Autor: Navara
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                           

                      Tohle uz je asi na nove tema.
                      Rozhodne bych neradila lidi podle veku, ale spis podle vykonnosti (viz zofkuv paste meho prispevku z jineho fora).
                      Tolerance na cekani je taky na nove tema. Obcas lidem vadi cekani na ostatni, obcas vadi, ze ostatni cekaji a obcas proste ujedou. To posledni se mi dost casto stava na vyletech s BF a jsem rada, ze se to u nas nedeje.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 10.01.2007
                      Autor: wewerka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                         

                    Hele, Wewi, já tvou výkonnost beru, jsi mladší než můj syn a jezdíš denně, tak jako beru výkonnost těch slabých, jsme prostě starší a nejezdíme denně. Ale jedno vím jistě, že jsi hodná holka a žes to rozhodně nemyslela s tou slabou fyzičkou ostatních zle. Proto to ani rozebírat dál nebudu, taková blbinka za to nestojí. Hlavně, že tě ráda vidím a doufám, že i ty mojí přítomností nepohrdneš, když tě náhodou někde (pochopitelně už odpočatou a najedenou )dojedu. :-)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.01.2007
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

               

          no nechtěl sem k tomu řict nic ale když se vyslovila navara...
          zajmavý je, že když si někdo postěžuje, že mu to nejede a tebe obdivuje, tak děláš skromnou ale těd si nám to nandal. v tom tušim cosi zapáchajícího...

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2007
          Autor: vette
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                 

            wewerka tě jen opomněla jmenovat mezi těmi lepšími...

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Autor: cami
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                   

              tak sem to nemyslel:-I

              [ Zpět ]
              Datum: 09.01.2007
              Autor: vette
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                     

                vidíš, cokoli kdokoli napíše si jiní můžou vysvětlit rozdílně od jeho původní myšlenky... čímž se nechci zastávat wewerky, k tomu ať se vyjádří sama, pokud bude mít potřebu... to byl obecný názorný příklad...

                [ Zpět ]
                Datum: 09.01.2007
                Autor: cami
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                 

            Pokud myslis cami, tak jsi asi necetl poslednich par prispevku ve foru '6.1.2007 - Mnichovice'. Tam je to totiz presne naopak. Me to nejede a po kazde vyjizdce jsem jak vymackany citron, protoze vetsinou jedu nadoraz.

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Autor: wewerka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                   

              no to sem čet. svoje pocity z toho nebudu komentovat, nicméně to nijak nevysvětluje tvůj výpad ve 13:47

              [ Zpět ]
              Datum: 09.01.2007
              Autor: vette
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                     

                Takze taky povazujes moje vylety za jednostranne orientovane do terenu... hm.. fajn :(

                [ Zpět ]
                Datum: 09.01.2007
                Autor: wewerka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                       

                  šmarjá to sem neřek a ani si to nemyslim!!! rád bych s váma dal točnou, dost mě mrzelo,že mi ten termín nevyhovoval ale nebudu přece přemlouvat 5 lidí aby to přesunuli qůli jednotlivci...
                  a nšpul se:)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 09.01.2007
                  Autor: vette
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                         

                    Takze ti vadi moje zminka o male fyzicce. To je ale jen ciste logicky vyvozeny zaver. To o hyperwewe neslysim jen od cami, ale od vice lidi. Na jednu stranu je to fajn, na druhou stranu mi to vadi. Slo mi o duvod proc se lidi se mnou boji jezdit a ne o porovnavani fyzicky :) Pokud te budu nazyvat supermanem, tak s tebou taky nikdo jezdit nebude.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 09.01.2007
                    Autor: wewerka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                           

                      pokud mi něco vadí, tak to, jak ste, holky, chytly na první našlápnuti aniž by kdokoli chtěl spustit (motor)tuhle lavinu...:-/

                      [ Zpět ]
                      Datum: 09.01.2007
                      Autor: vette
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                             

                        Ja ale nereaguju na pridavani dalsich organizatoru. Naopak nabizim pomoc v organizaci skrze prehlednou tabulku akci.
                        Vadi mi jine veci, ktere vyplyvaji z prispevku a akci lidi za posledni dobu.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 09.01.2007
                        Autor: wewerka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

               

          Me se s wewe jezdi vpoho a mam taky radsi ofroad ;-)

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2007
          Autor: LOBO
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                 

            pro LOBA, jsme skoro sousedé :-) možná bych se někdy přidala, okolní terény v lesích jsou docela dobré, mám ráda kopce...

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Autor: Neregistrovaný uživatel (HMS)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                   

              No jasne :-)
              Prihlas se a muzes i pridat foto ;-)
              Urcite se projedem..

              [ Zpět ]
              Datum: 09.01.2007
              Autor: LOBO
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                     

                nejdřív se projedem, pak možná foto...

                [ Zpět ]
                Datum: 10.01.2007
                Autor: Neregistrovaný uživatel (HMS)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                       

                  Co se takhle zaregistrovat? Btw ja jsem od Loba jen par vesnic :)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.01.2007
                  Autor: wewerka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                         

                    já jen 2 km, vymýšlím přezdívku :-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.01.2007
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (HMS)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                           

                      www.mapy.cz rikaji 7.9km nejkratsi cestou.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 10.01.2007
                      Autor: wewerka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                             

                        třeba jsme se potkaly/i, ale když je bláto jezdím spíš po silnici a kroužím po okolí. Lesy tu jsou malé, samá rokle, ale na lletišti je úžasná hospoda :-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (HMS)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                             

                        Tam vetsinou jen projizdim, kdyz jedu nahoru na cihadlo. V hospode jsem tam snad nikdy nebyla.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: wewerka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                             

                        Hele, wewe, ty si nikdy nebyla na letišti v hospodě?!? Ty máš takovýhle mezery?!? No to musme co nejdříve napravit!!! Já bych tu trasu narozeninový lehce poopravila...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                             

                        Ale zato vim, ze tam hlidaji fizlove cyklisty a to pry vcelku casto :) Tak bacha :)
                        A do hospy nemusim. Pivo si davam jen k jidlu nebo kdyz je extremni zizen (v lete).

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: wewerka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                             

                        A zrovna tady mají výborný řezaný :o)))
                        A odkdy ty nemusíš na občerstvení do hospody :o)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                           

                      HMS je dobrý, ne?!? Já osobně už si na to docela zvykla :o)))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 10.01.2007
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                             

                        jo, časem dodám mail

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (HMS)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                             

                        chtěla jsem o řádek výš, ale chtělo to nové téma, policajty jsem nikdy kontrolovat neviděla, tedˇmám na hlavě zaschlou barvu, tak se dámy mějte...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (HMS)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                             

                        Na Tocny to tem policajtum asi neni moc platny, tam neni silnice. Na polni ceste snad muzu jet pod vlivem

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: LOBO
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                             

                        To HMS: jaký odstín?!?

                        To LOBO: pod vlivem nesmíš ani na polní cestě. A jak jistě víš, tak auta jezdí až k letišti...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                             

                        LOBO:

                        Bohužel mohou kontrolovat i na všem co se nazývá "účelová komunikace"... Takže klidně i polní, lesní cesty a podobné pěšinky... Jedinou podmínkou je, že musí být vedena v katastrální mapě. Jen nevím, jak se budu někde na poli dohadovat s policajtem, že jedu po cestě, která vlastně oficiálně neexistuje...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: Jarda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                       

                  To ja pro fotku nechodim daleko, to muzem udelat klidne zaroven. Mohla by ses ale registrovat. Pak bych videl od kud vlastne jses a tak.. Nakonec jsme se tady registrovali vsichni, i Michal ;-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 10.01.2007
                  Autor: LOBO
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                         

                    Na Tocny koncim pravidelne :-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 10.01.2007
                    Autor: LOBO
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                           

                      já začínám, tak se někdy přidám

                      [ Zpět ]
                      Datum: 10.01.2007
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (HMS)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                             

                        Radka: Auta jezdi ruzne, i do zakazu, i kdys na Tocny to zakazany nejni. A myslim si porad ze v lese a na poli bych mel byt vpohode. Tam nejsem ucastnikem provozu :-))))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: LOBO
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                             

                        2 LOBO ... bohužel dle nového silničního zákona (ostatně se to tu již řešilo) nesmíš být jako cyklista pod vlivem na žádné komunikaci, tudíž ani na místní, obslužné, prostě tě můžou klofnout i na tý polňačce u Točný ... jak je to v katastru, tak jsi v loji, ostatně jsem je tam v létě párkrát viděl a jednou jsem pokutě ujel jen tak tak ...
                        Ad Točná, tam nekončím, ale pravidelně se tam s ženou otáčíme na jedno, je to taková oblíbená spojnice pro vyjížďku z Kamýku. Tak se tam, hádám, asi na jaře potkáme na jednom ;o))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 10.01.2007
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

               

          jednak mě to tam už nepustilo a taky už neudržim myšlenku, sem přecejen postarší a tak píšu sem:-P)
          myslim, že není na škodu, když je organizátor pro ostatní "čitelnej", každej pak ví, co může očekávat. aiovi šlo o to, aby "literatura" byla pestřejší. rozhodně se nechtěl dotknout ani tebe, ani radky, ani kohokoli jinýho. o tom sem pevně přesvědčenej!!!

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2007
          Autor: vette
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                 

            A mimochodem......nakolaci nejsou jen Prazaci. Timhle by mohl pobidnout Ai i nakolaky jinde. Je tu spoustu Pardubicaku, Hradecaku, morava je nas plna.... Vzdyt nemusej organizovat jen nakolaci z Praglu.

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: "... zkuste to NAKOLE.CZ"

                   

              Tak,tak,na jaro mám nachystáno několik tras a pro moravské NáKoláky se chystám je zorganizovat,uvidím,zda se scelí hanácká sekce ....

              [ Zpět ]
              Datum: 09.01.2007
              Autor: Neregistrovaný uživatel (strejdalibor)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jednodenní akce - organizování

         

    Tak já ještě za sebe, když jsem teda měl ten nápad tuhle diskuzi založit: už vím, že to nebylo asi to nejšťastnější téma. A vím, že z úplný pitomosti můžou vzniknout války mezi národama. A taky vím, že skutečně velcí lidé dokážou zapomenout.
    A na tomhle webu sou přece jen samí velký lidi :-). Nebo se snad mýlím?
    Teď jdu do terénu a zítra tohle téma už neotvírám.
    Pro dnešek se všici mějte!
    Ai :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 09.01.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Ai)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      Výborně, zdrhnout je nejjednodušší...

      [ Zpět ]
      Datum: 09.01.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jednodenní akce - organizování

             

        Ale ne, radko, nikam nezdrhám. Jen jsem to tady chtěl ukončit (když jsem to začal), aby se kvůli tomu "nepustili" do sebe další lidi.
        Nabídnul bych Ti, že bychom si to v klidu vyříkali my dva po soukromých mejlech. Ale protože jsem se Ti omluvil už i tou cestou, a Tys to nevzala, tak to už v tuhle chvíli pokládám za zbytečný.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.01.2007
        Autor: Airline
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      No fuj! Tady nejsi Ai před inkvizičním soudem! Tady jsi, aspoň doufám, na otevřené diskuzi a řekl jsi svůj názor ... Ta původní výzva, tedy jak jsem to pochopil já, směřovala k NaKolákům do regionů, aby taky něco tvořili, aby nekňourali, že jsou daleko od Prahy. Superpříkladem budiž Bejbís, který dělá pro všechny "kolemmáklé", byť je jedním z "kmenových" NaKoláků a společných akcí se zúčastňuje.

      [ Zpět ]
      Datum: 09.01.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (El)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jednodenní akce - organizování

         

    A jeje...zlate jadro nakolaku se zacina hadat....
    Nechte toho...!!!! Vsichni vime, jak to Ai myslel. Nebyt wewe a hlavne Radky, tak se tu snad ani nezname osobne. Diky jim za to!!!!

    To, ze s timhle vlaknem vyrukoval Ai chapu. Proste chtel zapojit vice organizatoru. Me treba stve, ze ted nejsem v CR. Uz pred rokem jsem psal Radce asi o dvou akcich, ktere by tady u nas vychodne od Prahy sli udelat. Polabi je za nama, ale moznosti tu je vic. Kdybych nebyl za hranicema, davno bych zorganizoval treba ty zriceniny na mladoboleslavsku. Myslim, ze o tohle slo Ainovi. Radky a wewe akce jsou fajnove, vzdy jsme poznali zajimava mista, ale treba Radka asi tezko udela akci vychodne od Prahy, kdyz casteji jezdi na jih od Prahy.

    Kdyby nebylo tohodle vlakna, Ligi by si ani na ty zriceniny nevzpomel:-) Ted vam je urcite nabidne a kdyz budeme chtit, do nejakeho vikendu je propasujem. Kdyz ne letos, tak pristi rok....zas tak stary nejsme, aby jsme se toho nedozili.

    Hlavne se nehadejte....

    [ Zpět ]
    Datum: 09.01.2007
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      Rád bych dal bod za každou větu!!!!!
      No ale nebudu švindlovat, tak aspoň ten jeden :-)) !!

      [ Zpět ]
      Datum: 09.01.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (mira.l)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      Za prvnotni setkani vdecime Melkorovi. Ja jsem se az par mesicu po prvnim setkani optala, jestli by se nedalo zase neco usporadat. Takze moje zasluhy se blizi limitne k nule.

      [ Zpět ]
      Datum: 09.01.2007
      Autor: wewerka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jednodenní akce - organizování

             

        Nebudem to pitvat az takhle:-) Kdyby jste neorganizovali vejlety, spousta lidi by se tu navzajem neznali...

        [ Zpět ]
        Datum: 09.01.2007
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jednodenní akce - organizování

               

          Ale taky by se tu teď naše jména nepřemýlaly zepředu zezadu a byly bychom bezejmenný dav, který by se tu tímhle tématem bavil...
          Kdo holt nic nedělá, taky nic nezkazí - večer si to napíšu do sešitu, nechám 100x podepsat od rodiny a vezmu si to k srdci...

          [ Zpět ]
          Datum: 09.01.2007
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jednodenní akce - organizování

                 

            Budme radi, ze to je tak, jak to je.....jen si vzpomen, kolik se nas vzdy sejde....!!! Kde jinde se to deje? Chodim na par for a nikde takova banda neni. Budme radi, ze se zname a ze spolu nekam vyrazime!!!

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jednodenní akce - organizování

                   

              No, prave... Na moje srazy chodi lidi, kteri vedi k cemu je MTB.
              Ale radsi necham tech kyselych poznamek... :)

              [ Zpět ]
              Datum: 09.01.2007
              Autor: wewerka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Jednodenní akce - organizování

                     

                Mozna to tak citit bylo a i ja jsem to ze zacatku obcas citil....je to asi dane tim, ze jezdis vice nez ostatni. Proste z tebe maji strach:-) Ale je to jen klam. Bohuzel.
                Ale na druhou stranu neni proc se bat. Kdyby kdokoli zorganizoval vejlet chrtu, urcite by se tu nechytl. A ty to urcite dobre vis, takze urcite nic takoveho neplanujes. A to by si meli ostatni uvedomit. Nedelame tyhle akce, aby jsme se sami pred sebou predvadeli, sprintovali v kazdem kopci....delame to proto, aby jsme se videli, videli kus kraje, pokecali....
                Vsichni, jenz tu kdy neco zorganizovali vedi, ze jsou tu lidi od batolat (Bananovnik:-) ) az po duchod (nejstarsiho nebudu tipovat:-) ), takze podle toho i tvorej trasy.

                [ Zpět ]
                Datum: 09.01.2007
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Jednodenní akce - organizování

                 

            "Byla jsem v cyklistické partě velmi zaangažovaná organizačně a musím říct, že právě s tímhle heslem (kdo nic nedělá nic nezkazí..) jsem se nedokázala osobně vnitřně srovnat a byl to také důvod proč jsem si řekla DOST. Poslední 3 roky už totiž akce nebyly o pohodě, ale byly to jen starosti a nervy." (08.11.05)

            Nikdo ti tu neřekl křivého slova. Nikdo tvé organizační schopnosti ani kvalitu tebou pořádaných výletů nezpochybnil. Nikdo je nechce něčím nahradit. Tak o co vlastně jde? Rozumíš tomu aspoň ty? :'(

            [ Zpět ]
            Datum: 09.01.2007
            Autor: žofka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Jednodenní akce - organizování

                   

              Mohly byste už konečně přestat přemýlat moje jméno a moji osobu?!? Nedělám ty akce kvůli tomu, abyste mě tu přetřásali, ale proto, abychom si zajezdili.
              A když je bude dělat někdo jiný a budu mít čas, tak pojedu s někým jiným. Nikdo jiný je ale nedělá, tak když prostě něco pořádám, tak to jednoduše vyvěsím i sem. Nedělám o nic víc ani o nic míň než co bych dělala, kdybych tady na diskuzi nebyla. Teda pardon - kdybych tu nebyla, nevypisovala bych je i tady, ale jen u sebe na webu a po mejlech...
              A už mi dej laskavě pokoj. Nemám zájem to omýlat pořád dokola.

              [ Zpět ]
              Datum: 09.01.2007
              Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jednodenní akce - organizování

               

          Mne to prave prijde jako zajimavy paradox. Melkor je za a) lehokolar a za b) uz nikdy se na nasem srazu neukazal.
          Tim samozrejme nemam nic proti lehokolarum, jen na nakolacke vylety jich jezdi opravdu male procento.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.01.2007
          Autor: wewerka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      Nenabídnu! To byl tvůj skvělý nápad a já si ho nechci přisvojovat. Takže organizace čeká na tebe.

      [ Zpět ]
      Datum: 09.01.2007
      Autor: Ligi
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jednodenní akce - organizování

             

        Fajn...ale tak az na konec petiletky:-)

        [ Zpět ]
        Datum: 09.01.2007
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      Už jsem chtěl reagovat, ale Michal mě předběhl. Na tento server rád chodím (i když v podstatě nepřispívám), protože se mi líbí, že diskuse zde jsou pohodové (oproti mnoha jiným). Zdá se mi ale, že zde poslední dobou vzrůstá počet konfrontací (zbytečně). A to je škoda.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.01.2007
      Autor: john
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Všem

         

    Já bych vás VŠECHNY chtěl poprosit, jestli byste si mohli podívat do historie na ty příspěvky pod všema těma vejletama a akcema co jste dali dohromady a k tomu se podívat na fotky který tamodtud máte a někde vyšantročit vzpomínky kterejch se vám teď evidentně nedostává a který vám nezůčastnění můžou leda závidět. Prosimvás.
    Ach jo, asi sou nějaký fleky na slunci nebo co :-(

    [ Zpět ]
    Datum: 09.01.2007
    Autor: Zakarr
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Všem

           

      Prave ze tech peknych vzpominek mam spoustu...Proto nechapu, proc tu resime takovou PRKOTINU.
      Pokazdy, kdyz odnekud prijedu, mam radost, jak se v tech vlaknech objevuje chvala, ale hlavne to, ze danej vejlet, sraz se dotycnemu libil. Vzdy to bylo dokonale naplanovane, trasa pripravena...A kdyz si vzpomenu na Sternberk, kde to bylo organizacne lepsi nez s cestovkou (delsi a kratsi trasy)...
      Stejne jako Zakarr vas prosim, aby jste si na ty spolecne chvile vzpomeli...snad to tuhle podivnou diskuzi ukonci.

      [ Zpět ]
      Datum: 09.01.2007
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jednodenní akce - organizování

         

    Tak si tady před monitorem broukám písničku V+W+Ježek "Tři strážníci", speciálně pasáž "...nehádejte se, prosim vás..." Chtěla jsem sem dát odkaz na přehrátí, ale nějak jsem to technicky nezvládla. Zazpívejte si se mnou a ...nehádejte se, prosim vás...

    [ Zpět ]
    Datum: 09.01.2007
    Autor: Burajda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      Jo, přesně si to vystihla a vzala mi z pusy. Celou dobu co to čtu,mi ten refrén zní v hlavě.
      A já se tak těšíla, že až se mi zahojí nožička a trochu natrénuju, že si s váma taky někam vyjedu !
      Tak ne že se mi do té doby rozpadnete :-))))))

      [ Zpět ]
      Datum: 09.01.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Eliška ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      :-) ...Kdo se hádá, já to nejsem, tak se tady dohodneme o půlnoci. Tak nějak to pokračuje?:-))

      [ Zpět ]
      Datum: 09.01.2007
      Autor: abernathy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Jednodenní akce - organizování

         

    S akcema NaKoláků, jak vidim, to nemáte, ani vy pražáci, jednoduchý. Což teprv, kdybychom se do toho pletli my, vzdálení venkovani.
    Já zatim nic plánovat nebudu, natož vícedenní akci dva roky dopředu !
    Ale nabízim, pokud bude mít kdokoliv, jednotlivě i ve skupině, zájem o výlet do pohraničních hvozdů, poskytnu své "nou-hau" , trasy, vlastní mapu, atd. a v případě vhodného termínu i sebe :))).
    Moje oblast: Od Komárky (Krušné h.) přes česko-sasko po Hvozd (Lužické h.).

    [ Zpět ]
    Datum: 10.01.2007
    Autor: PepikW
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Jednodenní akce - organizování

           

      Hmmmm, móooooooooc pěkná lokalita.
      Můžu si tě zadat sem
      http://www.vrstevnice.com/odkazy2/nejcyklotrasy...
      na svůj web, abych tě našla až budu potřebovat?!?

      [ Zpět ]
      Datum: 10.01.2007
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Jednodenní akce - organizování

             

        Sámo :o)

        [ Zpět ]
        Datum: 10.01.2007
        Autor: PepikW
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Jednodenní akce - organizování

               

          Ď. :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 10.01.2007
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

219 cyklistů (11 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024