Nevíte prosím jaký je rozdíl (jestli teda nějaký je) mezi ráfky Alex ACE 18 a Alex ACE 17? Děkuji
Podívej se sem a uvidíš sám ;-) http://www.alexrims.com/product.asp?btn=17&...
ACE 18 má navíc indikátor opotřebení a ACE 17 zase frézované boky, např.
Pak ještě může být rozdíl mezi použitelnými ventilky duší... Některé modely se dělají jen v jednom provedení. Z těchto stránek to ale nějak nevyčtu...
Já měl zatím jen jedny Alexy, ty mi ale zmizely doslova před očima. Teď na vše co má špalíky dávám Remerx. Je sice průměrně o 100g těžší, ale najedu na nich 2x víc kilometrů. A jsou pevný jako hrom.
A jsou lepsi nez Mavic? Nebo srovnatelne? Slysel jsem na Remerx samou chvalu, zejmena o tuhosti, tak nevim jestli az ojedu tyhle (Mavic X618) nepujdu do Remerxu. Navic je to ceska firma.
Jsou o málo těžší,značně levnější a spolehlivost a životnost výborná.Pleteu jen Remerx-na přání samo i Mavic,ale Alex je dost problémová záležitost a drahá.U Alexů je nejvíce ráfků,co mají problémy ve spoji ať jsou frézované nebo ne,pak je tam efekt "ABS" a životnost nic moc.Mavic doplácí na nízkou váhu-u Remerxu používám nejvíc model EAGLE,ale model s dvojitou vložkou má problém v tom,že ta se po čase uvolní,ničemu to nevadí,ale je zdrojem nepříjemných zvuků a vrzání na které spousta lidí ani nepřijde odkud vychází.Na chvíli pomůže prostě prolít mazivem,ale není to na dlouho.Letos jsem taky poprvé viděl popraskaný ráfek u kalíšků-bylo to poprvé a zatím naposledy.To byla dřív doména právě Mavicu-ten už to snad ale vychytal nakováním kolem děr.Tak tož tak :-o)))
Diky za vycerpavajici odpoved. Ja jsem s temi Mavicy zatim max spokojen - perfektne drzi vycentrovani a zatim neni znat zadne opotrebeni coz bych vzhledem k ujetym km a zpusobu provozu ocekaval. No, mozna nakonec ty Remerx zkusim.
a ja si rikal odkud se vzalo to vrzani vzadnim kole, a to bude tema rafkama
remerxy sou dobry ale mavicum se rovnyt nemuzou - co se tyka zpracovani...jen u mavic se mi stalo, ze po pritazeni vsech dratu o 1/4 otacky se rafek ani trochu nerozhodil......rozdily v tuhostech rafku nejsou velky...mnohem dulezitejsi je tuhost (tvrdost) vypletu.
ale k otazce...co znamena 17 a 18 netusim, ale teoreticky by to mohla bejt i sirka rafku....
Porovnávat musíš vždy odpovídající výrobky-já osobně bych nikdy neřekl že to či ono je lepší nebo horší-existují různé pohledy na různé věci-tedy k věci- cenově porovnatelné ráfky,tedy u Mavicu třeba model XM 317-cenově srovnatelný s modelem Eagle je sice o málo lehčí,ale o vyšší kvalitě bych nehovořil-právě tyto ráfky měly v minulosti nejvíce problémů s praskáním kolem vložek a to dost výrazně.Problém je údajně odstraněn nakováním materiálu okolo děr,ale už jsem je nejméně rok nezaplétal tak nemohu sloužit :-o)))A ostatní ráfky jsou cenově někde out-tak by bylo docela smutné aby nebyly lehčí a snad i pevnější,co myslíš???
Ja mavicy nikdy nezapletal, jen trosku utahoval vyplet.
remerxy sem driv delal, ale vetsinou to byly rafky tak mezi 250 - 500Kc.....kolik stoji ty mavicy co mam na kole, nevim, mozna porovnavam neporovnatelny, ale to zpracovani je jiny....
Znalci, existují dvoustěnné ráfky, na kterých lze užívat duše s autoventilkem ?
Pokud nejsou moc vysoké, nechá se u nich použít podle Hrubíškovy knihy "Horské kolo od A do Z" duše s prodlouženým autoventilkem. Ale ještě jsem takovou neviděl.
To ji musíš žádat:-o)))),ale jsou,jsou.
Tak nějak... Minulý týden jsem jednu takovou vyhazoval, byla už moc lepená ;-) Já ji teda vůbec nepotřeboval, stačí mi ten kratší ventilek, a ani vlastně nevím jak se ke mně dostala. Teď jsem prozměnu koupil s kovovým ventilkem, bez úmyslu, prostě mi ji v obchodě prodali jako "MTB duši s autoventilkem". Tak jsem zvědav jestli to bude lepší nebo horší...
napr remerx jumbo
Nevím na co reaguješ,ale Remerx Jumbo je SJEZDOVÝ ráfek-a to je trošku out.
Ahoj,
1- reaguji na dotaz zda existuji "dvoustenne" rafky do kterych lze pouzit dusi s autoventilkem. Zaradilo se to nejak blbe.....
2-Ze jsem ponekud mimo misu mi po pravde receno doslo az po Tvem upozorneni takze prosim omluvte trotla :-)