Dobrý den, rád bych přes Vás poděkoval firmě Kalaš, přesněji lidem v jejich internetovému e-shopu, ještě přesněji panu Ženíškovi. K Vánocům jsem manželce objednal cyklokraťasy a protože jsem si nebyl jistý velikostí, risknul jsem M. Když kraťasy dorazily hned mi bylo jasné, že mi risk nevyšel. Okamžitě jsem napsal mail, co by se s tím dalo dělat (to byla středa 21.12.). Pan Ženíšek navrhnul, že má cestu kolem, dali jsme si sraz v Praze na Karláku a 24.12. už manželka rozbalila kraťasy té správné velikosti. Možná tahle zkušenost by někomu nestála za zmínku, ale s firmou Kalaš jsem měl podobnou zkušenost již před léty, kdy jsem sháněl kraťasy pro změnu sobě. Tehdy byl internetový obchod ještě v plenkách a v Praze se mnou vybrané kraťasy sehnat nedali. Proto jsem skloubil výlet z Prahy do Tábora na kole s nákupem. Podotýkám, že šlo o víkendový výlet, tedy mimo otevírací dobu, ale po přechozí domluvě jsme se tentokrát pro změnu sešli na náměstí v Táboře, odkud už jsem odjížděl v novém cyklistickém obleku. Možná, že uvedená zkušenost s nakupováním je pro řadu lidí běžná, já mám zkušenosti spíše opačné, a i proto jsem se rozhodnul pro sepsání těchto pár řádků.
S pozdravem všeho nej do nového roku :-) Mordydy
Jojo...obcas nekdo chape, jak byt dobrym obchodnikem... kez by jich bylo vic:-)
"Dobry zakaznik je ten, ktery se vraci"....do urcitych obchodu se uz nikdy nevratim diky spatnym zkusenostem:-)
Je příjemné si přečíst i něco pozitivního :o)))
Takhle nějak si představuju jak by měl vypadat obchodník a podnikatel. Snad se dožiju toho že jich bude víc než dnes.
Mě takhle pomáhala firma firma Canard, fakt hustý, docela sem se divil... Dostal sem kontakt na cesťáka, že se s ním mám dát sraz :-)