reklama

Tipy na výlety – Jižní Čechy

Výjimečnost tohoto regionu tkví v obyčejném přívětivém venkovském prostředí. Je to rovinatá oblast rybníků, lesů, venkovských kostelů a lidové architektury, nabízející neomezené možnosti nenáročné cykloturistiky i mimo silniční síť.

Datum: 19.12.2006
Autor: Redakce
  • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

         

    totocototocotocoto..? Rovinatá oblast nenáročná cykloturistika, odkazy na vidlákov, pivní stezky, I mimo silniční síť, venkovských kostelů. Jsme tady snad nějakej skanzen, nebo co?!

    [ Zpět ]
    Datum: 19.12.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (mirekbik)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

         

    Přijed´te si vyšlápnout jindřichovický kopec či serpentiny do Lažánek a uvidíte tu rovinatou krajinu a nenáročnou cykloturistiku:-)))))))))

    [ Zpět ]
    Datum: 19.12.2006
    Autor: Martis
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

           

      Jo a direttissimu na Kleť, Vítkův Kámen, Dreisseselberg, Hochficht, stačí i Boubín, Knížecí stolec po šutrácích nahoru, dolů s dechem ochranářských bestií nebo zběsilého důstojnictva v zádech. Vy! Na co si asi kupuju fuela? Na nenáročné cyklostezky, kvůli, kterým všude jinde rozmístili zákazy vjezdu??

      [ Zpět ]
      Datum: 19.12.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (mirekbik)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

             

        Právě kvůli kopcům jsem rád že žiju přímo uprostřed Jižních Čech. Neměnil bych je za nic (snad jen za Itálii nebo Španělsko).

        [ Zpět ]
        Datum: 20.12.2006
        Autor: Petrun
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

             

        Je podstatný rozdíl mezi CYKLOTURISTIKOU a MOUNTAINBIKINGEM (nebo, abych se nedotknul, podle toho jezdíš bych snad měl psát downhill, freeride nebo cross? V dešti snad dokonce i dirt?).
        Kdo chce jezdit po cyklostezkách by měl mít tu možnost
        (s dětmi, pohodáři, rehabilitace na kole, cykloturisté), kdo hledá sportovní výkon nebo adrenalin také. Na to jsou třeba JINÉ komunikace případně MTB skanzeny, takzvané "bikeparky". No a ještě k tomu výrazu "skanzen" : cykloturistika je pro takové, kterými opovrhuješ a kteří mají rádi "kochání se krajinou". Ať je to třeba skanzen, do rozpočtu obcí to přinese více než pár celopér, kteří si majitelé přivezou na zahrádce auta či vlakem do lokace. Na co sis koupil FUELA nevím, normálně to znamená v angličtině PALIVO... Asi jsi si koupil FULLA, což zní fakt líp and cool. Pozor na záměnu se slovíčkem "fool"! :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 21.12.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (jeník)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

               

          Já nevím, my vidláci cizím jazykům moc nerozumíme a že se moje nastávající jmenuje TREK F U E L EX 7 či 8 nebo 9, za to nemůžu.
          Já žádným cyklistou neopovrhuji a rozpočty obcí mne nezajímají, živím se sám. Budování tzv. cyklostezek v Čechách je podvod na kterém se podílí i Evropská unie a jednou z toho bude průšvih za co tady všelijaké podvodné spolky ty peníze promrhaly.Do skanzenu nejdu a do bikeparku bych se bál, že upadnu. Jo a moje nastávající FUEL rozhodně není FOOL.

          [ Zpět ]
          Datum: 21.12.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (mirekbik)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                 

            To není o vidláctví ale o češtině, zdá se. Jinak by jsi musel napsat "...na co si kupuju Fuela?" (s velkým "F", pak je zřejmé, že se jedná o název).Tomu bych ale stejně nerozuměl, protože kola sice znám ale jednotlivé modely od všech výrobců tedy skutečně ne... A "moje nastávající FUEL"? Snad "můj", ne? TEN Trek Fuel EX7... (pokud se tedy shodneme, že Trek je roku mužského). A i jinak by bylo lepší napsat "kupuju si fulla" (ten anglikanismus drtí, ale aspoň je zřejmé, o čem je řeč), než modelové označení, které je sekundární, celopéro se může jmenovat třeba Annabell :-)
            Nevím, čím se živíš, ale v chudém kraji není nic příjemného se živit sám, zejména, pokud jsou zákazníci z místa. Když lidi nemají peníze resp. kupní síla v regionu je malá, moc tam byznys nejede. Míň se nakupuje v místě a víc se jezdí do megastorů, , méně se utratí za návštěvy restaurací,autoopravy i holiče, skomírají půjčovny (kol, DVD), nejsou peníze na tisk nejrůznějších publikací i na jejich grafické návrhy... Nemluvě o tom, že z příjmů z cestovního ruchu si obce mohou postavit kanalizaci, spravit chodník, vyčistit rybník, omítnout radnici a spravit kostel, případně mohou postavit rozhlednu, zaplatit personál v muzeu či informačním středisku nebo subvencovat něco smysluplného. Nemám pochopitelně nic proti megastorům nebo internetovým obchodům, ale cestovní ruch je významnou složkou příjmů pro mnoho regionů, ba i zemí :-) A je to trvalejší zdroj než (např. montážní závody na auta, plastová okna atp.). Souhlasím s Tebou v názoru, že budování stezek za peníze EU je slušná rejže (pro ty, co je dělají) a podvod současně. Jestli ty podvody budou odhaleny a potrestány pochybuji, dost smutné je to, jak se k rozvoji cestovního ruchu v Česku staví příslušné instituce. Kdyby to aspoň dělaly pořádně, pak by mi bylo dokonce jedno, že se tam někdo nakapsuje! Ale o svém vztahu k cykloturistice jsi leccos naznačil ("... po šutrácích s dechem ochranářských bestií v zádech..." a k tomu "nenáročné cyklostezky" jako protipól). Už jsi někdy ujel na nenáročné cyklostezce ujel aspoň 100km? Můj rekord je 215km. Za jeden den.Na 26 palcích.

            Aby Tobě nebo Tvým dětem ty nenáročné cyklostezky jednou nebyly dobré. Užij si kolo, je hezký.

            [ Zpět ]
            Datum: 21.12.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (jeník)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                   

              je to "moje nastávající" ....kolo. Alespoń nevypadám jak teplej, když bych napsal "můj nastávající" ...fuel:o)))) Ujet 100 km po cyklostezce, tak bych umřel nudou, nebo alespoň zahodil kolo.

              [ Zpět ]
              Datum: 21.12.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (mirekbik)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                     

                Protože žádnou hezkou stezku asi neznáš a proto mluvíš, jak mluvíš. Někoho baví, jak srdnatě ujíždí blbečkům ochráncům (v závodě "Mad Heroes from Boubeen Forrest"), někdo jiný zase třeba rád fotografuje hezkou krajinu nebo se dá do řeči s místními, ale to asi nepochopíš... Musíš to mít docela náročný, když Tě nudí jet 100km krajinou na kole.
                Když z věty nevyplývá, o co se jedná (chybí podmět), je dobré ho tam uvést. Teplouši mi nevadí, hlavně když píšou srozumitelně, nehrají si na hrdiny a nechovají se přezíravě :-)

                [ Zpět ]
                Datum: 21.12.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (jeník)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                       

                  Hmmm, tak tu 100km cyklostezku přírodou bych chtěl tady u nás fakt vidět ;-) Nepleteš si to nááááhodou s cyklotrasou jako naši politici ? ;-)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 21.12.2006
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                         

                    Přál bych ti to zažít, ale v Česku k takovému úkoji asi jen tak nedojde (taky jsem to ani neměl na mysli, takové štreky jsou jinde). Příjemné a kreativní stezky by se ale daly u nás vymyslet. S politiky si pojmy nepletu...ostatně: existuje s NIMI vůbec nějaká diskuze? :-) Ti jen plácají nesmysly, podepřené moudry, co podchytili na služebkách. Vím o čem mluvím, na rozdíl od nich....

                    [ Zpět ]
                    Datum: 22.12.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (jeník)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                           

                      Jo ještě jsem Ti chtěl jeníčku říct, že až zase budeš někoho kritizovat¨, že napsal fuela malý F tak zas použij obrat "by jsi" je to takový hezky česky.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 24.12.2006
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (mirekbik)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

         

    Nějak mi uniká smysl absolventské práce když se jedná kompilát marketingových tlachů z nějakého reklamního letáku.

    [ Zpět ]
    Datum: 19.12.2006
    Autor: Marcel
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

           

      Jo, ale já bych dal děvčeti ještě jednu šanci. Spočítat všechny zákony a stráže postavený proti bikerům. Objet na kole českou i rakouskou část Šumavy a Novohradek a spočítat zákazové značky. To by bylo dílo, třeba jako diplomku.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.12.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (mirekbik)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

           

      Doporučuji přečíst celou diplomovou práci :-)
      Navíc práce je zaměřena především na cestovní ruch, takže ty marketingové tlachy tam prostě být musí - ty k cestovnímu ruchu patří.

      [ Zpět ]
      Datum: 19.12.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucie Hniková ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

             

        Tak jsem si to tedy celé přečetl. Uznávám, že jako diplomka to asi stačí, ostatně taky jsem chodil do školy a mám představu jak se taková práce dává dohromady. Nicméně je to takové "jak pejsek s kočičkou pekli dort", tj. slepenec obecných řečí opsaných z různých letáků a příruček.
        Jinak bych polemizoval s myšlenkou, že ty marketingové tlachy jsou nezbytnou součástí cestovního ruchu. Jestli náhodou tento názor není jednou z příčin proč není ČR příliš vyhledávaným cílem pro zahraniční cykloturisty.

        [ Zpět ]
        Datum: 19.12.2006
        Autor: Marcel
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

               

          Tak já tuhle diplomku považuju za nadprůměrnou, proto jsme se taky rozhodli ji uveřejnit. Rozhodně jí nepovažuju za kompillát, je z toho jasně patrná osobní zkušenost a vlastní závěry autorky. Ve dvaceti a kousek jasně nemá nikdo projeté celé Česko a příhraničí. Ale vzhledem k věku obdivuhodný přehled a vlasní názor. Osobně jsem v textu našla dost nových inspirací.
          Marcelovi doporučuju, aby se znovu vrátil do školních let a zkusil něco vyplodit. Třeba by se potom uklidnil a nebyl tak kritický.

          [ Zpět ]
          Datum: 21.12.2006
          Autor: Jitka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                 

            Jsem naprosto klidný, ale netušil jsem že je tady zakázáno něco kritizovat potažmo mít vlastní názor. Pokud uvede autorka odkaz na celou práci, tak musí počítat s tím, že si ji někdo přečte. Chápu, že při rozsahu práce se z ní dají "vydojit" články pro web na celý příští rok, což jistě oceňujete. Bavíme se ale přece o práci, které je vyvrcholením a současně i potvrzením kvality vyššího odborného studia. To není přece článek do ilegálního amatérského občasníku "Polabský šlapálista". Jako článek o tipech na výlety v Jižních Čechách to jistě obstojí. Takových článků ale naklikáte na webu nebo najdete v různých novinách, časopisech, prospektech jistě desítky. Jako absolventská práce mi to přijde slabé. BTW, můžete mě upozornit na ty nové inspirace které jsem v ní přehlédl.

            [ Zpět ]
            Datum: 21.12.2006
            Autor: Marcel
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                   

              Kritizovat můžete jak je libo. Práci jsem úspěšně obhájila bez jediné výhrady, což je pro mě daleko důležitější než váš názor.
              Když je podle Vás práce tak slabá, zajímalo by mě jak byste si téma Cykloturistika v cestovním ruchu představoval. Tak za dlouhých zimních večerů můžete začít klidně sepisovat - už se těším na váš výtvor :-)

              [ Zpět ]
              Datum: 21.12.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucie Hniková ([email protected]))
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                     

                Já vám samozřejmě blahopřeji k úspěšné obhajobě. Sepisovat nic nezačnu, živí mě úplně jiné věci než cyklistika a cestovní ruch. Pokud vás zajímá můj názor na lepší téma, tak si představte že jsem starosta malého města v Čechách, přišel jsem za vámi a povídám: "Slečno, vy jste studovala ten cestovní ruch, pořád se všude píše jak nám do republiky turisti vozí peníze, ale v tom našem Prdelákově o ně nezavadíme. Přitom u nás je krajina pěkná, máme tady i nějaké památky. Nemohla byste mi sepsat nějaký projekt, jak sem ty turisty přitáhnout ?" Tak něco takového bych považoval za smysluplnou věc.

                [ Zpět ]
                Datum: 21.12.2006
                Autor: Marcel
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                       

                  Tak to je sice zajímavé, ale s mým tématem to jaksi nesouvisí.

                  Navíc trochu pochybuji o tom, jestli by se tak nekonkrétním projektem "jak někam přitáhnout turisty" vůbec někdo zabýval. Jinak projekty a strategie by byly na další diskuzi ... myslím, že nemá smysl to tu rozebírat.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 21.12.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucie Hniková ([email protected]))
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                         

                    Já vím, že to s tím tématem nesouvisí. Vždyť jsem taky hlavně to téma kritizoval jako "bezobsažné a slabé". A je právě na vás aby z toho byl konkrétní projekt. Kdo jiný by ho měl dát dohromady než člověk který vystudoval vyšší odbornou školu cestovního ruchu ? Já jako virtuální starosta jsem agronom :-))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 22.12.2006
                    Autor: Marcel
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                       

                  Jako profík bych Vám jako starostovi sdělil: to je sice hezké, že v Prdelákově máte hezkou krajinu a pár památek, ale takových regionů jsou v Evropě mraky. Kolik máte hotelů a kolik jejich majitelů dokáží obsloužit návštěvníky aspoň ve dvou jazycích? Jak vypadá Vaše prezentace na webu?Knihovací systém pro individuální návštěvníky a vstřícné podmínky pro touroperátory funguje? Bez hrubek a bez blábolů a s pěknými fotografiemi a kompetentním popisem kraje? Umíte představit regionální kuchyni? Je v pamětihodnostech a muzeích personál, který umí návštěvníky seznámit se zajímavostmi? Jsou popisky u vystavených objektů v muzeích a na hradech minimálně dvojjazyčné? Je zajištěna dopravní dosažitelnost od hranic nebo z Prahy? Lze zakoupit použitelnou mapu regionu s existentními a skutečně označenými a použitelnými trasami pro cyklisty?(No ShoCart!). Dá se u v regionu půjčit kolo? Tak, abych si ho půjčil v "X" a vrátil v "Y" ?.Existuje u Vás síť hotelů či penziónů, které jsou schopné přepravovat zavazadla cykloturistů mezi jednotlivými ubytovacími subjekty tak, aby je měl klient v 16.00 k dispozici na pokoji? Je v regionu cestovní kancelář či agentura, která umí zkonstruovat pobyt pro cykloturisty, které zajímá kromě ježdění na kole například pozorování ptactva (birdwatching je docela in!), kurzy fotografování, kurzy vaření či řemesel nebo výuka jazyků? Chcete zorganizovat famtrip pro vybrané partnery a cestovní žurnalisty?

                  Je mi jasné, že kotlíkáři z takových parametrů chytnou osypky, na druhou stranu takoví nic do obecní kasy nepřinesou. Ale projekt na ZÍSKÁNÍ návštěvníků (v novinách se používá zavádějící výraz "lákání") není zas taková sranda, jak se zdá. Teď si vzpomínám, že v jednom seriálu se těšil hoteliér na provozování ekoagroturistiky: "Budou sem jezdit Holanďani čuchat ke kobylincům". No a v tom je ten problém: hodně lidí by chtělo na turistice profitovat a neví, co to obnáší...
                  Smysluplné to je, to spolu asi souhlasíme, ale chce to dělat pořádně a se znalostmi... Česko žije z podstaty a z toho, že je tady (zatím) levně. Drhne to. Stačí se podívat do katalogů německých/rakouských cestovek: nejvíc frčí Mazurská jezera a Pobaltí (z východní Evropy). Česko dělají entuziasté.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 22.12.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (jeník)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                         

                    no vidíš člověče. o co ty bys tady chtěl je pro mne noční můra a doufám, že to tak nedopadne. Nic proti tvé osobě, ale mě se takováhle představa o republice nezamlouvá. Pro davy turistů se nedá na mnou spoustu oblíbených míst jít. Necci aby to všude vypadalo jako na Karlově mostě nebo u Pravčický brány. Mám rád lesy a krajinu bez turistů. Nevadí mi výletníci či lidé obecně. Vadí mi líní turisté, co musí mít komfort a spotřebují neuvěřitelné množství energie. CO musí dotej autem až k hradu a lanovkou až na kopec, aby se neunavili. Jak si vychutnat krásu a Genius Loci Karlova mostu, když se tam nedá projít? Jak se pokochat výhledem na Pravčickou bránu a z jejích vyhlídek do kraje, když se neustále někomu vyhýváš a celou dobu posloucháš kecy okolostojících, kterých je tolik, že se před nimi nedá utéct?. Na Karlův most chodím kolem druhé ráno a na Pravčickou bránu v zimě. Ale nechci všude chodit v noci nebo v zimě, kdy je tam míň lidí. Nechci, aby se z naší republiky stal Disneyland. Máme prstě každý jiné preference a nároky na život.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 22.12.2006
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                           

                      Ale článek a diplomka přeci nepíše o líných turistech, co musí všude dojet lanovkou a autem. Je o cykloturistice. A že by Karlův most byla zrovna lokalita pro cykloturisty... Z naší republiky už Disneyland je: začíná kýčem a prostitutkama na hranicích a vrcholí v několika málo turistických atrakcích, kam směřují MASY. Hezká města jsou zohyzděná, v památkových zónách se valí z krámů šunt a kýč horem dolem. A krásnou krajinou se nemá cizí návštěvník šaqnci projet, protože tady nemá cyklostezky, přiblblý systém zanačení cyklotras ho spíš rozesměje či rozpláče. Cykloturisté nejsou líní. nespotřebovávají energii (kromě svojí). Tvé argumenty se tady minuly, mluvíš o něčem úplně jiném. Ano, máme jiné preference a nároky, ale společný jmenovatel je kolo. A nebo jsi jen chtěl vidět, jak jsi napsal, co nemáš rád? OK. Spousta lidí, kteří mluví podobně jako Ty a plus ty kecy o "řvoucích turistech" a mi připomíná tu komickou zemi ze "Tří veteránů". A až se v Česku domontuje poslední korejské auto a a vyrobí poslední platová trubka, pak se bude horečně přemýšlet, jak z toho ven...
                      A nakonec: nemohu se ubránit dojmu, že mnozí, kteří o cykloturistice mluví a dokonce i rozhodují, neví o čem je skutečně řeč, žijí v předsudcích a nemají ani zkušenosti, aby mohli porovnávat.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 22.12.2006
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (jeník)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                             

                        Poslyš Jeníku Karlův most a Pravčická brána byl příklad míst, kde je v naší republice tak velké množství turistů, že to danou lokalitu znehodnotilo. Je fuk jestli jedou na kole nebo pěšky. A ty chceš aby to u nás vypadalo podobně všude. Nebo alespoň já to vydím jako logocký výsledek věcí, které navrhuješ.
                        "Cykloturisté nejsou líní. nespotřebovávají energii (kromě svojí). " Promiň ale pokud potřebují všude penziony (do kterých dojedou auty či autobusy) každejch pár metrů stánek a cesty značený, tak aby se dokázal zorientovat i mentálně narušenej, tak jsou líní a spotřebovávají zbytečně spousty energie. Provoz penzionů a stánků a jejich zavážení totiž něco spotřebuje víš?
                        Až sem nastane ten příliv turistů co ty chceš, tak ten kýč, jak jsi napsal bude akorát horší. Prostitutky už nebudou jen v pohraničí a krámů se šuntem přibyde.. A MASY se začnou valit na ještě vetší počet turistických lokalit a protože je naše republika děsně mrňavá, tak nezbodou žádná místa pro přírodu, kde by si člověk mohl vychutnat přírodu, les popřemýšlet o sobě ˇči Bohu a alespoň na chvíli uniknout civilizaci a být sám.
                        Tvou kritiku značení cyklotras naprosto nechápu. Moje kolo jezdí po jakýchkoli cestách a je mi jedno jestli tam vede cyklotrasa nebo ne a jak je značená. Někdy po ní jedu jindy ne. Já totiž vždycky jedu odněkud někam a jsem natolik solventní, že jsem si koupil mapu a natolik gramotný, že jsem chodil do ZDŠ , kde se orientace v
                        mapě na prvním stupni probírala, a při vší skromnosti natolik natolik inteligentní, že jsem to tehdy pochopil. Myslím, že mentálně narušených jedinců je mizivá menšina a proto si nemyslím, že by se kvůli nim mělo budovat nějaké jiné značení cyklotras. Směrovníky na rozcestích jsou více než dost. Kromě tebe neznám nikoho dalšího, kdo by měl nějaký výrazný problém s orientací v naší mrňavé a cedulemi na každém rohu nacpané zemičce. Navíc mám pusu a když zabloudím, což se mi stává, protože se často kochám a je mi jedno kam dojedu, tak se zeptám. Jistě mi odpovíš, že cizinci se nedomluví, když umíme jen česky, ale to je blbost. Domluvím se a zeptám se na cestu všude. Stačí ruce, nohy, tužka, papír a deset nebo patnáct slov v jazyce dané země a ty se naučím než do ní vlezu.
                        Až se v u nás demontuje poslední korejské auto mi bude celkem fuk. a většině lidí taky. Tenhle argument nějak moc nechápu? Nebo tím chceš říct, že lidi zůstanou bez práce? A kde jako pracovali předtím? Kdo chce pracovat práci si vždycky najde, těmhle kecům o tom jak jsou naší zemi prospěšné automobilky co nemusí platit daně já nevěřím. Spíš by stát měl přestat házet klacky pod nohy malým a středním podnikatelům, ale to je na jinou diskusi a na jiném serveru.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 23.12.2006
                        Autor: Jurimír
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                             

                        ale fuj! samozřejmě VIDÍM. Hergot nevím, jak jsem to mohl napsat. Stydím se :o((

                        [ Zpět ]
                        Datum: 23.12.2006
                        Autor: Jurimír
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                         

                    Ta moznost prepravy zavazadel po naplanovane trase dost chybi a urcite by ji spousta lidu uvitala.
                    Ja nevim, co je to za skolu a jestli se to hodi, ale tady mate pro budouci studenty namet na diplomove prace: naplanovat trasy, spocitat ekonomickou narocnost, marketing atd.
                    A naklady na rozjed by byly minimalni: dat dohromady par spolupracujicich penizionu, hotelu, kempu, mit nejakou tu dodavku...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 22.12.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (jf)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

                 

            Já bych měl jen takový skromný dotaz:-))))Na fotkách vidím foto V.Vrtal.Předpokládám tedy,že jste to absolvovali-tedy myslím trasu z Č.Krumlova do Budějovic.Jak se vám šlapalo v úseku mezi kempem ve Zlaté Koruně a Štěkří???Myslím to stoupáníčko v lese:-o))))Z opačné strany je to zase adrenalinový sjezd po asfaltu,protože tam člověk neví koho za zatáčkou potká a vyhnout se tam je dost nemožné-já potkal srnce :-o)))dost dobrý.A ještě jedna perlička-mám ji zdokumentovanou,letos už chyběla.Těsně před vjezdem do lesa směr Zlatá Koruna byla dopravní značka s nápisem Veď kolo-:-oo))))))Tak Jižním Čechám zdar-pokud zdraví dovolí,oslavím tam Silvestra a poprvé otočím letos pedály taky tam.

            [ Zpět ]
            Datum: 24.12.2006
            Autor: Merida
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

               

          Už se tady o tom diskutovalo jinde, do Česka zatím budou jezdit nenároční turisté, kteří skousnou deficity všeho druhu a na kole si pojedou příště zajezdit jinam - a nebude to do Čech. Kdyby aspoň ty" marketingové tlachy" provázela odpovídající opatření v reálu! Ale s tím zase nebudou souhlasit puristé, kterým nevadí ztracený čas při doptávání se na cestu a řešení kocourkovských fenoménů všeho druhu... ať si milí návštěvníci sednou do pankejtu a a tam si proštudujou mapu, děláme to také tak! A jaká to je dobrota si na palouku dát lovečák - místo v nějaké mastňácké restauraci, kde majitel bezostyšně vydělává na žízni a hladu! A abych tady nebyl za toho, co jen kritizuje, zde citát z jednoho popisu cesty v článku J.Vrtalové:
          "Pokud jedete v Česku na těžko, není bohužel možné držet se značených cyklotras. Neplatí tu totiž pravidlo, že páteřní cyklotrasy (tedy ty označené jedno- nebo dvouciferným číslem) vedou po kvalitních cestách s malým provozem. Do pasti jsme se dostali třeba kousek za Otrokovicemi, kudy vede cyklotrasa č. 47 „Moravská stezka“. Asfaltová cesta tu končila na úpatí kopce a dále se v prudkém srázu vinula úzká stezka, vhodná tak pro kvalitní horská kola. S lítostí jsme se museli obrátit a několik kilometrů šlapat k další vhodné odbočce. Přívěsné vozíky přece jen chtějí své, proto jsme v tuzemsku cyklotrasy brali hlavně jako orientační ukazatele, podobně jako řeky nebo železnice." Mimochodem , jezdit v Česku na lehko můžou jen místní, tenhle servis v Česku nikdo neposkytuje (logicky: je s tím práce).

          [ Zpět ]
          Datum: 21.12.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (jeník)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

         

    To nejdulezitejsi tam ovsem nema:

    Stalkov -> Slavonice (6 km), a tam v pekarne:

    kolace makove, tvarohove, ovocne, koblihy s vanilkovym pudinkem nebo marmeladou, trubicky a dalsi

    A take ty korenene bramborove bochanky, dalamanky atd.

    A potom Slavonice -> Stalkov
    (6 km po silnici).

    [ Zpět ]
    Datum: 19.12.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (jf)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

           

      Uznávám, to je podstatná chyba :-) Jenže fakt nebyl čas objíždět celou republiku :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 19.12.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Lucie Hniková ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

             

        Proč celou ? Stačilo tu část kolu zaslíbenou ...

        [ Zpět ]
        Datum: 19.12.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (El)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tipy na výlety – Jižní Čechy

           

      Hlavně, zda jsou za rohem toalety, abys nejezdil s plnými vnitřnostmi.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.12.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (kk)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Někdo na silničním kole nebo na gravelu

Hledám: Někdo na silničním kole nebo na gravelu
včera
Hledám partu / parťáka/ parťačku (ne vztah pouze kamarádku) na vyjížďky na silničním kole nebo gravelu, Praha a…

Hledám: Poznávání krás Šumavy a Brd na E-kole

17.12.2024
Já 60+ hledám pohodovou,sportovně založenou životní optimistku kolem 60 let pro společné poznávání naší krásné…

Hledám: štěstí

05.12.2024
Nehledám za každou cenu. Nepotřebuju kohokoliv. Nejsem zoufalá a nehledám zoufalce. Pokud nenajdu, nic se neděje.…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

155 cyklistů (8 přihlášených)

Pobaltí 2023 aneb 2090 kilometrů od Narvy na Kurskou kosu - 1. část

Úvod a vlastně rovnou i závěr :-) Takže tento rok (2023) to byly Litva, Lotyšsko a Estonsko. Já vím, žádná…
Peggy | 11.12.2024

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024