Po dnešku letos zatím 5620 km. Ale asi už do konce roku ten šestilitr nehrknu... Příští víkend jsou jakési Vánoce a ten další Silvestr... :-)
Tak po dnešku 5856... Žeby ten šestilitr přece jenom letos padnul?
Tak já bych si takovou příležitost nenchal ujít, a najel bych těch 6000 km. mylím, že těch pár km už nebude takový problém.
Tak už to nevyšlo. Nasněžilo a hlavně se navalila práce... A v sobotu jsem jel na lyže... Tak jsem si dal novoroční předsevzetí, že LETOS těch šest litrů bude... Momentálně ale ležím s angínou, takže už mám pár desítek km skluza... A přitom je takové vyloženě cyklo počasí. Tak všem hodně zdaru v r. 2007! Ať nám to dobře šlape!
Do soboty 9020km. Jeste me odhadem 200km do konce roku ceka.
To na tom kole šlapeš i ve spanku?
Jezdim na kole do prace. To dava v letnich mesicich 600-800km. Ted v zime to beru rano metrem, abych se nezpotila a vecer se projedu.
No a zbytek jsou vikendove akce.
http://www.acoma.cz/index.php?c=trasy
Gratuluju. Ja letos dotahnu tak 6500, zato to bylo az na posledni cca mesic komplet v terenu, do te doby jsem najel nejvic asfaltu na akci "Hrebik s Machnou" (a s Radkou) v Javornikach :o))) No, diky tomu budu mit i tu prumerku nizsi. Na tu "bidu" jsem letos dost pokrocil, ono je taky dulezity, jak se jezdi a cas v zatezi, ne kolik kilaku. Dozral jsem k tomu, ze to uz potrebuje system. Ale stejne, co se tech km tyka, predpokladam, ze ted i se silnickou se to pristi rok zdvojnasobi, zacinam to dost zrat, no :o) . Ale pekne pomalinku a na tepy.
Nojo :) Ted z tebe bude gramazista a hltac kilometru :)))
Ja na gramaz nedam :) Kolo ma 15kg, ted navic jeste 1kg svetla. Taky vetsinou 1,5kg podkovu v batohu a 1-2l vody. No a taky moje drobnost ma 20kg nadvahy :(
Jinak kdyz bych mela porovnat co jezdim, tak z tak 70-80% to bude silnice. Cesty do prace delaji hodne a s Radkou se taky vetsinou jezdi z vetsi casti po silnici.
Mas 14 dni do konce roku.....chtelo by to dat tech 980km....co ty na to:-)
Vic jak 300km tydne nedavam :)) (no mozna krom dovoleny a srazu ve strazi) a v tomhle pocasi uz vubec ne.
To by me malinko mrzelo....10tis je pekne cislo...:-)
Od 20.6.2006 do teď 843 km. Zbytek roku kolo odpočívalo.
Lidi, jak to dělátě, že tolik najezdíte? Wewerka skoro 10000 a eště na fullovi...
To máte těžké-do teď 2832km,zima byla velmi dlouhá a hodně sněhu,jezdit se nedalo,na jaře jsem měl nějaké zdravotní problémy-jezdit nešlo,no a jelikož mám prac. dobu od rána do min.17hod.,spíše v sezoně déle,tak to považuji za úspěch.Chudák rodina-sečteno a podtrženo,když jsem nebyl v práci,byl jsem na biku v lese :-O))))))))
Mám jen o pár km víc než ty, nic si z toho nedělej ..... také jsem jezdil jen od června do října, a to jen o víkendových akcích a občas nějaká ta sólo projížďka .... jezdím pro radost, ne pro km, ale stejně jsem se zařekl, že 2007 bude minimálně 1500km, letos jsem po x letech jezdil poprvé, takže to byly dost těžké začátky, snad to už půjde na jaře lépe ....
Tak to máme hodně společného. Taky jsem letos začal jezdit po přestávce. Taky jsem jezdil spíš o víkendy, někdy i v pátek (mám školu do čtvrtka). O prázdninách to bylo skoro jedno, jaký je den.
Když třeba pár týdnů nikam nejedu, tak po té přestávce je pro mě kolo velká zábava, ale když jezdím pravidelně, třeba o prázdninách, tak mě to baví méně, kolikrát se musím dost přemlouvat, abych někam vyrazil.
Tak nějak. Jen u mě je to s pár odlišnostmi. Nechodím do školy, ale pracuji a s mou prací souvisí velmi časté cesty do zahraničí, které jaksi pravidelné ježdění znemožňují. A pak je tu ta "menší chuť", která u mě není spojena častějším ježděním (kolo mě baví klidně i 4 dny v kuse po sobě), ale spíš se stavem, ve kterém se vracím večer po práci domů .... to už se mi většinou prostě moc nechce .... takže zbývají ty víkendy ....
Doktor by ti poradil ať jezdíš na služebky na kole :-)
hmmm ... min. 30 tis. km ročně na kole ... pohodička, jasně, to by mi lékař určitě doporučil a šéf schválil ;o))
Mám z plánovaných 2000 km na rok 2006 najeto 1702,4 km. Chybí mi 297,6 km, ty připočítám k plánu 2007. Víc to nešlo,zaplaťpánbůh aspoň za tyto počty ujeté ve zdraví. :-))
4 905 km do dáli.
94 000 m stoupání.
Celkově mám pocit, že to bylo hodně terénem, ale procenta nemám.
Těch posledních 95 km bude asi kapánek náročných.
Troufám si tvrdit, že u většiny respondentů je limitujícím faktorem čas. Proto by bylo zajímavé provnat ujeté kilometry se stupněm rodinné zavázanosti.
Tvé tvrzení je naprosto správné. Alespoň u mě je čas prvořadým limitujícím fraktorem, proto se nemohu nikdy v počtu ujetých km srovnávat s nezávislými souputníky, kteří si vyjedou, když se jim zrovna chce, natož s těmi, kteří mají možnost jezdit denně do práce. Já do práce na kole jezdit nemohu, chtít se mi musí vždy, když to jen trochu jde, a taky jezdím v horách, takže není kilometr jako kilometr. Převýšení sice nepočítám, ale na Třeboňsku kilometry přibývaly daleko rychleji.
Z čehož plyne závěr, že prosté sčítání kilometrů je jen málo vypovídajícím o možnostech a odvedeném výkonu.
Nicméně budiž sláva těm, kdož jezdí co to dá, a ještě větší těm, kteří poctivě oddřou více jak 3000 km v roce. :-))
Já si svých osm neoddřu. Mě to baví. A rodina netrpí, jezdíme všichni. Někdo víc, někdo míň, jak se nám chce.
Jezdím 250 až 280 dní v roce, a to i v zimě. Terén ale jen výjimečně. Údaje jsou zaokrouhleny.
2006 4400
2005 5500
2004 4250
2003 6200
2002 11200
2001 9250
2000 6400
1999 4400
Poslyš, Medvěde, jak ty můžeš vědět kolik za rok najedeš ? Přece mi nechceš tvrdit, že používáš cyklocomputer ?
Máš pravdu, že jsem se cyklocomputeru dlouho bránil, a zpočátku pokaždé, když jsem odněkud přijel, vzal jsem si padesátku mapu a trasu jsem si dodatečně změřil. Asi po roce mi v cykloprodejně vnutili aspoň computer se třemi funkcemi a ten jsem pak měl poměrně dlouho. Protože jsem ale jezdil i v hlubokém sněhu, tak jsem ho ztratil někde v závěji. Nejspíš jsem si ho vyšoupnul břichem, když jsem byl nucen nalehnout na řidítka. Poté jsem si koupil nějaký paskvil (výrobcem je firma Author), který vždycky přestal okamžitě fungovat, když začalo pršet (a já hrozně rád jezdím v dešti). Tak ten jsem potom nahradil svým současným computerem se sedmi funkcema. Uznávám, že na moje zvyklosti je to docela luxus.
Bacha na to ! Už ses chytil drápkem a než se vzpamatuješ najednou máš funkční prádlo, bundu s NoWind, světlo s luxeonem, nášlapný pedály, karbonovou vidlici, pulsmetr, karbonovou sedlovku, Campu Record, novou silničku, novýho fulla ...
Máš naprostou pravdu. Kdybych byl takovej fanatik, za jakého mě pravděpodobně považuješ, nejspíš bych si vůbec nemohl to kolo nechat vyrobit, vůbec bych nemohl mazat řetěz (vždyť je to krajně neekologické!).
Takže tak hrozný to se mnou asi nebude. Podle mě je prostě potřeba jen znát hranici rozumnosti spotřeby a například nevyhazovat použitelné věci jen proto, že se dají koupit nějaké "modernější".
Nic z toho, co mi zde "nabízíš", nejenže nemám, ale ani často netuším, co to je nebo jaké by to mohlo mít výhody. Prádlo a bundu na kolo nosím stejné jako bez kola, světla mám vpředu i vzadu to nejekologičtější možné. Blikačky mám jen jako záložní pro případy, že by dynama nefungovala. Pedály mám nejlevnější, jaké jsem našel (a jsem s nimi naprosto spokojen). Ty poslední mi drží už asi 30.000 km a nic jim není. Pulsmetr nepoužívám, protože svoji tepovou frekvenci dokážu poměrně přesně odhadnout. Málokdy se dostávám nad 160.
Sedlovku má nějakou normální, ale fakt je, že jsem musel přezbrojit. Když jsem ji na svém předchozím kole musel mít hodně vytaženou, tak se mi při mé hmotnosti ohýbala dozadu. Pak jsem to kolo někomu menšímu půjčil, on tu sedlovku "zatloukl" do rámu tak, že už jsem ji nevyndal ven ani hasákem. Proto mám teď rám o velikosti 26 palců a sedlovku o vnějším průměru 3 cm, která díky velikosti rámu nemusí být příliš vytažená. Má to jednu výhodu - nemusím kolo nikomu půjčovat, protože na něj nevyleze.
Odpruženého na svém kole nemám nic, neboť se pohybuju téměř výlučně po silnici. Kliky mám 17,5 cm - nejspíš z nějakého obyčejného matriálu. Co je Campa Record, to absolutně netuším, tudíž po tom ani netoužím. Nejspíš to bude nějakej novej materiál pro cyklistické komponenty, ale to mě opravdu vůbec netrápí.
Takže moje kolo určitě není výkvět poslední techniky, ale je velmi dobře a lacino přizpůsobeno tomu, co od něj očekávám. A to je pro mě důležité.
&$#@#^%@%#@ !!!!!!
Květen až říjen + pracovní doba do 18-19 + volný víkend jednou za 14 dní, to celé ještě limitováno teplotou (více než 10 nad nulou), bezesrážkovým počasím a podmínkou suchých cest = 2100km...
No, ale na tu bídu jsem na tom oproti loňsku o 500km lépe...;-)
Do neděle jsem stihl zhruba 7700 km, z toho asi 90 % na horákovi. Když se tak zamýšlím nad uplynulým rokem, připadá mi, že kromě zaměstnání a ježdění na kole jsem toho zas tak moc nestihl.Manželka s dětmi mě doma moc neužili, ale doma v bytovce na kanapi u televize mě to prostě nebaví.
Letos mám 2620 km, plánovala jsem mít 2500, i když jsem tomu moc nevěřila :-) Oproti lonským 1200 km se musím pochválit :) Od nynějška víceméně zahajuju trénink a hlídání pulsů ve fitku - mám pulsově co dohánět, nemám ten správný základ, vždycky jsem chtěla stačit Vaškovi :-)) N příští rok, pokud vše půjde dobře, bych chtěla zkusit jít na 3500-4000 km. Uvidíme :-)
Od té doby, co jezdím pro radost a kochám se okolní krajinou, mě roční stav tachometru přestal zajímat. Nepočítám kilometry, ale zážitky.
No to je sice hezké, ale když vím, kolik jsem najela, tak vím, kolik si můžu dát dobrůtek--neboli--kolik jsem asi spálila kalorií a tím pádem je můžu "domlsat"... .o)))
Já počítám obojí. Když vím, na co mám, můžu si ty zážitky líp rozplánovat.
Nuz kilometrov asi 6000, z toho asi polovica cestou do prace a za rodinou, zvysok po vyletoch.na vyletoch ale prevazuju zazitky nad kilometrami. A dokonca par kilometrov mam najazdenych aj z vnucikom v zavese :-) na tyci.
kolik km letos nevím, ale vím kolik od plicní embolie /tu jsem dostala na konci srpna/. tehdy jsem si nechala vynulovat tachometr. takže od té embolky 1100 km. nic moc, ale na druhou stranu mám to striktně a opakovaně zakázané /kdyby mě včera viděli doktoři ze špitálu , tak mě asi zabijou nebo přinejmenším srazí z kola - teplota kolem 2st.C, začinalo namrzat a já ujela 40km).
Zima sice byla dlouhá, ale podzim to bohatě vynahradil. Zřejmě se, když se podívám i na loňský rok, ty roční období nějak posouvají. Ne celé, ale kolem jedné třetiny určitě. Jinak pokud dám zítra cestu do práce a zpět, tak budu mít 7 500 km a fajront.8:)))
ja se citim trapne,prohlasuju ze kolo je ma nej laska a kdys se podivam na tachometr,vidim jen neco okolo 1500,asi to bude tim ze vikendy pomaham rodicum na stavbe a ucim se,stejne tak jako pres tyden a to se snazim zaroven skloubit neak se svou divkou.to je potom docela podel,ze ma den jen 24 hod. :(
Tak jak koukám,jde nám většinou o to stejné.Ježdění pro radost-v žádném případě nehoním km kvůli počtu a už vůbec nic neplánuji.Zapomněl jsem dodat,že u mně je to jej a jen terén s absolutním minimem km po silnici nutných pro přesuny mezi lesy.Když to z nějakého důvodu nejde do terénu,jezdím na jiném kole,s patřičným obutím,ale tyhle km nepočítám,nesleduji a nenuluji meziročně CC.Když zdraví dovolí,chci si v příštím roce objet více maratonků-letos byly velké plány,ale zdraví člověk neporučí-na druhou stranu,kdyby mi někdo v červnu řekl,kolik jěště najedu.řeknu ať si prču dělá z někoho jiného,takže nakonec spokojenost - s kolem i se sebou.:-O))))))))))))
Děcka, můj Jozífek má 2006 asi 400 m na trojkolce a já zatím 400 pěšky s ním. Udělala jsem si od koštěte popohonívátko a tlačím ho s ním do kopečka u nás na sídlišti, když koupou plyn přes ty zákopy anebo obrátím popohonivátko, tam mám zase na konci háček a chytnu ho tím hákem za kšandy nebo rádiovku, když sjíždí s výkopu, aby mi nesletěl v té rychlosti.
V roce 2005 jsme najezdili 258,5 m, mám to v kalendáři, průměrná rychlost 3, 26 km/hoďku a převýšení 0,821 cm.
Děcka, budu referovat až 1.1.2007 přesný stav za rok 2006, hodím to do compjutru a vyjede mi průměr. Těším, se, že vás to všechny zajímá.
Pa pá.
2005 – 2 160 km
2006 – 6 010 km (březen až listopad), 19,3 km – běh, (prosinec až únor, hrozný muka). Spokojenost.
hm, já to nevím:o(( Jo, mám cyklocomputer, ale jednak to moc nesleduju, poněvač je mi to vcelku jedno a jednak je to šmejd, kterýmu dojdou cca 2x za rok baterky. Tkže mi došly na jarře a teď už taky jezdím 14 dní bez baterek a tedy bez cyklocomputeru. Pohybuju se ale někde okolo 2500-3000km. Myslím.
Něco málo přes 3000km jako loni. Jsou i jiné koníčky než cyklistika.
Do dneška přibližně 12400 km. Do nového roku najedu ještě asi 300 km.
Tak to je úctyhodná cifra,Petrune. Kdo tě živí? :-))
Živí mně Německá firma. Dělám skladníka a pouze jednu směnu. Hodně najedu o víkendech. Od jara do podzimu jezdím pohodové výkendy s brašnama, 200-300 km za víkend. Přes týden krátké 2-3 hodinové sprinty s vysokými průměry. Něco najedu jako průvodce, něco jako dětský vedoucí, něco jako cvičitel KČT. Na podzim když mám natrénováno jezdím na MTB se závodníky. Doma mně vidí pouze ve všední den večer. Teď ani to, ženský odjeli do Anglie šrotit jazyk.
Sakrys, taky abych si zacal shanet jinou praci... :o)Nehodlam si tady teda nijak stezovat jak jini na delku pracovni doby a narocnost prace (verte mne, ze byste se divili, ale zvlast ti, co si styskaji, jsou na tom proti mne jeste tezce v pohode). Je to takovy klasicky dilema- bud ma clovek penize, nebo cas na jezdeni, malokdy to vyjde oboje zaraz. A casu je na cyklistiku potreba spousta.
To je bohužel smutná pravda. Moji známí kdysi vemi aktivní cyklisté, kteří byly manželkami donuceni začít hrabat prachy. Ti si teď mohou o kole jenom nechat zdát. A když s některým z nich konečně vyrazíme na kolo, neskutečně se na něm bez tréningu trápí.
Proto je nutne zenu naucit jezdit na kole! :-) Me se to povedlo, sice za cenu drobnych ustupku (musel jsem si zopakovat brusleni a poridit brusle), ale jezdi a to je hlavni, protoze hlavni akce sezony jsou tim padem a) spolecne a za b) NA KOLE :-)
Ale jo, Alvapinka taky jezdi. Ale kdyz chces trenovat, tak musis stejne vetsinu najezdit sam. Nebo se ozenit s Hurikovou :o)))
Pravda. A nemusim mit taky vsechno, ono se hodi kdyz zena umi treba i varit, nebo jine veci :-)
to stejný jsem mu říkala taky, že Huříková třeba neumí vařit :-)
A jestli umí, tak by to byly samé zdravé hnusy... Škubánky by mu určitě neuvařila :o)))
Dyť jsem to taky tak myslela :o)))
Nebo manžela. To se povedlo mně!
po shlednuti vasich vykonu sem bezel ke kolu a zjistil sem cifru 6890km ale pocitam ze ty drobny k tem 7000 dojezdim uplne v poho. Jezdim vetsinou silnice a cyklostezky a obcas trochu terenu. kamaradi a znami me maj za blazna, ale kdyz tady vidim nektere vykony, tak zas takovej borec nejsem. Ale pristi rok toho buse asi trochu vic, planujem delsi dovolenou na kole a k tomu si chci koupit jeste jedno kolo:)
To budeš jezdit na dvou kolech současně, nebo budeš kilometry násobit dvěma? :-)
no jasne, na obou soucasne a k tomu jeste nasobit, aby to vypadalo lip :)
Chtěla jsem letos aspoň o kousek víc než loni, ale asi se to už nezdaří... Ikdyž, ještě není jednatřicátého :o)))
Zatím je takhle
http://www.vrstevnice.com/odkazy3/svet/svet.htm
Neměřím to od žádného data, ani jsem to psát nechtěl. Ale když se každý svěřuje...
Každý týden dělá 215km dojíždění do práce, o víkendech v průměru tak 150km pro radost, to všechno 9 měsíců v roce, tak to musí dělat něco přes 14 000km. Nějaké ty větší akce, jako cesta do Stráže, to se v tom ztratí. Nedělám si žádné statistiky, je to už několik roků skoro stejně, teď možná trochu víc.
Teď jsou ty 3 hrozné měsíce, kdy jezdím do práce vlakem a zbývá jen 12 km za den (v takových 3km přískocích na 2 různých kolech). Už se nemůžu dočkat března. Zatím musím spravit svoje hlavní kolo, které jsem dovedl do dezolátního stavu díky oddalování konce ježdění vlivem počasí. Dojde i na výměnu dynama:-)
Rodinná zavázanost je nulová a doufám ještě dlouho bude ;-)
Jenom 690 za prosinec.
Za celej rok to bylo o dost víc :-)
Zdravim,ja na silnicce k dnesnimu dni 7000km,na crossu 2500km.Takze suma sumarum 9500km.To staci,nebo ne?Ode dneska uz muzu lit pivo do sebe jak hrdlo raci.Mnam.
Hmm... tak si tady zacinam pripadat nepatricne. V zari jsem koupil horala, a protoze je novej a jeste se k nemu chovam hezky, hlidam mu kilometry... hlavne kvuli vcasne kontrole/vymene retezu a tak. Doted ma najeto neco kolem 2500 km. Ale vic jezdim na treku, to je takovy moje cestovni kolo na vsechno, a do hospody, do obchodu atd. vetsinou jedu na takovym prastarym kole, ktery ma jednu obrovskou vyhodu - nemusi se zamykat. A na tech proste kilometry nesleduju, i kdyz to dohromady bude urcite vic, nez co najedu na tom horakovi... Tak nevim, delam to spatne? Tady to vypada, ze kdo nevi kolik presne za rok najel, ten asi spadl z Marsu :]]
klííííííííííííííííííííííííííd... :o)))
Klídek, tady jseš v té správné společnosti, jsou zde jedinci kteří svuj bike computer dokonce zahodili.:)
A dokonce i tací, kteří by ho nejraději zahodili, ale neudělají to, protože by jim potom žena doma nevěřila, že byli nakole a ne v hospodě, i když je to jen pár stovek ročně :o)))
Ahoj, jste dobri. Hlavne ze jezdite.
Ja jsem tachos pred par roky ztratil a od te doby to moc nesleduju. Ale jezdim do prace duben-zacatek cervence a srpen az do ted. asi 10 km tam a pak zpatky + nejake vylety a popjizdky. Pred par lety jsem byl rad ze jsem natocil 1 000 km ale ted to asi bide vic.
Letos je to slabota: jen 48000km přvážně horským terénem. Loni to bylo nějakých 55tis.km
Klobouk dolů! Průměrně sto třicet až sto padesát km každý den - to je úctyhodný výkon.
Tak zcela mimo lidské možnosti to snad není. Při průměrné rychlosti kolem 25 km/h by to znamenalo každý den v roce v průměru 6 hodin jízdy. Vzhledem k tomu, že se přes zimu zvláště v horských terénech takové průměrné rychlosti dá jen těžko dosahovat, muselo by to být ale v létě podstatně víc.
Je ale možné, že "informator" není jednotlivec, ale třeba pětičlenný cyklistický oddíl, případně velmi zdatná a početná cyklistická rodina.
Zatiaľ 9020 ale ešte nekončím. Mám nápad. bolo by zaujímavé v exceli vytvoriť dáku tabuľku, kde by sme to každý za seba nahádzali a možno ak by to skompletizoval ozaj odborník na excel vedelo by to nielen spočítať koľko nákoláci ročne najazdia, ale by to mohlo dajme tomu zkázať po krajoch, kto koľko maká.
Myslel som súčet po jednotlivých krajoch.
Zatím jsem spočítal přibližný průměr. Ten dělá něco kolem 5.000 km/rok.
Při počítání jsem ale vyloučil extrémy, jinak by ten průměr neměl žádnou vypovídací hodnotu.
dnes přesně 6860 km, snad těch 7000 padne
tak ja asi neco mezi 2500 az 3000 km vzhedem k memu kazdodennimu cestovani do prace,na pracovnim kole computer nemam.Je to velmi stridmy odhad ,ja to zase tak neresim,jezdim kdyz mi to cas dovoli,pocasi me moc neodrazuje.
no naposledy jsem byl na kole začátkem října...a chybělo mi nějakých 40km do třitisícovky, ale dneska jsem dal 25km, tak už chybí trocha...
teda nechci se chlubit,ale jezdím téměř celý rok a letos to hází 11150km.To jezdím každý den do práce a když je chuť a hlavně čas ta na okruh na VARHOŠTˇ to je 50km.
Tak letos slabý, jen 7500km...Byl jsem zvyklej kolmo 10000, Twingmo 10000,ale letošní léto jsem strávil pracovně ježděním do Francie,takže Twingmo mám přes 17000,ale na kole mi to schází...a i když je teď jakžtakž rozumně,už se mi nějak nechce.
Teď ještě musím koupit nějakej compjutr na trenažér,abych i tam měl nějakej cíl...nebavíí mne šlapat prostě jen do nějakého času...radši do km...
Vymalováno, překročil jsem dnes 5000. Nastoupáno přes 96 000 tis metrů (zaokrouhleno na 11 Everestů). Už na to kašlu, zítra budu jezdit pro radost a od novýho roku zas ta dřina znovu.
statitiky bývaj zajímavý... třeba počet vypitých piv se dá sledovat na netu... exituje stránka www.beerborec.cz , kde si uživatelé zapisují počty vypitých piv, o jaký značky a tak. Je to super věc, lidi to hrozně baví, je to dobře udělaný. Zkuste někdo kdo umíte s webem udělat něco podobnýho pro cyklisty s kilometrama. Podle mě by se to ujalo, o návštěvníky by bylo postaráno ;-)
Něco takového už existuje, udělal to Dano.
Zde : http://www.nakole.cz/diskuze/tema.php3?id=3350...
Ale moc nás tam není :(
No tak z plánovaných 3000km je to jen 2600km
to jsme na tom podobně, letos jen 3500 km, ale nejsem hltač, tak jsem docela spokojená
Z plánovaných min. 3.260 mám jen 3.176,5
http://www.vrstevnice.com/odkazy3/svet/svet.htm
A fuckt to nešlo dojezdit :o)))
Ale letos se budu snažit víc :o)))
No to už si nemohla tu jednu desetinku někde splašit, aby ti zbývalo rovných 25 000 km ??:-))
Jak to, že máš tak málo? Co víkend, to akce na kole (pravidelně přes 0,1Mm) a přesto máš slabou polovičku toho co já, starý lenoch ...
No tak to zas ne každý víkend na kolech. Mám tam taky bowling a další a další aktivity. Navíc mi chyběla dovolená na kolech, protože jsem musela na 3 týdny pracovně do Řecka.
A navíc - to moje ježdění není jen o kolech, ale hlavně o tom společenství :o)))
P.S.
Ale jinak máš pravdu, ten tacháč určitě měří jen ob jednu otáčku :o)))
Raději se mrkni, neměří-li míle (1 míle = 1607 m) 8-)))
Tak to bych ale musela vypadat trošku jinak :o)))
Tož 5 473
548km. Cyklisticky nejkatastrofálnější rok. Ale mám výmluvu ..... :-)))
Jestli máš s kočárem víc, tak ti to promineme :o)))
Včera jsem na živo viděl Václava s přívěsným miminem. To je taky řešení. A navíc, jak mě poučily děti, to je pro mimino taky sport. Protože tam neleží bezvládně, ale dochází k reflexním stahům svalstva. Asi i když spí, to nevím. :')
Tak si dej pozor, abys nedostal k narozeninám vozíček :o)))
Já to přesně nevím, ale podívám se a pozítří dopíšu. Aspoň přibližně.
Takže přibližně něco kolem 4 000 km.
Letos už jsem si ale stav k 1.1. poznamenal:-)
5010 km
97 tis metrů stoupání podle VDO.
Omylem jsem se dal podruhý, naštěstí ne moc odlišně o)))) pardon. Už to radši spočítejte nebo to naroste jako rybářovi ryba.
Mirečku, jen nám to klidně řekni ještě po třetí :o)))
Se tlem, počkej až budeš tak stará jako já:o)))
Jak víš že nejsem :o)))
To víš, ten krém na vrásky dělá divy - jestli chceš, trochu ti nechám :o)))
3000 km. Jako každý rok.
Nevim kolik km roku 2006,ale asi 1500km. Pred 14dni ja koupila nový computer. Letos 07' 9km :-))))
Tak letos to bylo 3310 km a jedna pořádná havárie.Bez té bych se obešel,ale jinak moc prima sezóna.
Koukám, že to všichni počítáte za kalendářní rok. Já měl tendenci to spíš brát za sezonu, ale ta loňská se nějak protahuje a ne a ne skončit. Myslel jsem, že skončím někdy v říjnu ale jezdím doteď. Tak jsem oprášil filosofii, že cyklokomp má sloužit mně a ne naopak a km/rok nesleduju. Nakonec nejlepší cyklokomp je osobní váha, ta spočítá všechno dohromady.
Tak v roce 2006 to bylon 9099 km, je to pro mě takový slušný průměr, když jsem jezdil málo tak to bývalo 6000 km/rok, a když hodně tak až 13000 km/rok.
Zdravím všechny nakoláky v novém roce a přeji mnoho hezkých a pohodových kilometrů v v r. 2007.