Tak jsem si říkal, že bych svému kolečku udělal radost a koupil mu lepší brzdy. Teď tam jsou uplně obyč "V" nějaká Tekra a fakt to nebrzdí. Našel jsem hydry M525 sada předek+zadek za 3490,- To by šlo. Ale k tomu budou potřeba nové náby, tak cca. 450,-+700,-=1150,-. Samozřejmě nový výplet (tam ani nemám představu), počítám tak 500,- každé kolo čili =1000,-. No a přeci to nebudu dávat na staré ráfky, takže dalších 1100,-. Takže jedna z nejúspornějších variant mi vychází na 6740,- do čehož není započítáno, že se mi po čtvrt roce zkřivý vidlice suntur axon D. A přibude k tomu dalších tak 5500,- na lepší vidlici. A jsem na 12240,- což už jsem jen 3760,- pod limitem, který jsem si dal jako konečnou cenu při koupi mého kola někdy v září. Takže asi kolečko zase ostrouhá. Žádné hydry nebudou :o(
Vlastně to nic neřeší, jen jsem si chtěl postěžovat. :o)
skoda ,ze jsi nekoupil rovnou lepsi kolo :))))
Kellys Magic 2005? Tohle kolo mám od června a když jsem vyměnil origoš špalky za tříbarevné BBB, tak brzdí výborně. Ale také plánuji přechod na hydry, ale nejdřív půjde pryč ta šílená vidle.
Co koupit jen jednu brzdu a dalsi az casem? Rozlozis tim investice do delsi doby. Jedinou nevyhodou budou rozdilne packy, ale to se snad da prezit :)
Jo to se určitě dá přežít. Taky to tak asi dopadne. Teď musím začít přesvědčovat přítulku, že jí ještě nemůžu splatit dluh, protože je snad jasný, že potřebuju nové brzdy. A že jí určitě taky záleží na mém zdraví a možná i životě.
Pokud tam máš řazení vcelku, tak si ještě připočti výměnu tohoto za nové samostatné páčky řazení ;-) A když už v tom budeš, tak nejlépe i upgradnout řazení na něco lepšího ;-)))
Něco podobného jsem měl v úmyslu letos v létě... Brzdy jsem chtěl ty samé co Ty a nakonec jsem se dostal k sumě 8-9k Kč ;-) Takže zatím nic, asi bude lepší rovnou celé nové kolo ;-)
Páčky měnit nemusí, má klasický rapidfire řazení
tektra musi po serizeni taky brzdit, to nejsou zas takovy sracky...
nemas spis naky na hovno paky? treba plastovy?
Páky jsou deorka. Žádný luxus, ale je to z kovu :o). Ale když zabrzdím na místě, tak vidím jak ty čelisti pruží. Ale kamarád asi provede upgrade z LX čelistí na M525 (už na to má náby:o)) tak mu ty jeho LX zabavim a uvidíme.
ja mel paky taky deore a celisti ty nejvobycejnejsi vecka od simana a brzdilo to jako cert. nikdy sem nepoznal lip brzdici vecka...
Ja jsem mel na starym HT jakysi Noname vecka, brzdily skvele, do doby, nez se na ne podival nahodou jeden muj znamy mechanik. Jestli pry mam rad svuj zivot, tak vymenit, ze je to u cepu uplne vymlety. Takze jsem sel do Deore vecek, brzdily spolehlive, ale oproti tem puvodnim hooodne slaby, i pri vymene spalku za jiny, i pri vymene lanek za novy. Ale Alvapinka mela na biku puvodne taky Deore razeni i paky a Alivio vecka (to budou asi ty stejny jak u tebe, neni na nich napsanyho nic krome "Shimano") a brzdily suprove i s puvodnima spalkama, tak nechapu... :o) Ale ted ma Magura Louise a nestezuje si :o) -upgrade probehl bez problemu, protoze vyrobce dal na kolo rovnou diskovy naby.
Jenom mam problem, ze se mi uz ve sklepe hromadi odmontovany dily :o)- nechcete nekdo ty paky Deore a vecka Alivio? Brzdi vyborne!!!
podle me je v tech brzdach min. rozdil, je to prachobycejna vec. dulezitejsi je jejich serizeni - kolo musi bejt spravne vycentrovany, rafek presne uprostred mezi vidlicema a tlapicka:-) musi dosedat celou prochou. A pak sou dulezity paky - ani paky ani celisti s tlapickama nesmi moc propruzovat...nejvic se setri na pakach, musi mit v sobe takovej ten posilovac a nesmi bejt plastovy. to je zlozin....