reklama

Teda to jsou vjeci :-/

http://zpravy.idnes.cz/deset-metru-k-silnici...
A pak se clovek nema bat jezdit po silnici :-/

[ Zpět ]
Datum: 23.11.2006
Autor: LOBO
  • Re: Teda to jsou vjeci :-/

         

    Nejhnusnější je, že mu hrozí maximálně 5ti letý trest a po půlce může požádat za prominutí zbytku...

    [ Zpět ]
    Datum: 23.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Teda to jsou vjeci :-/

         

    tak tohle není nehoda ale pokus o vraždu

    [ Zpět ]
    Datum: 23.11.2006
    Autor: PavelŠ
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Teda to jsou vjeci :-/

           

      Presne tohle jsem chtel napsat taky

      [ Zpět ]
      Datum: 23.11.2006
      Autor: Koťas
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Teda to jsou vjeci :-/

           

      přesně souhlas!! Pokus o vraždu a dost hnusnej a hlavně od oběti naprosto nevyprovokovanej. Dal bych co nejtvrdší trest!

      [ Zpět ]
      Datum: 23.11.2006
      Autor: Jirka-As
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Teda to jsou vjeci :-/

             

        I kdyby to spáchal tvůj příbuznej?

        [ Zpět ]
        Datum: 23.11.2006
        Autor: abernathy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Teda to jsou vjeci :-/

               

          Samozřejmě, příbuzenský vztah s odpovědností za své skutky nemá co dělat. Doufám, že žádný můj příbuzný by tohle nikdy nedokázal spáchat, ale pokud ano zaslouží si co nejpřísnější trest jako kdokoli jiný.

          [ Zpět ]
          Datum: 23.11.2006
          Autor: Jirka-As
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                 

            Teoreticky ano, v praxi je to ale známí a příbuzní viníka vidí jinak.:-(

            [ Zpět ]
            Datum: 23.11.2006
            Autor: abernathy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                   

              Pro mne ne.Pořád to bude můj příbuznej a asi se od něj úplně nedvrátmí, i když v prvním popudu asi ano, ale to neznamená, že by neměl být potrestán, jako kdokoli jiný.

              [ Zpět ]
              Datum: 23.11.2006
              Autor: Jirka-As
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                     

                Asi bych nebyl pro nejtvrdší trest, možná by stačilo oko za oko,zub za zub.Ať si taky užije, když dopřává druhým.

                [ Zpět ]
                Datum: 23.11.2006
                Autor: Papji
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Teda to jsou vjeci :-/

               

          Ano, i kdyby to byl můj příbůzný. Podobného mám :( http://zpravy.idnes.cz/krimi.asp?r=krimi&c...

          [ Zpět ]
          Datum: 24.11.2006
          Autor: Danik
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                 

            No jo, ale ten je nepřejel a nejel je pak naházet do rybníky a že asi byli sfetlý nebo respektivě vlezli do auta se sjetým šoferem, jelikož nepíšou co měli v sobě ti co tam zůstali, tak je to trochu ají jejich vina za spoluúčast.

            [ Zpět ]
            Datum: 24.11.2006
            Autor: jipík
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                   

              Sjetý byly všichni. Ale to jim život nevrátí. :(

              [ Zpět ]
              Datum: 28.11.2006
              Autor: Danik
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                 

            Hmm, to je blbý. Drogy jsou svinstvo. To pak některý lidi přestanou bejt lidma ještě dřív, než se jima stačili stát. :'(

            [ Zpět ]
            Datum: 24.11.2006
            Autor: žofka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                   

              Drogy za nic nemůžou. Drogy jsou v pořádku. Je to jako s ohněm nebo s nožem. Můžeš to použít k dobrému - teplo, namazání chleba nebo ke špatnému - ubodat souseda, zapálit mu dům. S drogama žije lidstvo minimálně několik desítek tisíc let. Vždycky se používali k rozšíření vědomí a vnímání, což je v pořádku. Jenže to měli v rukou šamani, kterým vždy od malička starý šaman předával ústně zkušenosti stovek generací před ním a používali to střídmě a když bylo potřeba a způsobem za ty generace vyzkoušeným. Problém je v našem dnešním zhovadilém přístupu k drogám. Bez jakýchkoli znalostí a zkušeností a důvodu si narvat co nejvíc svinstva do palice jen proto, abych zažil něco, co předtím ne. Drogy můžou pomoci v mnoha věcech, ale musí se s nimi umět zacházet a používat je. Jsou totiž jinak nebezpečné stejně jako např. ten oheň či nůž. Tedy drogy nejsou svinstvo. Kretén je ten dotyčný, který si jima naláduje lebku a pak jde řídit auto. Je to totéž, jako na Václaváku točit břitvou na gumičce nebo si hrát se sirkama v rafinerii.

              [ Zpět ]
              Datum: 25.11.2006
              Autor: Jirka-As
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                     

                To jsou teda kecy, promiň.. Co si vlastně představuješ pod "rozšířením vnímání a vědomí"? Houby - prostě to lidem (či laboratorním zvířatům) dělá dobře. Jenže v umělém světě, díky uměle zvýšené hladině neurohormonů. Samozřejmě, že pak bez jakékoli soudnosti vlezou do auta a někoho zabijou. To je to "rozšířené vědomí a vnímání". Vysvětli to rodičům těch mrtvejch.

                [ Zpět ]
                Datum: 25.11.2006
                Autor: žofka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                       

                  Pod rozšířeným vnímáním si představuji, že mozek začne pracovat na jiné frekvenci než na Betě a člověk je schopen vnímat jiné věci než běžně či jinak než běžně. Totéž se dá ve většině případů dosáhnout bez drog. Meditací, hudbou, tance či kombinacema. Existuje strašná spousta technik a způsobů, které se liší jak způsobem dosažení, tak "kvalitou" a úrovní dosaženého stavu. Taktéž drogy se ve způsobu použití a výsledném efektu liší. Ale nemaslím, že bych se tady měl rozepisovat o detailech. Pokud chceš můžem, ale nezasíral bych tím vlákno a probral to po mailu.
                  Já jen tvrdím a stojím si za tím, že není nic špatného na té droze samotné. Droga ti totiž nedá nic, co v tobě už není, jen uvolní stavidla. Je v celku jedno jestli je to alkohol, THC, Morfin či cokoli jiného. Všechno se dá použít pro dobro věci i zneužít. Morfinem se dá pomoci lidem s nesnesitelnými bolestmi, jako když můj děda umíral na rakovinu a taky vytvořit chodící zombie s rozpíchanejma žílama závislý na Heroinu. Zrovna s pervitinem osobní zkušenosti nemám, ale mám dlouholetý zkušenosti s alkoholem (jako většina společnosti) a některýma dalšíma drogama. Těma společností tolerovaných i netolerovaných. Byl jsem mnohokrát opilý, ale nikdy jsem v opilosti neřídil auto. A ne proto, že by to nešlo, či by to po mě nikdo nechtěl. Není to totiž o droze, ale o tobě jako jedinci. Droga za to nemůže. Jistě po dlouhodobém bezhlavém rvaní nějakých drog do mozku jedno jakých) ho nakonec úspěšně zničíš natolik, že ho fakt nemůžeš používat, protože není co používat. Ale tomu klukovi bylo devatenáct čili se o tento případ asi nejednalo, takže to není o ztrátě soudnosti kvůli drogám. Drogy jen prohloubí či posílí to, co už máš nevytvoří nic nového. Proto tvrdím, že to není vina drog, ale jen a jen toho kluka a nevím, co bych na tom měl vysvětlovat rodičům jeho obětí ?!?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.11.2006
                  Autor: Jirka-As
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                       

                  V kontextu dopravní nehody si snad pod "drogou" nepředstavuješ morfium podávané umírajícím na rakovinu. Rovněž doufám, že se nebavíme o sirupu z mateřídoušky, proti němu taky nic nenamítám. V konkrétním případě jde o pervitin. A skutečně je rozdíl mezi pervitinem a alkoholem. S alkoholem se totiž každý setkává od dětství, má vědět co od něj může čekat. A řídí-li pak cestou z diskotéky (kde si měnil hudbou a tancem vědomí ':) opilý, je to zcela jeho vina. Měl si cestu předem naplánovat jinak, věděl, do čeho jde. Jistě, co do celkového rozsahu škod je alkohol díky své rozšířenosti samozřejmě nejhorší.

                  Jiná věc je, když se nezralá osoba zneschopní pervitinem - právě pod dojmem bludů o šamanech a rozšířených vnímáních a neškodných drogách. Je jasné, že pak pod vlivem drogy ztrácí soudnost i zábrany. A zabíjí - na to nezapomínej, ten mladík zabil tři lidi. Tady nevystačíš s tím, že pervitin za nic nemůže. Že jen uvolnil něco, co v něm už bylo. Byl snad vrah? Nebo vyjímečný blbec?

                  Proto jsem se vyjádřil, že drogy jsou svinstvo - v týhle chvíli už bylo pozdě. Tři mrtvý a čtvrtej v base. Jen kvůli nesprávnému použití jinak blahodárné látky? To snad ne. A to se ještě můžem bavit o tom, zda ti mrtví na to vlastně nejsou nejlíp. Ve srovnání s tím, co by je čekalo, kdyby přežili.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.11.2006
                  Autor: žofka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                         

                    1. Netvrdil jsem, že je pervitin blahodárná látka. Ani, že jsou drogy neškodné. Tos nějak špatně pochopil. Já říkám, že nejsou ani dobré ani špatné. Záleží na tom, jak je použiješ. Proto jsem to přirovnával k noži nebo ohni.
                    2.Jistě mezi pervitinem a alkoholem je rozdíl. Je rozdíl v účincích. Ne v principu. Požiješ a ovlivníš mozek. V tom je to totéž. Tentýž princip.
                    3.Kdyby jel opilý je to "jeho vina" a když si vzal pervitn a jel, je to "jiná věc" ? Podle mne není. Podle mne je to totéž. Argument, že alkohol zná od dětství a pervitn ne mě připadá poněkud zhovadilý. Bylo mu 19, takže pít alkohol směl rok. Jak dlouho to zkoušel s pervitinem nevím.
                    4.Jestli jsem tedy dobře pochopil tak od alkoholu by měl za ten rok vědět co má čekat a naplánovat cestu domů jinak, ale protože o pervitinu toho tolik nevěděl, tak je to logické a omluvitelné (nemohl za to, mohla za to droga), že řídil pod jeho vlivem? Pokud si vzal pervitin a nic o něm a jeho účincích nevěděl předem, je to podle mne přesně jak jsi napsal "výjměčný blbec"
                    5. Pod vlivem pervitinu neztrácíš soudnost nebo zábrany o nic víc než po alkoholu. Spíš naopak! Ano vím, že zabil tři lidi, také to celou dobu říkám. Zabil je ON ne pervitin. S tím vystačím. Nemyslím si že byl vrah a pervitin to v něm uvolnil jak i podsouváš. Myslím si, že měl v sobě nechuť, odpor či minimálně neúctu k zákonům. Nejprve si s chladnou hlavou vzal drogu, což je první překročení zákona a potom pod její vlivem porušil další zákon a sedl si za volant, že přotom zabil další lidi je sice netastné, ale pokud někdy četl noviny a díval se na zprávy věděl, že je to sakra pravděpodobné. Každý od školky víme, že se drogy brát nemají a každý od školky víme, že se pod jejich vlivem nesmí řídit dopravní prostředek, že je to protizákonné a je nám to neustále opakováno a omíláno do zblbnutí. Jestli to nevěděl předem, tedy vyrostl asi na měsíci. Takže to podle mne věděl a tisíckrát slyšel, přesto to porušil. A proto tvrdím, že to muselo být v něm. Alkohol povzbuzuje k agresivitě, přesto po něm jen minimum lidí zabije někoho koho nenávidí. Ale ti by to dokázali i bez toho, droga to v nich jen v tu chvíli uvolní. Kdyby mu nepřipadalo normální kašlat na zákony tak by podle mne za volant v opojení drogou zkrátka nesedl. A pervitin zdaleka tolik "neopíjí" Člověk se po něm spíš cítí jak motorová myš, plná energie. Akorát hrozí stíhy. Ale vliv je rozdílný kus od kusu.
                    6. Aby bylo mezi námi jasno. Neobhajuju drogy! Jsem abstinent, nekuřák atd. a neberu žádný drogy. Ani tak slabý a rozšířený, jako jsou kafe nebo čaj. Jen si pořád myslím, že nejsou ani dobrý ani špatný a dají se použít dobře i špatně. Podle mne zkrátka není to že si vzal drogu polechčující okolnost ale naopak přitěžující. A ti mrtví nejsou obětí drogy, ale toho konkrétního člověka, který je svou hloupostí zabil.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.11.2006
                    Autor: Jurimír
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                         

                    S alkoholem nemusí mít vlastní zkušenosti, to jsem neměl na mysli. Stačí vzory chování, které má kolem sebe. Jako dítě se třeba setkává s tím, že pod vlivem alkoholu se neřídí. Ví, jak vypadá starý uslintaný opilec. Možná se setkal s někým, kdo byl v opilosti agresivní.

                    Nic z toho u pervitinu (například) nemá. Naopak může mít pocit, že koná cosi nového a objevného (proto má příkrá reakce na ty šamany a rozšířená vědomí). Cosi skoro v rámci mezigeneračního boje, když ho někdo dostatečně zblbne. V tom vidím rozdíl mezi alkoholem a jinou, méně známou drogou za volantem.

                    Odpovědnost je v obou případech samozřejmě stejná. Tedy odpovědnost toho řidiče. Jaká je odpovědnost jeho okolí, to může být předmětem sporu. Do propagace alkoholu se ročně dávají miliardy korun. Trošku absurdní, vzhledem k těm mrtvým na silnici či jinde. Jiné drogy mají zase své dobrovolné vášnivé zastánce. Taky absurdní, vzhledem k těm mrtvým na silnici či jinde.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.11.2006
                    Autor: žofka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                           

                      My se nakonec shodnem :o))
                      Pocity jsou individuální, takže je takový asi mít mohl, nevím. Jestli ví, jak vypadá uslintaný opilec ví v podstatě bohužel i jak vypadá téměř každý jiný těžký závislák. Troska člověka bez vůle. Viděl jsem jich dost a není mezi nimi valných rozdílů. Ano propagace alkoholu je absurdní. Nebo zpíš scestná! Absurdní je naše propagace alkoholu, nikotinu, kofeinu a teinu na straně jedné a démonizování ostatních drog na straně druhé. Sice odmítám do svého těla cokoli z toho cpát, ale osobně jsem pro legalizaci. Člověk by se podle mne měl rozhodnout sám, co chce a co ne a jestli se zničí jednou nebo druhou drogou. ALe nevím jak by to s náma potom dopadlo, toť otázka.
                      Na závěr ti chci říct, že jsem si tě šoupnul do přátel :o)) Sice s tebou často nesouhlasím, ale rád s tebou diskutuju. Obohacuje mě to o nové názory a o pohledy na danou věc ze strany, která mě nenapadla. Mnohokrát jsem už svůj názor díky tobě zkorigoval a za to ti díky!

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.11.2006
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                           

                      Mírnější formulace by mohla být, že "drogy jsou strašně zrádný". Asi kdyby se ten mladík nikdy k pervitinu nedostal, nedopadlo by to tak. Co k tomu říct jiného, je to takový zoufalý. Ale vinu to z něj nesnímá, odpovědnost za své činy neseme, i když se nám to třeba nelíbí.

                      Rozhodně je to ale něco jiného, než když někdo notoricky bezohledně porušuje dopravní předpisy - a pak samozřejmě ujede od dopravní nehody, aniž by poskytl povinnou pomoc. Nebo se dokonce pokusí svědka zlikvidovat.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.11.2006
                      Autor: žofka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                             

                        Kdyby se mladík k pervitinu nedostal, požíval by pravděpodobně alkohol, takže by výsledek byl zřejmě velmi podobný. Jen lidi kolem by na to nahlíželi podstatně jinak.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 27.11.2006
                        Autor: MM
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                     

                .. ostatně, jestli se nemýlím, tak pervitin je účinnější obdoba látky, která se používá ve válce, když někoho posíláš na smrt. Jak je vidět, funguje to výborně. :')

                [ Zpět ]
                Datum: 25.11.2006
                Autor: žofka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                       

                  Hm, a LSD vyvinuli němci za války a co? Pořád se to dá použít pro moc při psychickejch poruchách jako to dělal Leary a spol. a nebo taky tím ze sebe můžeš udělat trosku, která přestává chápat realitu.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 25.11.2006
                  Autor: Jirka-As
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                         

                    Pod vlivem LSD lidi neříděj auto. Netrefili by do něj. :')))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 25.11.2006
                    Autor: žofka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                           

                      Ale trefili. Věř mi.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 25.11.2006
                      Autor: Jurimír
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Teda to jsou vjeci :-/

         

    Včera v televizních novinách jsem tomu ani nemoh uvěřit. Mám stejně starý kluky a všechno si hned nějak promítám na ně, hyenismus nejvyššího ražení.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Ai)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Teda to jsou vjeci :-/

         

    Parchant, zastrelit na miste. Sprosty pokus o vrazdu a ne nehoda...

    [ Zpět ]
    Datum: 23.11.2006
    Autor: wewerka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Teda to jsou vjeci :-/

           

      Když někdo v opilosti zabije policistu a ujede http://zpravy.idnes.cz/opily-sofer-porazil... a dostane za to tři roky (a stejně mu půlku prominou), tak snad abysme se nedivili už vůbec ničemu. :'(

      [ Zpět ]
      Datum: 23.11.2006
      Autor: žofka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Teda to jsou vjeci :-/

           

      Přesně tak, kdyby to udělal mímu klukovi tak už nežije.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.11.2006
      Autor: jipík
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Teda to jsou vjeci :-/

             

        Chápu tvoje pocity - taky bych nechtěla, aby se to mým dětem stalo, ale to bys chtěl jít sedět místo toho parchanta?!?

        Když pominu všechno okolo, tak určitě nikdy nepochopím, jak si vůbec někdo může nevšimnout, že mu něco o váze přes 60 kg přistálo v kufru auta...

        [ Zpět ]
        Datum: 23.11.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Teda to jsou vjeci :-/

               

          To záleží na tom čemu se s přítelkyní právě věnovali. Teda kromě řízení.

          [ Zpět ]
          Datum: 23.11.2006
          Autor: Zden42
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Teda to jsou vjeci :-/

               

          Víš za to bych klidně sedět šel, děti jsou prostě nedoknutelný, chvilku jsem pobýval na jihu a tam jsou děti prostě poklad jim se neubližuje i když tam praktikují vendetu ale až v dospělosti, nejhorší na tom bude, že se ze šoféra vyklube buď politik nebo policajt, protože tohle by neudělal ani Roubal s Kájínkem, jako u nás starosta Holic na stopce nedal přednost motorce, 16letá holka na místě kluk to přežil, a vina na nikom neulpěla, resp. jo, stromová alej tu vykáceli, chudáci stromy ty za to mohly.

          [ Zpět ]
          Datum: 23.11.2006
          Autor: jipík
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                 

            Neboj, ony ho ty boží mlýny semelou...

            [ Zpět ]
            Datum: 23.11.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                   

              Často sa ale stáva, že s tým kto si to zaslúži, zomelú aj niekoho kto bol v nesprávny čas na nesprávnom mieste.

              [ Zpět ]
              Datum: 23.11.2006
              Autor: Michalič
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                     

                Tak to mě říkat nemusíš - mám své zkušenosti a zatím čekám, jak dopadnu...

                [ Zpět ]
                Datum: 23.11.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                   

              To mě máma taky říkávala, ale tady dole život vždycky semlel akorát ty obyčejný chudáky, a ty největší hovada vším proklouzli za všech režimů.

              [ Zpět ]
              Datum: 23.11.2006
              Autor: jipík
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                 

            "děti jsou prostě nedotknutelný"... Týdenní pobyt v jakémkoli školském zařízení by tě z toho vyléčil. 8-)))
            Tento příspěvek není reakcí na téma diskuse, ale jen a pouza na výše zmíněná slova.

            [ Zpět ]
            Datum: 23.11.2006
            Autor: Burajda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                   

              Nevím jaké školské zařízení máš na mysli, není mě dvacet mí dceři už bylo dvacet dávno, študuje vysokou kluk je na základce chodil jsem s něma na akce, jejich nová mladá učitelka je nemohla zvládnout pořád si stěžovala, přitom mě celý den poslouchali a chodili za mnou, že mě chtějí za učitele, stará učitelka, mimochodem učila mě a ají obě moje děti si stěžovala jak kluk zlobí, a když jsem si začli o tom povídat a na mojí otázku kdo zlobil víc jestli ta naše generace nebo teď ta nová, došli jsme k závěru, že dnešní děti zlobí spíše míň než my, akorád dnešní pohled se jak si zužuje a nervozita vzrůstá, každýho kantora bych poslal na půl roční stáži do obyčejných škol na Sicílii, nebo aspoň na Kalábrii, a každýho nervního šoféra bych nechal den jezdim po Neapoli, jsem zvědavel co by se z něho vrátilo za trosku a běda mu jak by tam něco podobného udělal, vysel by na kandelábru a nikdy by se nepřišlo na to kdo mu dal smyčku na krk.

              [ Zpět ]
              Datum: 23.11.2006
              Autor: jipík
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                 

            Ale zlepšuje se to i u nás, neběduj. Pořád je víc případů, kdy děti zavraždí nějakou tu babičku, než případů, kdy někdo zavraždí nedotknutelný poklad. Babičky nedotknutelné nejsou.

            Vždyť právě přístup toho pachatele připomíná chování nedotknutelného pokladu. Přece počátek byl ve chvíli, kdy neposkytl pomoc zraněnému. Kdyby už nic jiného, tak mu to nařizuje zákon. Kde se to naučil, že zákony se dodržují jen v případě, že ho někdo může načapat? (.. sakra, nepřipomíná mi to něco? :')

            [ Zpět ]
            Datum: 23.11.2006
            Autor: žofka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Teda to jsou vjeci :-/

               

          Ožlalý takovou drobnost přehlédnout může....

          [ Zpět ]
          Datum: 23.11.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (mj ([email protected]))
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Teda to jsou vjeci :-/

             

        A kdyby to udělal tvůj kluk?

        [ Zpět ]
        Datum: 23.11.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Luboš2)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Teda to jsou vjeci :-/

               

          Tak ten komu to udělal má taky tátu a mému klukovi je 13 a snažím se ho vychovat, aby takový jako jsou východoevropané nebyl, dvakrát už se mnou byl na stáži na jihu evropy, tak ať srovnává jelikož vlastní zkušenosti jsou holt vlastní.

          [ Zpět ]
          Datum: 23.11.2006
          Autor: jipík
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                 

            A na tom jihu jsou taky takhle krvelační?

            [ Zpět ]
            Datum: 24.11.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Luboš2)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                 

            No, jsi-li dnes schopen zaručit, že se nikdy nedopustí žádného dopravniho přestupku, tak můžeš být klidný. V případě nehody pak s čistým svědomím poskytne pomoc a počká na policii. Nebudeš ho muset zastřelit. Jinak bys musel ručit za to, jak se zachová v případě vypjaté krize.

            Já vím, je mu teprv třináct. Doufám tedy, že aspoň dosud vždycky pustil sednout starší osobu, například. Nikdy nešel na červenou a podobně. Jednou třeba přestane být nedotknutelným pokladem, tak ať je na to připraven.

            [ Zpět ]
            Datum: 24.11.2006
            Autor: žofka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                   

              V Neapoli se ani na jinou barvu nejezdí než na červenou, a je fakt, že ztřískat dítě na veřejnosti si tam nikdo nelajzne, to by ho ty italský matrony umlátili košíkama na zeleninu, a samozřejmě, že mladej dělá psí kusy už byl taky doveden MP, ale to jsou jenom dětské blbosti vyplývající z dětských her, mimochodem mi jsme dělali horší, ale někoho srazit a pak ho ještě jet poklidit, to už je hodně silný kafe tak silný že ani itaský náprstek ředění grapou je proti tomu bílá melta.

              [ Zpět ]
              Datum: 24.11.2006
              Autor: jipík
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Teda to jsou vjeci :-/

         

    Taky jsme o tom včera doma diskutovali a jsme stejného názoru jako předřečníci.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.11.2006
    Autor: Burajda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Teda to jsou vjeci :-/

         

    Pokus o vraždu. V některých momentech mne mrzí, že se nepoužívají středověké tresty.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.11.2006
    Autor: Peldy
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Teda to jsou vjeci :-/

         

    Tak tenhle stop nedopadl moc dobře!

    [ Zpět ]
    Datum: 23.11.2006
    Autor: Zden42
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Teda to jsou vjeci :-/

           

      On nestopoval - podle toho, co včera říkali v TV, tak přecházel silnici nebo šel po jejím okraji - prostě pěší účastník provozu...

      [ Zpět ]
      Datum: 23.11.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Teda to jsou vjeci :-/

         

    Já teda nejsem právník, ale podle mě to pokus o vraždu byl. Od chvíle, kdy začal uvažovat, jak se zbavit těla, už se jedná o jednání úmyslné a nikoliv nedbalostní jako u vlastní nehody.

    [ Zpět ]
    Datum: 23.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Oldřich Jirků ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Teda to jsou vjeci :-/

           

      "Ve hře teoreticky zůstává i obvinění z pokusu o vraždu, tomu by ale musely předcházet další důkazy," vysvětlil Kovařík s tím, že kvůli vyšetřování policisté celý případ až do včerejška tajili.
      http://zpravy.idnes.cz/ridic-srazil-chlapce-a...

      [ Zpět ]
      Datum: 23.11.2006
      Autor: žofka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Teda to jsou vjeci :-/

             

        Důkazy patrně nastaly. Dnes bylo obvinění rozšířeno o pokus o vraždu (10-15 let).

        [ Zpět ]
        Datum: 24.11.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Luboš2)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Teda to jsou vjeci :-/

               

          Tak jen doufejme, že to rozšíření bylo učiněno na základě věcných podkladů a ne pod nátlakem. Mě z toho stjně nejvíc zaujalo tohle:

          "Chlubil se, že méně jak stovkou v obci nejezdí. Je to takový pirát silnic, sebevědomý kluk, který hodně času trávil na diskotékách, kde pomáhal pouštět hudbu, .." Takže to o něm všichni věděli. A nic s tím nešlo předem udělat? Teď je najednou spousta dobrovolníků, co by ho šli umlátit.. Něco v tom skřípe. :'(

          [ Zpět ]
          Datum: 24.11.2006
          Autor: žofka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Teda to jsou vjeci :-/

         

    Už to tu možná někdo napsal, ale přidám se taky: Zajímalo by mě, co brání obvinění z pokusu o vraždu. Neposkytnutí pomoci by bylo, kdyby ho srazil, nechal ležet a odjel. Pořád ještě by bylo neposkytnutí pomoci, kdyby mu kluk skončil v zadním okně, on ho vyhodil a odjel. Ale pokud ho úmyslně odnesl ze silnice na místo, kde na něj nebylo vidět, tak to je podle mě evidentní pokus o vraždu. Nevysvětlí nám to nějaký právník, je tu někdo takový?

    [ Zpět ]
    Datum: 23.11.2006
    Autor: Jirka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Teda to jsou vjeci :-/

           

      Jsou tu, neboj, a doufám, že nám k tomu i řeknou svůj názor...

      [ Zpět ]
      Datum: 23.11.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Teda to jsou vjeci :-/

             

        A co když ten "jenom" jel nepřiměřenou rychlostí a v protisměru http://www.nakole.cz/diskuze/tema.php3?id=3678 navíc třeba posilněn alkoholem http://www.acoma.cz/index.php?c=foto&f...
        A následně se pouze "v šoku" snažil událost zamaskovat v domění, že "nadějnému fotbalistovi, který se vracel z oslav ukončení podzimní sezóny klubu" http://www.novinky.cz/krimi/ už nepomůže. Přece policajtum se musí zdrhnout.

        Hmm, jistě mi zas někdo vyčte, že to zašmodrchávám. Jenže je možné, že to všechno začíná daleko dřív. Třeba neměl rád chodce. Třeba už překročil rychlost mnohokrát, jenže to bylo každýmu buřt. :'(

        [ Zpět ]
        Datum: 24.11.2006
        Autor: žofka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Teda to jsou vjeci :-/

               

          Ne, vůbec se na tebe nezlobím, ty nám tu jen naznačuješ, jak celá věc může dopadnout, když se sejde šikovnej advokát a blbej soudce. A takových případů asi v naší justici není málo. Zdůrazňuji, že nejsem žádný právník a své "zkušenosti" s tímto čerpám pouze z mého oblíbeného seriálu "Na lavici obžalovaných justice". Od soudce, jakýho tam hrál Munzar, by asi dostal jen podmínku.

          [ Zpět ]
          Datum: 24.11.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Oldřich Jirků ([email protected]))
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                 

            Tak na tenhle pořad jsem se dívala asi dvakrát a dělalo se mi zle. A o to víc, že to, bohužel, není nerálný výmysl...

            [ Zpět ]
            Datum: 24.11.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                 

            (Já se na to díval jen jednou a nedodíval - neměl jsem ty nervy). Ale spíš jsem se pokusil odhadnout, ja bysme se na to dívali, kdyby viníkem v podobné situaci byla nějaká osoba nám blízká (i když podle posledních zpráv je to nepravděpodobné). A zdá se mi, že jsme ke všemožným přestupkům až příliš tolerantní, jenže u nich to začíná. Vždyť tenhle "řidič" by podle zdravého rozumu už dávno měl být bez řidičáku a ve všeobecném opovržení pro bezohlednou jízdu.. Nějak jsme to s těmi lidskými právy překroutili. Jakoby právo na život zůstalo až někde na chvostě.

            [ Zpět ]
            Datum: 24.11.2006
            Autor: žofka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                   

              Tak dopravní přestupky jsou u nás dost chápány a tolerovány. Dobře to řekl bývalý ministr dopravy asi před třemi týdny v tý Moravcově diskuzi k novele Zákona o provozu na pozemních komunikacích: Ve společnosti převládá názor, že auto je hračka, lidé jsou tak odmala vychováváni a chovají se podle toho. A je to třeba změnit. A věřím tomu, že časem se to změní, protože v členském státě EU (tedy kulturním státě, že) takové chování na silnicích prostě není dlouhodobě možné. To vidím jako záruku.

              Řekl bych, že tenhle člověk byl ve svém okolí považován za těžkého frajera a velkého chlapa, když tak "umí jezdit". Asi se tím sám vytahoval, v téhle společnosti se za to stydět nemusí. Spíš se musím stydět já, když se snažím předpisy dodržovat v největší možné míře, s názorem, že závažnost porušování dopravních předpisů je přinejmenším stejná jako kradení zboží v supermarketu. Přestupek jako přestupek.

              [ Zpět ]
              Datum: 24.11.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Oldřich Jirků ([email protected]))
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Teda to jsou vjeci :-/

                   

              Právě říkali ve Večerníku (ČT), že mu řidičák po rozšíření obvinění o pokus o vraždu policisté odebrali.

              Jestli to vzal za tu holku, dobře mu tak.

              [ Zpět ]
              Datum: 24.11.2006
              Autor: Danik
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Teda to jsou vjeci :-/

         

    Tohle uz jsem dneska cetl a to je fakt priserne.
    Kdyz nekdo ujede z mista nehody, je to naprosto spatne, nejde to omluvit, ale defakto je to rozhodnuti nekolika vterin, kdy ten clovek slapne na plyn misto na brzdu a ujede.
    Jenze tenhle si to mel dost casu promyslet a podle me postupoval jako vrah. Nechtel nejen, aby se prislo na to, ze to udelal on, ale udelal vse pro to, aby to ten chudak neprezil.
    Trest za pokus vrazdu by si urcite zasouzil, ale v nasem state si nejsem jisty ani, jestli neodejde jen s podminkou :(

    [ Zpět ]
    Datum: 23.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Jerry99)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Teda to jsou vjeci :-/

         

    Nejsem taky právník, alle vražda je možná silné slovo. Pokus o zabití ať úmyslný nebo neúmyslný se mi zdá víc na místě.
    Mně ale nejde do hlavy a už to říkala Radka: jak ho mohl srazit, kluk přeletěl až do kufru, přitom mu rozbil okno a borec si toho nevšiml?Tomu snad nevěří nikdo z nás. I kdyby se ti dva věnovali orálnímu sexu tak takové příhody by si museli všimnout.Dějí se neuvěřitelné věci, ale tohle?
    Jeho chování je naprosto neomluvitelné a měl by si to pořádně vyžrat! Klukovi přeju brzké uzdravení fyzické i psychické.

    [ Zpět ]
    Datum: 24.11.2006
    Autor: Zden42
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Teda to jsou vjeci :-/

           

      Když tak nad tím přemýšlím. Silně pravděpodobně to bylo úplně jinak. Moje představa: Holčina jela sama a srazila kluka. Silně vyděšená ho dovezla do baráku a ptala se co dělat. Jmenovaný frajer vyřešil problém tím, že kluka odvezl do lesa. Situace se dá dále vylepšit, že neměla řidičák a pod. Doufejme, že to šetří opravdu profíci na svém místě.

      [ Zpět ]
      Datum: 24.11.2006
      Autor: Peldy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Teda to jsou vjeci :-/

             

        Jo, právě... profíci na svých místech... chjo...
        Aby z toho nakonec nevyšlo, že jim kluk za jízdy rozbil okno, vlezl si do kufru a pak je požádal, zda by ho nemohli vysadit v nejbližším lese, protože si dnes ještě nesplnil bobříka plazení...

        [ Zpět ]
        Datum: 24.11.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Teda to jsou vjeci :-/

               

          Vždyť jsem to říkal že mu tem stop nevyšel.

          [ Zpět ]
          Datum: 24.11.2006
          Autor: Zden42
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Teda to jsou vjeci :-/

         

    http://www.novinky.cz/krimi/ridic-odvezl...

    [ Zpět ]
    Datum: 24.11.2006
    Autor: jipík
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Teda to jsou vjeci :-/

           

      Víte co je ještě zajímavé?!? jak to, že toho kluka nehledali rodiče?!? Mě nepřijít v 15ti dítě v noci domů max. do hodiny po stanovém čase, tak bych asi doma klidně neseděla...

      [ Zpět ]
      Datum: 24.11.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Teda to jsou vjeci :-/

             

        Jak to víš? Sem v tom článku nenašel nikde, že by ho nehledali?
        Ale rodiče jsou různí, takže i to by bylo možné :o((

        [ Zpět ]
        Datum: 24.11.2006
        Autor: Jirka-As
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Teda to jsou vjeci :-/

               

          Když už nad tím takhle polemizujete, klidně mohla být i varianta, že ten kluk měl u někoho spát, ale rozhodl se jít domů. Za těchto okolností bych dítě určitě nehledala.

          [ Zpět ]
          Datum: 24.11.2006
          Autor: MM
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Teda to jsou vjeci :-/

             

        Postupně jsem se proklikal k nejstaršímu z těch článků a mám dojem, že tam psali, že jeho zmizení měli policajti nahlášené. Když pak nějací kluci našli na silnici ulomenou SPZku a jednu botu, nahlásili to projíždějící hlídce, a teprve později poldům došlo, že by to mohlo souviset, že zmizelého kluka někdo srazil. Z toho by vyplývalo, že rodiče ho hledali. Za těchto okolností podle mě neměli šanci ho sami najít a policajti by museli pracovat tak desetkrát tolik co obvykle aby ho našli. Jedinou šanci měl doplazit se k té silnici, tím si život zachránil sám.

        [ Zpět ]
        Datum: 24.11.2006
        Autor: Jirka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

184 cyklistů (9 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024