reklama

Co muzika na leháči?

Zdarec. Tak jsem se v sobotu v podvečer projížděl na leháči a jelikož už bylo tma a nevlídno, tak jsem byl na cyklostezkách sám a sám. Řekl bych, že mi byla poněkud dlouhá chvíle a tak mne napadlo, že by nebylo špatné mít na leháči nějaký "mjuzikbox". Mám hlavovou opěrku, tak bych na ni přidělal příčně držáček a na každý konec bych vedle uší přidělal malé reprobedýnky. Na řídítka rádio, naladit rockové Rádio Hey - a jedem. Sluchátka bych nechtěl, je třeba slyšet přibližující se auta atd. Co vy na to? Máte na leháči něco podobného?

[ Zpět ]
Datum: 20.11.2006
Autor: Jihra
  • Re: Co muzika na leháči?

         

    Na leháči bych jako nejstylovější hudbu volil ukolébavky :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 20.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (píchlej řetěz)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co muzika na leháči?

           

      A automatickeho pilota:-)

      [ Zpět ]
      Datum: 20.11.2006
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co muzika na leháči?

           

      To by byl moc rizikový faktor.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.11.2006
      Autor: Jihra
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co muzika na leháči?

         

    Tak lehák zatiaľ nemám, síce po ňom pokukujem, ale ak by som mal vláčiť sebou batarky tak radšej na osvetlenie.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.11.2006
    Autor: diviak
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co muzika na leháči?

           

      Já osobně váhu leháče nijak neřeším - nehodlám na něm závodit, jde hlavně o pohodu a pohodlí. Někdo nazval leháače "gaučovým kolem", což je myslím velmi přiléhavý výraz. Mám na něm třeba 2kg baterii pro napájení osvětlení, takže pár deka na rádio mne nevytrhne. Ono stejně rádio na "svoje" baterky vydrží hrát dost dlouho a pokud budu mít repráky vedle uší, tak nepotřebuju ani moc velkou hlasitost. Nechtěl bych to rádio napojovat na baterii pro osvětlení, moje světla žerou dost, takže potřebují každou miliampérhodinu.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.11.2006
      Autor: Jihra
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co muzika na leháči?

         

    Ahoj, jak vidím, tak ti to přece jen nedá. Buď si pořiď rádio, nebo postav něco se dvěma sedadly vedle sebe.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.11.2006
    Autor: Papji
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co muzika na leháči?

           

      No někde na internetu jsem viděl 4-kolku se dvěma sedadly vedle sebe.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.11.2006
      Autor: Jihra
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co muzika na leháči?

             

        Taky jsem nekde na netu neco podobneho videl. Vypadalo to jak male autiko....jen v nem sedeli dve osoby a slapali do pedalu. Ale meli to pekne udelane...kapotovane, peknou palubku. Jen to nemuzu najit.

        [ Zpět ]
        Datum: 21.11.2006
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co muzika na leháči?

               

          Polaci dělaj i čtyřmístné ... ehm, jak to nazvat? :)
          http://republika.pl/rowerynietypowe/ggokarty.html

          [ Zpět ]
          Datum: 21.11.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Lukas)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Co muzika na leháči?

                 

            Nevím čím to je, ale ty polské stroje mi silně připomínají kombajn.

            [ Zpět ]
            Datum: 21.11.2006
            Autor: Jihra
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Co muzika na leháči?

                   

              To víš, zemědělský stát ;-)))

              [ Zpět ]
              Datum: 21.11.2006
              Autor: Jarda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Co muzika na leháči?

                   

              Teda mě taky první okamžitě napadlo "secí stroje", ale nechtěla jsem vám kazit iluzi :o)))

              [ Zpět ]
              Datum: 22.11.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Co muzika na leháči?

                 

            Me se nejvic libil sestimistny. Byl to takovy sestiuhelnik a ti lidi tam sedeli vsichni proti sobe, jako u nejakeho stolu, a slapali. Jak se to ridilo a jestli se to jeste pro efekt otacelo kolem vlastni osy nemam tuseni :)

            [ Zpět ]
            Datum: 16.08.2007
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Hynek Hanke)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co muzika na leháči?

         

    No já mám MP3 přehrávač. A přítelkyně má k discmenu takový malý repráčky na baterky (2x2 malý buřty) přidělal jsem je na kufr, co mám na nosiči a zapnul do MP3, co jsem měl na krku. Hrálo to fajně, ale ne moc nahlas. Ale pro mne to bylo akorát a aspoň jsem nerušil moc kolemjdoucí. ALe je to naprd kvůli dešti :o(( Zatím jsem nevymyslel, jak to schovat a tak jezdím spíš se sluchátkama.

    [ Zpět ]
    Datum: 21.11.2006
    Autor: Jirka-As
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co muzika na leháči?

           

      Právě kvůli hlasitosti chci dát repráčky co nejblíže k uším - a držák hlavové opěrky se přímo nabízí k upevnění repráčků. O ochraně před deštěm jsem taky už uvažoval, ale prozatím bezvýsledně. Takže v dešti asi repráčky schovat.

      [ Zpět ]
      Datum: 21.11.2006
      Autor: Jihra
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co muzika na leháči?

             

        Ale když si to dáš co nejblíž k uším, tak to zase neuslyšíš ty auta, ne?

        [ Zpět ]
        Datum: 21.11.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludez)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co muzika na leháči?

             

        Tak si tam přidělej ještě stříšku, já mám kousek IPY, kdyby jsi náhodou potřeboval.

        [ Zpět ]
        Datum: 21.11.2006
        Autor: Papji
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co muzika na leháči?

               

          Fajn, beru, letlampu mám doma, tak tu IPU shora na bedýnky přilepím.

          [ Zpět ]
          Datum: 22.11.2006
          Autor: Jihra
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Co muzika na leháči?

                 

            Už se těším až to budeš mít na kole. A co takhle Bramac?

            [ Zpět ]
            Datum: 22.11.2006
            Autor: Papji
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Co muzika na leháči?

                   

              Bramac je moc těžký.

              [ Zpět ]
              Datum: 23.11.2006
              Autor: Jihra
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Co muzika na leháči?

                     

                najednou je pán gramař

                [ Zpět ]
                Datum: 23.11.2006
                Autor: Nehas
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Co muzika na leháči?

                       

                  Hlavová opěrka by už to neunesla. A kdyby mě ta taška Bramac při nějaké kolizi vzala přes ucho, tak už si asi nikdy nic neposlechnu.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 23.11.2006
                  Autor: Jihra
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Co muzika na leháči?

                         

                    Nóó, ale kdys tam ten Bramac měl, tak by ti na to možná půjčila stavební spořitelna.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 23.11.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Co muzika na leháči?

                           

                      Stavebko, to je nápad!

                      [ Zpět ]
                      Datum: 24.11.2006
                      Autor: Jihra
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Co muzika na leháči?

                       

                  Žejo, a to před chvíli tvrdil, že vozí akumulátor a na nějakém deku mu nezáleží.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 23.11.2006
                  Autor: Papji
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co muzika na leháči?

             

        No právě. Jsem je tam měl do prvního deště a nějak se mi nechce je furt sundavat a nandavat a vzhledem k počasí, kdy déšť je běžnou součástí v podstatě každého dne, jezdím se sluchátkama. Navíc pokud je dás fakt tak blízko k uším tak je podle mne jedno jestli budeš mít to nebo sluchátka, uslyšíš zhruba totéž.
        Mám ale takovou otázku: Když nebudeš mít sluchátka a uslyšíš za sebou auto, co uděláš zvláštního pro svou bezpečnost? Já nic. Prostě jedu dopředu a to je všechno. No a když mám sluchátka tak taky, takže nemám dojem, že by to s nima bylo nějak nebezpečnější než bez nich.

        [ Zpět ]
        Datum: 21.11.2006
        Autor: Jirka-As
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co muzika na leháči?

               

          Aby se ti ale nesekla pumpa, až tě předjede pořádnej tirák.....

          [ Zpět ]
          Datum: 21.11.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludez)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Co muzika na leháči?

                 

            tak to nehrozí :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 21.11.2006
            Autor: Jirka-As
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Co muzika na leháči?

                 

            Jednak když jedu po silnici, tak s tím prostě počítám a jednak i přes ty sluchátka je dost slyšet a tiráka přeslechnout nelze :o))

            [ Zpět ]
            Datum: 21.11.2006
            Autor: Jirka-As
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Co muzika na leháči?

                   

              Neber to tak vážně.

              [ Zpět ]
              Datum: 21.11.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludez)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co muzika na leháči?

               

          Když za sebou slyším auto, tak se mrknu do zpětného zrcátka, jak jede, jestli mne chce "líznout" nebo mne objíždí uctivým obloukem. Kvůli autům jezdím (jak už tu na diskusích kdosi doporučoval) dále od krajnice ať mám v případě potřeby ještě kde uhnout, abych nemusel uhýbat do příkopu.

          [ Zpět ]
          Datum: 21.11.2006
          Autor: Jihra
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Co muzika na leháči?

                 

            Já když ležím tak odpočívám. Na kole ale makám. Ahoj ležáci.

            [ Zpět ]
            Datum: 22.11.2006
            Autor: čibis
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co muzika na leháči?

         

    já si na kolo občas dávám bedničky od počítače, když se pustí naplno, tak je to tak akorát. Jsou dělaný na 9V adaptér, místo něho to píchnu do své 6V baterky, která to v pohodě utáhne na stejnou hlasitost. Žere to zanedbatelně, o dost míň než světlo (myslím cca 30 mA). K tomu mp3 přehrávač. Akorát jsem zatím nevymyslel lepší umístění, než do horní brašny. Radši bych to tam měl napevno, abych to mohl pouštět i když jedu nalehko. Jo a stereo rozhodně stojí za to, daleko lepší poslech než třeba v autě:-)
    Naposled při nočním přejezdu z Prahy jsem si to dost užíval.

    [ Zpět ]
    Datum: 22.11.2006
    Autor: PavelŠ
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co muzika na leháči?

           

      Zajímavá myšlenka. Je pravdou, že ty bedýnky k PC jsou podstatně kvalitnější (ale i větší) než nějaké malé repráčky k rádiu nebo MP3 přehrávači. V bazarech se jich válí plno. Akorát aby byly i na těch 6V (9V). Omrknu to.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.11.2006
      Autor: Jihra
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co muzika na leháči?

         

    sice jezdím na klasickém kole, dalo by se určitě jezdit se sluchátky, ale já jezdím ven i z toho důvodu, abych si vyčistil hlavu a odpočinul si od všeho toho hluku kolem nás. A že mám hudbu rád a dokonce i na nějaký ten nástroj hraju....

    [ Zpět ]
    Datum: 23.11.2006
    Autor: bikermann
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co muzika na leháči?

           

      Pro poslech hudby na kole mám 2 důvody:
      1. radši ležím na kole a jezdím po venku a u toho poslouchám muziku, než bych seděl doma u počítače a poslouchal muziku
      2. na dlouhých cestách si občas něco pustit je taky příjemné. Repráky nejsou sluchátka, tolik neobtěžují.

      [ Zpět ]
      Datum: 23.11.2006
      Autor: PavelŠ
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co muzika na leháči?

             

        Já jezdím i na horském kole po lesích a tam si muziku rozhodně neberu. Tam je to zase o úplně jiném prostředí a přírodě. Na leháči ale (prozatím) jezdím hlavně po silnici a cyklostezkách, takže tam bych muziku uvítal.

        [ Zpět ]
        Datum: 23.11.2006
        Autor: Jihra
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co muzika na leháči?

         

    Takže konečné řešení mé muziky na leháči je takovéto:
    Na hlavové opěrce mám přidělané na "drátěných" nosníčcích dva repráčky (bazar 30 Kč) cca 8-10 cm od uší.
    Na řídítkách mám MP3 přehrávač, v něm 1G SD kartu (na ní heavy metal), vše hraje na jednu malou tužkovou (AAA, používám nabíjecí akumulátorky 1000 mAh) cca 4-4,5 hodiny na plné pecky. Kupodivu má ten MP3 přehrávač dostatečný výkon na vybuzení těch reprobedýnek.
    Jinak ten MP3 přehrávač s 1G SD kartou (doživotní záruka) a příslušenstvím mne stál 490 Kč. Koupil jsem to na Aukru - kdo má zájem tak zde:
    http://www.aukro.cz/item226023096_mp3_prehravac...
    Jo a ještě mám na řídítkách i VKV rádio (vietnamci, 150 Kč), které taky mohu zapnout na ty reprobedýnky.
    Fotky zde (ještě tam není tem MP3 přehrávač, časem fotky dodám):
    http://jihrab.googlepages.com/lehoskl%C3%A1da...
    No a hned cesta líp ubíhá!

    [ Zpět ]
    Datum: 16.08.2007
    Autor: Jihra
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co muzika na leháči?

           

      Nechci se Tě nějak dotknout, ale tohle prostě nechápu... Stačí, že mne rozčilují auta kterým řve hudba z okýnek, tak teď to budeme poslouchat ještě z kol ???
      No nic, asi tomu fakt nerozumím a to mám moderní hudbu hodně rád. Jsou ale určité hranice...

      [ Zpět ]
      Datum: 16.08.2007
      Autor: Jarda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co muzika na leháči?

             

        Hranice ... ?
        Každý si nastavuje sám, často i na úkor ostatních. Zdůvodnit si je dokážeme vždy.

        [ Zpět ]
        Datum: 16.08.2007
        Autor: AV
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co muzika na leháči?

             

        Hudba z mého leháče určitě nikoho nebude otravovat, hlasitost reprodukce je tak malá, že metr od leháče už není nic slyšet. Kdybych to více ohulil, tak asi ohluchnu. Mám ty repráky dost blízko uší, takže ta nízká hlasitost bohatě stačí.

        [ Zpět ]
        Datum: 16.08.2007
        Autor: Jihra
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co muzika na leháči?

         

    Pokud budeš mít sluchátka Sony fontopia takové ty špunty které se dávají i k mobilům SonyErixon, tak si vezmi míru na rakev, teda pokud uvažuješ jízdu v silničním provozu. Dle mých zkušeností, je to dost o hubu i bez sluchátek. Dost dobré řešení je tranzistorák na baterky přidělanej na kole, nebo v taškách. Ale když jedeš někam daleko, kde nevíš jestli koupíš baterky a poslech rádia je jediná možnost jak zjistit počasí, tak poslouchat rádio až při zastávkách.

    Kdysi jsem jezdil s peckama, ale už nejsem takový blázen. Nebyly to ty z Erika. Problém u nich je, že sluchátka ucpou zvukovod, což je dobré pro basy a ve vlaku člověk neobtěžuje muzikou ostatní, ale v provozu na kole je to minus. Neslyšíš auta. S normálníma peckama ano. Říká se, že 60 % hlučnosti jedoucího auta jsou pneumatiky.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.09.2007
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Mio ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co muzika na leháči?

           

      jen otázku na okraj Mio. V tom provozu, jak říkáš, když za sebou slyšíš auto, co děláš jinak oproti tomu, když ho neslyšíš? Já to nechápu??? Já jedu uplně stejně. Při pravým okraji, dopředu . . . Nedělám nic jinak podle toho jestli za mnou auto jede nebo nejede a není mi jasné, co bych jinak dělat měl.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.09.2007
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co muzika na leháči?

             

        Kdyz ho uslysis, mozna budes panikarit:-)))

        [ Zpět ]
        Datum: 10.09.2007
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co muzika na leháči?

             

        No já teda při kraji nejezdím, to je moc nebezpečný, zásadně dál od kraje. Pokud byl na kraji lepší asfalt a jede za mnou auto, tak kvůli němu kousek od kraje odjedu. Pokud vypadá, že to s ním nehlo, nahodím opileckou kličku, aby si dal pozor. Tohle všechno ale zásadně podle zrcátka, jen podle sluchu je ti to na nic, ten pomůže jen proti tomu leknutí, dozvíš se auto těsně předem.

        [ Zpět ]
        Datum: 10.09.2007
        Autor: Jirka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co muzika na leháči?

               

          jo jenže v provozu, jak píše Mio se auta neleknu nikdy. Ve městě s ním prostě počítám a za sebou mám nějaký auto každou chvilku. A bych se nějak zasnil, tak to ve městě prostě nejde, to bych mohl bejt mrtvej. To se mi stává občas v lese, že jedu a z radosti nějak přestanu vnímat to, že vlastně šlapu a jenom si vychutnávám pohled okolo.
          Jakoukoli změnu stylu a směru jízdy také dělám na základě pohledu do zrcátka. A opilecká klička:o), tak to taky občas aplikuju, ale jen, když mě nějaká kolona aut začne míjet příliš blízko. Na jedno auto kašlu, to bych se díval víc zpátky než dozadu:o) Ve městě prostě jedu dopředu a aut za sebou si nevšímám.

          [ Zpět ]
          Datum: 10.09.2007
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Co muzika na leháči?

                 

            Jo, ve městě je to trochu jinak, ale tam ty auta taky většinou nejedou přes šedesát. Odhánět je do kraje aktivě je potřeba hlavně mimo město, kde jedou stovkou. Ne že by byl rozdíl jestli tě sejme šedesátkou nebo stovkou, ale je rozdíl v čase, kterej řidič má na případnou reakci, mimo město je potřeba přimět ho zahájit předjížděcí manévr zavčasu, jinak to neudělá vůbec.

            [ Zpět ]
            Datum: 10.09.2007
            Autor: Jirka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co muzika na leháči?

             

        Souhlasím, i hluší můžou jezdit v provozu. Navíc já na kole se sluchátkama se zapnutou muzikou slyším okolí o hodně líp, než když sedím v autě (i s otevřenýma okýnkama). Auto samo dělá větší hluk, než ta muzika ve sluchátkách. A orientace podle sluchu je sice dobrá jako doplňující, když nemáš zrcátko, ale se zrcátkem v podstatě nadbytečná. Cyklisti, kteří spoléhají na svůj sluch jsou na silnicích celkem nebezpeční, když je předjíždí něco, co není tak slyšet (například kolo, ale stačí i pomaleji jedoucí auto s tichýma pneumatikama), prostě to neslyší a klidně třeba začnou odbočovat doleva - už jsem se párkrát na kole s takovými málem srazil.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.09.2007
        Autor: PavelŠ
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co muzika na leháči?

               

          naprostý souhlas

          [ Zpět ]
          Datum: 11.09.2007
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co muzika na leháči?

               

          K poslední větě: Tak je to debil, protože se nejdřív nepodíval za sebe... V autě jsou od toho povinná zrcátka. Na kole nic takového není, tak se to musí řešit jinak, ohlédnutím se za sebe. Ale ne tím, že když za sebou nic neslyším, tak tam mohu automaticky vjet...

          [ Zpět ]
          Datum: 11.09.2007
          Autor: Jarda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Co muzika na leháči?

                 

            Přesně. I když jak ho jednou sejmeš (kolem nebo autem), je celkem jedno, že on byl debil, už máš průšvih ty. Tož bacha na ně.
            Já se ohlížím i když zrcátko mám, protože řidiči obvykle neví, a nevidí, že ho mám, tak aby věděli, že o nich vím, tak se před odbočováním nebo objížděním překážky ohlídnu. I když vidím v zrcátku, že místa a času mám dost.

            [ Zpět ]
            Datum: 11.09.2007
            Autor: Jirka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Co muzika na leháči?

                   

              Tak nějak, jeden trouba a máš zaděláno na průšvih i nakonec Ty...

              Jinak jsem nedávno pěkně vyděsil jednoho řidiče ;-) Řítil jsem se po cyklotrase až k silnici, která byla kolmo k mému směru a kterou jsem potřeboval přejet. A jak jsem zvyklý brzdit na poslední chvíli (ale bez smyku a podobných frajeřinek), tak jsem se k okraji silnice blížil docela velkou rychlostí, ještě kolmo přes chodník kam navazovala ta cyklo. Už předtím jsem věděl, že budu muset zastavit, protože z obou směrů jezdila auta. No, a zrovna když jsem to zasekl asi 30cm od vozovky (na chodníku s obrubníkem), tak jsem se koukal vpravo... Jenomže ten nervák v Octavii co jel z mé levé strany se asi lekl, že mu tam asi chci vjet, takže mne pěkně protroubil a ještě kolem mne hodil pěknou myšku aby mne objel ;-))) Docela jsem se bavil ;-)

              [ Zpět ]
              Datum: 11.09.2007
              Autor: Jarda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Co muzika na leháči?

                     

                Tak tohle je dost nechutná frajeřinka z tvé strany, navíc nevím jak by ses bavil, kdyby ti zrovna prdlo brzdový lanko. Ani bych se nedivil, kdyby ti ten "nervák" nakopal prdel.

                [ Zpět ]
                Datum: 11.09.2007
                Autor: Finn
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Co muzika na leháči?

                       

                  Testoval jsem jestli řidiči sledují provoz kolem sebe, a zrovna tenhle obstál na jedničku ;-)))

                  Kdyby mi prdlo lanko, tak už se válím pod autem, to ano. Jenomže mně se tohle už stát nemůže, mám hydry ;-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.09.2007
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Co muzika na leháči?

                         

                    Tak Ti prdne hadička, no a co, a Good bye! Tihle, co se jim to zaručeně stát už nemůže, ti jsou nejlepší!:--))))) Mám silný a bezpečný auto, hotovej tank, tak tohle se mi fakt stát už nemůže a pak se ozve rána a už ho veze vrtulník a on se fakt diví...a takt bezpečný to bylo auto a přeci, ono pak tohle???? Tak nějak mi to připadá i s těmi tvými hydrami. Sorry! Nic ve zlým, ale člověk v dopravním provozu by měl být ve střehu at´ jede v kočáře anebo na káře, jak se zpívá v jedné písničce. Pak to nemá takhle vypadat, když si každej myslí že moderní pic..vinky mu vychytají i život!

                    [ Zpět ]
                    Datum: 11.09.2007
                    Autor: Martis
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Co muzika na leháči?

                           

                      Ach jo ;-)
                      Proč sem ale taháš to "být ve střehu" ? Vždyť už jsem psal, že se zastavením jsem počítal už pěkný kousek od toho místa kde jsem to nakonec zaflekoval... Nehledě k tomu, že si vždycky před očekávaným zastavením nějak podvědomě nejdříve sáhnu na páčky a zkusím jestli brzdy pořád fungují, pak teprve dojdu k názoru že za ně mohu vzít více, a pak teprve brzdím naplno.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.09.2007
                      Autor: Jarda
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Co muzika na leháči?

                             

                        No já jenom, že ses tak divil, že řidič té oktávie bral myšku. On totiž asi těžko mohl vědět, že ty sis zkoušel brzdy v kopci. Podle mě mu spíš připadalo, stejně tak, jako by to připadalo mně, že jseš další z těch cvoků, co zkouší, co si ještě mohou dovolit. Na takovéhle hazardéry a vtipálky má spadeno podle mě každy řidič i Nakolák!:-(

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.09.2007
                        Autor: Martis
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Co muzika na leháči?

                               

                          No, 2-3m před předkem auta jedoucího 50km/h by si to snad nedovolil nikdo... Jedině sebevrah...

                          Tak dobře, bylo to ode mne nerozumné, takže s tím už končím, O.K. ? ;-)

                          [ Zpět ]
                          Datum: 11.09.2007
                          Autor: Jarda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Co muzika na leháči?

                             

                        V každém případě si se choval jako pako (a to píšu ještě velice jemně) a ještě to napíšeš sem. On se tě leknul a po pár stovek metrů z toho leknutí měl infarkt a těžkou havárii, kterou nepřežil . A tohle všechno jenom proto, že seš děsbej frajer , kterej brzdí až naposlední chvíli. Hodně, ale hodně si klesnul, chlapče. Už nejseš žádný zajíc a mohl bys mít trochu rozum. Zamysli se nad sebou.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.09.2007
                        Autor: Holfi
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Co muzika na leháči?

                               

                          Hmmm, asi na tom něco bude...

                          [ Zpět ]
                          Datum: 11.09.2007
                          Autor: Jarda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Co muzika na leháči?

                                 

                            Jardo, u mne jsi frajer. Né pro tu hloupost, kterou tady popisuješ výš, ale proto, že přijímáš kritiku a je jasné, že jsi se nad sebou zamyslel.
                            Smekám, né každý tohle dokáže.

                            [ Zpět ]
                            Datum: 11.09.2007
                            Autor: Papji
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Co muzika na leháči?

                                   

                              Dík ;-) Jenom jestli mne nechválíš už moc ;-)

                              [ Zpět ]
                              Datum: 12.09.2007
                              Autor: Jarda
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Co muzika na leháči?

                                 

                            To se dalo cekat, geronti se na tebe sesypou, protoze umis jezdit :))))

                            [ Zpět ]
                            Datum: 11.09.2007
                            Autor: wewerka
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Co muzika na leháči?

                                   

                              Fakt??? Tak OK, znamená to, že já tedy ještě jezdit neumím, vidím, že se budu muset ještě hodně učit. Ale víš co? Já radši budu jezdit dál jako školák - předpisově - podle značek a rozvážně, ale radši vždycky dojedu...celej :-))))) I když někdy vážně pochybuji, zda-li dnešní školáci vůbec mají nějakou dopravní výchovu, když vidím, co na tý silnici kolikrát vyvádějí:-(

                              [ Zpět ]
                              Datum: 12.09.2007
                              Autor: Martis
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Co muzika na leháči?

                                     

                                Jo, Jarda uznal, že jeho styl plašení řidičů asi není ten nejlepší, vážím si jeho chlapské odpovědi, ale Wewerka tomu dala korunu. Na to Martis nemá význam už ani reagovat. Možná taky, že jen provokuje a čeká na reakce a baví se, nevím, neznám ji.

                                [ Zpět ]
                                Datum: 12.09.2007
                                Autor: Finn
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Co muzika na leháči?

                                       

                                  To vis. Me tohle ridici delaji stejne casto jako ja jim (upozornuji, ze neumyslne). Nedavno mi zastavilo nakladni auto autoskoly, protoze si myslelo, ze mu tam chci vjet. Pritom on mel zelenou a ja cervenou. A dneska rano na me na kruhaci najizdelo auto a na posledni chvili to zastavilo. To je naprosto normalni. Jenze vy vidite, ze nekdo nekoho ohrozuje a hned je ten dotycny hrozny zlosyn, co pripravil nekoho o zivot nebo minimalne bude brat do konce zivota invalidni duchod.
                                  Na jednu stranu mi vase reakce prisly smesny a z druhe pulky zaroven hodne smutny.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 13.09.2007
                                  Autor: wewerka
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Co muzika na leháči?

                                         

                                    Tak nějak mi to připadá, že já o koze a ty o voze. Ale nic ve zlým. Ono se to tady v těch diskuzích stává a když sem ty lidi potkal potom na sraze, naposledy tento víkend na Suchým, tak zjistíš, že jsou skvělí, určitě to znáš taky. Není nad osobní kontakt. Mimochodem tam skotačily moc roztomilý veverky po stromech.

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 17.09.2007
                                    Autor: Finn
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Co muzika na leháči?

                                     

                                Nechtěl jsem k tomu už nic psát, ale musím ;-)
                                Jediný předpis, který jsem tím porušil, bylo jen to přejetí chodníku (přerušené zastavením na jeho okraji) napříč... Nikde není psáno jak se má do křižovatky (která tam ovšem nebyla) vjíždět, jen něco v tom smyslu o vyšší opatrnosti a pak samozřejmě dodržovat značky, semafory nebo přednosti... Ale nic víc... Myslím, že bych to uhájil ;-)

                                [ Zpět ]
                                Datum: 12.09.2007
                                Autor: Jarda
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Co muzika na leháči?

                                       

                                  Já už taky nechtěl reagovat, ale Jardo, tady přece nejde o nějaké porušování předpisů. Jezdi si v terénu jakým způsobem chceš, ale tady šlo spíš o to, žes svým jednáním vystresoval jednoho řidiče a podle mého názoru úplně zbytečně a přišlo mi, žes to i uznal. Já sem bohužel pár takových situací zažil i když v trochu jiné variantě, kdy byli ti řidiči v tvé pozici a do poslední chvíle sem nevěděl jestli zastaví nebo ne a moc dobře vím co to leknutí s tebou udělá, obzvlášť když víš, že tomu nemůžeš nijak zabránit.
                                  Nechal bych to ale už vyšumět, já sem snažil ti napsat proč mi to vadí a přišlo mi, zes to i uznal, takže s tím končím.

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 12.09.2007
                                  Autor: Holfi
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Co muzika na leháči?

                                         

                                    Já s tím také končím...

                                    Jenom se mne trochu dotklo, že Martis píše jak bude jezdit podle předpisů... Já tak jezdím také, ale asi je to tedy málo ;-)
                                    Aby mne tu někdo neomlátil o hlavu mé dřívější příspěvky, tak přiznávám, že výjimkou v tom je jen jízda po chodníku na některých místech poblíž mého bydliště, kde ale skoro nikdo nechodí. Tam budu jezdit stále, pořád je to pro mne bezpečnější než se motat mezi náklaďáky a autobusy...

                                    [ Zpět ]
                                    Datum: 12.09.2007
                                    Autor: Jarda
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Co muzika na leháči?

                                       

                                  Víš, kdysi mi v autoškole učili, že řidič se nemá spoléhat na svou přednost, ale raději předvídat. Tenkrát jsem se tomu usmíval, ale dnes již po mnoha zkušenostech chápu. Ten řidič, co ti hodil myšku předvídal. Že to neubrzdíš a snažil se zabránit přímému sřetu. Neznamená, že pokud někdo vyhodí blinkr, tak skutečně nakonec odbočí a začít ho v té chvíli např. objíždět na kole je tak trochu riskovat svůj život. On si to nakonec na poslední chvíli rozmyslí, přehodí páčku pod volantem na druhou stranu a prostě odbočí na druhou stranu a ty vedle něj už ležís pod ním. S oblibou tohle rády dělají obzvláště řidičky - ty se často do zpětných zrcátek vůbec nekoukají, taková např. má zkušenost. Beru, žes uznal, že to nebylo zrovna fér a doufám, že až se příště potkáme někde na silnici, tak mi neuděláš to samé. To bych asi zastavil, vylezl a vysázel někomu asi fakt pár facek.:-))))) Fakt, nic ve zlým. Jsem rád, že jsme se nakonec domluvili, žes uznal, že to nebylo od tebe moc pěkné. :-)

                                  [ Zpět ]
                                  Datum: 12.09.2007
                                  Autor: Martis
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Co muzika na leháči?

                     

                Takovýto řidiče, jako jsi ty, nesnáším, zdržujou provoz. Nikdy nevíš, jestli tě vidí a jestli ubrzdí (často tě bohužel skutečně nevidí či neubrzdí, již několikrát jsem takhle jeda po hlavní zabránil srážce, brzdil jsem, přestože jsem měl dostat přednost, ale nedostal). Takže pokaždý když vidíš někoho takhle na poslední chvíli dobržďovat, musíš počítat s tím, že nedobrzdí - musíš taky brzdit. Přitom on tím žádnej čas nezíská, stejně ti musí dát přednost. Dokonce i sám sebe zdrží, protože ty, vylekanej, brzdíš, ač bys nemusel, křižovatkou projedeš pozdějc a tím mu ji později uvolníš pro jeho průjezd.

                [ Zpět ]
                Datum: 12.09.2007
                Autor: PavelŠ
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co muzika na leháči?

         

    Ne na lehokole, ale na řídítkách předchozího kola jsem měl lehký, ale dostatečně výkonný reproduktorek 4 ohmy (ke koupi třeba u Vietnamců), jaké se montovaly k autoradiu.

    Je to lepší než sluchátka v uších, ale při silném provozu je potřeba víc zesílit zvuk a pak to vypadá, jakoby projížděli komedianti.

    http://www.volny.cz/ovl/riditka.jpg

    [ Zpět ]
    Datum: 12.09.2007
    Autor: Bin-Laďin
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co muzika na leháči?

           

      Nechceš tomu obrázku udělat legendu? :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 16.09.2007
      Autor: pateson
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

365 cyklistů (8 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024