Co říkáte C.C.E. na novém rámu Canner CC1 od Duratecu?
Je to pro tvrdší XC nebo enduro či all mountain?
Tak, když už nikdo nic nevíte nemůžete mi někdo co jsem to napsal? Alespoň vysvětlit co je to:
1. XC
2. enduro
3. all mountain
4. C.C.E.
5. Canner
6 CC1 ??
To C.C.E. bude nejspíš jedna z kategorií, co v nich soutěžej čistokrevní psi :-)))
CCI to by som ti vysvetlil ak by si mal napr. problem z mocom, ale inak ..?
Proste provokater Mirek :o)
XC (Cross Country), Enduro nebo All Mountain jsou jedny z kategorii horskych kol podle pouziti , opravdu to potrebujes vysvetlit, nebo se podivas do Bike Magazinu? :o)
Canner CC1 ma byt nejaky novy ram od fy Duratec na pristi rok, tak pockej a uvidis :o) CCE netusim, mozna taky neco z jejich dilny.
To jsme, pane učiteli ještě nebrali, není to tu nikde napsané. Je to tedy na vás, pane učiteli, abyste nám (nevědomým) všechno vysvětlil s použitím dostupné audiovizuální techniky.
Pokud tak neučiníte do sedmi dnů, budeme si na vás stěžovat u hlavy bikerské sekce a ta vás z řad bikerů doživotně vyřadí.
(A máte to!) 8-)
Pro mně skončil(ten rám)-ještě než vyleze na trh-další rám s vedením lanek uvnitř.Možná hezký na pohled,pohled servisu už je trochu někde jinde a ta cena- 18000Kč,no já vím jak je utratím líp :-)))
Tak já Vám teda něco řeknu:
To C.C.E. opravdu existuje. Představte si rám vzadu jdou dvě rourečky jako od dolů šikmo jako od místa kam se strká sedlovka směrem k přehazovačce. Ty rourečky jsou najednou v místě než se rozeběhnou, každá po jedné straně kola, přerušené spojkou tak 10 cm z karbonu. Má to prý dobře pružit. No a protože se mi nechce "jít do fulla" (pěknej obrat!),tak to vidím jako určitou náhražku nebo spíš možnost jak přeci jen víc pružit bez těch pístů atd.
Jinak ale co jsou ty výrazy XC a další to by mne fakt zajímalo, člověk už se bez toho při koupi kola asi neobejde.
myslíš toto?:)
http://www.bajk.cz/web/gfx/clanek/732/PB104017.JPG
http://www.bajk.cz/web/gfx/clanek/732/PB104016.JPG
Výborně, to je ono!!
Je to hezky a technicky moc zajimavy, ale mam pocit, ze to bude zajimat spis zavodni jezdce, co chteji mit po maratonu nakopanej zadek jenom o malilinko min nez s klasickym HT, ale pri stejny vaze kola. Takovym bikum se nekdy rika softail, vyrabi to (i kdyz v ruznych systemech) vic firem. Jestli ti jde o pohodli, tak je 100% lepsi jit do fulla. Navic pro turistiku (a hory) se ti stejne i pres 100 mm zdvihu vpredu i vzadu bude zdat stejne malo, po chvili jezdeni :o) - obecna zkusenost...
Tohle je pro bezne jezdeni podle meho nazoru docela nanic a cena bude stejne srovnatelna s fullem s podobnou vybavou. Hodne podobnych vlastnosti jako u tohoto kola dosahnes mnohem levneji i sirsimi plasti.
Ale vypada to hezky :o)
Je to technicky i esteticky hezké, ale pohodlné houpání od toho nečekej. Tohle bych si (ne)koupil na závody, ale na ježdění v horách a nejen v horách bych jednoznačně volil fulla. Mluvím z vlastní zkušenosti. Už teď se mi někdy zdá zdvih 120/120 málo a možná dokoupím něco víc free, ale aby se s tím dalo i na celodeňáky.
K úplnýmu začátku threadu, jestli je to na tvrdší XC - je to na závody. Ale jestli myslíš rychlé sjíždění prudkých úseků, tak tady já spíš stojím v pedálech a vlastnosti ST bych nevyužil. A Enduro nebo All Mountain to určitě není - v těchto kategoriích jde o klasické houpačky s trochu vyšším zdvihem.
takže tomuhle typu rámu se říká softail,je to konstrukční kompromis mezi fullem a pevným rámem kdy jsou schopny tyto karbonové pruty využít své vlastnosti pohlcování vibrací a minimálních nerovností.Určitě od něj nečekej komfort nebo zacházení jako s fullem.Tento proncip je používán už dost dlouho, jednů dobu ho měla v nabídce i běžná značka jako Rock Machine.Určitě tě karbon přežije hodně,možná i obecně to kolo,ale jedinou slabinou jsou zatím spoje v místě spojení dvou materiálů na rámu.Takže se "sofťáky" s touto technologií moc nevyskytují,ani nefigurují v nabídce značek.Jedná se o "garážovou" výrobu třeba jako Duratec.Kde se předpokládá že si jej koupi opravdový labužník:-) nebo pracháč,nebo závodník.Určitě se jedná o rámy kvalitní,obecně z duratecu,i když jak je tady zmíněno,ne vždy ideální řešení třeba po stránce technické pro servisáky.Tyto typy rámu jsou spíše jako šperky a nějaký ten praktický neduh není určitě na úkor kvality a funkčnosti,ale třeba horším přístupu pro servisování.Prostě platíž za šperk,který určitě poslouží,vypadá dobře...,ale to že ti občas vrzne ve spoji,nebo se hůře mění lanko asi stojí za to:-)
Nezlob se na mně,ale právě šperk ti vrznout nesmí.Nevím,jak dlouho by se ti líbilo jezdit na kole,které vydává až neskutečné zvuky a stálo tě hafo prachů.Konkrétně teď posíláme na reklamaci rám SONIX,který má problém ve spoji horní rámové trubky,sedlové trubky/zadní vzpěry.Přál bych ti slyšet ten "koncert".Prolití tohoto spoje olejem pomůže tak na 2 hod.,pak to začne.A ten olej tam nejde lít do nekonečna.Chybička se vloudit může,ale pak se musí napravit-tj. na další serii se už nesmí stejná chyba vyskytnout.A propos-poptej se silničářů na COOL RX,jak hezky na kostkách cvakají lanka uvnitř rámu :-D
No ja nevím,předpokládám že šperk někomu vrzne někomu ne...,prostě ani top modely,sady v podstatě čehokoliv nevydrží extremní zátěže.Takže někomu stačí hliníkový rám na 15 let,druhý sprovodí garážovku za dvě sezony ze světa....,samozřejmě jsem to myslel obrazně!!!Ale pokud má někdo ambice,ne-li závodní,tak má prostě smůlu.Na ůkor honění gramů a technologií,prostě ty věci odrovná.Tvůj případ předpokládám je spíš typu vady z výroby,což se samozřejmě stává a dobré značky to řeší celkem seriozním přístupem.Ale o spoji karbon-AL vím své,ani blbá sedlovka z tohoto mixu není na 5let.Ne že se zničí,ale samozřejmě se nějaké neduhy projeví.Ale pokud to bude mít někdo stát v bytě a dvakrát za sezonu švihne maraton....,ma na x-let klid určitě.Nemyslel jsem to tak doslova!
No já taky mluvil pouze o nových kusech :-))) Je jasné,že když přijde problém po 2 sezonách je to pro někoho 500km a pro někoho 10000km :-))) a pak těžko soudit.O tom honění gramů by nám mohli povídat různí výrobci-teď nebudu jmenovat praskající rámy top modelů značky-řekl bych,že je to dělané tak na jednu-dvě závodní sezony a pak zahodit,to nám ovšem nikdo neřekne :-(( Nebo karbonové sedlovky-cena na pultě 5000Kč a ze 3 ks co jsme namontovali 2ks praskly,obě ve stejném místě-a reklamace,přece špatné užívání,ne?Chlapi oba tak 70kg i s postelí.No přístup některých firem není zrovna nejlepší. Já osobně nehoním gramy na ničem-radši víc materiálu tam kde má být a životnost je pak určitě vyšší-ušetřit hmotnost se dá na pláštích-tam dost a bez rizika a pak taky na sobě :-))))
I kdyz je jasny, ze zrovna u plastu ma usetreni hmotnosti vyznam snad nejvetsi (neodpruzena rotujuci hmota), tak bych zrovna u nich byl dost opatrnej, - pocinaje o hodne zvysenym rizikem defektu, konce nizkym dezenem a tim zhorsenou adhezi, celkove i tim, ze ultralight byvaji v uzkych sirkach. Takze taky jenom do urcite miry, jako ostatne u vseho, jak pises.
Na sobe - jasne, tam je to skoro do nekonecna :o)))