reklama

Posilování

Posilujete ? Pokud ano, tak jak ?

Děkuji.

[ Zpět ]
Datum: 10.11.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (Brno ([email protected]))
  • Re: Posilování

         

    Spinning a téměř každodenní uvolňovací a posilovací cvičení na (celou) páteř :o)))

    [ Zpět ]
    Datum: 10.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    V posilovne, jednou tydne a i to jen v zime. Je to malo, ale ja jezdim pro radost a vnitrne jsem se smiril s tim, ze prekonat uz muzu jen sebe :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 10.11.2006
    Autor: mgt
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    Přečti si mé doporučení o posilování pro cyklisty. Nenalazneš tam tréninkový plán na rozvoj různých typů síly, ale mohlo by tě to správně nasměrovat. Abys nedělal zbytečné chyby hned od startu jako spousty ostatních.
    www.cyklisprint.wz.cz
    Trénink, posilování

    [ Zpět ]
    Datum: 10.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Toman)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    me by do smradlavy telocvicny nigdo nedostal. Snazim se jezdit na biku i v zime....kdyz to de.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Hrabe_x ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Posilování

           

      To já jezdím taky, ale i přesto si dopřeju trošku té cyklomasturbace, abych posílila nožičky a své ego - je docela příjemné zjistit, že jsem na tom fyzicky líp než mnohem mladší a sádelnatější dívčiny :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 10.11.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Posilování

             

        Tak to je fakt :-))

        [ Zpět ]
        Datum: 11.11.2006
        Autor: Biker65
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Posilování

             

        cyklomasturbace????to jako sundas sedacku a nechas z ramu jen trcet sedlofku?:-)

        [ Zpět ]
        Datum: 11.11.2006
        Autor: Hrabe-X
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Posilování

               

          Ale kdepak - já už sedlo mohu nechat klidně na svém místě... :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 13.11.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Posilování

                 

            ty se mas! :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 13.11.2006
            Autor: Hrabe-X
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Posilování

                   

              ...a dost... :o)))

              [ Zpět ]
              Datum: 13.11.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Posilování

                     

                uz mlcim

                [ Zpět ]
                Datum: 13.11.2006
                Autor: Hrabe-X
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Posilování

                       

                  to moc nevydržíš :o)))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.11.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Posilování

                         

                    zatim este vasemu humoru nerozumim, ale to se snad poda:-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.11.2006
                    Autor: Hrabe-X
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Posilování

                           

                      jakej humor?!? my jsme jeden vážnější než druhý :o)))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.11.2006
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Posilování

                             

                        ja kdyz necemu nerozumim, tak verim, ale zaroven o vsem pochybuju:-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.11.2006
                        Autor: Hrabe-X
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Posilování

                             

                        Tak to se tu neztratíš :o)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 14.11.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    Posilovna? No zase neblázni :))))))))))))))))))))))))

    [ Zpět ]
    Datum: 10.11.2006
    Autor: Bubík
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Posilování

           

      Tam mě nikdo nedostane...

      [ Zpět ]
      Datum: 10.11.2006
      Autor: Bubík
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    Žádný činky, žádný posilovací stroje, nic takovýho. To jsem chvíli zkoušel v době středoškolských studií a mám s tím jen špatný zkušenosti. Nárůst svalové hmoty žádný, ruce bolely... Je to takový strašně násilný, nechtěný... Cvičit se má podle mě přirozeně. Na to je ideální to kolo, žejo. Někam musíš v podstatě každý den a máš tak to cvičení prostě neoddělitelně spjatý s vlastní dopravou. Tak taky nehrozí nějaký šizení, jako že se na posilovnu vykašleš apod. Když na to kašleš, tak se prostě nedopravíš.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Oldřich Jirků ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    Neposiluju. Sám sobě se líbím tak jak jsem ;-)
    Kdyby se pořádalo MS v kulturistice mozkového svalstva, byl bych nepochybně jedním z největších favoritů :-)))

    [ Zpět ]
    Datum: 11.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (píchlej řetěz)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    Bych tu posilovnu nezatracoval. Prvně si o tom něco málo přečíst aby člověk věděl jaký svalový partie jaký cvik a stroj procvičuje. A nemusíš si nakládat jako steroidi který v té posilovně pravděpodobně uvidíš. Doporučuji přes zimu dvakrát týdně.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Hyny)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    Posilovnu zrovna nemusim...ale po pravde. Celej rok zamestnavame jen urcite partie naseho tela, hrbime se nad riditkama, klouby dostavaji razy zabrat...nic zdraveho. Posilovna pro cyklistu by spis mela byt o tom, aby cyklista posilil na kole nepouzivane svaly... Ono, urcite verim, ze kazdeho druheho z nas bolej zada....to je prave tim jednostrannym zatezovanim...v nasem pripade nezatezovani.
    Takze davam casto bazen, obcas posilku (ale to musim mit hodne dobrou naladu) a v posledni dobe lezeckou stenu...tam si clovek relativne prirozenou cestou hodne posili svaly.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.11.2006
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Posilování

           

      Posiluju - 1x týdeně na posilovacím stroji svého syna(máme doma) a jinak spinning + 1x týdně bodyspinning, což je hodina spinningu rozdělená na část na spinneru (35 minut) a část v posilovně (20 minut) a na závěr strečink - velmi oblíbené a účinné.

      [ Zpět ]
      Datum: 11.11.2006
      Autor: Daniela
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Posilování

             

        Máš u mě jedničku zatím bez hvězdičky za všestranost. Pokud přidáš plavání, jógu, sumo a cvičení akvabel, bude to na jedničku s hvězdičkou

        [ Zpět ]
        Datum: 11.11.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (píchlej řetěz)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Posilování

               

          Bez hvězdičky se klidně obejdu:-))
          Plavání totiž ani náhodou, v bazénu je mi vždy zima, na sumo nemám naštěstí postavu:-))akvabely jsou zas v bazénu...
          Ale s jogou tě asi naštvu, tu cvičím taky, ráno a denně:-)

          [ Zpět ]
          Datum: 11.11.2006
          Autor: Daniela
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Posilování

                 

            Dobrá, přidávám titěrné, nicméně významné plus. Můžeš se dneska dívat na TV o hodinku dýl :-)

            [ Zpět ]
            Datum: 11.11.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (píchlej řetěz)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Posilování

                   

              Na TV se budu klidně dívat dnes i jindy, jak dlouho budu chtít já:-))
              Pohyb mám moc ráda a nedělá mi žádný problém přimět se k aktivitám, které mám ráda. Měj se fajn:-))

              [ Zpět ]
              Datum: 11.11.2006
              Autor: Daniela
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    Bohužiaľ teraz už niekoľko rokov nič, pred pár rokmi dá sa povedať poctivo. Bajk je lacnejší.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.11.2006
    Autor: diviak
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Posilování

           

      To mi vysvětli. Bajk je levnější, než dělání kliků, dřepů, sklapovaček, strečingu ....? Jestli při tom rozdrbeš spoustu tepláků a triček, tak cvič nahatej, odřeniny se zahojej :-)))

      [ Zpět ]
      Datum: 11.11.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (píchlej řetěz)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Posilování

             

        To som mal na mysli posoľovne, prv som zvykol dvíhať železo.

        [ Zpět ]
        Datum: 12.11.2006
        Autor: diviak
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování je pro cyklistu jenom PLUS

         

    Opravdu by mě zajímalo, jestli je tohle cyklistický portál, protože s takovými předpotopními názory jsem se už dlouho nesetkal. Opravdový cyklista, si musí být vědom přínosu posilování pro zvyšování kondice (té silové) a prevence před zraněním. Obecně posilování je nejvšestrannější sport pro tělesný rozvoj jedince. Nejdůležitější je svalová rovnováha, to co je ochablé se musí posilovat, to co je zkrácené protahovat. Cyklistika je krásný sport, ale jednostranně zaměřený na spodní partie. Dodatek: nemluvím o zvyšování aerobní kondice, to je jiná pohádka.
    Díky bohu, že cyklistika existuje, protože by se mi nechtělo běhat :)

    [ Zpět ]
    Datum: 11.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Palec)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Posilování je pro cyklistu jenom PLUS

           

      Mas naprostou pravdu a souhlasim s stebou. Ale uvedom si, ze na nakolakach se schazi lidi ruzneho veku, lidi, jenz maji kolo spise jako zabavu. Najdes tu i par lidi, co to berou vazne, ale moc jich neni. Ne kazdy "cyklista" musi byt drtic kilometru a brat to absolutne vazne. Berem kolo spis jako zabavu, vec, ktera nas spojuje.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.11.2006
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Posilování je pro cyklistu jenom PLUS

             

        Neboli: "Jezdime pro to abychom meli vetsi zizen :-)"

        [ Zpět ]
        Datum: 12.11.2006
        Autor: mgt
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Posilování je pro cyklistu jenom PLUS

             

        Jak neberem vážně?!? Já beru naprosto vážně všechno :o)))

        [ Zpět ]
        Datum: 13.11.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Posilování je pro cyklistu jenom PLUS

           

      Asi tiež tak. na bicykli môžem aj do pekla, ale bežať nebudem ani bohovi.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.11.2006
      Autor: diviak
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Posilování je pro cyklistu jenom PLUS

           

      Tohle je zábavně - cyklistickej portál. Nemáš recept na posílení a protažení jednoho orgánu, ale bez pomoci podpůrné chemie?:-))

      [ Zpět ]
      Datum: 14.11.2006
      Autor: abernathy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    Posiluju pravidelně už 20 let. V současné době se zaměřuju hlavně na partie které jízdou na kole ochabují, a to jsou především zádové svaly. Další svaly naopak kolo drasticky zkracuje, například prsní. Ty je třeba důsledně protahovat. Každá jednostranná zátěž má na lidské tělo devastující účinek. V podstatě většina sportovců jedním sportem napravuje škody způsobené druhým sportem. Je to takové vytloukání klínu klínem. Bohužel zatím nikdo na nic lepšího nepřišel, a ani nepřijde.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.11.2006
    Autor: Petrun
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Posilování

           

      Ale asi bylo horší bylo nedělat vůbec žádný sport. Pravidelné sportování, tedy i ježdění na kole je organizmu prospěšné více, než zmíněná aktivita nabízí jako její důsledek negativ.Neřekl bych, že je to nějaké vytloukání klínu klínem.
      Záleží na tom jakou filozofii má naše posilování.
      Jeden bude posilovat proto, aby získal obecnou sílu a silovou vytrvalost a tu tu potom převede na cyklistickou, tedy specielní motoriku pohybu. Trénink síly a silové vytrvalosti se od sebe odlišuje délkou cvičení, tepovou frekvencí a frekvencí pohybu. To má přímý vztak k naloženému odporu.
      Jiný bude posilováním pouze kompenzovat svou jednostrannou zátěž, v našem případě nejčastěji jízdu na kole.
      K posilování je nutné přiřadit protažení a uvolnění.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.11.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Toman)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Posilování

             

        Na uvolnění jsem začal používat jógu. Pomáhá mi fyzicky navíc jako vedlejší produkt pomáhá tlumit mojí vrozenou agresivitu. Výhodu sportování jsem ocenil když jsem se dozvěděl, že můj spolužák měl první infarkt. Je mu pouhých 36 let a nikdy nesportoval! Já se možná sportem zhuntuju a v 70-ti se budu špatně hejbat, ale někteří nesportovci už budou v té době spoustu let pod drnem.

        [ Zpět ]
        Datum: 14.11.2006
        Autor: Petrun
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    Na kole jezdím od šesti let,teda od čtyř když započítám bleska s postraními kolečky :).Cyklistika je moje nejoblibenější aktivita.Zároven jsem i sem tam posiloval,ale opravdový tréning zaměřený na růst svalové hmoty jsem absoluoval ve dvaceti letech kdy mi praskl rám na kole.Na nové kolo zatím nebyli finance a já chtěl nějak vybíjet energii.Prvního čtvrt roku jsem cvičil třikrát týdně.V neděli jsem jel nohy,hlavně dřepy s čínkou.Uterý prsa a biceps a ve čtvrtek záda a tricepsy.Potom jsem zařadil i běh abych se zbavil tuku.Díky těmto aktivitám jsem měl výbornou fyzičku.Po kole jsem toužil nadále.Lákalo mě najíždění kilometru a stále jsem si dával cíle pokořit 80,100,...km,ale v závodním tempu bez zastávek.Koupil jsem nový rám na horáka a začal jezdit.To byli najednou nezkutečné výkony oproti minulosti.Chytlo mě to a tak jsem koupil silničku.Měl jsem na ni průměrné rychlosti 30-35 km/h a to díky posilovně.Jenže mě bavily ty dálky a po pravidelném najíždění té stovky a pití iontáku s kofeinem šla svalová hmota dolů.Začal jsem znova cvičit,ale v kombinaci s ježděním na kole.Tím pádem jsem šel dolů ještě více a zatím co jsem jeden týden odcvičil s tou váhou další týden jsem musel cvičit s o 10-20kg menší.A tak jsem se musel rozhodnout mezi kolem a posilovnou.Vyhrálo kolo i když jsem na něm slábl.Proto je lepší posilovnu preferovat v zimním období kdy je čas na regeneraci a výživu.Ještě dodám že jsem doplnoval stravu aminokyselinamy i tak jsem slábl díky kolu.
    Další problém jsem si způsobil těmi dřepi.Trochu jsem si zdeformoval kolení klouby a kotníky(praskání v kloubech)Proto jsem se při rozhodování vybral to kolo.Chtěl jsem hned od začátku zvedat co největší váhy minimem opakování.Cvičil jsem dřepy s metrákem a s 5-6 opakováním v sérii(někdy málem byl nutností kýblík na zvracení).Ideální váha je taková se kterou jste schopni udělat minimálně deset opakování.
    Je fakt že díky posilovně jsem měl pevná záda a nikdy mě nebolely.
    Toť moje zkušenosti.Nikomu nic nevnucuji,ať si každý uděla představu o tom jak si naplánovat tréning v průběhu roku.
    Nyní před zimou se po letech devastace svalové hmoty jízdou na kole vracím k posilování obohacen o zkušenosti z minulích let.

    [ Zpět ]
    Datum: 13.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Tonda77)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    Každému vyhovuje něco jiného. Když jsem pozoroval cyklisty, tak většinou jsou štíhlejší až na vyjimky. Čím více má člověk na sobě hmoty ať už sádla nebo svalů tím více spotřebuje kyslíku. Já mám teda problem toho mého člověka okysličit. Potřeboval bych do kopce nějaké pořádné plíce s větším obsahem.

    [ Zpět ]
    Datum: 14.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (kocour)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Posilování

           

      Jo spotřeba kyslíku je velká.Ale ani tak bych posilování nezavrhoval.Pokud procvičujete celé tělo včetně noh tak je znát už při pouhém vyjítí schodů,že se mín zadýcháte.Chce to najít kompromis a spíš než dělat do kulturisiky,tak cvičit fitnes.Více opakování v sérii,třeba i 15.Sval tak nenabere na objemu ale zpevnuje se a netrpí takovou únavou jako když se necvičí.

      [ Zpět ]
      Datum: 14.11.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Tonda77)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    Tady se rozjela diskuse Radka versus Hrabě, ne?

    [ Zpět ]
    Datum: 14.11.2006
    Autor: Biker65
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Posilování

           

      Tady?!? To snad ne... ledaže sis spletl vlákýnko :o)))

      Jinak si to ale pročti - jsou tu velmi a to velmi zajímavé postřehy...

      [ Zpět ]
      Datum: 14.11.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    Neposiluju! Nedokážu se k ničemu podobnému dokopat. Do posilovny jsem chodil pravidelně jen jednou tak tři měsíce v kuse a to jen proto, že to tehdy bylo spojeno se zaměstnáním. Je pro mě nepřekonatelně obtížné dělat pohyb jen pro pohyb. Mozek to nezvládá. Pokud se potřebuju fyzicky vybít jdu na brusle nebo na kolo nebo vyrazím ostrou chůzí do lesa.Nestíhám a ni polovinu svých aktivit a čas na posilovnu bych asi hledal marně. Ale i kdybych ho našel půjdu fakt dělat cokoli jiného, než tohle. Je to prostě pohyb pro pohyb postrádající pro mne smyslu. Je to jako běhat dokolečka. Vybaví se mi taková tak klasická vězeňská scéna jak jsou v těh pruhovanejch mundůrech na buzeráku dokolečka s lopatama a přehazujou si hromadu hlíny od jednoho k druhýmu. Jestli to někoho baví, proč ne, ale osobně to nechápu.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.11.2006
    Autor: Jirka-As
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Posilování

           

      Další z těch, kteří posilování chápou jako zbytečnou práci Sysyfose nebo vytloukání klínu klínem.
      Gymnastika-tedy v podstatě cvičení s vlastním tělem nabízí nepřeberné množství cvičení pro jednotlivce, dvojice nebo celé skupiny. Zřejmě nemáš fantazii nebo ti nikdy nikdo taková cvičení neukázal, případně jsi nebyl v tělocvičně, v níž vede trénink trenér, který dokáže zaujmout, má fantazii a ví co a proč se cvičí.
      Většina z vás si při vyslovení slova posilování ihned představí nějaký posilovací stroj nebo haldu činek.
      Vedu ve sportovním klubu sportovní kondiční přípravu, hlavně tu specielní, tedy cyklistickou. Samozřejmě v zimě také všeobecnou přípravu. Skvěle mi pomáhá trenér bojových umění. Nedokážeš si asi ani pomyslet, co všechno ke cvičení nabízí vlastní tělo i tělo spolucvičícího, pár kousků nářadí a volný terén venku, třeba v lese.
      Věřím, že bys změnil názor.
      Tak, prosím, nezatracujte posilování, je důležitější než si myslíte.

      [ Zpět ]
      Datum: 15.11.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Toman)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Posilování

             

        Když se řekne posilování, představím si stroje v posilovně a žrouty bobulí s obrovskýma bicákama a malým mozkem. Sednout k čince a rvát jí na "benč" nahoru a dolu . CO nejtěžší a co nejvíckrát. To nedokážu. Něco se ve mně vzpříčí a to prostně nemůžu. Gymnastika je pro mne něco jiného. To si člověk hraje se svým vlastním tělem. Zkouší se něco naučit a ovládat lépe své tělo. To je pro mne něco jiného. Podívej ám ti příklad. Hrozně mě baví kolečkový brusle, ale nemůžu brázdit Ladronku stále dokola stejným tempem jako Radka. Jí to uklidňuje a odvětrává mozek. Pro mne je to mor, nuda! Ale stál jsem na bruslích třeba deset hodina zkoušel otočku o 360 stupňů. Zkouším a učím se něco nového. Překonávám sám sebe a vždycky když už mi to přišlo jednotvárné a ubíjející, tak jsem si sjel schody, vyzkočil na lavičku, udělal kolečko a jel znova. Už rozumíš, co jsem chtěl říct? Pro mne je asi prostě nejhorší to jednotvárné opakování. To tvoje cvičení mne naopak docela zaujalo. Odkud jsi? Nemohl bych se zajít podívat a popřípadě zkusit?

        [ Zpět ]
        Datum: 15.11.2006
        Autor: Jirka-As
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Posilování

               

          Pokud znáš osobně Radku a víš kam ona vyríží za pohybem, tak odhaduji, že to budeme mít k sobě hodně daleko.
          Jsem z Orlové.
          S Radkou jsme loni spolupracovali. Na doporučení sportovního lékaře zlepšovala anaerobní vytrvalost, resp. jsme nejprve museli vymyslet model, abychom se do těchto tepových oblastí ( tedy Radka ) dostali. Radka měla k dispozici kolo, kolečkové brusle, rortoped, dále jsem doporučil práci se švihadlem a na lavičce ( výšlapy, poskoky, přeskoky ). Myslím, že za dva měsíce ( podotýkám, že to je velmi krátká doba ) jsme udělali pokrok, měla v sobě jakýsi blok. Prostě jak přelezla tepově aerobní práh, tak jí začalo něco říkat, že dál už ne. Za použití různých metod, hlavně intervalových a vysokofrekvenčně pohybových se Radka dostala výrazně výše, ikdyž svého ( dopočítaného ) anaerobního prahu nedosáhla.
          Tvoje filozofie sportování je bavit, hledat nové možnosti a hlavně se nenudit stereotypem. Souhlasím, je to pochopitelný přístup k pohybu.
          Ovšem, pokud se hodláš v nějaké schopnosti, či dovednosti zlepšit, nezbývá, než po určitou dobu podněty opakovat. Musí se to všechno sledovat a postupně v délkách zátěží ( rychlost, síla, vytrvalost, tyto se dále ještě dělí ) navyšovat objem za předpokladu, že zátěž koresponduje s regenrací, jinak se nikam nedostaneš. K tomu všemu patří nácvik koordinace pohybů, rozvoj pohyblivosti, obratnosti atd.
          V tělocvičně hodně využívám tzv. herní princip tréninku. Opravdu je dvouhodinovka u nás v tělocvičně kondiční trénink formou zábavy ( ne však vždy, někdy je potřeba něco nudně zopakovat ), něco jako když se řekně škola hrou. Dodržují se určité posloupnosti v daném tréninkovém období i v tréninkové jednotce samotné, jako, rozcvička, hlavní dlouhodobá náplň, vytrvalost, hry, strečink, uvolňovací cvičení, odpočinek. Hlavními náplněmi jsou zpravidla posilování ( vlastní tělo, tělo spolucvičícího, nářadí, medicimbály, lano, schody ), dále silová vytrvalost ( schody jinak, nářadí jinak, nebo kruhový trénink na nářadí, silová vytrvalost s vlastním tělem, překážkové běhy se zdoláváním překážek silou, práce na lavičce, poskoky ve všech možných podobách-boxeři, karate atd, dále následuje rychlostní vytrvalost ( rychlejší běhy, nástupy ze všech možných pozic, překážkové dráhy na rychlost, švihadlo atd), pak je rychlost, tedy trénink frekvence pohybu, rychlost reakce, dohromady jsou to krátké sprinty na povely, starty ze všem možných pozic, cvičení na vysokou kadenci pohybu těla atd. K tomu je trénink koordinace pohybů, to je práce na nářadí, složité a složené pohyby, kaskády kotoulů, přemety, otočky ve výskoku. Dynamická cvičení na rozvoj výbušné síly, opět s vlastním tělem, na lavičce, na žebřinách, se závažím, s odporem spolucvičícího atd.
          Když k tomu všemu připošteš různé hry jako lovení želv, lachtany, různé druhy míčových her ( fotbal pro jeho nebezpečnost zařazujeme minimálně ), rychlá vybíjená-každý hraje proti všem, ve hře jsou dva míče, po zásahu se provádí fyzické cvičení, fotbal na pavoučky-hraje se v sedě a pohybuje se pouze po dlaních a patách, přetohování lana na mnohé způsoby, zápasnická cvičení, bazén, spinner ( ten lze použít také pro trénink specielní síly a silové vytrvalosti, pokud ještě není dobré počasí na kolo ),
          tak dostaneš takový výčet možností jak posílit své tělo, že v březnu zjistíš, že ta zima byla vlastně krátká.
          Úkolem trénéra je ovšem zařazovat v daném období ta metodicky správná cvičení abychom se postupně přes určité rozcvičení a lehké posílení dostali k obecné síle, potom následuje specielní síla a silová vytrvalost a potom jen rychlostní vytrvalost s rychlostí, ale to už je sezóna v plném produ.
          Takže pokud mi někdo bude vnucovat názor na téma posilování je magořina, nesouhlasím s ním ani náhodou. Je to proces trvajíci pět měsíců a neexistuje, abych ty svěřence nudil, oni se vźdy těší, co zase bude v tělocvičně nového.
          U dospělých, ambiciózních bych ale činky přeci jen zařadil, pro trénink hrubé obecné síly, tak dvě návštevy posilky týdně, vždy tak na hodinu a celkem tří až čtyřtýdenní cyklus. To musí stačit. V takovém případě se stane posilovna milým zpestřením. Časové období kolem Vánoc, po Vánocích.

          [ Zpět ]
          Datum: 17.11.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Toman)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Posilování

                 

            Tak Orlová je pro mne fakt daleko :o(( Bydlím cca 30km od Prahy. To je škoda, protože to co popisuješ by mě fakt bavilo a přinášelo by to užitek mýmu tělu. Já se díky tomu co jsem napsal prove k žádnýmu cvičení nedonutím. Přitom vím, že potřebuju posílit břicho a kvůli páteři taky ty válečky svalů podle ní. Když už to nedokáže držet páteř sama, tak aby jí v tom ty svaly pomohly. Ale nedokopu se k tomu. Tvoje metoda cvičení formou hry je pro mne vyhovující. Podobně jsme blbli s trenérem kdysi na fotbale a dost nás to byvilo. Pak se změnil trenér a byl to najednou opruz a a otrava. Apk mě začala víc zajímat hospoda a holky a nechal jsem toho.

            [ Zpět ]
            Datum: 17.11.2006
            Autor: Jirka-As
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Posilování

                   

              Ty válečky se jmenujou v odborným slangu "salámy".:-)

              [ Zpět ]
              Datum: 17.11.2006
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Posilování

                     

                Salámy nemam. Já sem vegetarián :o)))))

                [ Zpět ]
                Datum: 17.11.2006
                Autor: Jirka-As
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    Já cvičím 23 let aktivně karate. Takže mám naposilováno docela dost. Poslední 4 roky to ale dost flákám a cítím, že už to není co bývalo. Je ale fakt, že ty 4 roky zase o to víc jezdím na kole. Když si mám vybrat jestli do tělocvičny nebo na kolo, tak vítězí kolo.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.11.2006
    Autor: Zden42
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    Lopata, krumpac...to je nejlepsi posilovna...A muzem budovat cyklostezky...

    [ Zpět ]
    Datum: 17.11.2006
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Posilování

         

    Posilovaniu sa venujem skôr rekreačne, bez zdvíhania železa, proste zdvíham len vlastnú váhu (kľuky,sklapovačky,drepy a podobne). Bez nejakej pravideľnosti, keď sa mi chce tak si trocha zacvičím. Dopĺňam to strečingovými cvičeniami, sem tam hodinkou plávania, v lete korčule v zime snowboard. Plne mi to vyhovuje. Pár krát som skúšal aj pravideľný tréning, ale dlho som pri tom nevydržal a potom ma štvalo, že sa tomu nevenujem. Takto si zacvičím keď sa mi chce, vybijem prebytočnú energiu a spravím niečo užitočné pre svoje telo. Hlavne sa pri tom dobre odreagujem od niekoľkohodinového sedenia pri kompe.

    [ Zpět ]
    Datum: 18.11.2006
    Autor: Michalič
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

168 cyklistů (12 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024