Než kliknete na odkaz,chci upozornit že to pro některé z Vás může být velmi nehezký pohled http://www.chcizit.cz/fotky.htm
Můžu ti poslat fotku našeho auta, ale varování si málokdo vezme k srdci...
Na silnici první třídy,v noci na kole a bez světla je prostě sebevražda!!! Tyto stránky byly založeny právě aby se lidé poučili.....ale bohužel na silnicích to není nijak vidět. Vím to z praxe....u pořádného ohně jsme už nebyli dost dlouho (nepočítám kontejnery) ale k bouráčkám jezdíme skoro každou šichtu :-(.
Banáne a kdy ho kdo rozstřelil :o)))
Není to tak dávno, co tě otec vezl z cyklojízdy v noci domů...
Tak teď mě nemá kdo vézt, takže žádný jízdy do noci!!!
Jinak Senice na Nymbursku...
Když už to muselo být, tak aspoň, že jsou jen škody na majetku...
Tohle jsem ale neřekl...
Na té hromadné bourače v Práglu je vidět jeden motocykl bez značky, jak vjíždí do ostatních - možná jich bylo více bez SPZ. Člověk má škodolibou radost, tito mladí bohové, dnes již tak arogantní, že si z toho moc nedělají, že jezdí klidně bez pojištěni, zmrzačí jiného motokáře, zníčí mu stroj, ale pojišťovna jim to nezaplatí. Dobře jim tak
V Praze azbuku tolik nepoužíváme.
Debilové bez SPZ jsou jak v Moskvě tak Práglu - prázdná lebeční dutina je mezinárodní
taky ve Zlámaný Lhotě, na velikosti sídla nesejde, záleží, co máš pod čepicí.
Hlavně v Rusku je to o tom, kdo má kolty proklatě nízko-níž než ti v okolí
Trochu jsem nepochopil, jak se to dotyčnému stalo, ach ta jazyková bariéra... Co si mám představit pod slovem "obiehal"?
Tipoval bych: predjizdel.
To by bylo "predbiehal".
Já měl vždycky za to, že Slováci s autama, vlakama apod. chodí. Takže nevím.
Anebo ,,objížděl,obcházel"
Ze by 'objizdel' ?
http://zpravy.idnes.cz/ridic-bileho-pick-upu...
18:20 - Na přejezdu u obce Dobrá na Frýdeckomístecku srazil vlak cyklistu. Přejezd je chráněný světelnou signalizací. Provoz na trati je zatím přerušený
Kolik lidí se ještě na vlastní kůži přesvědčí, že vlak nepřetlačí? :-(
Tohle jsou důvody,proč se snažím vyhnout silnici jak se dá.....raději se budu prát s tím nejhorším terénem,ale solnici co nejméně.Vidím ty zraněné a mrtvé v práci tak často,že mám ze silnice nepříjemnej pocit a i někdy strach.
Jenže to bys pak nemoh nic. Ani dojít pro rohlíky, protože to taky musíš po silnici. Na chodníku na tebe zas může spadnout květináč, rampouch nebo kus omítky atd. atd. atd. Vždycky se může něco stát. Na silnici je to pravděpodobnější než jinde, já vím, ale zkrátka to dávání života všanc podle mne k tomu k životu patří. Nevíš dne ani hodiny. A podle mne to nebude ani dřív ani pozdějc než má. Kdyby člověk neriskoval byla by to nuda.
No jistě. Taky si zkus srovnat počet lidí, kteří denně na silniční síť vstoupí s počtem lidí, kteří denně na silnicích zahynou (to je tak 5, když je blbej den, někdy taky nikdo). Ta pravděpodobnost, že ten zabitej budeš zrovna ty, je hóóódně malá. Jo, nehody jsou, ale kolikrát jste v životě vůbec nějakou na vlastní oči viděli?
Náhoda to je celkem velká. Já v Praze nehody vídám skoro denně. A řeknu ti, že jedno smolný úmrtí dokáže ostatním lidem tolik změnit život, že si to nedokážeš snad ani představit...
A předtim sem si myslel, že se si takhle idilicky můžu žít ještě pěkně dlouho....
Hódně malá? No tak mě se ještě nic nestalo. Účastníkem bouračky jsem ale už byl cca dvakrát nebo třikrát. Vždy v autě a nikdy za volantem, jen jako spolujezdec. Naštěstí to byly jen ťukance a nikdy se nikomu nic nestalo. Ale je mi 33 a mám už 11 mrtvých kamarádů. Asi u poloviny z nich to bylo na silnici. Takže nehody je hodně pravděpodobná, ale to neznamená nelízt ven. Jen to znamená si dávat bacha a cjhovat se tak, aby se nehoda nemohla stát (snížila se pravděpodobnost) jenže by chtělo, aby to dělali všichni! :o(
Asi jezdíš se špatnýma lidma. Já za 24 let života viděl nehodu jen jednu, auto sjelo do příkopu poté, co prudce zabrzdilo a zablokovala se mu kola. Jen pro pořádek, udělalo to proto, že začalo předjíždět a v protisměru jsem se zjevil já (s autem). Abych ještě upřesnil, neptal jsem se, kdo z vás viděl auťáky po nehodě, řidiče čekající na policajty, nakládání vraků atd., to je jasný že všichni. Ptal jsem se, kdo z vás viděl na vlastní oči přímo nehodový děj, a případně kolikrát. To už se to číslo asi podstatně sníží.
Že je velká pravděpodobnost úmrtí na silnici... No tak si zkus odhadnout ten počet lidí, co se denně vypraví na silnici, to je každej, žejo. Takže plácnu - 4 miliony? Já fakt nevím. A zahynou 3...
No a co je vůbec nejhorší, vytvářet takovouhle atmosféru strachu a cestou v provozu na to myslet. To se opravdu zvyšuje riziko, že uděláte kiks, v takovémhle psychickém stavu. S volantem/řidítkama v ruce musíte být naprosto klidní, nepřipouštět si jakoukoliv možnost nehody.
Už to tady bylo, ale asi jsi to nečet http://auto.idnes.cz/zbran-hromadneho-niceni...
Jirka As napsal "dávat si bacha", ne celou dobu si říkat "ježišmarjá oni mě zabijou", tak to nepřekurcuj. Říká se tomu nehoda, to by naznačovalo, že se to prostě stává a nikdo za to nemůže. To je vzácné, v drtivé větši ně případů to někdo zaviní. A obvykle tím, že není dost pozorný. Neodhadne rychlost a vzdálenost, přehlédne někoho (obzvlášť cyklstu nebo chodce) a podobně. Spojíš to s tím, že velká část řidičů (podle mě možná víc než polovina) téměř při každé jízdě aspoň jednou zbytečně zariskuje aby byli rychlejší, a pak je stejně o sto metrů dál zastaví semafor. Kdo jezdí denně na kole, nemůže to nevidět. Řízení auta (i kola) je na mozek velmi náročné. Koordinace všech vjemů a implementace odpovídajících akcí všemi končetinami prostě zabere spoustu výpočetní kapacity mozku. Jenže když to člověk dělá denně, zapomene na to, už mu to tak nepřipadá. Ale práce, kterou mozek vykonává, se nijak nezmenšila. Tohle je potřeba mít na paměti. Dobrý řidič navyklý na dlouhé ježdění (třeba 50000km za rok) by měl umět (a je-li dobrý tak umí) řídit tohle zatížení mozku. Dovolit mu odpočinek když to jde (dlouhá rovná silnic) a přinutit se k plnému soustředění vždy, když hrozí, že by to mohlo být potřeba (průjezd obcí, křižovatek).
To by se měl naučit každý, i v malém měřítku při jízdě do práce na kole. Před křižovatkou se plně soustředím a sleduju všechno okolo, kontroluju, jestli se mě někdo nechystá zabít. Za křižovatkou si zas vydechnu, odpočnu a čekám na další křižovatku. Už mě dvakrát sejmulo auto, z toho jednou Avie, v obou případech proto, že řidič auta mě sice měl přímo před očima, ale nevnímal. A já to nezjistil včas. Pravděpodobnost, že se ti podaří najet na kole ve městě několïk tisíc kilometrů ročně a během několika let tě nic nesrazí, je malá, tomu věř, poptej se lidí, kteří tolik jezdí. Je těžké najít mezi nimi někoho, koho ještě nesejmuli. Můžeš tu pravděpodopnost ale zvýšit nebo snížit několikanásobně tím, jak jsi viditelný, jak jezdíš čitelně a předvídatelně a hlavně, jak moc dáváš pozor, což se ti asi Jirka As snažil říct.
Několik tisíc kilometrů ročně v jednom městě (v mém případě tedy Praha) nemám, to opradu nevím, co bych musel všechno objíždět, aby to za rok hodilo takovéhle číslo. Těch několik (asi 3) tisíc to dá, když sečtu za rok oba tachometry z kola pražskýho a chalupního. Dobře, prosím, asi nejezdím dost. Ale nemůžu nevidět, že osoba, jež založila toto téma, se mě a zbytek publika snaží naprosto nekonstruktivně děsit obrázkem bezhlavého cyklisty. Tobě, jak si vzpomínám, šíleně vadí kuřáci, mně zas šiřitelé poplašných zpráv, vytvářeči strachu a paniky. To dělá s lidmi hrozné věci, jsou děsně manipulovatelní. A nemusí se jednat nutně o téma dopravních nehod. Všimni si toho stylu, on nepopisuje konkrétní dopravní nehodu, nechce ji věcně rozebrat, prostě tam vrazí odkaz na bezhlavého cyklistu. A bojte se. No a já prostě proti takovýmhle zprávám budu vždy vystupovat, s tím počítej.
Svou předchozí odpověď jsem přiřadil pod člověka, který se mi zdál nějaký takový nejvyděšenější, neměla to být reakce přímo na něj.
Mě je úplně jedno jak mě nazýváš:-).....ale co asi chceš rozebírat....prostě jel bez světel a tím to končí......je to spíš varování a když tě to tolik irituje,tak si to tema dej jako nezajímavé a nediskutuj o tom.To si myslíš že jsem nějakej magor,co šíří poplašné zprávy abych pak tady manipuloval s NaKolákama? Neboj se,oni se nedají:-)))
Ale o tom, že se jednalo o následek jízdy bez světel jsi se měl zmínit. Takhle to opravdu může působit jinak, než jsi zamýšlel. Zvlášť když se někdo drží tvého varování a raději to ani neotevře (třeba já). Prostě z toho není bez dalšího zkoumání poznat, že se té nehodě dalo snadno předejít.
Jo jo je to kus od kusu. Tys viděl jednu, já se už tří účastnil. Za první rok co jsem měl papíry a vždy jsem v tom byl nevině. Jednou jsem tastavil na stopce a v kufru mi skončila nějaká Audina, jednou mi zkončil ve dveřích chlapík co jel z vedlejší a jednou nedobrzdilo nějaké Subaru na mokré dálnici při koloně. Prostě odhadem se nedá dělat statistika.
Jistě že se člověku muže něco stát kdekoliv.....nejde o to,ale jen jsem prostě napsal že z jízdy po silnici nemám možnost si to kolo vychutnat.Člověk musí být neustále ostražitý a snažit se předvídat....... co asi udělá ten řidič v té cisterně co mě právě předjíždí v nepřehledné zatáčce, když proti němu vyjede jiné auto.To je ale asi trochu nemoc z povolání,když se setkáváš tak často se smrtí a zraněnými na silnici,musí to zanechat nějaké následky:-/. Jízda k zásahu obnáší tolik rizikových faktorů,že mám vybráno dopředu:-))). Když už mluvím o jízdě pod majákem,tak je zajímavé,že cyklisti a chodci patří k dost bezohledným vůči vozidlu jedoucím pod majákem.určitě 8 z 10 cyklistu se ani neobtěžuje zajet ke kraji a zastavit když za sebou slyší sirénu a přitom jim musí být jasné jak jsou zranitelní.To samí chodci...vidí že jede auto s houkačkou a v klidu si začnou přecházet silnici a ještě se vztekají když musí trochu zrychlit krok:-(((.
Jo to je pravda, když u nás hořel stoh, tak kraje silnice připomínaly spíš 2 chodníky a uprostřed nich silnici asi tak o polovinu užší, než obyčejně. Siréna bylo slyšet už z dálky. No, že by byla většina vesnice nahluchlá? :)