reklama

Nevím si rady svýběrem...

Potřeboval bych pomoct s výběrem. Vůbec se v kolech nevyznám...najezdím asi kolem 50km týdně. Rád bych kolo do terénu, ale nanormální ježdění. Takže aby se mi to v lese nerozpadlo, a abych s ním moch i na silnici...Prosím poraďte.

[ Zpět ]
Datum: 30.10.2006
Autor: adolescent
  • Re: Nevím si rady svýběrem...

         

    Tak rozhodně nechoď do žádného supermarketu, GIGáče nebo do něčeho podobného. Kolo kup jedině v cykloobchodě - tam by ti měli i adekvátně poradit.
    Tobě by zřejmě stačil i cross - zkus se kouknout třeba na Meridu, ta má teď ve výprodeji docela pěkná kola za cenu kolem 10 tis.

    [ Zpět ]
    Datum: 30.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nevím si rady svýběrem...

           

      To Radka:jak bylo v JČ?

      [ Zpět ]
      Datum: 30.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Merida)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nevím si rady svýběrem...

             

        Sakra už to čtu na jiném vlákně,sorry...

        [ Zpět ]
        Datum: 30.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Merida)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nevím si rady svýběrem...

               

          Koukni ještě do mejlu :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 30.10.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nevím si rady svýběrem...

           

      Ale s "horskym" kolem se na silnici samozřejmě dá (jen sjezdový speciály se na silnici nehoděj). Zvlášť když si na ně dáš nějaké univerzálnější pláště. Ještě nevíš, co tě chytne za rok, tak nějaký to MTB by se mi pro adolescenta zdálo možná prozíravější. Ale samozřejmě se poraď s prodavačem. Ono k těm kolům poskytují taky záruční a pozáruční opravy, takže si žádá nekvalitní kola na krám nevezmou. A těch 10 tisíc by stačit mohlo. Musíš taky počítat s tím, že ještě řadu věcí si k tomu budeš muset pořídit. Helmou počínaje. :')

      [ Zpět ]
      Datum: 30.10.2006
      Autor: žofka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nevím si rady svýběrem...

             

        Výběr kategorie mi připadá možná důležitější než konkrétní výrobce a typ. Rozhodně je užitečné vědět už při výběru v čem je jiné ježdění na mtb, treku nebo silničce. To se nepozná ani doma na gauči ani v prodejně. Zde rada neexistuje, prostě záleží kde a jak chcete jezdit. Nejlepší je vyzkoušet si stejnou trasu na různých kolech. Já nakonec zavolil treka přestože v okolí vidím převážně mtb (i když v Praze jsou hory leda Kavčí). Teď jsem měl možnost zkusit si pár svých tras na mtb a jsem rád že jsem vybral jak jsem vybral. K mému ježdění (2/3 na hladkém, 1/3 polní a lesní terén) mi sedne nejlíp trek. Když tohle rozhodnete tak něco za 10 až 15 tisíc bude pro začátek určitě OK. Později když Vás to chytne už si budete umět vybrat sám.

        [ Zpět ]
        Datum: 31.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Luboš2)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nevím si rady svýběrem...

               

          Přesně tak !

          P.S. Je vidět, že jsi v Praze ještě nikdy nejezdil na kole, že...? ;-) Pro každého se tu najde něco. I ty terény pro MTB, a ne jentak ledajaké... Zkus si někdy např. projet Modřanskou rokli nebo okolí Točné a budeš se možná divit...;-) To samé skokánky v Krčáku, hostivařském lesoparku atd.

          [ Zpět ]
          Datum: 31.10.2006
          Autor: Jarda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nevím si rady svýběrem...

                 

            Jo tak okolí Točné, to je fakt lahůdka...

            [ Zpět ]
            Datum: 31.10.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nevím si rady svýběrem...

                   

              Až taková, že jsi s námi naposled radši ani nejela ;-)))

              [ Zpět ]
              Datum: 31.10.2006
              Autor: Jarda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nevím si rady svýběrem...

                     

                Já byla někde na bowlingu. Ale loni jsem si tam s velointestem poctivě odběhala 40 kiláků s kolem na zádech :o)))
                http://www.vrstevnice.com/akce/2005/10rijen...

                [ Zpět ]
                Datum: 31.10.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nevím si rady svýběrem...

                       

                  ;-)
                  Já vím, že se Ti to tenkrát nehodilo, ale pošťouchnout jse Tě musel ;-)))

                  A ohledně toho "cyklokrosu", to jako fakt ? Je pravdou, že jsem (a nebyl jsem úplně sám) někde kolo potupně tlačil, ale že by ho bylo potřeba nosit...? ;-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 31.10.2006
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Nevím si rady svýběrem...

                         

                    Obrazně řečeno... :o)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 31.10.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Nevím si rady svýběrem...

                           

                      Aha, už jsem se lekl ;-)))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 31.10.2006
                      Autor: Jarda
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nevím si rady svýběrem...

                 

            Ehm, no nic moc sježděnýho nemám. Po Praze koluju teprve asi tak od roku 1966 a tehdy zrovna nejvíc po Praze 4. Točnou a vůbec jih (Jílové, Sázavsko, Cukrák, Černošice a pod.) jsem měl prošlapanou na Ukrajině (dlabaný ingot a stejně nakonec prasknul rám) a pak Favoritce takže trochu tuším co se tam dá užít. Pár let jsem bydlel v Modřanech hned vedle rokle a za tím krajem je mi moc smutno. Hostivař, pravda, neznám na kole vůbec. Těď hnízdím už 12 let v Dejvicích a tak brázdím okolní kraje. Kdybych zůstal na P4/12 dost možná sedím na MTB, v tom souhlas. Ale terazky som trekárom.

            [ Zpět ]
            Datum: 31.10.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Luboš2)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nevím si rady svýběrem...

         

    Hlavne si nekupuj Authora za hodne penez malo muziky !!!!

    [ Zpět ]
    Datum: 31.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nevím si rady svýběrem...

           

      Tohle kolektivní plivání na Auth. má nějaký reálný podklad nebo to patří k bontonu? Chápu, že je to nálepková firma a profík/znalec sáhne jinam. Ale cyklista-turista co tomu nerozumí tak si je schopen koupit i větší brutalitu než Auth.

      [ Zpět ]
      Datum: 31.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Luboš2)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nevím si rady svýběrem...

             

        Author byl svého času opravdu značkou - výborná kola cenově dostupná. Někde ale zaspal či co - mám pocit, že v poslední době nějak hodně ztratil na jménu.

        [ Zpět ]
        Datum: 31.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nevím si rady svýběrem...

             

        Mám kolo Author Opus za 14000kč . Za 4 roky jsem na něm najel asi 17 000km. Je to podle mě takovej univerzal, jak do terénu tak třeba na vandr po silnici.
        Letos jsem si ještě přikoupil R.M. Explosion a to je kolo spíš jen do terénu. Stejně se ale musíš rozhodnout sám. Výběr je veliký.! 11 a 12. Listopadu je v Brně Sport life. Tam můžeš spoustu kol omrknout.

        [ Zpět ]
        Datum: 31.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (cibis)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nevím si rady svýběrem...

             

        tady jde predevsim o pomer cena vykon a kdo neni slepej a nekupuje kolo hned jaky vidi zjisti ze tenhle pomer u authora je silenej drahy kola na kterejch nic drahyho nevidim ... klidne si plivnu na zlodeje

        [ Zpět ]
        Datum: 31.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nevím si rady svýběrem...

               

          No tak prrrrr. To že něco prodávám dráž než ostatní ze mě nedělá zloděje. To by pak musel být zloděj i Gary Fischer. Prostě Author si myslí, že je to zančka se jménem tak nasadila větší cenu. Ty máš možnost volby. To ti zloděj nedává. Já sám bych Authora taky nezvolil, ale nikomu to neberu.

          [ Zpět ]
          Datum: 01.11.2006
          Autor: Nehas
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nevím si rady svýběrem...

                 

            .. a navíc tu ještě nikdo neprokázal, že by Author prodával kola skutečně dráž, než ostatní značky. Všechno jsou to jen takové emotivní nástřely. :')

            [ Zpět ]
            Datum: 01.11.2006
            Autor: žofka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nevím si rady svýběrem...

                   

              tak se koukni na stranky authora a provnej si kola s cenama treba u kony to mluvi za vse kdyz jsem si kupovla kolo taky jsem se dival na authora a nemel jsem pomer ,ale kdyz jsem se podival na konu tak jsme zjistil ze to co si poridim od kony za 30000 mi author proda za 35000 to neni zlodejna ????

              [ Zpět ]
              Datum: 01.11.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nevím si rady svýběrem...

                     

                Zdá se, že z tebe mluví jen zaslepenost. Asi ti Author nějak ošklivě a zákeřně ublížil. Jde o to, co jsi u těch dvou kol posuzovala, když jsi si ho kupovala. Jsi si jistá, že to byly opravdu identické výrobky? Třeba jsi posuzovala jen barvu. Nebo jsi srovnávala nesrovnatelné vidlice? To spíš, viď.
                (A mohlo by ses rozhodnout, jakého jsi vlastně pohlaví. :')

                [ Zpět ]
                Datum: 01.11.2006
                Autor: žofka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nevím si rady svýběrem...

                       

                  me rozhodne neublizili pac jsem si ho nekoupil a dobre jsem udelal bez se podivat do euro biku nebo ke krabovi jak vypadaj poradny kola za slusny penize a pak si zajdi treba do pek sportu a koukni na authory a hlavne na cenu za kterou se prodavaji.... to je ostuda ...
                  je jasny ze ty kola nemuzou bej identicky osazeny ,ale kdyz author nabizi horaka s brzdama Hayes sole za 35000 a konkurence prodava kolo s brzdama hayes nine za 30000 a to jsem nezminil stred kliky vidlici vse o tridu lepsi ... ty mas asi authora vid?:))))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 01.11.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nevím si rady svýběrem...

                     

                .. ty seš Pajana, viď. :')))

                [ Zpět ]
                Datum: 01.11.2006
                Autor: žofka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nevím si rady svýběrem...

                       

                  a ty jsi si evidentne koupil predrazeny kolo :))))))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 01.11.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Nevím si rady svýběrem...

                         

                    To máš pravdu, Žofka má docela drahé kolo - zakázkového železňáka Sfinx ;-)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 01.11.2006
                    Autor: Jarda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Nevím si rady svýběrem...

                           

                      kdyz mu nevadi ze ho nekdo okradl jeho vec

                      [ Zpět ]
                      Datum: 01.11.2006
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Nevím si rady svýběrem...

                             

                        V tomto případě bych o nějakém okrádání moc nemluvil. Kultovka je kultovka a holt to něco stojí...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 01.11.2006
                        Autor: Jarda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nevím si rady svýběrem...

                 

            Jaky prrr kdz ti nekdo vedome dela kola a nadsazuje si cenu je u me zlodej.
            Gery dodava kvalitu za vic penez to je logicky ,ale ze Author za 20000 ma vybavu kola za 15000 od jiny znacky to je u me zlodejna

            [ Zpět ]
            Datum: 01.11.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nevím si rady svýběrem...

                   

              A právě proto je tu tahle diskuze, aby se to ti méně zkušení mohli dozvědět než zbytečně vydají své draze vydělané peníze, že :o)))

              [ Zpět ]
              Datum: 01.11.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nevím si rady svýběrem...

                     

                ja to nepopiram jen se divim ze na to jeste nikdo neprisel ... nebo se alespon neprojevil... proc taky kdyz si koupil authora :)))))))

                [ Zpět ]
                Datum: 01.11.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nevím si rady svýběrem...

                       

                  Hele, Pajáno, nechceš si konečně vymyslet něco novýho? Tyhle svoje bludy už jsi tady kdysi omílal do zblbnutí, až ti to tehdy Wewerka podrobně vyvrátila?
                  No, jestli máš tak krátkou paměť, tak si to najdi. :')))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 01.11.2006
                  Autor: žofka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Nevím si rady svýběrem...

                         

                    nevim ocem to bublas ,ale rocnik 54 mluvi za vse :))))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 01.11.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Nevím si rady svýběrem...

                           

                      To mluví, zkušenosti se nedají sdílet, jednou to pochopíš!

                      [ Zpět ]
                      Datum: 01.11.2006
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Nevím si rady svýběrem...

                             

                        ja uz pochopil ze koupit si authora je blbost .. zkusenosti se opravdu sdilet nedaji ted uz to vi i Zofka :)))))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 01.11.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Nevím si rady svýběrem...

                           

                      54- to je tvoje velikost bot nebo iq

                      [ Zpět ]
                      Datum: 03.11.2006
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (bla bla)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Nevím si rady svýběrem...

                         

                    je jasny ze kdyz jsi se nechal okrast tak se tim nikde chlubit nebudes :)))))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 01.11.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Nevím si rady svýběrem...

                           

                      Chápu, že jsi proti značce author vysazenej a že si bráníš svůj názor, ale proboha proč tak útočně? Proč urážkama diskutujících, které jsou naprosto od věci? Tak argumentuj nebo to řekni jako svůj názor a howgh! Snad není nutný přesvědčovat každýho na svou víru ne? Pokud je dospělý, svéprávný a nikomu to neubližuje, ať si myslí co chce stejně jako ty. Pokud je ti víc jak 12 tak ty výpady fakt nechápu???????

                      [ Zpět ]
                      Datum: 01.11.2006
                      Autor: Jirka-As
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nevím si rady svýběrem...

                   

              Můj cross je Author Zenith. Když pominu nevhodný výběr cross vs. MTB, nevím co bych mu vytkla....po všech mých držkopádech nic neupadlo, nic neprasklo, řetěz po 5000 km netknutý, vidle...jinou jsem nezkoušela, takže pro mě dostačující...lehký (12,75 kg)..tak nevím...

              [ Zpět ]
              Datum: 01.11.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (rimka ([email protected]))
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nevím si rady svýběrem...

         

    Jestli jste z téhle diskuse neskončil na drogách tak dejte vědět co jste nakonec vybral. Pokud je cena hlavním kriteriem tak na podzim a po Vánocích jsou slevy kol největší. Ale po Vánocích už je probráno a těžko se shání vybraný typ v potřebné velikosti.

    [ Zpět ]
    Datum: 01.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Luboš2)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Nevím si rady svýběrem...

           

      jeziiis kola nie su len author ! chvalabohu je stale dost znaciek , ktore maju urcite lepsi pomer cena/vykon ako author. napr. dema, alebo 4ever aj superior je fajn. author by som bral skor ako vychodisko z nudze. no mozno...

      [ Zpět ]
      Datum: 02.11.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (neprihlaseny jurki)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nevím si rady svýběrem...

             

        Chceš říct, že 4ever řadíš před Authora?!? Mě teda tahle kola nepřišla nic moc...

        [ Zpět ]
        Datum: 03.11.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nevím si rady svýběrem...

               

          No prijdou mi rozhodne zajimavejsi zrovna pro vyber crossu nebo trekků

          http://www.4ever.cz/index.html

          [ Zpět ]
          Datum: 03.11.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Janek)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nevím si rady svýběrem...

             

        Na arturka si teda šahat nedám. Naštíp jsem si na něm trochanter, vykloubil loket, přivodil cerebrální komoci, něco odřenin a roztržené obočí.:-)))

        [ Zpět ]
        Datum: 03.11.2006
        Autor: abernathy
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nevím si rady svýběrem...

               

          Hele a jak to kolo používáš?!? Už ti někdo řekl, že se na něm jezdí :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 03.11.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nevím si rady svýběrem...

                 

            Jeziiis a ty na tom este jazdis, no okamzite zmen znacku inak budes pouzivat asi iny typ bicykla zvany invalidny vozik ! mne pridu tie 4every fajn. Aj ked ja som mal wheelera a dodnes nan nedam dopustit. teraz ho ma kamarat a tiez nan peje ody. akurat mna na tom zaraza, ze este stale tam montuju tie zavitove hlavove zlozenia aj ked su uz davno z mody

            [ Zpět ]
            Datum: 03.11.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (neprihlaseny jurki)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nevím si rady svýběrem...

                 

            V manuálu nic takovýho nebylo.8-0

            [ Zpět ]
            Datum: 03.11.2006
            Autor: abernathy
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nevím si rady svýběrem...

                   

              Tak ho zkus zpětně reklamovat nebo požaduj adekvátní odškodné - podívej v Americe také vysoudila jistá ženská slušný obolus za to, že v návodu mikrovlnky nebylo uvedeno, že se tam nesmí sušit kočky :o)))

              [ Zpět ]
              Datum: 03.11.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nevím si rady svýběrem...

                     

                Copak Amíci, ty dokážou vysoudit nevídaný věci

                [ Zpět ]
                Datum: 03.11.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (mira.l)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nevím si rady svýběrem...

                       

                  to je fakt. slub mi , ze budes nad tym aspon rozmyslat.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 03.11.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (neprihlaseny jurki)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Nevím si rady svýběrem...

             

        Doufám, že tu teď rozpoutám flame ;-)))
        Ani jedna z těchto značek se mi nelíbí kvůli designu... Dema je na můj vkus už moc barevná, přeplácaná, 4ever je prostě takový divný a Superior už zase moc usedlý. Jinak komponentově celkem O.K.
        Vím, design nejezdí, ale když už za to mám dát nemalé peníze, tak ať to trochu vypadá...
        Je to ale jen můj názor a vkus, takže někomu se to zase naopak líbí...

        [ Zpět ]
        Datum: 03.11.2006
        Autor: Jarda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Nevím si rady svýběrem...

               

          tak si mrni este trek a wheeler. to su dost decentne znacky a maju zvuk...

          [ Zpět ]
          Datum: 03.11.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (neprihlaseny jurki)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Nevím si rady svýběrem...

                 

            No, tak Trek je něco podobného jako Author, designově mi celkem sedí, ale za tu cenu se dá sehnat i lépe vybavená kola... Wheeler mně drtí tím svým hrozným nápisem, je to jak písmo z reklam z první republiky...;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 03.11.2006
            Autor: Jarda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Nevím si rady svýběrem...

                   

              Poslyš ty nejsi spokojený s ničím :o)) Tak co třeba AZUB ?

              [ Zpět ]
              Datum: 03.11.2006
              Autor: Jirka-As
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nevím si rady svýběrem...

                     

                GT :-)))

                [ Zpět ]
                Datum: 03.11.2006
                Autor: dodo
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Nevím si rady svýběrem...

                     

                ;-))) Nic nesháním... Jen popisuji svoje martyrium v roce 2004, kdy jsem asi dva měsíce vybíral své kolo ;-) Na svého současného Mongoose si nestěžuji...;-)

                [ Zpět ]
                Datum: 03.11.2006
                Autor: Jarda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Nevím si rady svýběrem...

                       

                  prva republika ?! hm, to vraj boli tie stare dobre casy kedy malo vsetko este smrnc. starka to ta hovorieva aj pan farar to povedali...takze wheeler, nie ?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 03.11.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (neprihlaseny jurki)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Nevím si rady svýběrem...

         

    Jezisi lidi,uz se na to vykaslete,dyt je to uplne jedno na cem jedete,ale hlavne ze jedete,budte radi,ze mame z ceho vybirat.At si kazdy jezdi na cem chce,mam authora zenith sx a jestli me ma nekdo kvuli tomu za blbce tak je mi to uplne fuk,beru to ,ze v urcity rok ma pokazde jina firma trochu vyhodnejsi nakup a kazda muze byt lepsi v necem jinem.Na moje jezdeni mi to staci mozna i vice nez staci.tato debata mi trochu zacina pripominat neco jako kdo nechodi v adidas ci nike ci co ,je proste vul a kdo si koupil jinou znacku je uplne mimo misu atd.Vzdy me strasne zajima kolik z techto vsevedu opravdu vyuziva moznosti svych kol na max. asi nas bude hodne malo tak o cem se to tady porat zbytecne dohadujete a osocujete,kazdy prece utraci svoje penize,je to neco jako skodovkari a antiskodovkari v autech .Stejne jsou to jenom kusy zeleza co se musi opravovat .Myslim si ze opravdovi frajeri co kolum rozumi by mozna rekli,ze u kol kolem 15 tisic to asi nema smysl velice resit ale mozna se pletu nebot nejsem takovej frajer,mam jenom authora,protoze se mi v tu dobu nelibila merida a mongoose tu nemaji a kellys je moc komercni a gt to a superior ono atd atd hold porad jen osobni pohled a nazor,chtel jsem rict opravdu dobra rada nad zlato

    [ Zpět ]
    Datum: 03.11.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (musos ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

203 cyklistů (14 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024