Jen kvůli tomu, aby se lanky neomlátil lak na horní rámové trubce. Aspoň mne nic jiného nenapadá...
Ja jsem ty kolecka nasazoval, protoze me stvalo jak zvonily o stanglu... ale chce je poradne prilepit, jinak jsou za chvilku u zadni zarazky bovdenu. Jinak mam kolo za rok omlaceny jaxvina, ale od bovdenu to neni... sem tam drzka, sem tam od kamene co odlitne od kola...
To abys užíval podocasník, když ti kameny odletující od kola otloukají štangli, že ... !? :-)
Jo, tak ze stejného důvodu jsme na dvě stevěná kola dávali trubičky a to po celé délce štangle. Na jednom z kol jsme ji dali i k přehazovačce kde se osvědčela, bordel se do bovdenu téměř nedostane.
Jojo, tohle mam na zadni stavbe... koncovky s takovym tim jakoby ocaskem a prez to prevlecnou buzirku... lanko si pekne lebedi v suchu a cistote... Az budu menit kabelaz, provedu to i nahore na stangli.
...prachovka se tomu říká :o)))
Jsou tam pro zamezení vzniku elektrickýho článku mezi rámem a lankem při bouřce nebo při průjezdu pod vedením 400 kV. :-)
Ty si ale kůň... :o)))
Co je na tom špatnýho, to zní celkem rozumně:-)))
Hele, nechcete mi namluvit, že je to pravda, že ne?!?
Dej si bacha, abysme zítra našli ten správnej Temelín :o)))
S tebou jeden nikdy neví:-))
Třeba nás čeká ještě nějaký hezký překvapení:-)
Jako třeba že ve Vráži dojde igelit na prkýnkách... :o)))
No to mi neřikej, něrob prču, qůli tomu tam jedu. To tam radši zavolej, ať doplněj zásobu:-))