Opět se několikrát přihlašuju a nic. Dělá ván to taky? (Firefox)
Neee,jsem ve Firefoxu v pohodě....
Včera jsem posílal mail p. Vrtalovi o tomtéž problému, takže uvidím. Jinak AV je moje registrovaná (snad ještě je? 8-((( ) značka.
Přeposlal jsem to našemu programátorovi.
Ď. za snahu!
AV
Hmm, další záhada!
Podíwám se na to. Ale Firefoxem to nebude. Já w něm dělám. To bych se spíš nediwil, kdyby něco nefungowalo w IE.
Kdybyste něco wyzkoumali, dejte mi wědět.
Wáš webmaster :o)
Dopoledne mě to taky nešlo přihlásit, ale teď hned napoprve. Tak uvidíme.
27.10.2006, 6:06, nepřihlašuje. Je to v ... !
Zvláštní ... 6:13, přihlášení bez problémů ...
No wy jste mi záhada! :D ...já s tim nic nedělal. Četl jsem o hodně záhadách. Třeba jednomu pánowi přestáwala fungowat myš kolem poledne w období zimního slunowratu.
Ale to waše (ne)přihlašowání bude taky asi pěkný oříšek ;o)
To dělaj´ pidimužíci - šibalové (zapínají vypnutý PC, schovávají šroubovák, který jsem měl doteď v ruce - od stolu jsem neodešel - a pak ho, v nestřežené chvíli vracejí ...). A pokud ne oni, pak jsou tu ještě "černé díry" ...
Já jsem si pidimužíků nevšim, proto mi asi přihlášení vydrží. Asi záleží na tom, jakej má kdo počítač. Já mám šedej.:-)
Já černošedej :o)))
Proč, prosím tě, píšeš všechna malá "v" dvojitá ("w")?
Nebo je to mimořádná prémie jen pro nás dva?
Abys hned věděl, že to píše webmaster :o)))
14:47 nepřihlašuje ...
Zase nic, vypadá to že to funguje jenom odpoledne a to jenom někdy.
To je divný, já s přihlášením nikdy žádný problémy neměl. Že to ještě před časem automaticky asi po půlhodině odhlašovalo, to jo, ale už to drží. A když se přihlásíš jinam, jak to maká? Možná blbě napovídám, ale jsem laik.:-)
Ha, je odpoledne a jsem přihlášen. Jinde to maká všude, ani nemusím nic vyplňovat jen kliknu na "přihlásit". Tady musím pokaždé vypisovat jméno i heslo. Ve správci hesel Firefox ho vidím.
Dopoledne mě to i občas přihlásí. Odpoledne ani náhodou (nebo že by? ni, ni!)