reklama

Opírání o auta

Jel jsem dneska autem po Evropský a když sem stál na červený tak vpravo vedle mě zastavil žiletkář na karbonový silničce a najednou bum do dveří. Normálně si vycvaknul akorát levou nohu a tou okufrovanou tretrou se mi opřel o dveře. Já už teda asi stárnu a utíkaj mi nový trendy, ale to je jako nějakej novej druh zábavy? Pomineme teď fakt, že sem dobytek protože jezdim autem a ani nenechám odpočinout cyklistu atd.atd.atd... ale chtěl sem se vážně zeptat, stává se vám tohle někdy? Praktikujete tenhle způsob stání bez vycvaknutí? Prostě, JE TOHLE NORMÁLNÍ?
Já teda jenom doufám, že sem nereagoval moc agresivně. Jo a ten závodník na další křižovatce (u konečný dvojky) jel na červenou a to už nepočítám to, že v tomhle úseku je vedle cyklostezka.
Já sem se vážně zlobil....

[ Zpět ]
Datum: 11.10.2006
Autor: Zakarr
  • Re: Opírání o auta

         

    To by se mi taky nelibilo, asi bych po nem vystartoval. Ale sam mam taky chut se obcas oprit na semaforech o stojici (zaparkovana) auta. Ale rukou! A stejne to nedelam, protoze si dokazu predstavit jedince, kterym by to vadilo a chci mit radeji svaty pokoj od vsech blbecku. Tak trenuju stani na miste ( a vzdycky pri tom trapne na posledni chvli stejne musim tu nohu vycvaknout :-) Asi tak.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.10.2006
    Autor: mgt
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Opírání o auta

         

    Vy pražáci fakt potřebujete mít vlastní kraj, nějakou rezervaci - tak jak vám byl nedávno udělen, protože vy jste fakt zvláštní druh lidí. Všude, kam přijedete, děláte chaos a bordel, jezdíte neurvale a zcela sobecky, at´už jedete autem nebo na kole. Ted´, jak je vidět z příspěvku, se už konečně začínáte nejspíš žrát i mezi sebou a to je dobře! Aspoň vás to trkne a začne vám to třeba připadat konečně divný, jak se chováte. Když to totiž děláte na venkově, tak tam jste KING a všici ostatní jsou blbci!U nás na malém městě nemáme semafory - jen značky hlavní a vedlejší, které pražáci nejspíš neznají a ani je v Praze nejspíš nemají, protože na tý naší přehledný, značený ale venkovský křižovatce každou chvíli rozstřelil nějakej pražoun místního. Ale nedávno.....se konečně sčuchli dva pražouni. No nepřejte si slyšet a vidět, co se tam dílo. To tedy padlo nadávek. :-))))))Takže jak praví klasik: "Perte se a žerte se!":-)

    [ Zpět ]
    Datum: 11.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (mt ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      Cože?!? Asi nějak špatně slyším nebo co?!?

      [ Zpět ]
      Datum: 11.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Opírání o auta

             

        Vcelku normalni nazor buranu :)) Vzdycky me to jejich cileni pobavi :))

        [ Zpět ]
        Datum: 11.10.2006
        Autor: wewerka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Opírání o auta

             

        Jinak kdybys mu neco chtela vzkazat tak je to Martin Tesko ze Strakonic a telefon je 608273310.

        :)

        [ Zpět ]
        Datum: 11.10.2006
        Autor: wewerka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Opírání o auta

               

          Když někdo uveřejní cizí telefoní číslo a to bez ohledu na to že urazil jeho malé, ubohé, ješitné ego. Je u mně : Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!! Prase !!!

          [ Zpět ]
          Datum: 11.10.2006
          Autor: Petrun
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            Prosimte, pred vykricnikem se nepise mezera. Pred teckou taky mezeru nedelas a stejne tak se nedela pred otaznikem. Vypada to opravdu spatne.

            [ Zpět ]
            Datum: 11.10.2006
            Autor: wewerka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Opírání o auta

                   

              :-))) Ale má to hezky v zákrytu, škoda že mu tam tři chyběj, to fakt kazí dojem.

              [ Zpět ]
              Datum: 11.10.2006
              Autor: Zakarr
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Opírání o auta

                   

              Ta mezera je tam aby "Prase" stálo samostatně s mezerami po obou stranách. Jaké IQ lze ale čekat u práskačky cizích čísel.

              [ Zpět ]
              Datum: 11.10.2006
              Autor: Petrun
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Opírání o auta

                     

                Nechapu co se ti nezda na uverejnovani verejne dostupnych informaci?
                Kdybych daneho cloveka znala a mela ho v mobilu, tak samozrejme jeho cislo neuverejnim.
                Kazdopadne nejaky anonym, ktery si mysli, ze takova sprostarna mu jen diky jeho anonymite muze projit, se seredne myli.
                Takze mi prestan bezduvodne nadavat. Ja jsem na rozdil od nej a i od tebe nic proti dobrym mravum neprovedla.

                [ Zpět ]
                Datum: 11.10.2006
                Autor: wewerka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Opírání o auta

                       

                  Pokud ti nedal výslovný souhlas se zveřejněním jakékoli informace, nemáš žádné právo to udělat i kdyby napsal cokoli! Jinak ti nenadávám ale vyjadřuji svůj názor, a ten už nezměníš.
                  PS.: Koukni se na hlasování.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 11.10.2006
                  Autor: Petrun
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Opírání o auta

                         

                    Takze informace, ze mas sedmiletou dceru a mas kolo postavene na ramu Galaxy je priste tajna a ted jsem porusila nejmin 5 paragrafu na ochranu osobnosti.
                    Jasne, takze si broucku zase vezmi svoje prasky a hupkydupky do postylky.

                    Hlasovani se da zfalsovat a je mi jasne, kdo tu ted tak hlasoval.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 11.10.2006
                    Autor: wewerka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Opírání o auta

                           

                      1) Poslal jsem jeden hlas.
                      2) Rámy mam 3 : Merida, Giant, Galaxy.
                      3) Dceři bylo mezitím osm
                      4) Ty mi nenasereš

                      [ Zpět ]
                      Datum: 11.10.2006
                      Autor: Petrun
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Opírání o auta

                             

                        4) no spíš to teda vypadá, že tě nasrala :o))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.10.2006
                        Autor: Jirka-As
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Opírání o auta

                             

                        1) Jiste. Muzeme se optat administratora, ale ted ti principielne nemuzu verit.
                        2-3) :)
                        4) Svym projevem jsi uz davno dal najevo, ze ano. Ja, jak muzes cist, jsem naprosto v klidu a nerekla jsem ti (narozdil od tebe) ani jedno sproste slovo.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 11.10.2006
                        Autor: wewerka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Opírání o auta

                             

                        Ty taky dodržuješ nějaké principy? Díky moc za dobrý vtip. Za celý dnešní den jsem se ještě tak nezasmál. Jinak končim, pro tebe je škoda každé minuty.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 12.10.2006
                        Autor: Petrun
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Opírání o auta

                             

                        Tvuj nazor me zajima asi tak jako tekouci voda pod mostem...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 12.10.2006
                        Autor: wewerka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Opírání o auta

                         

                    S tím hlasováním to vůbec neber vážne. Nedávno jsem wewerce poslala za náboj přes 200 hlasu a trvalo mi to jem chvilku. A hlasy si můžeš poslat sám. Takže to vůbec nemusí být názor většiny.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 11.10.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Opírání o auta

                           

                      Já mu hlas poslal

                      [ Zpět ]
                      Datum: 12.10.2006
                      Autor: Kelib
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Opírání o auta

                             

                        Komu, jestli mt tak by mne zajímalo za co (Petrun včera hlasneměl). Jeho reakce k Zakarrově příspěvku vůbec nesměřovala, špíš mi příjde, že se chytil příležitosti a vylil si zlost kterou má vůči pražákům. No třeba má teď aspoň dobrej pocit jak to těm pražákům vytmavil. A co se týká Petruna tak já nesouhlasím ani s akcí, ale ani s reakcí.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 12.10.2006
                        Autor: Navara
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            Petrum : prosim o preposlani tohoto hodnotneho prispevku i telecomu a vlastne vsem majitelum www stranek s cizimi telefonnimi cisly.

            [ Zpět ]
            Datum: 12.10.2006
            Autor: Ludek
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            Číslo a jméno na iniciály MT si dokážu vymyslet taky. Kdoví, čí to numero je...
            Ale jinak ten člověk má svým způsobem pravdu, i když to vcelku zbytečně vyhrotil do urážlivého tónu. Spousta mých spoluobčanů je opravdu divných. Ono se stačí podívat na ty pražáky - chalupáře, jak se na té vesnici chovají. Byl jsem před časem pochválen od jedné sousedky z chalupy (přes babičku), že sme s bráchama jediný z chalupářů, co ji na ulici zdraví.

            [ Zpět ]
            Datum: 12.10.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Oldřich Jirků ([email protected]))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            dovolil bych si podotknout, že ten kdo nedodržuje netiketu a tapetuje (to je ta činnost která je v předchozím příspěvku) postrádá slušného vychování.
            Pokud se budete snažit a budete googlit asi pět minut, zjístíte nejenom moje telefoní číslo, ale také číslo mých bot.
            Strakonice... Není to ta obydlená zatáčka na silnici na Linz?

            [ Zpět ]
            Datum: 12.10.2006
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Opírání o auta

                   

              Muzes mi pls postnout nejaky link s osvetlenim toho terminu?
              Ja znam tapetovani pouze v souvislosti se "zaplneni obrazovky jednim textem" (treba tak jak to provedl petrun).

              [ Zpět ]
              Datum: 13.10.2006
              Autor: wewerka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Opírání o auta

                     

                Koukám, že jste se do toho už všichni pěkně zamotali ;-) Hrabosh reagoval na Petruna, tudíž správně... To nebylo nic vůči Tobě ;-)

                [ Zpět ]
                Datum: 13.10.2006
                Autor: Jarda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Opírání o auta

                       

                  A ta zminka o predchozim prispevku?
                  Neberu to nijak spatne, nazor muze mit kazdy jaky chce a ja opastovani z netu nepovazuju za prohresek. Jen jsem si chtela ujasnit terminy.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.10.2006
                  Autor: wewerka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Opírání o auta

                         

                    Ten "předchozí příspěvěk" beru jako to, na co podle stromu odpovídal Hrabosh. Také mi ta jeho připomínka přijde celkem od věci.

                    A nebuď už naštvaná ;-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.10.2006
                    Autor: Jarda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Opírání o auta

                           

                      No musim byt. Anonymove si tu delaji bordel a ja nemam ani moznost si na ne hodit ignore.
                      Mam taky podobny nazor jako "mt", akorat opacny. Dlouhou dobu jsme jezdili na chalupu a jak se k nam vesnicani chovali, to radsi nechtej vedet. Nicmene to neznamena, ze tu budu vsechny urazet a vybizet k vzajemnemu vybijeni.
                      Takze nejaky petrun a jeho zcela nelogicke rozhorceni nad uvedenim cisla, ale pak uz ne nad uvedenim jmena a prijmeni, mi je tezce u ...
                      Vadi mi anonymove a technicka nedokonalost tohohle fora.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.10.2006
                      Autor: wewerka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Opírání o auta

                             

                        Kdyz o tom premyslim, mozna by stalo za to udelat si proxynu a wrapovat nakole.cz pres parser treba v php, kde bych vybrane prispevky nebo vsechny proste nahradila prazdnym paragrafem...
                        Mozna by to slo pres framy a nemusela bych pres proxy.
                        Konecne nejaky smysluplny cil zivota, kdyz uz musim sedet doma a chrchlat do kapesniku...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.10.2006
                        Autor: wewerka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Opírání o auta

                             

                        Ach jo... Tebe hlavně točí, že nemůžeš na kolo, co...? ;-) Tak to ještě nějakou chvilku vydrž, ještě si ho letos určitě užiješ ažaž...

                        Njn, něco takového se občas stane na každém foru, to Ti asi nemusím připomínat. Ber to tak, že prudič zůstane prudičem a tady asi především navždy anonymem. Aspoň tedy nevidím žádnou jeho snahu se ukázat někdy na žïvo na našich akcích...;-) Třeba je jinak normální a v pohodě ;-)

                        S "vesnicí" mám zase opačné zkušenosti... Mně a vlastně celému mému okolí se domorodci vždy snažili a i doteď snaží vyjít vstříc, prostě jsem tam mezi ně zapadl ani nevím jak... Teď mluvím o vesnici jako takové, nemyslím tím nějaká "takyměsta", to spíš v nich to bývá takové dost nepřátelské. Je to, opět jako vždycky, jen v lidech na které narazíš... To je ale povídání na dlouho, zde z toho nechci dělat chat a už vůbec ne zpovědnici...

                        [ Zpět ]
                        Datum: 13.10.2006
                        Autor: Jarda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Opírání o auta

                             

                        Wewerko moje milá ! Přestaň se durdit, smysl to nemá. Možná kdybys občas dala pivko dřív jak po 80km :o)), tak bychom se mohli srazit někde v hospůdce a v klídku pokecat, místo rozčilování se tady na fóru nad příspěvky, se kterými třeba nesouhlasíme. Chce to klid a nohy v teple ;o)) A Jarda má tak nějak pravdu, prostě to neber tak moc vážně ;o)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.10.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Opírání o auta

                     

                je to přesně tak jak píše Jarda, reagoval jsem na to co znáš jako tapetu, ale mezitím se tam vyskytla spousta příspěvků..

                [ Zpět ]
                Datum: 17.10.2006
                Autor: Hrabosh
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Opírání o auta

               

          Díky za zveřejnění osobních údajů. Nicméně i tento tvůj přístup při zacházení s osobními údaji někoho jiného svědčí o výši ducha. Nicméně za burany, pokud vím, považujete vy nás - podle vás - venkovské balíky. Nicméně do Prahy jezdím poměrně často a to co tam člověk zažívá na silnicích i jako chodec je skutečně unikátní. Když vám totiž jako chodci někdo skoro přejede nohy po vstupu do vozovky na přechodu pro chodce, když má chodec zelenou, nebo na vás hrozí pěstí, když vás předjíždí a vy se mu nechcete uhnout do "pangejtu", protože vy jedete jen 100 km/h a on chvátá a musí jet 160 km/h, nebo při vyjíždění z řady vozidel popojede dozadu - drc a dopředu - drc a pak vyjede a v klidu odjede, přičemž poničil dva další vozy.... a tak bych mohl jmenovat do nekonečna z osobních zkušeností na vlastní oči, tak k tomu není co dodat. Proto mě nepřekvapuje, když se začne někdo v Praze opírat o auta na křižovatce při červené, protože tam je všechno možné. Tot´vše. Pokud má někdo z Prahy lepší zkušenosti, prosím, at´je tu zveřejní a pokud mi někdo z Prahy chce napsat nějakou nadávku, tak ring volný. Já jsem se zde projevil jen tak, jak se - bohužel - většina z Prahy projevuje u nás. Je zvláštní, jak to některým nevoní, ale předtím se zamyslete.... rozhodně neříkám, že všichni z Prahy jsou stejní, bohužel je tam toho vidět na těch silnicích až příliš mnoho a trvale to dáváte pocit´ovat i těm ostatním řidičům i řidičkám a to je skutečně něco velmi sprostého.Znám mnoho lidí, kteří než by jeli do Prahy autem, radši sedí doma nebo jedou autobusem, protože tam je fakt o život.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.10.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (mt ([email protected]))
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Opírání o auta

               

          Díky za zveřejnění osobních údajů. Nicméně i tento tvůj přístup při zacházení s osobními údaji někoho jiného svědčí o výši ducha. Nicméně za burany, pokud vím, považujete vy nás - podle vás - venkovské balíky. Nicméně do Prahy jezdím poměrně často a to co tam člověk zažívá na silnicích i jako chodec je skutečně unikátní. Když vám totiž jako chodci někdo skoro přejede nohy po vstupu do vozovky na přechodu pro chodce, když má chodec zelenou, nebo na vás hrozí pěstí, když vás předjíždí a vy se mu nechcete uhnout do "pangejtu", protože vy jedete jen 100 km/h a on chvátá a musí jet 160 km/h, nebo při vyjíždění z řady vozidel popojede dozadu - drc a dopředu - drc a pak vyjede a v klidu odjede, přičemž poničil dva další vozy.... a tak bych mohl jmenovat do nekonečna z osobních zkušeností na vlastní oči, tak k tomu není co dodat. Proto mě nepřekvapuje, když se začne někdo v Praze opírat o auta na křižovatce při červené, protože tam je všechno možné. Tot´vše. Pokud má někdo z Prahy lepší zkušenosti, prosím, at´je tu zveřejní a pokud mi někdo z Prahy chce napsat nějakou nadávku, tak ring volný. Já jsem se zde projevil jen tak, jak se - bohužel - většina z Prahy projevuje u nás. Je zvláštní, jak to některým nevoní, ale předtím se zamyslete.... rozhodně neříkám, že všichni z Prahy jsou stejní, bohužel je tam toho vidět na těch silnicích až příliš mnoho a trvale to dáváte pocit´ovat i těm ostatním řidičům i řidičkám a to je skutečně něco velmi sprostého.Znám mnoho lidí, kteří než by jeli do Prahy autem, radši sedí doma nebo jedou autobusem, protože tam je fakt o život.

          [ Zpět ]
          Datum: 12.10.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (mt ([email protected]))
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            Jsem vidlák. Celej život, kromě vojny a jednoho roku v garsonce bydlím na vesnici. Je to ale 30km od Prahy a většinu svýho pracovního úvazku jsem vykonával v Praze, protože u nás v okolí se dobře placená práce blbě schání. Takže znám obojí a nevím, kde bereš tyhle zkušenosti. Jasně, já taky znám dost lidí, co se do Prahy bojí jet autem, ale to je jen o tom provozu! Pokud je můj soused zvyklej na to, že si jede jak chce, protože dlaší auto v nedohledu, tak mu to v Praze logicky připadá jako guláš, v kterým se nestíhá orientovat. Ale rozhodně to není chyba Pražáků. Pokud jede někdo v levým prihu na dálnici 100 tak ho problikám taky, protože tam nemá co dělat! Jezdí se v pravým pruhu a ty další jsou jen na předjíždění a po předjetí se máš zařadit zase zpátky. Stačí si přečíst vyhlášku, chovat se podle ní a ušetříš si rozčilování. Jasně že v Praze potkám víc idiotů než jinde, ale je to zas jen tím, že je tam víc lidí. Poměr mezi idioty a normálními lidmi zůstává stejný u nás na vsi stejně jako v Praze. A u vás na to bude stejné. Promiň ale stylem projevu a volbou slov jsi mi dokázal, že u vás jsou taky.

            [ Zpět ]
            Datum: 12.10.2006
            Autor: Jirka-As
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Opírání o auta

                   

              A teď si vem třeba New York - tam žije cca 10 mil. lidí, což je celá naše republika. Tzn. ještě větší koncentrace blbců než v Praze. S ohledem na ten počet to pak znamená, že pokud by byli obyvateli NY všichni občani ČR, tak bychom těmi idioty byli všichni :o)))
              Šílený...

              [ Zpět ]
              Datum: 13.10.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Opírání o auta

                     

                Moje přítelkyně, tam asi rok nebo rok a půl bydlela a její zkušenosti tu koncentraci potvrzují :o))

                [ Zpět ]
                Datum: 13.10.2006
                Autor: Jirka-As
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Opírání o auta

               

          Zveřejňovat cizí tel. číslo je pěkný svinstvo.

          [ Zpět ]
          Datum: 17.10.2006
          Autor: ekib
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      No jestli je to míněno jako recese, budiž. Jestli je to míněno vážně, tak se omlouvám, že na tebe reaguju, protože každá reakce ti asi dělá velkou radost...škoda slov :o)

      [ Zpět ]
      Datum: 11.10.2006
      Autor: Pepe
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      To že na vesnici nemáte semafory, je tady bohužel vidět na každý křižovatce. Takže tobě a tobě podobnejm, zelená na semaforu je zelená komplet, zelenější už nikdy nebude. Neni potřeba čekat, až auto před tebou bude na druhym konci křižovatky. Víš my sme tady strašně uspěchaný a nervní, tak aby na tebe třeba někdo netroubil. Jestli chceš, pošlu ti obrázek semaforu mailem, ať můžeš trénovat.

      [ Zpět ]
      Datum: 11.10.2006
      Autor: Zakarr
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Opírání o auta

             

        Sem teda z Brna, ale musím potvrdit, že pražáci se chovaj ze všech řidičů nejhůř. S pražákama na kole se zastak často nestýkám, nebo nevím že jsou z Prahy, tak nemůžu posoudit. Ale co psal mt můžu jenom potvrdit.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.10.2006
        Autor: Kelib
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Opírání o auta

               

          No vidíš, my sme s manželkou nedávno uzavřeli dlouhodobej průzkum se závěrem, že absolutně nejdrzejší a nejsprostější sou v Praze auta se značkou "B" a "Z". Tak sem rád, že v tom pražáci nejsme sami.
          Ale o to mi teď nejde, fakt. Mě šlo o to, jestli to už neni kardinální drzost okopávat někomu jeho věc, eště když sedí vevnitř. A protentokrát je mi jedno, jestli je to pražák,brňák nebo ufon.

          [ Zpět ]
          Datum: 11.10.2006
          Autor: Zakarr
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            Souhlas s "B". Asi maji chlapci potrebu ukazat, ze oni maji taky velke mesto a ze to umi. Ten clovek mt co napsal ten prispevek nahore nevi kera bije. Nebo je namol. Nebo oboji. Ja su z Moravy, uz dlouho bydlim v Praze v centru a mam pocit, ze si Prazaci X ostatni venkovane vubec nemaji co vycitat.
            (Procento blbcu je v populaci rozmisteno rovnomerne)

            [ Zpět ]
            Datum: 11.10.2006
            Autor: mgt
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            Jeste doplnim S, zrovna minulej tyden me malem meli dva ve dverich pripadne v kufru protoze neumi prejizdet z pruhu do pruhu...

            [ Zpět ]
            Datum: 12.10.2006
            Autor: pb
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Opírání o auta

         

    Normální to není a taky jsem to ještě neviděla. Třeba to nebyl pražák, ale nějakej unavenej venkovan.:) S tou cyklostezkou je to stejně sporné. Myslím tím,že ji musíš použít.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.10.2006
    Autor: Navara
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      Jedině co jsem zaregisrtovala je, že se mládenec chytne sajtny náklaďáku a nevycvakává se.

      [ Zpět ]
      Datum: 11.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Opírání o auta

         

    No normální je to, co dělá většina. Tohle snad pro Bůh většina nedělá! Tak to snad zatím normální není. Ale možná bude, kdo ví? :o(( Doufám, že se toho ale nedožiju. A to tu plánuju pobyt do 120ti !!!! :o))

    [ Zpět ]
    Datum: 11.10.2006
    Autor: Jirka-As
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      Tu myšlenku o normálnosti a většině bys měl uvést na pravou míru. Podle mýho chápání jsi to drobet přepísk. :-(

      [ Zpět ]
      Datum: 11.10.2006
      Autor: abernathy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Opírání o auta

             

        No, já myslím že ne. Obecná představa o tom, co je a není normální se v různých dobách a v různých společenstvích mění. Například v době starého Říma, bylo normální, že zralí muži zaučovali mladé hochy do života a přitom s nimi i souložili, ačkoli byli jinak heterosexuální. To dnes normální není. Ve středověku byly za normální považovaný veřejný popravy a dnes je zrušený i samotný trest smrti. Dnes normální oblečení jako minisukně a tričko s odhaleným bříškem by znamenalo ve středověku smrt někde na hranici. V Saudské arábii je normální, že ženy chodí zahalené od hlavy k patě, bez muže nikam nesmí a kráva má větší hodnotu než žena a u nás to normální není (zaplať Bůh!). Zkrátka normální je to, co si myslí a dělá většina a samozřejmě se to v čase a prostoru mění. To co bylo normální pro mýho dědečka pro mě normální není a naopak to co je dneska normální pro mě asi nebude normální pro mýho vnuka. Vyvíjí se to a na tvrzení, že normální je to, co dělá většina trvám :o))

        [ Zpět ]
        Datum: 11.10.2006
        Autor: Jirka-As
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Opírání o auta

               

          Zaměňuješ normální za obvyklé.Většina Američanů také schvalovala svržení bomby na Hirošimu, většina Němců souhlasila s Hitlerem a jeho řešením židovské otázky.

          [ Zpět ]
          Datum: 11.10.2006
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            Ale ne. Výjmečné se časem stává obvyklým, obvyklé se časem stává běžným a běžné se časem stává normálním.

            [ Zpět ]
            Datum: 11.10.2006
            Autor: Jirka-As
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Opírání o auta

             

        Já to slovo "normální" také nechápu jako řekněme "většinový". Mezi stovkou pošahanejch může přece bejt jeden "normální". A je jediný normální, i když je v menšině. Za "normální" například považuji pravidelnou jízdu na kole nebo jiný dostatečný pohyb. I když to většina lidí nedělá a smutně umírá na nemoci z nedostatku pohybu. Ale za "normální" to považovat nemůžu.. Ale jasně, důležité to není, jde jen o různý význam toho slova. :')

        [ Zpět ]
        Datum: 12.10.2006
        Autor: žofka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Opírání o auta

               

          Normální pro tebe. Z tvého úhlu pohledu. Ale když to vezmeš obecně...

          [ Zpět ]
          Datum: 12.10.2006
          Autor: Jirka-As
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            Ano, pak dva lidé mohou mít různý názor na to, co je normální (ve smyslu třeba správné - normální člověk nejezdí/nechodí na červenou, neřídí opilý, například, ani kdyby to tak dělala většina) a mohou o tom třeba vést spor. Ale pokud si to někdo vykládá jako normální = většinové = správné, pak je průser. A myslím, že se to tak občas vnímá. Dělají to všichni, tedy je to normální, tedy správné. Ale ono to správné třeba není.

            [ Zpět ]
            Datum: 12.10.2006
            Autor: žofka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Opírání o auta

                   

              Normální a správné od sebe dost rozlišuju. TO co je pro mne správné se dost podstatně liší od toho, co většina vnímá jako normální.

              [ Zpět ]
              Datum: 12.10.2006
              Autor: Jirka-As
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Opírání o auta

                     

                Tak v tom máš jasno, což jsem samozřejmě předpokládal. To je v pořádku. Ale tím ".. co většina vnímá jako normální" jsme u podstaty. Často to totiž ta většina automaticky považuje za správné nebo bezproblémové. Případně to, co není běžné, považuje za nenormální, alespoň podezřelé. Proto to pro sebe rozlišuju. Kouření, třeba, nemohu považovat za "normální", bez ohledu na to, kolik lidí kouří. Jako silný kuřák vím, jaká je to protivná závislost. Takže to není normální, je to závislost. I kdyby kouřilo 100% lidí.

                Pro mě je totiž někdy docela důležité, být si jist tím, že jsem "normální", i když třeba to, co dělám, není "běžné". A podobně se snažím vnímat i ostatní. Neříkám, že se mi to obojí vždy daří. :')

                [ Zpět ]
                Datum: 12.10.2006
                Autor: žofka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Opírání o auta

         

    Měl jsi ty dveře otevřít a zeptat se co chce, když už na ně zaklepal.???

    [ Zpět ]
    Datum: 11.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Papji ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Opírání o auta

         

    Nevim, netukl Ti do dveri spis ejnom jak vycvakaval tretru? Prijde mi nelogicky se nohou opirat o auto, kdyz uz je tretra vypla, tak snad je to pohodlnejsi se oprit o zem, pokud nemas zrovna nejaky ofzrout s tim ramem kolem prahu.

    [ Zpět ]
    Datum: 11.10.2006
    Autor: Stana
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      Ne. Mám úplně normální osobní auto nižší střední třídy a závodník byl opřenej tretrou o moje dveře, měl nohu do boku. Jak pohodlný nebo logický mu to přišlo nevim. Ještě mu z okýnka řikám, jestli by nebyl tak laskavej a nedal si tu nohu dolu. Tak se mi dostalo výzvy k orální očistě jeho řitě, přičemž se mi zvednul tlak. No tak sem mu řek jestli okamžitě nedá tu haksnu dolu, tak už to nikdy nedocentruje. No a pak naskočila zelená....
      No tak sem vytek no....

      [ Zpět ]
      Datum: 11.10.2006
      Autor: Zakarr
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Opírání o auta

             

        Vytek jo? Obdivuji Tvoje sebeovladani - ja bych asi moc z okynka nemluvil. Tyyy jo, to by byla mela... :-)

        [ Zpět ]
        Datum: 11.10.2006
        Autor: mgt
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Opírání o auta

               

          Navic mam u meho squeleho vozu stahovani oken plne mechanicke, takze nez bych to stocil dolu..... :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 11.10.2006
          Autor: mgt
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Opírání o auta

             

        ani bych nemluvil,jen bych 10 centimetrů popojel nalevo....krásně by se převážil a myslím,že by si ani nestačil vycvaknout pravačku a než by se zvedl,tak by na semaforu měl zase červenou.Nechápu to,mě nenapadne se někomu opřít třeba o plot,natož o auto....prostě není to můj majetek,tak na to nemám co sahat.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.10.2006
        Autor: dodo
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Opírání o auta

               

          kecám....popojel bych napravo....takhle pozdě večír se mi už nějak pletou pravá s levou:-)))

          [ Zpět ]
          Datum: 11.10.2006
          Autor: dodo
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            Vtipne je tohle podane v jedne reklame na auto.

            Nicmene neposkrabal by to auto svoji tretrou, kdyz by se snazil udrzet rovnovahu? Nespadnul by nakonec tim kolem a vlastne i sebou na auto? Mozna je tahle metoda ucinna, ale ve finale asi ne nejlevnejsi a ne nejbezpecnejsi.

            [ Zpět ]
            Datum: 12.10.2006
            Autor: wewerka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Opírání o auta

             

        Tak to nebyl cyklista, ale hovado, to bych vytekl taky...

        [ Zpět ]
        Datum: 12.10.2006
        Autor: Stana
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Opírání o auta

         

    Tak to byl hovado cyklista. To se nedelá.
    Ale koukám najde se tu dost bláznivých lidí. Jedni se pouští do pražáků, druzí do někoho kdo uvedl telefonní číslo. Taky tu nějaké napíší, je zasraný komunista tak mu něco napište. 06081254xx.
    Cyklisté???!!!

    [ Zpět ]
    Datum: 11.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Hyny ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Opírání o auta

         

    jsem téměř výhradně silničář, ale toto je síla. Nikdy bych si nedovolil šáhnout ani rukou na auto, klidně si vycvaknu, o co jde..... Kdyby to někdo udělal nohou byť i na mým favecu, tak ho z toho kola skopu

    [ Zpět ]
    Datum: 11.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (DyEm)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Opírání o auta

         

    co takovemu hajzlikovi krapet popojet do drahy rozjezdu, za A by chte nechte musel dolu za B by mel stizenej rozjezd.
    copak smejd jeden nevedel ze na zensky a auto se chlapovi nesaha, natoz kopat! :)))

    [ Zpět ]
    Datum: 12.10.2006
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      viz. dodo :)))

      [ Zpět ]
      Datum: 12.10.2006
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Opírání o auta

         

    Zacina me byt smutno ze spousty lidi, co porad resi nejaky problemy cim dal agresivnejsimi metodami. Tak, zanadavejte si, kdo je horsi ridic, zatratte neci pusobeni na tomhle svete jenom proto, ze si zapali cigaretu, properte si navzajem svoje rodiny. Nechcete si dat sraz a tam si dat do huby? Bylo by to porad cestnejsi reseni lecby vasich mindraku nez tohle :o(
    PS: o cizi auto bych se neoprel, natozpak podrazkou tretry.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.10.2006
    Autor: vasek
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Opírání o auta

         

    Tak jak koukám na ty reakce, zase tak příliš přecitlivělej asi nejsem.
    Takže bychom debatu mohli ukončit s konstatováním, že sprosťák zůstane sprosťákem ať jede v autě, na kole nebo šlape pěšky, ať je z Prahy, Brna nebo Lhoty.
    Přeju všem klidné přežití pracovního dne.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.10.2006
    Autor: Zakarr
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      Howg!

      [ Zpět ]
      Datum: 12.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Opírání o auta

         

    Tak jsem tu nějakou dobu nebyl a vidím že se nic nezměnilo.
    1. Motoristi nemají rádi cyklisty
    2. Cyklisti nemají rádi motoristy
    3. Vzájemně se nasíráte a urážíte
    4. Pražáci považují nepražáky za burany a naopak
    rozhodně by se toho dalo říci mnohem více, ale asi víte sami.
    Tak se tu mějte jak chcete, já jdu zase dělat něco pořádného.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Dan*)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      Promiň, ale takové, slušně řečeno hovadko, nepovažuji za člověka, natož cyklistu.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Papji ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Opírání o auta

             

        ..|..

        [ Zpět ]
        Datum: 13.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Dan*)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      Dane nevěš hlavu - to si zase akorát kouknul do jednoho ožehavého tématu :o)))

      [ Zpět ]
      Datum: 13.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Opírání o auta

             

        Asi máš pravdu Radko. Tak hezký víkend.

        [ Zpět ]
        Datum: 13.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Dan*)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Opírání o auta

         

    Nevim na koho reagovat, ale docela jste me pobavili. Jsem z Moravy, ale po Praze jezdim na kole, tak nevim ke kterym buranum patrim. Faktem je, ze se o auta neopiram. po cyklostezce take vzdy nejezdim, protoze tak nekdy skaru jak kamzik pres obrubniky a na silnici to je vpohode, kvuli tomu na me vcera autobusak asi troubil. Vzdy jsem ho na zastavce predjel a on pak pri predjizdeni troubil, ale co ja mam nejaky cil cesty a to me nerozhodi, pokud si jen troubi tak at.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.10.2006
    Autor: Bbb
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      Potesujici informace je, ze pokud troubi tak te pravdepodobne vidi a tedy te (asi) neprejede :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 12.10.2006
      Autor: mgt
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      Tos nemel rikat, ze plno Prazaku je z Moravy, ted zacne mt vypoustet rozhorcene prispevky i o vidlacich, to zase bude "mala silnicka, ze se tam vejde jen jedno auto, same neprehledne zatacky a vidlak si tam jede tak rychle, ze se rodina s kocarkem jen tak tak stihla odklidit do pangejtu, no a pak jeste rozprasil skupinku cyklistu", "vidlak na motorce zazavodil tak, ze nevybral minimalni zatacku k mostku, napichl se na zabradli a zasvinil cele okoli", "autobusak projizidi vecer vesnici asi 90kou, sice se vesel na most ale pro pesi uz tam misto nezbylo", "cyklistka prijede ke krizovatce, zastavi a spadne" atd.

      [ Zpět ]
      Datum: 12.10.2006
      Autor: Ludek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Opírání o auta

             

        Neboj se, nic takového vypouštět nebudu, protože tyto zkušenosti nemám, i když neohleduplní řidiči se jistě najdou všude. Ale ještě jste nikdo neargumentoval příklady slušného chování řidičů směrem k cyklistům u vás, at´už je to v Praze či venkově to by bylo zajímavé téma...to by zase zajímalo mě. Pochlubte se, kdo z vás se chová k cyklistům, jakožto sám cyklista, ohleduplně, když je míjí v autě??? Mně se stal případ, že jsme jeli na kolech po hlavní kdesi za Mladou Boleslaví a předjížděl nás osobní vůz Škoda Fabia s 5-ti koly na střeše a "šmejknul" mě zrcátkem tak, že jsem zavrávoral a to - upozorňuji - jsem jel po krajnici, aby měl dost místa!!!. Tomu říkám aktivní a ohleduplný cyklista za volantem svého vozu...

        [ Zpět ]
        Datum: 12.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (mt ([email protected]))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Opírání o auta

               

          Teda já nevím - buď jsem se zbláznila já nebo ty. Já tomu nějak nerozumím...
          Ty své dva příspěvky myslíš ironicky nebo vážně?!?

          [ Zpět ]
          Datum: 12.10.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Opírání o auta

               

          Pět kol na fóbii? To se vejde?

          [ Zpět ]
          Datum: 12.10.2006
          Autor: Zakarr
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            Ale vejde... Páté se zpravidla přikurtuje k jednomu krajnímu...

            [ Zpět ]
            Datum: 12.10.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Opírání o auta

                   

              Já sem se jenom ptal, protože mám takovej dojem (ale jistej si fakt nejsem) že u těch aut této třídy má střecha nosnost kolem 50kg. A to by mi pět kol běžné cenové relace i s držákama nějak nevycházelo. Se budu muset mrknout do techničáku.

              [ Zpět ]
              Datum: 12.10.2006
              Autor: Zakarr
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Opírání o auta

                   

              Tak sem se koukal a já mám max. zatížení střechy 80kg a docela pochybuju, že fóbie by měla víc.(?) Když vezmu pr. hmotnost jednoho normálního kola 13kg, jeden držák 2kg + nějaké to kilíčko příčníky, tak se při pěti kolech dostáváme někam do kategorie - "váš řidičský průkaz a doklady od vozidla paní řidičko"
              :-))))))))))

              [ Zpět ]
              Datum: 12.10.2006
              Autor: Zakarr
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Opírání o auta

                     

                Než náklaďák syna připravil o Clio tak jme na střeše vezli tři kola a na dálnici jel maximálně 100. A po 70km byla střecha promáčklá. Tak mám též pochybnosti.

                [ Zpět ]
                Datum: 12.10.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Opírání o auta

                       

                  Tak my vozíme normálně kola dvě, ale jednou jsme vezli čtyři, po dálnici taky tak kolem toho kilíčka a střecha to naštěstí strávila dobře. Na držákách ani příčníkách žádné omezení co se týče rychlosti neni, tak předpokládám, že při dodržení rychlostních limitů danejch vyhláškou a hmotnostních limitů danejch konstrukcí auta, by to vydržet mělo. Doufám. Jinak si myslim, že tam přecijenom nějaká hmotnostní tolerance, v rámci bezpečnosti, bude, ale nespolehal bych na to. Co bych ale řekl, že je důležitější, nebejt lenoch a třeba si na tý dálnici zastavit u tý pumpy a omrknout úchyty a jak to prostě drží. Člověk je pak i takovej klidnější a líp se jede.
                  Tohle já prostě musim mít v absolutnim pořádku, jinak se nikam nejede. Kamarádi by mohli vyprávět......

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.10.2006
                  Autor: Zakarr
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Opírání o auta

                         

                    Tož mi jsme s nima tenkrát jeli prvně a tak jsme to za tu cestu kontrolovali čtyřikrát a ještě stažené gumicukem. Kluk jen za jízdy povídá, teda ta střecha pracuje . No a pracovala. Ale asi si to sedlo, protože při dalších jízdách se dulek nezvětšoval. Ale pět kol bych tam asi vůbec nedostala.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 12.10.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Opírání o auta

                           

                      Přál bych ti vidět střechu Hebedovic auta při cestě loni na sraz. Doteď nechápu jak přepravili dvě lehokola, jedno "normální" kolo a lehotříkolku a to jsem to viděl na vlastní očička :o))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 13.10.2006
                      Autor: Jirka-As
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Opírání o auta

                     

                Já taky vezla max. 4 kola na fávu a vše vydrželo v poho - akorát už teď vím, proč byly ve střeše dolíčky v místě úchytu zahrádky :o)))
                Ale známí to takhle vozili - ovšem 2 kola byla dětská...

                [ Zpět ]
                Datum: 13.10.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Opírání o auta

                       

                  Já mám ty příčníky od Thule u pevněný na fábii na hagusech a se čtyřma poměrně těžkejma kolama jsme projeli půl Evropy bez problémů - ale s těma 50 kg nosnosti střechy má myslím Zakarr pravdu.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 13.10.2006
                  Autor: Ligi
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            Do fobie se toho vejde... Já těch kol měl 6 vevnitř. Tedy v kombiku.

            [ Zpět ]
            Datum: 12.10.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (mj ([email protected]))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Opírání o auta

                   

              A kde si vezl lidi - na střeše?!?

              [ Zpět ]
              Datum: 12.10.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Opírání o auta

                     

                A to se cení tohleto, to je přístup srdcaře! Kola do auta a spolujezdce na střechu do držáků!
                :-)))))))

                [ Zpět ]
                Datum: 12.10.2006
                Autor: Zakarr
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Opírání o auta

                       

                  A pro každého jsou tam nahoře připraveny SPD úchyty ;-))) Ať nevyjdou ze cviku ;-)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 12.10.2006
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Opírání o auta

                         

                    Teda vy tři jste mne teda pobavili. Škoda, že v tomto duchu není celá diskuze.:)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 12.10.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Opírání o auta

                         

                    Hned píšu email do Thule, že bych potřeboval nosiče které budou mít pět párů SPD zámků. A asi taky koupim pět pláštěněk ať to nějak vypadá. Ať to na té střeše nemám každý pes jiná ves. :o)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 13.10.2006
                    Autor: Nehas
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Opírání o auta

               

          mt: proc bys se melo argumentovat slusnymi ridici, kdyz o tom tento klub neni? Samozrejme, ze ten kdo jezdi na kole, ma zkusenosti i se slusnymi ridici, ja teda zrovna s prazskymi, protoze po Praze jezdim na kole kazdy den, vetsina jich je slusnych (obzvlaste kdyz clovek sam nejede na kole jako hovado), kdybych zobecnoval na zaklade omezenych zkusenosti (jak je tady zvykem), tak musim rict, ze prazsti ridici se vuci cyklistum chovaji lepe nez ti ostatni (protoze s ridicemi z jinych kraju mam zkusenosti jen obcasne ;) Podobne bych mohl rict z hlediska ridice, ze prazsti cykliste jezdi lepe (protoze vim, co od nich muzu ocekavat), zatimco na vesnici je to katastrofa (protoze se autem do vesnice dostavam az v noci a je jasne, kteri neviditelni jezdci tam v tu dobu prevladaji. No a vsechny tyhle pausalizace jsou samozrejme spatne.

          Stejne je to vsechno o tom, ze staci jeden blbec ze sta a clovek ma vystarano (dneska mi nedala ridicka prednost, vyhnul jsem se ji, ale fakt uz jen o centimetry; holt to je zivot).

          [ Zpět ]
          Datum: 13.10.2006
          Autor: Ludek
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      Třeba jeho troubení bylo uznalé, neřku-li přátelské. Neukazoval ti nějaké posuňky?:-)

      [ Zpět ]
      Datum: 12.10.2006
      Autor: abernathy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Opírání o auta

         

    Na cizí dopravní prostředky se samozřejmě nesahá. Chovám se k ostatním tak, jak chci, aby se oni chovali ke mně.

    [ Zpět ]
    Datum: 12.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Oldřich Jirků ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      Co nechci,aby jiní dělali mně, to nedělám sám. Je to drzost opírat se čímkoliv se o cokoliv, co není moje nebo pro všechny!!! Vůbec neuznávám ničení čehokoliv!!!

      [ Zpět ]
      Datum: 13.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (kk)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Opírání o auta

             

        Ano zlaté pravidlo!! CO NECHCEŠ, ABY BYLO ČINĚNO TOBĚ, NEČIŇ JINÝM!!! Kdyby se tím tak řídili všichni, jé to by bylo krásný! ALe asi na to lidstvo jako celek prostě nemá :o((

        [ Zpět ]
        Datum: 13.10.2006
        Autor: Jirka-As
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Opírání o auta

               

          Ještě že to lidi nedodržujou. Představ si křižovatku dvou silnic bez vyznačení přednosti v jízdě, na niž v jednom okamžiku přijede z každého směru auto. Jak by to v ideálním případě dopadlo? Asi by tam sešli věkem, protože podle mého by si všichni dávali přednost.:-)))

          [ Zpět ]
          Datum: 13.10.2006
          Autor: abernathy
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            Asi jo :o)) Víč čím mě kdysi dorazila přítelkyně? Ona jak se po těch letech vrátila ze států, takměla chvíli problém se přizpůsobit zpátky našim pravidlům silničního provozu. A vyrazila mi dech, když mi řekla, že tam žádný pravidlo pravý ruky neexistuje, a že pokud na křižovatce není semafor, takmá přednost ten co přijede dřív. Nedovedu si představit, jak by to mohlo u nás fungovat. Myslím, že by by se nedalo jezdit, protože by byly všechny křižovatky ucpaný bouračkama :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 13.10.2006
            Autor: Jirka-As
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Opírání o auta

                   

              U nás na ucpání křižovatek ani nepotřebujeme bouračky.:-))

              [ Zpět ]
              Datum: 13.10.2006
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Opírání o auta

                   

              U nas je to stejny, pravidlo prave ruky je mozna ve vyhlasce , ale kdo ho dodrzuje ? Spis plati pravidlo vetsiho nebo lepsi silnice.

              [ Zpět ]
              Datum: 16.10.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Valinor)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            Že by nová vesnice a později město?

            [ Zpět ]
            Datum: 13.10.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Papji ([email protected]))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            Na tohle kdysi zákon pamatoval. "V takovém případě řidiči vystoupí a dohodnou se kdo projede první." Ale to bylo v dobách kdy se řidiči patrně dokázali dohodnout.

            [ Zpět ]
            Datum: 16.10.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Luboš2)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Opírání o auta

         

    To co ten silničář provedl je prasečina a myslím že tady je legální jakákoliv protiakce při které nejde vyloženě o život. Například náhlé couvnutí jako v jisté reklamě...

    Nechci tady rozdmýchávat bratrovražedné boje ale chování některých cyklistů silničářů mi nepříjemně připomíná chování některých frajerů dávajících na odiv svou stříbrnou oktávku "v metle a turbodýzlu"...

    [ Zpět ]
    Datum: 16.10.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (VR)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      "A na hlínach", že?
      A co něco zcela nečekaného? Agresivita je příliš snadná reakce. Donutilovksé "Jak se ti šlape?" má více gracie.

      [ Zpět ]
      Datum: 16.10.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Luboš2)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Opírání o auta

             

        Obávám se, že prosté "jak se ti šlape" by v takovém případě nezabralo, nejspíš by se onen žiletkář ani neotočil, nebo možná odpověděl "dobře, díky" a tím by to skončilo.
        To couvnutí mi přijde jako dobrý nápad, jenom tak o kousíček, a pak vystoupit a úlisně se mu omluvit, že je ti to moc líto, ale žes nemohl tušit, že se ti někdo bude opírat okovanou botou o dveře auta, ale že příště polepšíš a tuto možnost si napřed zkontroluješ. V patřičném podání by to mohlo mít kýžený efekt, samozřejmě pokud by tomu žiletkáři onen efekt docvakl o;)))

        [ Zpět ]
        Datum: 16.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Opírání o auta

               

          Nojo, ale tímto pořád riskuješ, že Ti do dveří nebo i někam jinam udělá botou (nebo pedálem) ještě větší rýhu než tím obyčejným opřením se...

          [ Zpět ]
          Datum: 16.10.2006
          Autor: Jarda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Opírání o auta

                 

            no jasně, ale lepší než to ignorovat a příště tam k té malé přibyde ještě jedna malá, a pak zase malá a ještě jedna ... to raději rovnou jednu větší a je klid ... aneb, dokud si nechá člověk sr*t na hlavu, tak dlouho si z ní denně bude ty fekálie umývat ... a když to jde řešit s drobnou prevencí, sice za pro jednou větších následků, ale v zásadě bez následků na zdraví, navíc bez agrese a vtipně (sarkasticky) ... tak proč ne ? ;o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 16.10.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Opírání o auta

                   

              Když už byl opřený tak to stálo za to najednou otevřít dveře a žiletkáře hrabajícího se ze země se zeptat jestli se mu opíralo dobře ... (někdy jsem škodolibá svině :-) )

              [ Zpět ]
              Datum: 17.10.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (VR)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Opírání o auta

           

      A f kombáru. to víš, simply clever.....

      [ Zpět ]
      Datum: 16.10.2006
      Autor: Zakarr
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Opírání o auta

             

        Wow, yeah!

        [ Zpět ]
        Datum: 16.10.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Luboš2)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

194 cyklistů (15 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024