Nechal jsem se zlákat vidinou většího místa na řídítkách k namontování osvětlení, zvonku atd. Zakoupil jsem proto taková šíleně zakroucená, ůdajně sílniční řidítka. Nedostatek místa vyvstal po namotování držáku na brašnu. Nyni nevím jak to výrobce myslí, zda rohy dolů čí nahoru. S místem, tak s tím jsem si nijak nepomohl. Vi někdo jak z toho ven?
Máš na mysli takovéhle říditka? http://images.google.cz/imgres?imgurl=http:/...
http://www.cyklosvec.cz/index.php?akcia=detaily...
Jestli jsou to takové ty hodně široké, tak u těch jsou ty konce (rohy) nahoru. Třeba www.cyklosvec.cz
V sekci řídítka, madla, omotávky: třeba ŘÍDÍTKA DEDA Akros 26 časovkářská. Jsou to oni?
foto na:
http://www.bike-eshop.cz/silnicni-riditka...
Tak to vážně netušim, jestli mají být rohy nahoru nebo dolů, vidím tyto řídiítka poprvé v životě :( Dal bych je tam, jak jsou vyfocená na tom obrázku, ale jestli je to s tou brašnou tak vážné a řítitka by se mi nehodili, tak bych je zkusil vrátit.
Ještě počkám, třeba jim příjdu na chuť. Tuším však že mají tak zvláštní tvar, že když je budu chtít zahodit, tak se vrátí.
Ještě z jiného soudku.Našel jsem a měl možnost vyzkoušet super brašny. Víc na WWW.ortlieb.com
To ti prodali jako silniční řidítko? Divné, tohleto řidítko je polární v Rakousku, jsou jimi vybaveny mnohé turistické kola, takové hybrydy ani nejsou u nás k vidění.
Pochybuji to tom, že se na nich bude pohodlně jezdit, není nad klasiku prodávanou u nás. Tedy klasický oblouk, kulatý nebo zalamovaný anebo rovná řidítka doplněná různými nástavci, ketré zvolíš jak potřebuješ.
jednoducho ich dáš naplocho, ako by boli položené na zemi, prednú rozdelenú časť môžeš máličko zdvihnúť, a jazdí sa s tým dobre, s kopca si môžeš na riadidlá položiť predlaktie a len to sviští, sú dobré keď má dakto krátky trup alebo ruky.
Už jsem ta řidítka viděl.No já bych si to na kolo nedal.To raděj kus klacku.Ale chápu že např. pro cyklistu s nemocnou krční páteří to může být O.K.
Řídítka »Silniční řídítka BBB MULTIBAR BHB-30« ve skutečnosti nejsou silničními řídítky. Původně byla navržena pro horská kola, aby se nemusely montovat rohy a aby umožnily snazší jízdu v terénu po rovině (odpočinková iízda s držením nahoře nebo rychlá s úchopem vespod), s kopce i do kopce (držení na bocích). Před několika lety byla tato řídítka velice módní, ale zapadla stejně, jako řazení jedinou otočnou rukojetí či dříve eliptické převodníky a dnes se používají spíše na trecích.
Původní typ řídítek se nastavoval mezerou mezi konci trubek šikmo nahoru a boční zahnutí stejně, jakoby to byly rohy (řídítka necháš nedotažena, sedneš na kolo, uchopíš řídítka za boky (= palce směřují nahoru), řídítka natočíš v představci stejně, jako bys držel roky a dotáhneš. Existupí ale i opačná, která mají mezeru mezi trubkami dole. Pozná se to při úchopu za boky řídítek: palce mají být nahoře a směřovat k sobě, ne od sebe.
Nemám s nimi osobní zkušenosti, ale možná, že jim časem přijdeš na chuť, když zjistíš, kdy jak je držet.
Tady u nás jich potkávám spoustu, ale jen na rovině podle Labe, vozej je německý "postarší výletníci", otočený nahoru a i mírně dozadu (záda maj pak úplně svisle), brzdový páčky a řazení maj taky nahoře u tý mezery. Mě by se ale víc líbily dopředu (jako "triatlonový" nástavec).