na www.lehokolo.com najdete fotky přestavby Azub Cé na dlouhé lehokolo na velkých 26tiplacových kolech od pana Jiřího Vaníčka
Dobrovolně se přiznám, že mě to celkem zaujalo. Sám bych si to asi nepořídil, ale ta metoda stavby, ke které má člověk sedačku, prodlužovací kus rámu, hlavu se středem a další věci "nachystané" a "jen" je složí jinak, ta je rozhodně zajímavá. A rychlost stavby obdivuhodná.
No upřímě mě se to moc nelíbí - škoda toho rámu a navíc udělal z odpruženého neodpružený....
Rám Olpranu byl ze šrotu, jedny vidlice byly potřeba jěště k řízení a hlavové složení řízení je ze starého rámu. Ostatní komponemty z mého horáku AMULET.Rám potřebuji nastříkat. Pružení se mi tam již nevešlo a najel jsem na kole již 280km a věřte, že pruží lépe než Cé.
No vida, a pak že Olpran k ničemu ...
Bohužel jsem na Azubu Cé nic neprodlužoval, akorát jsem vložil držák řízeníl. Asi se to zdá dlouhé měřím 186cm je to
také možná těmi koly chtěl jsem kolo co mejnižší a více už to nešlo. Přesně vtom hrbu jsem přeřízl rám a přední držák vidlic otočil o 180 stupňů, aby vidlice byly dolu. Na fotkách je to asi vidět.
No mi se na tom hlavně líbí vyřešení těch spodních řídítek - vše "ze šrotu" a jak je to elegantní. Uvažoval jsem že vyzkouším taky spodní řízení, ale furt jsem nevěděl, jak nejlíp vyřešit řídítka - a tu to mám jak na talíři.