Četl jsem diskutaci o nastoupaných metrech, ale jak to měříte? Asi nějakým computerem - kolik stojí a je spolehlivý? Někde jsem četl o nějakém měřáku, že se musí pořád kalibrovat na výšku, kterou právě známe, jinak je nepřesný...
Nevim jestli to pomůže, ale kdyžtak si zkus nějaký tachometr vyhledat tu tady.
http://www.rybarf.webz.cz/odkazy/sport.htm
Mám VDO MC 1.0 za cca 2800 Kc. Měření nastoupaných výškových metrů je přesné bez ohledu na kalibraci.
Ta se provádí, pokud chceme vědět aktuální nadmořskou výšku. V kompjůtru je barometrický výškoměr a ten samozřejmě reaguje na změnu tlaku nejen při jízdě nahoru a dolu, ale také při změně počasí.
Když má být hnusně, výška stoupá (klesá tlak) a naopak. Proto je vhodné před jízdou přístroj zkalibrovat na známou výšku a i během jízdy průběžně kalibrovat.
A jak jsou vlastne nastoupane metry definovane?
Predpokladam, ze to neni rozdil vysky cile a startu, to by nedavalo smysl.
Pokud na zacatku je nadmorska vyska 400, pak se zvedne na 403, pak klesne na 402, zvedne se na 405 a pak se vrati na 400, pocita se to jako nastoupano 6m?
Mobilem si zaznamenavam trasu pomoci GPS modulu, ale tuhle funkci tam jeste nemam.
U GPS ale namerena vyska dost kolisa samovolne i kdyz nejedu, takze pokud bych pricital kazdy prirustek, tak to asi nebude moc objektivni mereni?
A jak jsou vlastne nastoupane metry definovane?
Predpokladam, ze to neni rozdil vysky cile a startu, to by nedavalo smysl.
Pokud na zacatku je nadmorska vyska 400, pak se zvedne na 403, pak klesne na 402, zvedne se na 405 a pak se vrati na 400, pocita se to jako nastoupano 6m?
Mobilem si zaznamenavam trasu pomoci GPS modulu, ale tuhle funkci tam jeste nemam.
U GPS ale namerena vyska dost kolisa samovolne i kdyz nejedu, takze pokud bych pricital kazdy prirustek, tak to asi nebude moc objektivni mereni?
Pricita se ti kazda zmena nahoru.