reklama

Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu? Já se všemožně snažím, abych mohl.... proč mám tak těžké pohory???

Datum: 14.09.2006
Autor: Neregistrovaný uživatel (Blbě přihlášenej Banánovník...)
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Jestli myslíš cyklojízdu 22.9.- tak já určitě--opět na koloběžce. :o)

    [ Zpět ]
    Datum: 14.09.2006
    Autor: MM
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Banáne, neříkej, že jsi po kofole takhle zmatenej :o)))
    Já rozhodně jedu anebo alespoň dorazím na konec.
    Zúčastníme se ofiko závěru enbo to zase otočíme ke koním?!?
    Jestli bude plánovaných až 1000 účastníků, pak bych brala kramle k těm koním...

    [ Zpět ]
    Datum: 14.09.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      No já to po cyklojízdě asi zabalim a pojedu směr hlavní nádraží...

      [ Zpět ]
      Datum: 14.09.2006
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        Není to na opačnous tranu než Středokluky?!?

        [ Zpět ]
        Datum: 14.09.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Počítám s tím :-)

    [ Zpět ]
    Datum: 15.09.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Ai)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Rozhodne ne !!!!! Nehodlam prudit ostatni ucastniky silnicniho provozu....

    [ Zpět ]
    Datum: 15.09.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Vůbec jsi nepochopil smysl této akce.

      [ Zpět ]
      Datum: 15.09.2006
      Autor: ckp13
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        krome pruzeni lidi tato akce jiny smysl nema

        [ Zpět ]
        Datum: 15.09.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          Každý má sice právo na svůj vlastní názor, ale takto kategoricky něco odmítat, když si nezjistíš dostatek informací a nezažiješ to a to jak "zvenčí" tak i "zevnitř" - nebylo by lepší raději mlčet?!?

          [ Zpět ]
          Datum: 15.09.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            ja o tyhle nesmyslny akci mam dost informaci abych ji mohl takto nazvat

            [ Zpět ]
            Datum: 15.09.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              Vsadím dost peněz na to, že na pár důležitých otázek ohledně cyklojízd nebudeš schopen odpovědět...

              [ Zpět ]
              Datum: 15.09.2006
              Autor: Hrabosh
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                prosim te tohle tema se tu probira dost dlouho abych vedel voco jde ..... podle me nema smysl blokovat silnice lidem ktery nani maji stejny pravo jako vy a dokazovat jim ze jste tu taky.. to voni vi ale nejak nato zapomel magistrat myslim, ze by bylo lepsi blokovat tenhle barak
                pac vam to milostive povoli aby vam zavreli usta a meli od vas nachvily pokoj

                [ Zpět ]
                Datum: 15.09.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            Radko, tak teď s tebou nesouhlasím. Každý může mít názor a jen proto, že jde o názor třeba nepřijatelný, není třeba ho umlčovat. Umlčet bychom tady měli jen vulgarity a urážky. Jinak je pole volné pro každého.

            A nakonec, ať se chlapec projevuje, není nad to oťukat protivníka zavčasu! :-))))))))))

            [ Zpět ]
            Datum: 18.09.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          Zkus někdy přijet na některou z našich akcí a můžeme si o tom povídat třeba celé hodiny. V rámci těchto "krátkých" příspěvků se navzájem asi nemáme šanci vzájemně přesvědčit. To téma je mnohem širší, než se na první pohled zdá. Nejde jen o to, že se pár stovek lidí projede po magistrále.

          [ Zpět ]
          Datum: 15.09.2006
          Autor: ckp13
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            Hayes v 8:42 jen vyjádřil svůj názor, za sebe to může i kategoricky odmítnout, nikomu nic nevnucuje, nikoho neuráží, tak proč by mlčel, jestliže je toto veřejný web !
            Já s cyklojízdou v této formě taky nesouhlasim, sice z povzdálí "venkova", ale u nás se taky občas pořádají nějaké jízdy, dokonce za podpory magistrátu, který ale jinak pro cyklisty nedělá nic ! Až těď začali za 9! milionů budovat 1,2km naší první cyklostezky ve městě, ovšem v trase kde se nic nevyřeší, dalo se to normálně jezdit mimo vozovku (liduprázdné chodníky, park, nábřeží). Ale budou komunální volby a tohle je vidět. Zato labská trasa od Ústí neexistuje a na Dolní Žleb (k SRN) je v dezolátním stavu (jsou jen žluté cedulky na staré panelovo-štěrkové cestě a dál na silnici. Někdy se tudy vracim z výletů do Saského Švýcarska a to máte vidět ty zoufalý německý důchodce na městských kolech (člověk se přiučí i nějaké ty německé nadávky).
            V poslední době jsem měl možnost navštívit pár zemí (Anglii, Švýcarsko, Rakousko, částečně Francii a Německo) a samozřejmě, pokud tam i nejezdim na kole, tak alespoň sleduju, co se pro cyklistiku kde dělá. To že u nás absolutně chybí infrastruktura pro cyklistiku, určitě neovlivní sami motoristi, je potřeba víc tlačit na ÚŘADY. Druhý rozdíl je ohleduplnost řidičů, aby si na cyklisty zvykli, brali je za plnohodnotné účastníky silničního provozu. K tomu ovšem pomalá vyjížďka v pelotonu, podle mě, nepřispěje. K tomu přispěje jen snaha všech cyklistů jezdit hodně, jezdit podle pravidel (taky někdy ujedu, ale jen vyjímečně :o), alespoň v silném provozu a hlavně jezdit "předvídatelně".
            Už jsem to psal minule, IMHO je potřeba blokovat Úřady, ne dopravu.

            [ Zpět ]
            Datum: 15.09.2006
            Autor: PepikW
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              Nejde o žádnou blokádu provozu - jestli se auto zbrzdí o jednu červenou, to řidiči život nezkrátí...
              Jde o to upozornit na to, že jsou tu kromě aut a chodců i další skupiny, které chtějí být plnohodnoutnou součástí provozu. A mohou jí být při dodržení alespoň minimální vzájemné tolerance. Té se ale musíme všichni naučit...

              [ Zpět ]
              Datum: 15.09.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                No vidíš, a právě taková argumentace se mi zdá zcestná. Vždyť je to totéž, jako kdyby řidiči v nějaké "autoakci" blokovali třeba přechody pro chodce, aby je naučili vzájemné toleranci (aby jim ti "blbci" neskákali rovnou pod auta), Chodce by pár minut taky nezabilo. Ale stát na přechodu se nesmí, ono se taky nesmí jezdit na kole vedle sebe v balíku, že jo?!
                No nic, jdu domu a vyrazim na sólo cyklojízdu někam nad Hřensko.

                [ Zpět ]
                Datum: 15.09.2006
                Autor: PepikW
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                       

                  Jde o akci povolenou...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.09.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                         

                    že o tom nevím :)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 15.09.2006
                    Autor: Hrabosh
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                           

                      Chceš říct, že ne?!? Tak to by mě teda nenapadlo...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 15.09.2006
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                             

                        Jen bych si dovolil podotknout, že shromáždění nepodléhá povolovacímu řízení, ale pouze ohlašovací povinnosti. Tu má svolavatel shromáždění. Jenomže ccyklojízdy svolavatele nemají a tak je ani nemá kdo hlásit...
                        seznam hlášených shromáždění:
                        <a href="http://www.praha-mesto.cz/... target="_blank">www.praha-mesto.cz/…</a>

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.09.2006
                        Autor: Hrabosh
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                             

                        No jo vlastně, to mi nedošlo...
                        Tak jsem tu zase dneska nebyla zbytečně :o)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.09.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                             

                        opravuji: <a href="http://www.praha-mesto.cz/... target="_blank">povolená shromáždění</a> a někdo prosím vymažte ten link v příspěvku výše.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.09.2006
                        Autor: Hrabosh
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                         

                    Povoleny bývaj i pochody neonacistů ...

                    [ Zpět ]
                    Datum: 22.09.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (eM)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                       

                  Asi nejezdíš na frekventovanějších místech. Nevíš co to je, když Tě auto (nedejbože nákladní) při předjíždění mine o pár centimetrů. Silnice patří nejenom autům a tato akce je účelová.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.09.2006
                  Autor: Kukyn
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                       

                  Dik pepiku nemel jsem chut to tak rozepisovat absolutni souhlas ...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.09.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                       

                  Dovolil bych si konstatovat, že auta blokují ulice každý den. Rozhodně nemám pocit, že bych Prahou mohl na kole volně projet.
                  A proč by se v balíku jezdit nesmělo? Souběžná jízda vozidel je v zákoně povolená (jestli hodláš argumentovat jízdou u pravého okraje vozovky, tak mi prosím také napiš ve kterém paragrafu je cyklista této nesmyslné povinnosti zbaven - občas musí odbočit doleva, což při jízdě u pravého okraje vozovky dost nejde. Také mi prosím vysvětli jak se slučuje jízda na vícepruhové komunikaci kde je pravý odbočovací, levý průběžný a cyklista jede rovně s ustanovením o jízdě u pravého okraje vozovky...)

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.09.2006
                  Autor: Hrabosh
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                         

                    Jestli chceš jakýmkoli městem volně projet, musí ti někdo vystavět cyklostezky, nejlíp včetně "cyklopřejezdů" :o). Jak ti v tom pomůže cyklojízda?
                    A k jízdě v pruzích: samozřejmě se jezdí u pravého okraje pruhu patřičného směru, týká se to odbočovacích pruhů, jinak u pravého okraje pomalého pruhu. Na to nejsou potřeba paragrafy, stačí takové ty malé, šedé buňky.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 15.09.2006
                    Autor: PepikW
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                           

                      Cyklojízda mi pomůže v tom, že samospráva si začne cyklistů více všímat (za poslední volební období se roční výdaje na cyklistiku zvedly zhruba na pětinásobek).Dále jak jsem psal i jinde, cyklojízda otevírá dveře politiků a úředníků odpovědných za cyklistiku (takže se s lidmi z cyklo-NNO někdo baví). Medializace problému také není k zahození...
                      Jízda v pruzích - mohl bys prosím odkázat na konktrétní paragraf? Před pokutou mě totiž výmluvy na šedou koru mozkovou nemusí uchránit. Navíc- když jedeš z Ječné a chceš odbočit do Rumuské, nejbezpečnější je hned na světlech na IP najet do levého pruhu a jet u jeho levého okraje vozovky (tzn. u obrubníku). Nechat se předjíždět na magistrále z obou stran mi přijde totiž šílené. Moje šedé buňky zkrátka konstatovaly, že ustanovení o jízdě u pravého okraje je životu nebezpečné a tak ho ignorují. Pak ovšem nevidím překážku v tom, aby cyklojízda jela ve všech pruzích...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 16.09.2006
                      Autor: Hrabosh
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                             

                        No vidíš, že na všechno (pruhy) paragraf nepotřebuješ :o)))

                        Samospráva vám jízdu povolí, nebo třeba toleruje, nebo se někdo z nich taky sveze (zvlášť před volbami) a pak se budou naparovat, co všechno pro cyklisty udělali.
                        :o(((

                        [ Zpět ]
                        Datum: 18.09.2006
                        Autor: PepikW
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                       

                  Naprostý souhlas.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 05.10.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Karin)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              Ale já Hayesovi neřekl, že má mlčet. Naopak je třeba, aby jsme si tady o různých věcech, na které máme třeba i opačné názory povídali - proto i pozvání na nějakou společnou akci nebo vyjížďku. Jen jsem reagoval na větu, že akce má jediný cíl - a to nas*at všechny řidiče. Jenže tak to není! A protože je to velmi obsáhlé téma, tak to nechci řešit tady - píšu pomalu, velmi mě to vyčerpává, dostávám z toho žízeň :o)))

              [ Zpět ]
              Datum: 15.09.2006
              Autor: ckp13
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                Nebuď vztahovačný, to jsem byla já :o)))

                [ Zpět ]
                Datum: 15.09.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                       

                  To jsi byla ty??? Tak sorry, že jsem do toho šťoural. Doufám, že mi za to zítra nestrčíš pumpičku do drátů :o))))

                  [ Zpět ]
                  Datum: 15.09.2006
                  Autor: ckp13
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                         

                    Když já umím jen kápnout olej do brzd :o)))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 15.09.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                           

                      To mi nevadí. Správnej bajker nikdy nebrzdí :o))

                      [ Zpět ]
                      Datum: 15.09.2006
                      Autor: ckp13
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                             

                        Mas radsi teflonovy nebo silikonovy olej? :)
                        Ja jen co si mam zitra zabalit :)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.09.2006
                        Autor: wewerka
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                             

                        Já mám pro něj něco absolutně spešl - posvěcený a z "lásky" darovaný :o)))

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.09.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                             

                        Pro Radku: To je posvěcenej kvůli poslednímu pomazání?:-)

                        [ Zpět ]
                        Datum: 15.09.2006
                        Autor: abernathy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                Promiň, bylo to opravdu na Radku, máte pod sebou podobné příspěvky.

                [ Zpět ]
                Datum: 15.09.2006
                Autor: PepikW
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          díky cyklojízdám jsme si dnes pokecali s vedoudím pražského dopravního inspektorátu (o cyklistice). Bez cyklojízd by po nás pes neštěk'...

          [ Zpět ]
          Datum: 15.09.2006
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            A bohužel po cyklojízdě zřejmě neštěkne taky. Akce je to určitě pěkná a potřebná, ale bez faktického dopadu na poměry cyklistů v pražských ulicích. Nebo že by se jim od zítra jezdilo lépe? Pokud ano, tak bych kajícně odvolala vše, co jsem zde kacířsky vyslovila.

            [ Zpět ]
            Datum: 18.09.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Švestka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Naši mi vždycky říkali
    Jen nehas, co tě nepálí
    Jakej pán takovej krám
    Naši mi vždycky říkali
    Co můžeš, sleduj zpovzdálí
    A nikdy nebojuj sám
    Nevím, jestli je to znát
    Možná by bylo lepší lhát
    .......
    Asi jsem neuposlechl.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.09.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Šlojíř)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Nezúčastnim. S principem souhlasim, se způsobem demonstrace ne.

    [ Zpět ]
    Datum: 15.09.2006
    Autor: Zakarr
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Nechci vnášet dusno do naší poklidné čtvrti, ale co bys doporučoval ty, aby si cyklisti získali své bezpečné místo na ulicích a silnicích?!?

      [ Zpět ]
      Datum: 15.09.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        Proč bys vnášela dusno? Snad jakožto slušný lidi bychom mohli vést slušnou diskuzi. Jak psal ckp, je to mnohem obsáhlejší než aby se to vešlo do těchto pár příspěvků. Myslim, že každý by našel dost argumentů pro svůj názor a nakonec by možná každá strana, když ne uznala, tak alespoň pochopila názorové rozdíly té druhé. Je to fakt na dlouhé povídání a třeba byste mě přesvědčili že se pletu. Proč ne. Nehodlám se s někym přít jestli dělá nebo nedělá dobře,jsme dospělí tak ať každej dělá co uzná za vhodný, ale já se prostě s touto formou demonstrace nestotožňuju.
        A navíc se mi zdá, že mnoha účastníkům nejde ani tak o demonstraci nějakého názoru, ale jen o pobavení, poježdění a zábavu.
        A pokud s něčim nesouhlasim, ještě to neznamená, že musím mít nějaké doporučení. A neznamená to že jenom žbrblám a nic nedělám. Veřejný finance se mi taky nelíběj a taky nevim co s tim. Prostě s touto formou protestu osobně nesouhlasim a to je všechno.

        [ Zpět ]
        Datum: 15.09.2006
        Autor: Zakarr
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          To je právě to - je potřeba se sejít a diskutovat a dozvědět se názory druhých. I negativní názor může mít velmi pozitivní vliv na další vývoj čehokoli... A já osobně si myslím, že je potřeba znát právě ty "negativní" názory, aby se vědělo, co a kde vylepšovat.
          Tedy tahle cyklojízda pro to zrovna ideální není - očekává se, že bude velmi masová a budou se na ní zřejmě prsit různí politici - je holt před volbami..., ale na těch menších je příležitostí habaděj...
          Nebo je pak třeba možno přijet jen na zakončení...

          [ Zpět ]
          Datum: 15.09.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            Zvlaste kdyz na Jiraku ma CSSD ohlaseny sraz a diskuzi s volici :)))

            [ Zpět ]
            Datum: 15.09.2006
            Autor: wewerka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          re:A neznamená to že jenom žbrblám a nic nedělám.
          omlouvám se, že prudím. Nicméně znám hodně lidí, kteří se v Praze snaží zlepšit podmínky pro cyklisty. Ty mezi nimi nejsi. Co vlastně děláš?

          [ Zpět ]
          Datum: 16.09.2006
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            Špatně sem to napsal. Máš pravdu, nedělám nic. Ale i když se aktivně nezapojuju do boje za práva cyklistů, dětí, psů a koček, řidičů tramvají, chodců atd., mám snad právo říct - tohle se mi moc nelíbí. A jak už jsem psal, je to na dlouhý povídání, v příspěvcích to asi nerozebereme. Já vás kolegové nechci, chraňbůh, odsuzovat,kárat,poučovat,kritizovat či podobně, jde vám určitě o dobrou věc, tak konejte jak myslíte. Ale já bych se přidal spíš k nějaké jiné formě protestu.
            Snad mi rozumíš, já tobě jo.

            [ Zpět ]
            Datum: 17.09.2006
            Autor: Zakarr
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              Idealni kdyz dorazis a muzes to prodiskutovat osobne :)

              To plati, pro vsechny zdejsi odsuzovatele cyklojizd. Dejte tomu jednou sanci a prijdte se podivat jak vypada takova cyklojizda. Nemusite ze zucastnit pruvodu, staci jen prihlizet. Klidne pesky.

              [ Zpět ]
              Datum: 17.09.2006
              Autor: wewerka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                Dejme tomu. Uvidíme.
                P.S.: koukám z okna a musim se zeptat - Co děláš u počítače nešťastnice?! :-)))

                [ Zpět ]
                Datum: 17.09.2006
                Autor: Zakarr
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                       

                  Nevim, co te vede k tomu, ze musim byt nutne nestastnice. Po 247 km tento tyden mam konecne 1 den odpocinku a ten navic travim uklizenim, pze mi tu vymenuji cele okno :(

                  [ Zpět ]
                  Datum: 17.09.2006
                  Autor: wewerka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                         

                    tam byl :-)
                    Mňo...247km...to je síla...tak to odpočívej a nenech se ode mne prudit. Já jen myslel, že když je takový počasí a nemusíš bej na rozdíl ode mne v práci...ale to je jedno, přeju hezkej relaxační den :-)
                    P.S.: a ještě mě napadá,že jsem na něco zapoměl, ale to už do mailu

                    [ Zpět ]
                    Datum: 17.09.2006
                    Autor: Zakarr
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        A já bych na cyklojízdy zase tolik jezdit nemusel, mně vlastně úplně stačí, že mi na městský ulice v Praze nikdo nezakázal vjezd. Cestu já si najdu vždycky. Ale když tu akci někdo vymyslel, tak proč se s nima každej měsíc nesvézt, žejo... Ze svýho okolí mám pocit, že sem jedinej cyklista v Praze (myslím takovej, co na tom jezdí všude kam potřebuje, těch parkovejch a lesoparkovejch je tu samozřejmě dost). Tady se vždycky přesvědčím o opaku.

        [ Zpět ]
        Datum: 18.09.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Oldřich Jirků ([email protected]))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Nějak už jsem to předtím někde psal, ale pro jistotu opáčko. Bohužel, a to skutečně BOHUŽEL nemůžu, v té době budu teprve (v ideálním případě) nasedat na letadlo z Varšavy ;o((
    Tak snad příště...

    [ Zpět ]
    Datum: 16.09.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    V pátek na Jiřáku ale nezačíná jen cyklojízda - bude se tamkonat i "Vinobraní", takže tam bude docela veselo :o)))
    Pokud vím, tak tím pádem by neměl být sraz před kostelem, protože tam už se přes stánky nevejdeme, ale vedle kostela. Je tam sice rozlehlá travnatá plocha, ovšem bacha - mají ji označkovanou všichni psi z širokého okolí, tak ať se na vás nějaké to "štěstí" nepřilepí :o)))

    [ Zpět ]
    Datum: 18.09.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Vedle kostela - myslíš tím tu stranu přivrácenou k Vinohradské, nebo naopak na straně odvrácené od tramvají?

      [ Zpět ]
      Datum: 18.09.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Ai)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        K vinohradské

        [ Zpět ]
        Datum: 18.09.2006
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Ajéjé, to budou mít měšťáci prémie. Desítky cyklistů pod vlivem x 25000 Kč... :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 18.09.2006
      Autor: Aladin
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    takze prvni zabrana v me ucasti padla. Druha zabrana je ta, ze mozna pojedu v patek na slovensko. Pokud nepojedu, tak se prijdu na vas podivat i s kolem :)

    [ Zpět ]
    Datum: 18.09.2006
    Autor: pb
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Chceš říct, že už jsi odrátován?!?
      A jak to tak vypadá, tak my zase zakončíme "u koní"...

      [ Zpět ]
      Datum: 18.09.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        no dneska mi to necekane sundali tak premyslim ze bych prijel se na vas vsechny podivat

        [ Zpět ]
        Datum: 18.09.2006
        Autor: pb
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Možná vezmu holku do vozíku a přijedu se podívat. Musim, ale vymyslet cestu, to bude komplikované.

    [ Zpět ]
    Datum: 18.09.2006
    Autor: Kukyn
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      No super.
      A co chceš vymýšlet za cestu?!?
      Já bych jela Prokopák - Baranďák - po nábřeží - Výtoň - Folimankou nahoru - Mírák - Francouzská - přes park na Korunovační (nebo Korunní?!?) k vodárenský věži a jsi na Jiřáku :o)))
      Myslím, že všude by ses měl s vozíkem vejít.

      [ Zpět ]
      Datum: 18.09.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        Nic jiného mi nezbyde. Provozem jí tahat nechci. Možná ještě Gröbovkou.

        [ Zpět ]
        Datum: 18.09.2006
        Autor: Kukyn
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          Teda je fakt, ať budeš vymýšlet cokoli, ten dokopec od Vltavy tě nemine a všude je to stejně strmé.
          No ale abys měl motivaci, tak ti můžu slíbit za výkon lízátko :o)))
          A dceři taky, aby ti ho nebrala :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 18.09.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            Děkuji, hned se mi pojede líp:o)))). Fuška to ale bude slušná.

            [ Zpět ]
            Datum: 18.09.2006
            Autor: Kukyn
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        Jo to je dobrá trasa, já tak jezdil ještě minulý rok denně do práce a zpět. Akorát od Vltavy nahoru podél podolský porodnice na Vyšehrad a pak přes nuselák. Nejlepší je, že nemusíš vůbec na žádnou frekventovanou ulici (max vinohradský jednosměrky)

        [ Zpět ]
        Datum: 22.09.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (eM)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Já bych řekla, že je to prima nápad... :o))

      [ Zpět ]
      Datum: 18.09.2006
      Autor: MM
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Já jo, pokud kolo do konce týdne vydrží. A možná eště jeden kamarád.

    [ Zpět ]
    Datum: 18.09.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Oldřich Jirků ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Super, bude nás víc, nebudem se bát vlka nic... :o)))
      Stejně mě ale trošku děsí, že se očekává až 1000 účastníků - to bude docela nářez...

      [ Zpět ]
      Datum: 18.09.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        Já jsem rozdával ty letáky na tý pražský padesátce a vypadalo to, že snad každej o cyklojízdě ví a polovina ji jezdí, možná i víc....
        Jinak k tomu významu, všiml jsem si, že ODS ve své kampani už slibují dalších x set kilometrů cyklostezek... :-D
        Tak to alespoň je vidět...

        [ Zpět ]
        Datum: 18.09.2006
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          Taky jsem si dnes všimla. 450 km slibují!!! Na druhou stranu česani slibují obnovení a rozšíření městských parků a zeleně a viděli jsme, co za dobu své vlády ozelenily...

          [ Zpět ]
          Datum: 18.09.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            Neslibují nějakou zeleň i zelení??? :o)
            A těch 450 modrých km je myšleno jen u nás na Lužinách nebo v celém půlnočním království?

            [ Zpět ]
            Datum: 18.09.2006
            Autor: ckp13
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              Beem kdyz posledne kandidoval, tak take sliboval cyklostezky. Za cele volebni obdobi vsak pro ne ani nehnul prstem. Je to obycejnej populista jako ostatni termiti :-/ uz mu neverim ani slovo!

              [ Zpět ]
              Datum: 18.09.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (LOBO)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            Pokud se nepletu, tak tam stoji 450km cyklotras a nikoliv cyklostezek :(

            [ Zpět ]
            Datum: 18.09.2006
            Autor: wewerka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              Tak jediná wewerka čte poctivě :o)))
              Já mám takový pocit, že zase bude přitlučeno pár žlutých cedulek s čísly na nesmyslná místa (jako v protisměru do jednosměrky) a tím budou mít odškrtnuto. Takové trasy ale nejsou než "k ulétání" :o)))

              [ Zpět ]
              Datum: 18.09.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                Potvrzuji wewerku - jde o cyklotrasy. Dneska ráno jsem ten poutač viděl.

                [ Zpět ]
                Datum: 19.09.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Ai)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Tak nevim, jestli to v pátek stihnu. Mám jet na celodenní vyjížďku a návrat neni naplánován.

    Jinak pokud budete mít zítra někdo čas, od rána je na Letné MČR ve vyprošťování z havarovaných vozidel. Zajímavá akce.

    [ Zpět ]
    Datum: 18.09.2006
    Autor: Kukyn
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Jj, jela jsem dneska kolem a už se tam houfují...

      [ Zpět ]
      Datum: 19.09.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Tak já bohužel nejedu. Teď jsem dorazila dom, na zadním kole osma(prasklá špice) do zejtra to neopravím:(((((

    [ Zpět ]
    Datum: 21.09.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Taky jezdim uz 2 dny s osmickou :) Zase mi prasknul drat a ani nevim kde a kdy. Jako na potvoru jsem den predtim nechala kolo vycentrovat, protoze jsem s nim skocila na obrubnik jako tele a pekne ho ohla..

      [ Zpět ]
      Datum: 21.09.2006
      Autor: wewerka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        No, toho se taky při každé jízdě bojím. Považuju to za skorem pravděpodobnější než explozi duše. Jestli se ti to děje moc často, nechej si přeplést ty dráty všechny. Takovou sem dostal v srpnu v servisu radu, když se mi to stalo naposledy.

        [ Zpět ]
        Datum: 22.09.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Oldřich Jirků ([email protected]))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Na Jiřáku už se nachystané vinobraní - vyrostlo tam spoustu stánků a nějaké pódium - bude to asi slušný šrumec. No, po poledni půjdu prubnout, jaké mají víno a v šest jsem tam jak na kole...

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Škoda z vinobraní někam odcházet - teda pokud bude víno dobré. Jen si nechej na hlavě přilbu, abychom tě kolem šesté identifikovali :o))))

      [ Zpět ]
      Datum: 22.09.2006
      Autor: ckp13
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        Neboj, já tam nehodlám setrvat až do šesté - taky musím ještě něco popracovat :o)))
        A mimochodem - včera jsem prubla estancii "u koní" na Císařáku a řeknu vám, večer tam bylo móoooc příjemně :o)))
        Akorát pozor, zavírají ve 20,00!!!

        [ Zpět ]
        Datum: 22.09.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          S tou prací to moc nepřeháněj - nechej něco i Julínkovi.
          A zavírací doba v osm? Toho bych se nebál. V poslední době měly některé nejmenované estancie otvíračku taky "až za hodinu..." a po nájezdu Nákoláků urychleně otevíraly okamžitě :o)

          [ Zpět ]
          Datum: 22.09.2006
          Autor: ckp13
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            Tak včera tam obsluhovala jakási paní hovořící s nečeským přízvukem a ta teda v osm klapla zámkem... Ovšem třeba ji okouzlíš svým luzným zjevem :o)))

            Jo a na Jiřáku mě vinobraní velmi a to velmi zklamalo. Zatím je to přehlídka rozličných pouťových trhovců. K mání je tu pivo v kelímku, pečený buřt, bramborové placky s čímkoli. Z vína bude akorát burčák z Lechovic. Ten se ale teprve začíná stáčet, takže nejdřív až tak za hodinku... Nad vším kraluje pódium, ze kterého to už začíná dunět... No a místní bezdomáči zatím pospávají na lavičkách, aby posbírali sil na dojížďáky... Zítra bude v aleji...

            [ Zpět ]
            Datum: 22.09.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              A jéje, luzný zjev - tak to zavřou už tak kolem páté... :o((

              [ Zpět ]
              Datum: 22.09.2006
              Autor: ckp13
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              :-)))))) Tobě to Kersko nedá spát.:-)

              [ Zpět ]
              Datum: 22.09.2006
              Autor: abernathy
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                No, jsem docela ráda, že zítra nemusím do práce, protože přes park na Jiřáku to bude neveselá cesta :o)))

                [ Zpět ]
                Datum: 22.09.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Vyborne, tak jsem videl i nakolaky, co vic si clovek pri prazske cyklojizde muze prat ;)

    [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludek)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Jeee ty mas ale stesti:)))))

      [ Zpět ]
      Datum: 22.09.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Pajana2)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        To jo, ani jsem je hledat nemusel, hned ze zacatku mi obsadili kolo ;)

        [ Zpět ]
        Datum: 23.09.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludek)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          Cože?!? Kdeže?!? Jakže?!?
          My nic, my jen projížděli :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 24.09.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            Cože?!? Kdeže?!? Jakže?!?
            Kudy jste jeli? Chtěla jsem si vás nafotit, ale nějak jsem vás propásla. Tím že noje lištiška zkolabovala a po důkladné prohlídce dost drasticky a po sečtení nákladů do nových komponentů jsem silně posmutněla, ale jen do té doby než jsem naživo uviděla kolečko které se mi líbilo již na netu. Láska na první pohled. Tak jsem si udělala předčasné vánoce a kole 18h jsem se vydala zajíždět brzdy a nafotit si vás. musel to být mazec když vás bylo tolik. Tak se pochlubte jaké to je jet v takovém peletonu.

            [ Zpět ]
            Datum: 24.09.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              Je to šílený, jedeš brzdy, brzy, brzy.... nejhorší je že sou všude lidi. A ti se navzajem pletou. Pak z toho bolí ruce, chodidla i zadek. Ale jinak je to super zážitek. Hlavně si pořádně zapískat, ještě teď mám zalehlý uši. Měl sem pocit, že jak sem začal já, šli do toho všichni ostatní :-D Doporučuju zkusit! Tak do takovýho peletonu se snad s nakoláky nedostanu!!!

              [ Zpět ]
              Datum: 24.09.2006
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            Jeste nez jste se projizdeli, tak jste se schazeli u odpadkove kose na Jiraku (alespon doufam ze to byli nakolaci, predpokladam, ze moc wewerek na kole nejezdi ;) Jo celebrity to maj tezky, vsichni je znaj a oni nikoho :))

            [ Zpět ]
            Datum: 25.09.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludek)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Tak „dětičky“, co říkáte na tento článek?
    <a href="http://neviditelnypes.zpravy.cz/spolecnost-den... target="_blank">http://neviditelnypes.zpravy.cz/…</a>

    [ Zpět ]
    Datum: 25.09.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (HonzaK)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Je teda fakt, že já mám tentokrát z cyklojízdy velmi smíšené pocity, ale tenhle článek mi přijde až moc razantní...

      [ Zpět ]
      Datum: 25.09.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        Moje pocity jsou taky smíšené. Asi už se takové akce ale nezúčasním.

        [ Zpět ]
        Datum: 25.09.2006
        Autor: Kukyn
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          Neboj, jindy to bývá mnohonásobně menší :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 25.09.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          Tak to já zase jo. Mně se tam líbilo. Jednak si myslím, že to přeci jen aspoň trošku je k něčemu dobré a druhak - kde bych viděla tolik různých přibližovadel? :o) Lehokolistu-Američana na stroji vlastní výroby, jednokolisty, elektromotokoloběžku s velmi důstojným "pasažérem", skládačku co na ní majitel jezdí denně 17 km do práce, brusle se třemi velkými kolečky, úplně maličkými kolečky (prý zdárně zdolal i dláždění) i brusle s jedním kolečkem v patě. A pak taky něco jako dvoukoloběžku s jedním společkým kolečkem vepředu, co se na ní jezdí pomocí takového pěkného vlnění tělem... :o)))) A taky jsem tam potkala několik známých včetně "nákoláků".

          [ Zpět ]
          Datum: 25.09.2006
          Autor: MM
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        tenhle clanek je fakt..... a konecne jsi si uvedomila ze cyklojizda je hura akce k propagaci politiku ktery se na cyklisty stejne vykaslou az je zvoli fuj takovyhle manipulace se nikdy nezucastnim

        [ Zpět ]
        Datum: 26.09.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          "v průvodu cyklistů, v němž naprosto dominují děti školou povinné a které se tak zcela jistě rády ulijí ze školy. My jsme přeci vůbec nebyli jiní." - ano my jsme opravdu mebyli jiní až na to že jsme v 18h!!!!! již na vyučování chodit nemuseli.
          "Částečné řešení katastrofy přinesl až nástup nového režimu po roce 1989" -ale tem nástup nového režimu začal také právě na ulici ikdyž tam nevyšli děti školou povinné, ale študáci.

          ano - tenhle clanek je fakt.....

          [ Zpět ]
          Datum: 26.09.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            fakt je ten ze zmanipulovane levicove smyslejici lide sli (jeli) zablokovat centrum mesta kde chteli upozornit na to co uz davno vsichni politici vedí ,ale nic s tim nedelaji
            :(((
            A kdyz jsem vecer videl v centru ty zmateny radoby cyklisty bez prileb co vytahli oprejskany velocipedy ¨a zamtene pobihali a prejizdeli mezi autama a tramvajema tak mi bylo smutno kdyz si uvedomim ,ze jezdim na kole a snazim se jezdit tak jak chci aby jezdili ostatni ....

            [ Zpět ]
            Datum: 26.09.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              Hele---a nezapomněl sis na to koukání v centru vzít brejle..?? Nebo se ti to jen zdálo a pak ses probudil do reality..??

              [ Zpět ]
              Datum: 26.09.2006
              Autor: MM
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              Já jen aby tady nevznikl informační šum...
              Z tvého příspěvku jsem si udělal obrázek, že v autech jezdí svobodomyslní pravičáci a na kole zmanipulovaní levičáci. Nevím, kde jsi tohle zjistil, ale chtěl bych tě ubezpečit, že ROZHODNĚ nepatřím k levičákům!!! a z mých nejbližších přátel cyklistů jich tam 95% nepatří taky. Ale snad jsem to jen špatně pochopil...
              Taky se snažím jezdit tak jak chci aby jezdili i ostatní. Bohužel se takto drtivá většina řidičů nechová a naopak se snaží (z různých diskuzí) cyklisty vykázat pouze do lesů s poznámkami, že kolo je jen na zábavu pro pár letních dnů. Vlastní příklad dobrého chování na silnici je jistě chvályhodný, ale pokud si o rovnoprávnost na silnicích nezačneme říkat hlasitěji, tak se přístup našich zastupitelů nezmění (jako doposud). A že jde doslova o život jsem viděl právě včera - a nebyl to pohled moc hezký.

              [ Zpět ]
              Datum: 26.09.2006
              Autor: ckp13
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                naprostý souhlas, do slova a do písmene

                [ Zpět ]
                Datum: 27.09.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              Hayes, ty jsi s těma lidma mluvil, že víš že to jsou všici levičáci?? To mi silně připomíná - kdo není s náma je proti nám. škatulkuješ a plácáš všechno dohromady jako autor článku a je ti jedno zda je to pravda či né.
              - děti se ulijí ze školy
              - levicove smyslejici lide
              - A kdyz jsem vecer videl v centru ty zmateny radoby cyklisty bez prileb co vytahli oprejskany velocipedy - No možná že ty "chudáci" s oprejskanýma kolama se prvně projeli po Praze protože si jindy do toho mumraje netroufnou, ale ty jsi poprvé v provozu určitě jezdil perfektně a už na první jízdu jsi si nasadil přilbu ,blikačku,že. Já jsem tedy takto uvědomělá cyklistka nebyla a došla jsem k tomu až postupem času. Tak třeba i tito " radoby cyklisty" k tomu dojdou.
              Přeji ti více tolerance a vstřícnější mysl.

              [ Zpět ]
              Datum: 26.09.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                To Navara, ckp13, aj.
                Ta akce je, alespoň z pohledu nezůčastněného, levicová, nebo "cyklo-eko-antiimperialistická", nebo tak nějak. Stačí si přečíst rozhovor s hlavním NEorganizátorem této NEorganizované akce:
                http://www.horydoly.cz/vypsat.php?id=6486
                doporučuju i zvukový záznam.
                Mimochodem, všichni, co chodili do prvomájových průvodů, nebyli levičáci. Byli tam i pravičáci (z donucení) a přesto to nebyla pravicová akce :o)))

                [ Zpět ]
                Datum: 26.09.2006
                Autor: PepikW
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                       

                  PepíkuW, takže podle tebe když šli do ulic (většinou soukromí) lékaři tak to také byla z pohledu nezůčastněného levicová akce??
                  apropo, jaký je rozdíl mezi levicovou akcí a jakoukoli jinou akcí rozdíl. Nějak mi to není jasné. Díky za vysvětlení.
                  A jen bych ti chtěla ještě říci, že po Praze těsně po povodních se nádherně jezdilo na kole a byl to pomalu nejrychlejší dopravní prostředek.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 26.09.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                         

                    co to placas ???? Jaky lekari von mluvil o prvnim maji a tam bylo komousu jak maku ale to ty asi neznas

                    [ Zpět ]
                    Datum: 26.09.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                           

                      co to placas ????
                      Tak jo plácám, ale nejsem to já kdo tady šmahem lidi nezývá za "zmanipulovane levicove smyslejici "
                      A reagovala jsem na to, že - "pohledu nezůčastněného, levicová"- a chtěla jsem vědět aký je rozdíl mezi levicovou akcí a jakoukoli jinou akcí.
                      A co se týká prvního máje tak tě můžu ubezpečit, že ač je můj věk již pokročiý tak si to ještě pamatuji a účastnila jsem se ho jen na základce coby žák škoulou povinný. Pak na rozdíl od jiných již nikoliv.
                      Takže ti ještě jednou přeji více tolerance a vstřícnější mysl.

                      [ Zpět ]
                      Datum: 26.09.2006
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                             

                        No kdyz si na vrstenvici.cz prectu prubeh cyklojizdy tak se mi chce zvracet ted vim ,ze never more!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.09.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                             

                        vrstevnice.com ale to je jedno akce je to silena a nesmyslna

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.09.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                         

                    Jéžiši, já preci neřikám, že každá pouliční akce je levicová, vždyť právě ti lékaři (a lékařky) protestovali proti komunistům Paroubkovi a Ráthovi!
                    Až dojde ropa, taky se bude krásně jezdit na kole, skoro bych se na to těšil, ale nedejbože abych se pak musel spolehnou ta šlapací sanitku a hasiče s koňma :o(((.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 26.09.2006
                    Autor: PepikW
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                         

                    Cyklistická akce je nutně pravicová (kromě několika zemí světa, kde se jezdí vlevo). Trochu jinej nádech nabírá pouze při odbočování vlevo a při předjíždění.:-)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 26.09.2006
                    Autor: abernathy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                           

                      :o)) Kdybych mohla, pošlu ti za tenhle příspěvek pusu... :o)) Po tolika hrubostech a demagogiích takové "odlehčení"...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 26.09.2006
                      Autor: MM
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                             

                        demagogie siri tak akorat pan Křivohlávek skoda rad jezdim na kole a to i v centru a nepripada mi ze me tam nechteji

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.09.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                             

                        Skvěle líčí demagogie a hrubosti v podání "aktivistů" Arthur Hailey v Přetížení. Doporučuju.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 27.09.2006
                        Autor: abernathy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                       

                  Pepiku dik za odkaz... doufam ze lidi co priste pochopi nesmysl cele akce bude vic a slusni cyklisti a cyklisti ne jen sezoni viz akce cyklojizda se za ne nebudou muset stydet

                  [ Zpět ]
                  Datum: 26.09.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                       

                  Chlapec srovnava Kodan s Prahou to nemuze myslet vazne!!!!!!

                  [ Zpět ]
                  Datum: 26.09.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                       

                  Bohužel se diskuze stáčí na politiku a o tom tady číst nechci. Proto tento thread opouštím. Jen poznámka nakonec - označit jakoukoliv skupinu (ať malou nebo velikou), která se veřejně přihlásí o svá nezpochybnitelná práva za levicovou se mi zdá přinejmenším zvláštní (viz již zmínění lékaři nebo lékárníci). A označení "antiimperialistická" - vůbec nevím, co si mám představit, to jsou snad pojmy z doby dávno minulé...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 26.09.2006
                  Autor: ckp13
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                         

                    Poslechl sis toho Křivohlávka? Já jo - dyť právě on to polarizuje a politizuje, se slovníkem minulých let.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 26.09.2006
                    Autor: PepikW
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                           

                      Jo, taky to tady opouštím, i kancelář, venku je moc pěkně !

                      [ Zpět ]
                      Datum: 26.09.2006
                      Autor: PepikW
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                           

                      presne dyk je to normalni blazen a pokud je to samozvanej vudce cyklojizdy tak to bych blil Milane

                      [ Zpět ]
                      Datum: 26.09.2006
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                poprve jsem jel s kolem z karmu kde jsem si kolo koupil ano bez prilby a bez svetla ,ale rozhodne jsem si nedovolil jezdit po ulici jako tihle lide, kteri si mysli ze za neco bojuji a dela jim to dobre.Hledaji si nepritele vsude kde to jde at u je to vlada ,policie nebo ridici aut vseobecne,ale pokud chceme zit v tehle spolecnosti tak se bohuzel bez aut neobejdeme, tak potom nechapu proti cemu tihle pravicove smyslejici lide protestuji ??????

                [ Zpět ]
                Datum: 26.09.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                       

                  Jo, o to Křivohlávkovi jde: MY DOBŘÍ (dokonalí) proti ostatním ZLÝM (nepřátelům).
                  Prohlíd jsem si taky dost fotek, nejen přilby chyběly, ale za šera i odrazky a osvětlení (a Křivohlávek se klidně i napije!), vše pod dohledem Policie :o))).
                  Ale pamatuju se, že když mi bylo okolo deseti, dvanácti, tak se mi i ty prvomájové průvody líbily.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 26.09.2006
                  Autor: PepikW
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                         

                    Jo jo hledani nepratel to je stara ohrana pisnica levicaku kdyz uz nejak dochazi tak jsou to obycejni lide co se jen chteji nekam prepravit ale o kulturu a bezpecnost cestovani po mestech se musi starat mesto a ne jenom samotni uzivatele at uz kolari a nebo ridici vzdyt spoustu lidi to zamestnava co rekne pan Kivohlava tem?Asi se pujdou past je to uhozeny jako cela ta akce a co na to nakolaci ti jsi vymenuji fotky a tesi se napristi rocnik bleee

                    [ Zpět ]
                    Datum: 26.09.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              Tak se běž vyzvracet, pročistí se ti organismus!!!!!!

              [ Zpět ]
              Datum: 26.09.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                a slysela jsi ten rozhovor ???? tak pokud take nezvarcis tak te lituji za tvou zaslepenost

                [ Zpět ]
                Datum: 26.09.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                       

                  echt, poad nevim, proc se tu ohanis nejakym samozvolenym mluvcim prazske cyklojizdy ... co jsem mluvil s ucastniky, tak jeli za lepsi podminky pro cyklisty v Praze, ale muzes klidne zvracet dal ...

                  [ Zpět ]
                  Datum: 26.09.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludek)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                         

                    a ptam se uz jse si neco krome ucpanyho centra vydupali??????????????????????????????????????????

                    [ Zpět ]
                    Datum: 26.09.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                           

                      A proc bych ti na to mel odpovidat? Ocekavas zazraky do tri dnu, navic ve svem svatem rozhorceni srsis otaznikama, to fakt nema smysl ...

                      [ Zpět ]
                      Datum: 26.09.2006
                      Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludek)
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                             

                        do tri dnu cyklo jizdy pokud vim a jak to pan Krivohlavek povidal se jezdi nejmin tri roky a co se stalo ??? Hovno Lůďo

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.09.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                             

                        Pokud vim, velka cyklojizda byla v Praze jenom jedna, nesmis verit hnedka kazdemu, kdo se dostane do medii.

                        [ Zpět ]
                        Datum: 26.09.2006
                        Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludek)
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                         

                    jedte radsi blokovat magistrat a nenechte ty paprdy vodjet a mozna se zacne neco delat takhle vas nechaj parkrat za rok projet centrem a maj vas z krku tak se mej krasne Lůďo :))))

                    [ Zpět ]
                    Datum: 26.09.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Tak jsem posbírala nějaké fotky a zprávy o cyklojízdě. Už chybí akorát to wewerčino video :o)))
    http://www.vrstevnice.com/akce/2006/09zari...

    [ Zpět ]
    Datum: 26.09.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Jeste si tam muzes pridat odkaz na d-fense, at je vice proti"argumentu":

      http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku...

      Ja jsem mel ze zacatku taky "smisene pocity", ale uz se mi to v hlave rozlezelo, jizda byla ohlasena predem, chytri ridici se ji vyhli, navic takhle pocetna jizda je jednou za uhersky rok, oproti tomu kolony kvuli blbemu tukanci aut se deji na prazskych silnicich kazdodenne (ale to jaksi nevadi). Ucelem prazske cyklojizdy bylo na sebe upozornit, cyklisti v Praze proste nejsou nejakou naprosto zanedbatelnou skupinkou silencu, mozna by nekterym prazskym radnim mohla aspon na chvili blejsknout v hlave myslenka, ze by se s touto skupinou mohlo pocitat (protoze jinak tech nasranych ridicu bude vic). Je to necestna metoda (kdyz ji clovek domysli ad absurdum, tak vedouci az k terorismu), jenze co delat, kdyz normalni demokraticke metody proste nefunguji (zvlaste me bavi nazory, ze kola vlastne na silnici nepatri, vse autum).

      Jeste k tvemu clanku, zaujalo me to nahle zabrzdenim s tim, ze spravny cyklista to ohlasi dozadu, muzu zeptat, jak se to vlastne provadi? V pripade pomale jizdy (jako byla na cyklojizde) teda prudce zastavim, protoze ten prede mnou taky, a pak dozadu zakricim "pozor brzdim"? To uz ale ten za mnou bude budto nalepen na mem zadnim kole nebo bude prave dobrzdovat (to kdyz jede jako normalni cyklista, to jest rozestup tak aby stacil zabrzdit k tomu odpovidajici pozornost). Proste nevim, proc jeste navic neco rvat, kdyz clovek normalne vidi, ze ten pred nim brzdi/zabrzdil) ...

      [ Zpět ]
      Datum: 26.09.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludek)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        Ludku bravo byl jsi videt a stebou spousta dalsich muzete si gratulovat a uz vite kdy budou vysledky vasi jizdy videt ????? kdy konecne zacne nekdo neco pro cyklisty delat ????
        ted abych se bal jet do prace na kole pac az potkam nekoho koho jste nasrali vasi spanilou jizdou tak mi to spaocita za vas vsechny

        [ Zpět ]
        Datum: 26.09.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          Napodobne. Jen se pochub, cim jsi nasral tolik ridicu, ze se me pokouseli (jeste pred cyklojizdou) na silnici sestrelit z kola.

          Vyborna diskuze, jen tak dal, demagogie na pokec?

          [ Zpět ]
          Datum: 26.09.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludek)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            ja se prave snazim o opak jsem slusnej a slusny ridici mi to oplaci protoze dodrzuju predpisy pokud se chovas tak jak chces aby se chovali ostatni k tobe nepotrebujes jezdit na zadnou cyklojizdu a dokazovat si je ze vas hodne co chcete misto.....

            [ Zpět ]
            Datum: 26.09.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              Jenže oni po tý silnici nejezdí jen slušní řidiči... Třeba na to někdy přijdeš--a když budeš mít kliku, možná na to nebudeš ani potřebovat nemocnici........

              [ Zpět ]
              Datum: 26.09.2006
              Autor: MM
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                no voni jsou i neslusni cyklisti kteri jsou schopny projet krizovatku na cervenou a pak se jeste divi ze se na ne nekdo zlobi hovada jsou vsude, ale nejde preci oto bojovat se skupinou lidi ktery ma stejny pravo na silnici jako ty

                [ Zpět ]
                Datum: 27.09.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              Protirecis si. Nejde dodrzovat predpisy a zaroven byt slusny, napriklad pokud jedes podle pravidel nahoru Belocerkevskou a chces pokracovat Benesovskou, tak stojis do kopce v kolone aut v levem pruhu, pokud nejsi sberatel horskych premii, tak diky tve pomale jizde do kopce (a nemoznosti predjet, jedes totiz podle pravidel) ridici projedou krizovatku az tak na 2-3 zelenou (coz mi jako slusne k nim moc nepripada). Obdobne zdrzovani na prechodu, s kolem jej prejdu mnohem pomaleji nez na kole, zase je to vuci ridicum neslusne nechat je tam cekat, kdyz nemusi. Dale by me zajimalo, jak podle pravidel projizdis Prahou s detskym vozikem za kolem, napriklad chci od Nuslaku dojet na Floru (zapomen na metro, tahnout kolo plus vozik s ditetem po jezdicich schodech je hodne nebezpecne), no ale to je jen k tomu protimluvu ...

              Nechapu, co chces rict tim, ze se snazis na kole chovat k ostatnim slusne (to je snad normalni, ja toto delam i jako chodec a ridic). Souhlasim i s tim, ze dost ridicu se chova slusne (mi uplne staci ten jeden neslusny ze sta, jen to doma nesmim rikat manzelce, jaky pokus o zabiti jsem zase prezil). A jak to souvisi s tim, ze hodne cyklistu proste po Praze nebude jezdit proste proto, ze na takovy adrenalin nemaji nervy, ten jeden blbec ze sta ti pri hustote provozu a ridkosti cyklostezek/cyklopruhu naprosto staci, abys mel nekde pomnicek.

              [ Zpět ]
              Datum: 26.09.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludek)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                Lůďo jestli tahas dite ve vozejku po Belocerkevsky tak jsi u me normalni blazen a to dite by ti meli sebrat !!!!!!!!!!!!!!!
                A jestli jezdis stylem ze te ridici nemuzou predjet odevzdej kolo a jezdi MHD!!!!!!!!!!!!!!!!!

                [ Zpět ]
                Datum: 27.09.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                       

                  Se fakt musim smat, porad mi to pripomina, co napsal Pratchett o lidech, co pouzivaji vice nez 3 vykricniky za sebou. V tvem pripade asi nema smysl znovu odkazovat na muj prispevek, kde neni nic psano o tahani ditete Belocerkevskou nahoru a nic o tom, ze bych jezdil stylem, ze me ridici nemohou predjet, ze jo?

                  [ Zpět ]
                  Datum: 27.09.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Ludek)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          Člověče ty tedy máš zajímavé názory? To aby se motoristé strachovali vyjet druhý den na silnici, když je na dálnici bouračka a ta je pak několik hodin neprůjezdná. Koho budou ohrožovat sami sebe, nebo osobáky budou najíždět na náklaďáky, aby se jim pomstil?

          [ Zpět ]
          Datum: 26.09.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Navara.)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

         

    Teda, už jdu spát, ale musím to sem přeci jen napsat, fakt nemůžu jinak ...

    Hayes je fakt ucho :o))) Je úplně jedno, jestli to bylo nebo nebylo zpolitizované a spousta dalších věcí také není podstatná. Podstatné je, že strašnou spoustu řidičů naštvalo, že jim na chvilku ucpali silnici lidé na kolech. A když čtu jejich názory, nebo i názory těch co na kole jezdí ale jsou proti (jako třeba Hayes), tak si říkám, jen VÍC TAKOVÝCH AKCÍ !!! Chvilku se to bude mydlit a pak se třeba dohodneme a najdeme způsob, jak na tom asfaltu přežít a zdárně se dopravit do cíle společně. Jen si to vemte ... řidiče rozhořčilo, že se o hodinu zdrželi. Ale to že tam denně visí hodinu ráno a hodinu večer (zatímco před pěti lety to bylo 10 minut), v pátek a v neděli večer klidně i 3 hodiny, to jim příjde normální. Prostě si za ty léta zvykli, že to tak je. Třeba si takhle mohou zvyknout i na cyklisty a místo toho aby je ohrožovali, tak prostě počkají, protože jim to nepříjde nenormální.

    A Hayes s jeho házením všech do jeho pytle, sorry chlape, ale to je totální omezenost nejvyššího stupně. K tomu nemám co dodat, ale až budu příště volit pravici, tak si vzpomenu že tam nesmím jet na kole, natož abych se připletl do houfu cyklistů, který tam zablokoval někoho v plechovce se 4-mi koly, protože by mi pak mohli vydat jen lístky s levicovými stranami.

    [ Zpět ]
    Datum: 27.09.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Jako bys mi mluvil z duše...

      [ Zpět ]
      Datum: 27.09.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Matěji a ostatní, neustále argumentujete tím, že se doprava stejně zablokuje sama, třeba pro svojí hustotu, nebo havárii. Takže podle vás těch pár minut, případně deset, dvacet nebo hodinka už je úplně šuma-fuk.
      Jenže já vidim podstatný rozdíl. Cyklojízda je úmyslná, plánovaná a (NE)organizovaná (jak se ftipně vyhnout jakékoliv odpovědnosti). Havárii (snad) nikdo neplánuje.
      Takový "mydlení" se s motoristy a jejich "převýchova" cyklojízdou mi přijde směšný a zbytečný, jediný pozitivní efekt je medializace, ale dost slabá, na tak velkou akci. Takže si pořád stojim za tím, co jsem tady nahoře napsal (15.9 v poledne) - tlačit na úřady. Teď jdu psát na náš magistrát, začali dokončovat naší první cyklostezku a co myslíte - zámková dlažba!

      [ Zpět ]
      Datum: 27.09.2006
      Autor: PepikW
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        Oki, klidně si piš na magistrát, to je také záslužný počin. Já budu nadále jezdit v provozu, ať už sám nebo třeba v masivní cyklojízdě, prostě kolo na silnici patří a i když budeš mít rozvinutou infrastrukturu cyklostezek, tak na spoustu míst stejně budeš muset dojet po silnici.

        [ Zpět ]
        Datum: 27.09.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          ano ale potom nechapu proc bojovat s ridici kdyz jsou to tvoji kolegove akorat maji o dve kola navic

          [ Zpět ]
          Datum: 27.09.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            Kdo s nimi bojuje ? To že cyklisté na chvilku zablokovali jisté místo v Praze, tomu říkáš boj ? Kolo je dopravní prostředek stejně jako automobil. Automobily blokují Prahu nějakých 14 hodin denně, 5 dní v týdnu, celoročně. Srovnej to procentuelně na počet krizových komunikací (těch blokovaných) a časový poměr. Myslím že se dostaneš na něco jako 1:1000000 ....... mno, tomu ted říkám boj, fakt strašný, aby se z toho náhodou někdo neopupínkoval ;o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 27.09.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              vy vasi cyklojizdou alespon je to tak mysleny boj na nespravnem miste

              [ Zpět ]
              Datum: 27.09.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              uz to rikam asi popaty usporadejte blokadu magistratu ,ale to je moc slozity co ???? to si radsi zarvem v pelotonu zacinkame zvoneckama a budem delat ze nam vsichni ublizujou .....
              ja jezdim denne do prace v hustym provozu a problem mi to nedela chapu ze auta v tyhle dobe znamenaji nas blahobyt pac beznich to ted uz nejde to jestejny jako s elektrikou uz jsme moc daleko aby se to dalo zmemit ted je potreba hledat kompromis a ne delat bordel na ulicich

              [ Zpět ]
              Datum: 27.09.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                Tak ji zorganizuj...

                [ Zpět ]
                Datum: 27.09.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        Takze podle stejne logiky by vsichni, kteri nadavaji na cyklojizdy, meli nadavat i na pruvody, spanile jizdy veteranu a motorkaru atd atd. Vsechno z toho je umyslne a planovane a zdrzuje to provoz.

        Ja osobne jsem byla na nekolika cyklojizdach a nevidim to jako omezovani dopravniho ruchu. Auta tam jezdi 30 dni v mesici a my, kdyz si jednou za mesic dovolime upozornit, ze mame taky nejaka prava, tak je to hned spatne.

        Problem taky vidim v tom, ze vsichni vyuzivame cyklostezek, ale jako tradicni obcane ceskeho bananoveho statecku se vetsina boji ozvat (a zucastnit se). Vetsina se proste jen veze po tom, co vytvorili ostatni a jeste navic kritizuji jejich metody. To mi prijde jako hodne ubohe...
        V porovnani s ucasti na treba madarskych cyklojizdach je ceskych 1200 ucastniku naprosto smesnych. Tam lidi vedi co chteji a stoji si za tim.

        [ Zpět ]
        Datum: 27.09.2006
        Autor: wewerka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          Přesně tak. Ti odpůrci takovýchto akcí mají asi ještě zafixovaný přístup z dob nedávno minulých - držet hubu a krok... V opačném případě je člověk v lepším případě divný, v tom horším dokonce podezřelý... Přece "Ti nahoře" vědí co je pro nás ostatní nejlepší a nenechají se čímkoli a kýmkoli ovlivnit...

          [ Zpět ]
          Datum: 27.09.2006
          Autor: Jarda
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            Vy dva snad neumíte číst !?
            Jak vám někdo sahne na hračku, hned je z něj ubohý obyvatel banánového státu, který se jen veze a nadává.
            Jestli to není spíš tak, že divný a podezřelý, je spíš ten, který nedrží hubu a krok s vámi ?

            [ Zpět ]
            Datum: 27.09.2006
            Autor: PepikW
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              Precti si cos napsal, chvili popremyslej a rekni mi, jestli tomu opravdu veris nebo jestlis to placnul jen v afektu.

              [ Zpět ]
              Datum: 27.09.2006
              Autor: wewerka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                "Precet" (i celou diskusi znovu - uf), je to můj názor, copak tady musim s každým souhlasit ? Nikomu "nenadavam" (možná jen demagogovi Křivohlávkovi), ozvat s nebojim (a nikdy jsem se nebál, i když jsem kvůli tomu musel změnit zaměstnání) cyklostezky mi taky chybí a zafixovanýho toho určitě mám dost (třeba odpor ke stádnosti :o))) .

                [ Zpět ]
                Datum: 27.09.2006
                Autor: PepikW
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          ja preci nepotrebuju jezdit na nejake cyklojizdy a upozornovat na sebe ja si jezdim v klidu kazdej den do prace na kole a problem stim nemam ,ale mam pocit ze tak sotva tretina ze zucastnenych do prace na kole jezdi ,ale hlavne kdyz krici my jsme tu taky..

          dyk vam nikdo zadny prava nebere nikdo vam nerika nejezdi na kole po praze nikdo vam to nezakazuje a ti kdo by mohli situaci vylepsit nejsou kolegove v autech ale politici tam bezte kricet ,ale roky plynou a nic se nedeje neni nekde chyba??????? treba v cyklojizde????

          [ Zpět ]
          Datum: 27.09.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            Ja taky jezdim kazdy den do prace. Jezdim pres celou Prahu a jezdim pomerne nebezpecnou casti.

            Pokud jezdis po chodniku, tak ti samozrejme dopravni situace v Praze nic nerekne. Pokud se ale snazis dodrzovat predpisy, tak docela tezce narazis.

            Diky cyklojizdam se zacaly investovat vetsi penize i do cyklisticke casti a pevne doufam, ze tento trend bude pokracovat. Taky doufam, ze se nebudou za tyhle penize budovat cyklotrasy na okraji, ale cykloTRASY. Cyklotrasa je totiz neco, co Praze strasne chybi a pro bezpecne cestovani je nezbytne. To chci a proto jezdim na cyklojizdy. Davam tim vedet, ze se mi to nelibi a je mi lito tech, kteri se jen vezou a nejsou schopni jednou za mesic podporit cil, ktery urcite sami chteji. Metoda to neni natolik nasilna, aby ji tolik lidi odmitalo. Zadny tank na ruzovo nenatirame, klicema necinkame a do aut nestrilime. Jina metoda v tomhle state nema moc sanci na uspech.

            [ Zpět ]
            Datum: 27.09.2006
            Autor: wewerka
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              *maly mix v cyklostezkach a cyklotrasach, ale vy tomu urcite porozumite :)

              [ Zpět ]
              Datum: 27.09.2006
              Autor: wewerka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

           

      Vubec jsi nepochopil co jsem chtel rici....
      Nehledej protivnika tem kde neni ,ale jdi tam kde by ti meli pomoci ty jsi je preci platis ne????
      A mam pocit ze kdyz se budes tahat s tou nespravnou starnou (ridici) tak se ten treti (stat) bude jen smat :)))) uz jsi to pochopil dedecku??????

      [ Zpět ]
      Datum: 27.09.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

             

        Ta třetí strana (stát) se nám stejně už pěkných pár let doslova směje do xichtu, takže nic nového pod sluncem. A protivníka také nehledám, nejsem zastánce kola místo-proti autům, ale jisté symbiózy obou dopravních prostředků souběžně díky vzájemné toleranci.
        Já jsem pochopil již velmi dávno tvůj postoj, jen s ním prostě nesouhlasím (jako spousta dalších lidí zde), prostě si nemyslím že lze být aktivní pouze na jedné frontě. Proto i takový megaakce jako byla poslední cyklojízda a její medializace může přihodit karty do ruky těm, co se pak jdou prát za svou věc na magistrát. Proto uznávám takřka jakýkoliv počin, který danou věc zviditelní nebo posune vpřed.

        [ Zpět ]
        Datum: 27.09.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (MatyxCZ)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

               

          No vidis jak si to krasne pochopil ....
          ale cyklojizda je dost sobecke gesto ted si predstav ze ridici udelaj autojizdu za lepsi silnice chapes i tohle ?????

          [ Zpět ]
          Datum: 27.09.2006
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                 

            Oni ji ale přeci dělají každý den - akorát se tomu říká stupeň č. 5 :o)))

            [ Zpět ]
            Datum: 27.09.2006
            Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                   

              a to si vazne myslis ze vase cyklojizda zmeni dopravni situaci v praze??? pouze placnuti do vody tak se tomu rika ne ????a jeste levou rukou bléééé

              [ Zpět ]
              Datum: 27.09.2006
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                     

                Ale ne, samozřejmě, že tahle akce dopravní situaci v Praze nezmění. Ale dali jsme tím vědět, že taky jsme a máme právo na život. A že to jsme právě my, nechránění chodci a cyklisté, kteří při střetu s autem padaj na ústa.
                Osobně si myslím, že dokud mezi ministrama - poslancema nebude někdo, kdo tvrdě začne prosazovat a hájit práva "bezbranných", tak se toho moc, resp. nic nezmění. Ale třeba někoho z nich vybudíme právě tou masovostí.

                [ Zpět ]
                Datum: 27.09.2006
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Ai)
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                       

                  asi jsi nepochopil ze zijes v ČR a politici jsou banda smejdu

                  [ Zpět ]
                  Datum: 27.09.2006
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Hayes)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Tak co, kdo se vypraví na cyklojízdu???

                         

                    Tak to každopádně - pro hezký oči cyklistů se situace nezlepší. Ale jakmile se dá najevo, že se jedná o početnou voličskou skupinu, tak se jí vyde vstříc. To dokazuje, že se už začíná před volbami slibovat i cyklistům. Říkám jen slibovat - co z toho bude nakonec je jiná věc. Ale je lepší o něco se snažit než je vést pivní řeči.

                    [ Zpět ]
                    Datum: 27.09.2006
                    Autor: Neregistrovaný uživatel (Šlojíř)
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

177 cyklistů (16 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024