Rozhoduji se mezi těmito dvěma koly: Acstar Rock ONE (http://www.acstarbikes.com/detail.php?horska... a Acstar Rock SX (http://www.acstarbikes.com/detail.php?horska...
Rock ONE je o 1000,- dražší, ale má lehce lepší výbavu (Deore oproti Alivio a navíc má mechanické kotoučové brzdy - což nevím jestli je nějaká extra výhoda).
Otázka: Vyplatí se podle vás připlatit si tu tisícovku nebo je rozdíl mezi Alivio a Deore pro amatérské ježdění nerozpoznatelný?
P.S. Říkat mi připlať si pět tisíc a kup si \"pořádné\" kolo nemá cenu - jednu z těchto dvou to stejně bude ;-)
Rozdil pro tve jezdeni ve vybaveni nebude patrny rekl bych ;o)
Tak nejak, mrkl jsem na web fy. Acstar a rozdil vidim v tom, ze jedna verze ma presmykac Deore misto Alivia a mechanicke brzdy navic. Ad mechanicke kotouce- vyhledavani, to uz je fakt zbytecne znova rozepisovat.
Poradit muzu, ale presne tu variantu, kterou nechce slyset :)
No o ty mechanicke kotouce mi vlastne vubec nejde. Jde hlavne o to, ze ma i naby deore a ten presmykac.
Zapomeň na tu nic neříkající značku a kup jinou se světovým jménem. Je rozdíl jezdit s Warburgem nebo třeba Bavorákem - samozřejmě v přeneseném smyslu. Navíc, když dnes v ceně už není tak velký rozdíl. Na Gardě Acstar nikdo nezná ale třeba Scott určitě.
Určitě bude rád, když mu na toho Scotta dáš peníze, a taky na to BMW, aby s ním mohl dojet na Gardu, až s tam s ním bude chtít frajeřit.
IMHO srovnata Acstar s Warburgem je dost silna kava. K cemu bys pak prirovnal kola z hypermarketu?
Je mi uplne jedno jestli nekdo Acstar zna nebo ne. Koukam na pomer cena/vykon a u zavedenych znacek treba Merida, GT, Author atd. si osobne myslim, ze platim daleko vice za znacku.
Koukam ze patris k dalsimu typu lidi, kteri posuzuji cloveka podle toho jake ma auto (nebo kolo) a uz ne k cemu to kolo potrebuje. BMW si taky nebudu kupovat kdyz si chci vyjet v sobotu do hypermarketu a pak na vylet. To mi udela i dobrou sluzbu i ten blbej warburg.
Z hlediska servisu není s Acstary žádný problém.Ani snad nepamatuji nějakou reklamaci.Jediné co se jim dá vytknout,že patří k "míchačům" sad.Ale to si každý musí zvážit sám-pokud je na dražších modelech mix jen ze Shimana-budiž,na levnějších je to horší-pozor na kazetu,bývá Suntour a je to velmi slabý článek kola-zpravidla nepřežije první řetěz.U dražších je Shimano,ale nebylo to pravidlo každého modelového roku.A propos-rámy Acstar jsou vlastně Gianty.
Jo kola jsou to pěkný a kdybych měl vybrat z těchto dvou vybral bych to s kotoučema.Byl jsi si někde to kolo omakat a posadit se na něj?Nebo jsi vybral jen na netu?Kolo si musíš nejdřív osahat a posadit se na něj jestli ti vůbec bude vyhovovat.Jinakl by jsi mohl být sakra zklamanej bez ohledu na cena/výkon
Ale samozřejmě. Projel jsem je obě, geometrie se mi zdá vyhovující. Na netu je kupuju proto, že jsou prostě výrazně levnější než v kameném obchodě. V cykloservisu si je akorát nechám po sestavení seřídit.
to bude taky pěkná rána.Oni to nemají rádi
No že jsem si kupoval kolo z netu nemusí zrovna vědět ;-)
Přece nějaký cykloservis nebude servisovat jenom kola, která prodal - to by za chvilku přišel na mizinu.
Ale chápu je, člověk jim tam chodí očumovat kola a pak si to ten "hajzlik" koupí na netu, kde to mají o tisícovku levnější, protože nemusí platit nájem. Netový shopy jsou pro kamené obchody dost nekalá konkurence ;-)
Oni ti to seřídí,ale necháš jim tam minimálně polovinu té tisícovky co jsi ušetřil.A taky nečekej moc velkou ochotu.To víš kdyby bylo od nich a byl to solidní krám tak se budou chovat daleko daleko líp.
No co jsem si tak zjišťoval, tak za seřízení budou chtít 250,- Kč ... Pokud bych chtěl kolo i sestavit (a dodal jim ho v krabici) tak to bude za 500,-
Na tom cyklokrámě (Hostivař) mají jenom kola FUJI a potom nějaké odpružené bestie za padesát tisíc, takže nic moc výběr a asi jsou zvyklý, že lidé jim tam dávají kola na seřízení.
vyber si netovej obchod, kterej posílá kola seřízený. Narovnáš jen řídítka a vytáhneš sedlo.
mám dobrou zkušenost s mojekolo.cz ( v podstatě sem tam koupil už 3tí kolo..a v poho!)
No jenomže tam nemají zrovna tenhle typ (a ani značku).
Ono to seřízení zase není taková věda. Možná to nejdříve zkusim seřídit doma a když to nepůjde tak teprve v servisu.
Proč právě Acstar - značku Acstar jsme zvolili díky (dnes již několikaletým) dobrým zkušenostem. Výrobce kol "...Acstar osazuje kola kvalitními komponentami, srovnatelnými i s prestižními konkurenčními značkami. Kola Acstar, nabízí jeden z nejlepších poměrů mezi cenou a kvalitou mezi ostatními značkami kol. Tato značka se vyrábí stejně jako většina ostatních kol v jihovýchodní Asii...."
to je vše, co se lze dozvědět o tomto noname. Jaká firma se vlastně za ním skrýva? Ve výpisu obchodního rejstříku jsem ji nenašel.
Znovu - kola se dnes už liší jen ve stovkách Kč - proč nevybírat světové značky - Tour de France, Vuelta atd? V penězích to není, dnes má každá světová značka kola v každé kategorii - chce to trochu hledat. Basta
ty krávo, pan chytrej 333! Mě z tebe jebne! Ty máš určitě "světovou značku" která nebyla svařená v jihovýchodní Asii ! A na Gardu určitě jezdíš Bavorákem, protože tam jiný auta taky nikdo nezná! ( smích )
A teď je ještě otázka, jestli pan 333 vůbec někdy na Gardě byl, respektive jestli to náhodou nemá jen od Mirekbik'a tady z fóra. Což je ostatně i můj případ, stále ještě netuším kde se to nalézá a že je to modla pravých bikerů jsem si také jen domyslel. Tak jako tak, myslím že je čas aby nastoupil dvojtečka a trošku 333 srovnal :o))))
rok sem tam makal, možná by ses bavil tou spoustou zančkovejch "bikerů" volepenejch v značkovejch drezech. Někdy sem měl pocit, že přijeli rovnou z Tour de France! http://www.viamichelin.com/b2b2c/gbr/dyn...
No nějak mi pořád nedochází v čem jsou "světové" značky lepší než třeba tenhle Acstar. Rám beztak bouchají všichni v jedné továrně někde v Číně akorát si ho různě nechávají nastříkat. A Deore je snad pořád Deore ať už je to na Meride nebo na Acstaru
Ups, sorry, to měla být reakce na 333
Proč "světové" - tedy známé - značky?
1. Tradice kvality
2. Záruka dobrého jména
3. Stjená nebo o zanedbatelně vyšší cena
4. Jiný - pozitivnější- přístup v servisu u značkového kola
5. Servis i v cizině
6. Image - (kdo si jeho význam nepřizná, nečte nakole a je mu vše jedno)
Facit: Dekokratická volba - chtěl jsem jen individuálně poradit. Klidně kupuj, co chceš a zapomeň na mé rady.
tohle měl být tvůj první příspěvek ( má hlavu a patu ) a né ty bláboly s bavorákem a Gardou. Btw. servis v cizině? Pochopím u kola za 100 litrů , nebo myslíš, že na Gardě nemaj imbus "osmičku" a šroubovák ?
ad 1) Jaká tradice kvality? Nemyslím si, že výrazně méně známé značky zaostávají v kvalitou za světoznámou třídou v oblasti kol ve kterých se já pohybuji (uznávám, že u kol od třiceti tisíc výš to může být jiné).
ad 2) IMHO to samé jako ad 1) - že mám na rámu nastříkáno Merida neznamená, že jsem king
ad 3) Cena není rozhodně stejná nebo zanedbatelně vyšší. Za ušetřené dejme tomu tři, čtyři tisíce si raději vyrazím s manželkou na víkend na Šumavu než že budu machrovat s kolem které má JMÉNO ;-)
ad 5) Servis v cizině? Do ciziny nejezdím a za další kola pořád ještě nejsou taková složitá zařízení aby značkové servisy byly o něco lepší než neznačkové ...
ad 6) Image - na tu kašlu. Jak jsem řekl nepotřebuji si dokazovat, že jsem King, který má na to aby jezdil kolo Specialized ;-) Já se potřebuji dostat z bodu A do bodu B ideálně nějakou pěknou krajinou při pěkném počasí o víkendu.