Závislej na něm nejsem, ale pro sichr ho vozím v kapse dresu. Nikdo neví, co se může vyvrbit. Párkrát se mi už hodil.
Taky jsem již měl to ,,štěstí", že jsem ho musel použít.
Když vyjedu v "pracovní době", beru zapnutý mobil do kapsy nebo do batohu, do ucha bondovku a připadám si jak Lance Amstrong - ale jsem občas schopný vyřídit pracovní telefonát.
Jinak v mimopracovní době se k telefonu chovám jako ke "KáPéZetce" (starší ročníky vědí, že to byl termín pro Krabičku Poslední Záchrany).
Zalezi na situaci: mam li v praci pohotovost,
jsem na nem zavislej, jinak je pouze jako KPZ.
A pred slamastykou me uz nekilikrat zachranil -
pri ocekavanem pozdnim prijezdu od vrceni me drahe :-)
Striktně se držím zásady "bez mobilu do přírody nelezu" a mnohokrát se to už vyplatilo...
Náhodou mobil je dobrá věcička. Na Heckmair route ve sjezdu z Ververa passu jsem dokonale přerazil ráfek. Ve 14.00 beznadějný konec dovolené, Garda v nedohlednu. V 15. 00 jsem byl na signálu a dostihl mobilem v Bormiu kamarádku co se vracela se zdravým kolem dobrovolně domů. Po složitém domlouvání a mobilové spolupráci dalších osob jsem měl v 23.30 náhradní zadní kolo. V 1.00 skončilo zapíjení a díkuvzdání mobilům. V 7.30 jsem byl na startu další etapy.Garda byla najednou zase na dosah. Účet za mobil přišel později.
Dnes jsem psal o tom, jak manželku srazil motorkář. Mobil mi pomohl zavolat sanitku. Mobil zásadně vozím se sebou. Není lepšího pomocníka.
Naprostá pasivní závislost. Bez mobilu nevyjedu, ale je v podsedlovce s vypnutým zvukem, prostě KPZ pro případ nouze.
vozim. nechavat ho doma by bylo blbost. dyk clovek muze prej vyhrat az 50 tisic!!! :)
Tak jak čtu mobil je už součástí kola.
no a cemu se divis.
taky nejezdis na trojkolecku a neprehazujes pakama na ramu, vozit sebou 70g, ktery tobe nebo nekomu jinemu mohou pomoct, nebo dodat vitalni informaci (jako kdy ti treba odkud jede domu vlak, kdyz to pretahnes ;) je prece rozumne vyusteni situace. o krafani s kamarady za jizdy a smskovani na kazde zastavce si samozrejme myslim svoje. je to proste jenom vyvoj
Když jedu na delší trasu, tak ho vozím vždycky. Když jen na 5-10 km (třeba pro něco do města), tak jen v 50% případů ju. Začnu ho od teď raděj vozit pořád. Naštěstí jsem ho ještě nikdy nutně nepotřeboval.
No z Loun už by jsi to domů seběhnul ten kousek i bez mobilu :-))))
Pokud by mohl běhat...
Od Kralup nad Vltavou,ale v Černčicích mám tchýní a jezdím tam na kole.
Zivotzachranujici funkci nastesti jeste nezastaval (klep, klep), ale uz se mi nekolikrat vyplatilo mit ho sebou. Naposledy vcera, zavolal jsem si pro odvoz. Vozim jej normalne zaply v prostredni zadni kapse dresu, pred pouzitim zpravidla otru z klabosnice pot a vytrepu bahno, ktere mi tam vzdycky od zadniho kola napada. Je to chudak, ale za odmenu se vozi po uuuzasnyyych mistech aniz by musel nutne mit jizdenku :-)
No já tam byl jednou a to mi blbě vysvětlili cestu a tak jsem za tou hospodou neuhnul do prava nahoru,ale celou jsem jí objel na stranu jako k vám a tam jsem stoupal kolmo nahoru po té louce.Do půlky a pak už to fakt nešlo.Chystám se tam ještě jednou a po té správné cestě.Pak si myslím že se dá vyjet až do toho sedla.
Aha, no tak jsi to alespoň viděl z více stran. Na to parkoviště jak se jede po tý ouzký asfaltce jsem eště jakš-takš vyjel,ale když jsem chtěl jet dál do sedla, tak jsem to po chvíli musel vzdát. Jestli máš horáka nebo něco podobného, tak to do sedla vyjedeš. Jinak jestli hledáš nějaký pořádný stoupák pro silničku, tak zkus Červeňák. Nevim, kolik to má procent, ale 25 určitě. A udělali tam asfaltku už od spoda, kde předním byla jen vyjezděná cesta.
Já mám crossové kolo.Červeňák je naproti té benzínce nahoru?Nahoře je nějaká hospoda a na ní nějaké vysílače?
Jj, naproti té benzínce. Vysílače tam jsou, třeba radio Relax. Hospoda nevim jestli tam je, možný to je, ale fakt nevim.
Tak tam jsem jel hned cestou z Ranné.To je taky pěknej kopec :-)))
To jo no, když chci tlačit kolo do kopce, tak jedu tam a mám to zadarmo :) Podle mapy má průměrný stoupání 17,9 % a maximální 28,7 % .
Já jsem vyjel až nahoru,ale funěl jsem jak lokomotiva.No silničák je o něčem jiném a to znám jen z vyprávění.
Jednu dobu jsem mě na silničce přední trojtalíř z horáka a stejně jsem to až nahoru nevyjel :( Nejlehčí převod 28:24, když v kopci selžou i lehké převody, tak je to známka jen jednoho, že jsem od přírody strašná lemra :))) Taky jsem pěkně fuňel :)
Já mám 28:32 ale vezu v předu navíc asi 30 kilo
30 kilo? No tybrďo, tak to smekám. Vyjet ten kopec a ještě s takovouhle záťěží. A jak se jelo dolů? Dalo se to s tím nákladem ubrzdit? Chtěl jsem se zeptat, jak moc hodně je znát těch 30 kilo při jízdě po rovině po asfaltu. Jde dobře zatáčet? Řešil jsem tu nedávno, jestli mi nebude vadit 2,5 kila olova na řidítkách a nakonec to skoro nebylo znát, ale 30, to už je pěkná zátěž, tak jsem chtěl vědět, jak se s tím jede.
Jde o zvyk.Já těch 30 kilo nosím i na záchod i do postele no prostě všude :-(((
Nemůžu si na mobil pořád zvyknout, i když jsem si už mockrát říkal, že ho vozit budu, zvláště jedu-li sám. Uznávám, že to má své opodstatnění, a to nejen jde-li o zdraví, ale třeba i "jen" o tu zachranu dovolené, viz mirekbik. Zkusím se polepšit :-).
Jenže to ho musíš mít nabitý a zapnutý :o)))