Zajímalo by mě,jestli je k něčemu kruhový plastový chránič mezi převodovou kazetou a dráty na zadním kole. Nechal jsem si toiž v servisu vyměnit zadní ráfek a ten chránič mi po vypletení už na kolo nedali, takže nevím jestli to mám reklamovat nebo nechat tak...
Pokud nemáš správně seřízený horní doraz přehazovačky může se stát že řetěz přepadne mezi největší pastorek a dráty. Většinou zabereš a dráty jdou do háje. Tomu má tento kryt zabránit. Viděl jsem už ale zapasovanej řetěz mezi ten kryt a největší kolečko, odneslo to 5 drátů. Takže je lepší doraz nastavit správně, a pak je kryt opravdu zbytečný.
Díky.
Hlídat nejen doraz přehazky,ale v dnešní době hlavně POZOR na patku rámu u ALU rámů,která se ohne i při opření kola,sice nepatrně,ale stačí to na to,aby šel měnič do drátů!A to nemluvím o kontrole patky po pádech:-)
Naprostý souhlas. 5-krát rovnaná a nyní již vyměněná patka u přehazky a první projev jejího ohnutí po pádu (pokud už rovnou nebyla přehazka v drátech) bylo vždy přepadnutí z největšího pastorku do drátů. Dráty tento nenápadný plastový kryt zatím vždy spolehlivě ochránil. Takže asi proto ho tam mám :o))