zdravicko vsem cipedistum!
zakladam nove tema nebot system mi jiz nedovolil dalsi vetveni kuli odchylce od puvodniho tematu.
v diskuznim tematu lehocipedy-trikolky jsem narazil na tento problem - kapotovana lehokola, trikolky.
o moznostech laminovani jsem se dozvedel prave odsud. byl bych rad kdyby me nekdo mohl odkazat na nejake blizsi informace ohledne laminovani v souvislosti s laminovym krytem nejakeho lehopedu...mam v umyslu vlystni vyrobu: ocelova nosna konstrukce a na ni laminat.
mozna je to tim ze sedim cely den u pocitace, tak mam vygumovano a nedari se mi nic najit:) zajimalo by me cokoliv: postupy vyroby, zakazkova vyroba-kdo to u nas dela, cena a samozrejme vaha ...co se tyce pevnosti - pevny je to asi dost, ze?
Diky Hmoťa
Hoi, ze by to nekdo v CR provadel, o tom nic nevim. Pokud ti nedela anglictina problemy, pak velmi vycerpavajici jsou tyto stranky: http://www.adventuresofgreg.com/hpvlog/. Tech dat je tam vsak obrovska spousta.
Já jsem laminátový šílenec samouk, nikde jsem se nedočetl nějaký návod nebo tak. V postatě vím o laminátech co jsem různě zaslech, dost mi poradili při nákupu materálu v Havel Composites (co je na co a jak na to). Pokud trochu víc specifikuješ o co konkrétně by mělo jít (streamliner, velomobil, částečná kapotáž) tak můžu trochu něco poradit. Pokud chceš pro začátek něco málo tak mrkni na moje stránky http://hebike.borec.cz, hlavně odkazy "Nákladní přívěs" (kde ještě stále není žádný přívěs, trochu to usnulo, ale je tam výroba laminátového kolečka), "Kryt převodníků" (de je velmi stručně výroba laminátového krytu na převodníky) a hlavně "Pouzdro pro tenorovou flétnu" (což nesouvisí přímo s lehokoly ale je tam hodně laminování.
Pokud už základy výroby něčeho z laminátu znáš, tak ti tohle všechno asi na moc nebude. Každopádně se ptej, odpovím jak budu umět.
skvely odkazy,diky vam!