Šíravníku, to nemuselo být. Přišla jsem se podívat na názory na prasklý rám kola v jiném vlákně. Zajímaly mě hlavně názory těch, co věci rozumí. Jindra mě do "svého" Jaké to bylo opět nepustil. Ale to mi fakt nevadí. Já se bez něj obejdu. A toto téma klidně zamkni. Stejnak by ti ho tady ten kretén vytapetoval svými "moudry", nadávkami, hulvátstvím a narcismem:-))
Kdepak, nechám to odemčené, už kvůli němu nemám na vybranou.
Často prohlašoval, že nesouhlasí s tím, co říkáte, ale bude do smrti bránit vaše právo to říkat.
Nakonec se tu objeví, diskuze v nepřátelsky převzatém tématu, jen s ovečkami, je v příkrém(!) rozporu s jeho demokratickým naturelem, jakožto i hluboko pod jeho kulturní a renesanční úrovní :-)
Vše nasvědčuje, že naftu bez biosložky od Eurooilu nemůžu s klidným svědomím doporučit.
V Heilbronnu 5hodin v servisu kuli lambda sondě, před rokem měněné.
Skvělý, fér přístup, mohli nás, jak se říká, stáhnout z kůže.
Díky nim jsme to nevzdali a bez problémů dojeli do "našeho" kempu ve špáñu, kola máme s sebou, takže to bude i cyklo po kopcích, po blešákách a jiných atrakcích :-)
Svému Furgoníčkovi jsem kdysi dával jenom naftu bez biohnusu. V Praze se prodávala na Průmyslové zhruba naproti Barvám - Lakům a ve Vrbově, což je z Novodvorské do Braníka.
Měl turbíčko, to zas jo. Ale neměl anální sondu, to zas ne.
Pochopil jsem to tak, nevím, zda dobře, že Euro-oil vlastní Čepro, čili stát, naftu skkladují, jak se tomu říká? Strategické rezervy? Když nastane čas naplnit ty obrovské nádrže čerstvou naftou, protože ta stávající už neplní jakési parametry, tu starou prodávají prostřednictvím sítě Euro-oil. V Heilbronu, na rozdíl od našeho servisu, sondu neměnili, nýbrž vyčistili. Sice to bylo o pár dnů dřív hotové, ale bylo to levnější :-)
Zdravím všechny příznivce sportu i společných témat bez blacklistu ze Španělska, pod oblíbeným kopcem, co má 3,5km je 33°C, řetěz jsem shodil na malou placku a chci ho vyjet na prostřední převod ze tří, dole se pohybuju kolem 135tepů a jak se dostávám výš, kopec je strmější, je tam víc míst kde vůbec nefouká, lehčí převod odmítám, teplota v závěru stoupá na 34°C, tep přes 160, no, bylo to na hraně, páč jsem dole zapomněl přeřadit na ten prostřední a celý jsem to vyjel na nejtěžší :-)
Dneska se mi asi povedla hezká fotka, tenhle kopec by uměl i zabít, mám z něj respekt, z nuly na 400 metrů nad mořem na pár kilometrech, ale bylo jen 30°C, vyjel jsem ho celkem v pohodě. Naposledy tam vydechnu někdy indy, třeba za rok :-)
Během šesti kiláků vystoupám od moře 126 výškových metrů, následuje odbočka doprava mezi vilky a poctivých pět kiláků těžce zápasím s gravitací až do 578 metrů nad mořem, kde končí asfalt. Pánbuch když pochopil, co mám v úmyslu, poslal malý, černý mráček, abych se nerozvařil. Počítal jsem, že tak půlku půjdu potupně pěšky, nejtěžší kopec, co tu znám, ku svému údivu jsem to v pohodě vyšlapal až nahoru.
Ne, že bych byl fyzicky zdatnější, než v předchozích letech, jen mám o poznání efektivnější techniku šlapání. Ověřil jsem si to na zpáteční cestě na referenčním stoupání v kempu, které touristé odmítají chodit pěšky, 32°C, v pohodě jsem to vyšlapal až úplně nahoru, k bazénu, před deseti lety jsem to vyjížděl na hranici kolapsu :-)
Všem příznivcům cyklistiky a společných témat bez zneužití blacklistu děkuji za neutuchající přízeň :-)
Tmavý pruh nad hřebeny kopců, tak to je prosím mořská hladina, focená z výšky 570 metrů nad mořem. Na fotce v předchozím příspěvku je vidět taky, v levé části snímku. Celkem působivé výhledy je jeden z důvodů, proč se tam každý rok sápu, i když je to většinou na chcípnutí. Další důvod je to zvláštní ticho, jen cikády a šplouchání vody v bidonu, von jak ho mám vodorovně, tak šplouchá v rytmu šlapání :-)