Mám dvě sezóny na tříkolce na předních kolech Schwalbe marathon plus 20/1,35. Buď moc krouhám zatáčky a nebo mám vadné gumy. Geometrie je v pořádku. Kola nejsou svislá ale mají lehký příklon. Ve vzorku hrozně praskají. Sice ještě není vidět ta nepropíchnutelná vrstva ale vůbec se mi to nelíbí, máte někdo podobný problém?
Nebyla by fotka?
Já jsem jednu celou sezonu na pluskách jezdil ale kvůli jízdním odporům jsem je odsunul jen na zimní sezonu. Tuším je to tu ve vlákně "pláště na tříkolku" nebo tak nějak.
Mají hrozně mizernou adhezi a v zatáčkách se dost sprostě sunou ven - nedotáčivost. MŮŽE to mít za výsledek co píšeš.
A co tedy máš na předku když máme stejné stroje? Již jsem to zapomněl. 20 května vyrážím opět na kole k Baltu tak bych to rád případně vyřešil. Zadní guma je dokonalá- Schwalbe pickup. Má výbornou tuhost adhezi a vůbec se nehne do boku.
Momentálně Kojaky, ale ty bych na dlouhou cestu nedoporučil kvůli vysokému riziku defektu.
Navíc mě teď ve vedlejším vláknu kdosi nakousl že Marathon GreenGuard ma dokonce menší valivý odpor.
Sice mi to hlávka nebere a nebyl zatím prostor to zkoušet, ale na dálkovou trasu bych tímhle směrem asi pomýšlel.
Mám ty samé gumy na předku, a dostal jsem je už lehce sjeté na modrou "nepropíchnutelnou" vrstvu. Nicméně už dlouho na nich pokračuji, (bez defektu), a možná jsem nenáročný, nebo jezdím víc "při zdi", než Sodoma, ale nemůžu si je vynachválit. Při vyndavání ze sklepa mají na dlažkách adhezi, až "kňouraj". Nevím, jak popraskané byly se vzorkem, ale v současnosti, i přes pár větších trhlin v modré vrstvě, které nejdou skrz, stále drží. Připadají mně "nezničitelné". Jízdní odpor neřeším, jezdím většinou na polotěžko.
Ale ty jsi zcela z jiné dimense. Ano u tvých pneumatik je uprostřed 2cm modrý pruh obnažené nepropichové vrstvy. Je to efektní, ale na mne šly při tom pohledu mdloby, co to udělá, až to praskne. Opravdu nejsi běžný konzument pneumatik :)
No jo, ale ty už jezdíš na jiný gumě :-)
On i ten jízdní odpor asi bude klesat, jak budeš ojíždět tu gumovou obruč a brodit se menším množstvím materiálu.
Škoda že nejde nějak nedestruktivně zjistit jakej má ta pneumatika teď průřez - ty totiž vlastně vyrábíš pneumatiku s poměrně širokým plochým běhounem, což taky posune přilnavost na tříkolce úplně jinam.
Ale je fakt že jsem asi náročnější v tomhle směru - nemám tolik volna a abych se někam dostal, musí mi ta cesta trochu víc odsejpat... :-(
Šlo by tu tloušťku zjistit. Zout tu gumu, a v podélném směru tu gumu přeložit. Citem bys pak odhadl, kolik jí tam zbývá. Možná by to šlo i posuvkou změřit. Na to jsem ale líný. Snad až při případném defektu :-).