reklama

Výměna BMS

V baterce potřebuju vyměnit vadný BMS. Ten který mám, umožňuje dva druhy zapojení, "same-port connection" nebo "split interface", viz obrázky. Neví někdo jaký je v tom rozdíl, výhoda či nevýhoda? Předem děkuji za info.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 26.03.2024
Autor: Modus
  • Re: Výměna BMS

         

    Předpokládám, že na baterii máš samostatný konektor pro nabíjení a jiný konektor pro zátěž, tedy použiješ split-interface. Same-port by se využilo, pokud bys nabíjel stejným konektorem, přes který je připojená zátěž.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.03.2024
    Autor: ondrap
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výměna BMS

           

      A co je tedy lepší a proč se to rozděluje?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 27.03.2024
      Autor: Brahma
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Výměna BMS

           

      Bingo! Dík za info :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.03.2024
      Autor: Modus
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Výměna BMS

           

      Same-port by se využil, pokud by jsi měl přímý nábojový motor - mohl bys dobíjet baterii při jízdě z kopce jako to dělám já ....

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 28.03.2024
      Autor: kokosovo
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Výměna BMS

             

        Také riešenie nemožno doporučiť nakoľko brzdenie s nabitou batériou môže viesť k zničeniu RJ a prípadne aj k nehode/pádu. BMS s osobitne vyvedeným nabíjaním a vybíjaním má tú výhodu, že vybíjací prúd nemusí ísť aj cez mosfety blokujúce nabíjanie. Takže menšie straty. A v prípade brzdenia motorom nemôže BMS zablokovať prúd do batérie a tým spôsobiť zničenie RJ. Pochopiteľne pri takomto riešení nie je vhodné niekde vysoko na kopci batériu plne nabiť a potom sa pustiť nadol a brzdiť motorom - treba na to myslieť. Výnimkou by bolo ak by RJ bola stavaná na to že pri brzdení môže prísť k zablokovaniu BMS a vedela to zvládnuť bez ujmy.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 14.06.2024
        Autor: Lubo990
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: parťačku

Hledám: parťačku
31.03.2025
na ježdění na kole v Česku i ve světě

Hledám: Horolezecká túra v Maroku, v pohoří Atlas

30.03.2025
Ahoj cyklisté! Horolezecká túra v Maroku, pohoří Atlas z Marrákeše. Zpáteční cesta cca 1600-2100 km pronajatým…

Hledám: Horsky prusmyk lezení na kole v Maroku

30.03.2025
Horsky prusmyk lezení na kole v Maroku, v pohoří Atlas. hledáme partnera na kolo. jedeme 1800-2100 km autem.…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

326 cyklistů (2 přihlášení)

Atlas Mountain Race – marockými horami na kole

Poprvé jsem v zimě letěl s kolem do teplých krajin. Účastnil jsem se bikepacking závodu Atlas Mountain Race v…
Fabulator | 11.03.2025

Rodinný bikepacking končí: Z Nízkých Tater přes Muránskou planinu až do Dobšiné

Po noci strávené na horské chatě jsme se probudili a zjistili, že jedno z kol na mém zamčeném bicyklu bylo…
Kristina | 20.01.2025

Nekonečná bikepackingová dobrodružství: Objevování Velké Fatry

Po návratu z hudebního festivalu, kde jsme s manželem prožili bouři, jsme se vrátili k našim dětem, které…
Kristina | 13.01.2025