Konečně jsem dal dohromady pozvánku na letošní setkání 15.-17.9 v kempu Valek v Chrustenicích u Loděnic (D5 exit 10 Loděnice):
najdete ji na
www.lehokolo.com
Čas kvapí hlašte se!
Lehni!
Lada Blaha
..do Chrustenic z plnych plic - v leze - evan - od hranic...
Trocha poezie v leze nezabije.
Toz to vite, ze prijedu, aji s pritelem a na uhli. (Jacob jeste nevi, co do te doby zprovozni: zda opravi preklizku, nebo dolaminuje a splaca uhlika).
Tedaaa...takovejch lehokou...to bych docela koukl, ikdyz ja na kole sedim...ale nebudu tu:-(
toz super lado a diky
zajimalo by me jak bude dlouha a profilovana ta casovka
a budu muset vymyslet jak tam mam dopravit zehlu kdyz uz se mi s novym huge tailboxem nevejde do auta .... ano po vlastni ose, jenze na ni ani nic nedam :-)))
no variant je vic uvidime na cem prijedu a na cem nakonec pojedu casovku...
ale samozrejme se tesim
n.
Trasy časovky jsou zatím dve varianty, vrchařská a rovinná obe cca 2km at to muzete poradne rozpalit, uvidíme, uvažujeme taky o letmém startu, ale všecko bude odvislé od způsobu měření a taky počtu zájemců.
Na Battle Mountain se rozjíždí 5km, 200m se měří a 3km brzdí, nebo tak nějak. Sice nemáme streamlinery (zatím), ale i tak. Možná by byly divácky zajímavý i sprinty na 200m, ale musela by na ně být dost dlouhá trať. 2km by byly hodně na knop, asi by se nám to nepovedlo rozbalit naplno.
Jo a mohl bych se pokusit dát dohromady nějaké časoměrné zařízení na principu infrazávor (nebo laserových závor), i když představu jak na to mám jen rámcovou. Bezdrátovku bych asi nezvládl, takže jedině tak na těch 200m kabelu na rovince a změří to správně jen jednoho jezdce.
Je to nejdelsi kus rovny (vertikalne) silnice, co je k dispozici
pokud to chces do vrchu muzes pochopitelne mit vic. Obavam se ze jsem vas podcenil, rozhodne jsem si nepredstavil vykony srovnatelne s Battle mountain. Kolik si myslis (realne!! zadnej raketoplan) ze je treba rozjezdu pro letmy start?
Zatím jsem takovou věc zkusil jen dvakrát, na cca 800m rozjezdu jsem se dostal jen na 50km/h a musel jsem začít brzdit kvůli křižovatce, podruhé jsme tamtéž s ninkem začli dřív, asi po 1,5km jsme z toho vycucali já 54 on 59. Možná bych se pozvolnějším rozjezdem dostal výš, ale nevím jistě. Každopádně pokud máš k dispozici rovinku 2km, tak 1500m rozjezd, 200m měřených a 300m na bezpečný zastavení by mohlo dát docela pěknej závod.
Na časovku je podle mě 2km málo, nink si vzpomněl na jednu takovou z Tour de France ale to bylo hodně zvláštní, dokonce si tam někdo nechal na to postavit kolo s furtšlapem a tak. Obvyklá délka amaterských časovek o kterých vím (jednu jsem i jel) tady v okolí Brna je tak 15km a víc. Ale vzhledem k tomu, kolik lidí se rychlostních závodů zůčastní, a že zbytek se tou dobou nechce jen nudit a čekat na výsledky, by ten sprint s letmým startem mohl být celkem dobrá volba, rozhodně jako závod pro setkání lehokol se to jeví jako zajímavá atrakce. Nink mi právě napsal, že dojezd přece klidně může být do kopce, máme lehčí stroje a dosáhnem menší rychlosti než ti z Battlemountain (myslím že 130km/h by nikdo z nás nevytáh ani kdyby tu Varnu Diablo měl).
Nink si myslí, že mu 2km stačí, já bych se spokojil i s 1,5km rozjezdem.
no to bylo spis srovnani, ale dalo by se to odhadnout takto:
kdyz beru ten zavod 200m letmo
rekneme ze jsme schopni se problizit 60km/h a snad to i udrzet 200m /na posledni vyjizdce jsme s jirikem rozjeli na rovince a oba meli maximalku blizko 60 v hodine/
pak je to cca polovicni rychlost nez na battle mountain a tedy rekneme ze nam staci polovicni rozjezd tedy 2-2.5km, pak 200m mereny a pak dojezd, treba i do kopce jak pises, pak stejne potrebujem jen brzdit, to by asi slo
podle me je to funkci hmotnosti ta rozjizdeci rovinka, cim tezsi masina tim ji rozjizdis dyl.. nemame streamlinery s 30kilama vahy..
tedy to by slo v pripade 200m letmo
ktera je to cesta na mape?
hmm jirik to uz napsal obdobne, hmm
http://www.lehokolo.com/img/praha2006/200m...
Je to na obrazku vyznačeno červeně.
Další možnost je pokračovani teže silnice na horu (k severu pokud to maji orientovany) jenže už tam jsou zatáčky
Vrchařská varianta je totéž na pokračování v lese.
Kterým směrem myslíš že je lepší to jezdit? Sklon svahu z mapy nebo letecké fotky není poznat (nějaký minimální tam asi bude, ten je všude) a hlavně není na fotkách vidět jak jsou přednosti na křižovatkách na kocích toho úseku. Navíc měření laserovými závorami by asi nešlo provést na veřejné silnici, kdyby jelo auto spustí nebo zastaví stopky. Možná jen jednoduše na jednom konci dát zařízení co blejskne světlem na časoměřiče se stopkama v ruce na druhém konci, aby viděl dobře přejezd startovní čáry. Takový zařízení dokážu složit dohromady, pokud mě včas zadáš že to mám udělat. Včas = tak dva týdny dopředu kvůli testování. Pokud máš k dispozici nějaké sofistikovanější zařízení než můj bastl tak zapomeň že jsem se vnucoval.
Bude to na verejne silnici za provozu.
Sklon je mirne do kopecka smerem k severu je to udoli potoka, jestli je to tak i ve skutecnosti ted nevim, sklonyse patrne v prubehu meni.
Na mereni nemame k dispozici nic rozumnyho. Asi by slo pujcit zarizeni na biatlon od kamarada, ale uprimne receno, nehodlam se to ucit stavet a ovladat kvuli dvema (peti?) cvaknuti.
Pocitam se dvojema synchronizovanyma stopkama a merenim mezicasu (jde to vlastne vubec? jak rychle ujedes 200m v 60ti?).
Budu vdecny za cokoli lepsiho, zvaz zda ma cenu neco tvorit.
200m v sedesati ujedes za 12 sekund :-))
Super, takre presnost jakous takous mame. I kdyz vlastne limitem presnosti je velikost rozdilu rychlosti mezi vami dvema a zda je meritelna ci ne. Jak to vyjde pri rozdilu 1kmh?
pri 60km/h das 200m za 12s
pri 61km/h das 200m za 11.803s
pokud bychom chteli merit desetiny v km/h musime merit setiny:
pri 60.1km/h das 200m za 11.98s
Došly nám úrovně tak začínám znova:-).
Pokud stojíme o přesnost na 0,1km/h při šedesáti (ta šedesátka to bude asi takový limit, není jisté že to někdo vydrží po 12s, možná po proudu toho potoka se slabounkým větrem v zádech nebo tak), tak to znamená nutnost měřit s přesností na 0,02s, jak spočítal nink. To vylučuje spouštění rukou podle záblesku světla 200m daleko a vypínání rukou, reakční doba jednoho člověka se podle mě mění minutu od minuty v daleko větším rozsahu než dvě setiny. To nám trochu komplikuje život, dokážou to asi jedině drahá zařízení s čipy a senzory na cestě propojená navzájem. Světelné závory se taky používají, ale tady by nám zhatilo měření každé auto které během těch 12 až cca 20s jízdy závodníka protne cílovou závoru, zabránit falešnému spuštění startovní brány by taky byla sranda.
Pokud zvážíme modelovou situaci že jeden vytáhne 60 a druhý 59, jejich časy se budou lišit o 0,203s, což je doba která se pohybuje ve stejném řádu jako reakční doba časoměřiče. To už by šlo měřit ručně. Beztak ty rozdíly budou pravděpodobně větší, ze 100km společného výletu jsem získal dojem, že jsem v okolí šedesátky asi o 5km/h pomalejší než nink. Může se stát, že já budu mít štěstí a on smůlu a podobně, nějaká dvojice dvojic jezdců a jejich kol se může trefit tak že jim vyjdou stejný rychlosti, to je těžko předpovědět. Každopádně z těch "ručních" metod mě přijde nejpřesnější ta se synchronizovanýma stopkama, pokud tím myslíme všichni to samý.
Tak dneska jsem se konečně dostal k vyzkoušení šišatého převodníku co mi přišel poštou od známýho ze Švédska. Podle očekávání neměl nijak pomáhat, ale on dokonce škodil, v tom nastavení jak jsem ho původně dal. Ještě hod zkusím pootočit jinak. Krom toho jsem byl taky malinko unavený ze spousty broušení polystyrenu na sedlo pro handbike. Každopádně se mi nepovedlo se na rovině dostat přes 47km/h!
Avšak hlavní poznatek je ten, že mi na těch 47km/h stačil jeden kilometr i s drobnou rezervou. Možná bych se dostal výš, kdybych rozjížděl ještě pozvolněji, každopádně si myslím, že dva kilometry budou rozhodně stačit na cokoliv co nějaký účastník setkání ve sprintu předvede. Ještě budu trochu zkoušet, ale myslím si už těď, že i dva kilometry už jsou příliš dlouhý rozjezd.
Tak tohle me zajima. Jak dlouho vydrzis tempo 47km/h? A jakou mas normalni rychlost na rovince (nemyslim ted AVG)?
Trosku mi to lehokolo vrta hlavou :) Osobne mam fulla a na rovince jezdim tak 27-33. Jinak maximum jsem z toho vytahla na rovince 45, ale po par sekundach jsem odpadla.
Kdyby lehokolo dosahovalo normalni rychlosti kolem 40km/h, tak by do nej asi sla. Hrozne se mi libi lowracery, ale v nasich podminkach (sestavit to neumim a dovazet ze zahranici se mi to nechce) bych asi koupila Azuba.
Azub pojede určitě rychleji než full MTB, má asi rychlost silničního kola. Na rovině nastejno, do kopce většinou míň a z kopce o kus víc. Na Azubu jezdím dlouhý trasy (cca nad 50km) cestovní rychlostí po rovině asi 25-28km/h, krátký trasy jako 10km se po zahřátí motoru rozjedou tak na 32-35km/h. Na lowraceru jezdím dlouhý trasy asi 30-35km/h (při 24hodinovce jsme s ninkem ujeli 397,6km průměrnou cestovní rychlostí 30km/h) a na krátký trasy (typicky střed Brna - Modřice, 10km podél řeky) můžu bez potíží udržovat rychlost nad 40km/h. Občas ovšem bruslaři, pěšáci a různí rádobycyklisti nutí člověka dost drasticky brzdit když třeba z ničeho nic vymyslí, že se mu líp pojede vlevo. Takže čtyřicítkou jezdím, ale držet ji dlouho, třeba půl hodiny v kuse, můžu jen na silnici mimo obec, na cyklostezce nebo ve městě to nejde, ale není to tím kolem.
Těch včerejších 47km/h byl průměr na dvě stě metrů, tzn. jel jsem tak přes patnáct sekund. Ale celková únava, bolest hlavy a špatně polohovaný šišopřevodník mě celkem dost brzdily, předpokládám, že za lepších podmínek dokážu ujet dvě stě metrů rychlostí nad padesát, tj. pod 14,4s. To byl mimochodem nejlepší čas na stovku co jsem kdy zaběhl, nejsem žádnej velkej sportovec, a delší trasy mi obvykle seděly líp než sprinty.
Jinak s lowracerem si musíš dát ve městě pozor kdykoliv je to trochu z kopce, překročit padesátku není vůbec těžký. Když je někde 40 kvůi zúžení při stavbě, jezdím středem pruhu jak motorka. Dřív to nešlo přotože tam stejně všichni jeli padesát, ale co je ten novej zákon...
Ahojky nedá mi to abych ti neodepsal mám Azuba 5 a nejsem žádný cyklista ale když do mne hučeli kolik ten šrot jede tak jsem to na rovince vyskoušel běžně jezdím tou 30 a během chvilky tam bylo ve sprintu 53 ale to jsem udržel jen chvilku asi těch 12s ale jak čtu ty odborné komentáře ap. tak si jdu dnes proměřit cyklokom. s jinym mějte se
Pokud jste jeste neuzavreli debatu o mereni:
Hi-tech reseni pokud to chcete presne - mozna varianta by take byla: dva notebooky s kamerkami.
Napsat nejaky programek ktery bude vyhodnocovat obraz (porovnavat zmeny oproti statickemu pozadi), tim se da zjistit cas prujezdu pomerne presne.
Lidska obsluha vyfiltruje pripadne prujezdy ostatnich vozidel.
A notebooky bud propojit prez wifi (asi jen 100m) anebo predtim srovnat hodiny a potom sparovat odpovidajici prujezdy.
Počítačový vidění bych do toho netahal, to by mohla zařídit obsluha ne program. Viděl bych to tak, že pokud bychom nahrávali např. standardní rychlostí 25 snímků za vteřinu, tak máme snímek každé 4 setiny. Stačí nám program, který uloží nikoliv video, ale jednotlivé snímky v malém rozlišení a připíše do nich přesný čas na setiny. Běžný windowsoidní prohlížeč obrázků umožní ty snímky prohlížet a vybrat ten, na kterém je řekněme přední kolo na startovní/cílové čáře. Pak se jen porovnají časy, odečte/přičte známá diference vnitřních hodin těch notebooků a je to. To se dá třeba v excelové tabulce prostě jen vepisovat dva časy a vzorec vyplivne sloupec výsledků.
Pokud dodáš ten program a vymyslíš ty správné kamery, dva notebooky určitě seženem. Je to supr nápad, podle mě. Celkově to nebude o moc pracnější než dva lidi se synchronizovanýma stopkama zapisující časy ze kterých se pak taky musí počítat rozdíly.
svelej napad!
predstavuju si to tak ze na kazdy care stoji auto a v nem chlap s notebookem a kamerou...
copak tam asi ten cerchmant dela?
a kde potom vybiraji?
a berou i body?
pokud to pripravis urcite to pouzijem
a diference tech notebooku se zjisti analyzou zaznamu celni srazky obou generatoru (=aut)
;-)
Co jsem sehnal:
Mam notebook s integrovanou kamerou, ale vydrzi mi na baterky tak max 2h, takze by nekdo musel sehnat invertor(trafo) pro napajeni z auta.
Plus jsem sehnal fotak ktery teoreticky dokaze fungovat jako webkamera.
Asi by mela stacit libovolna webkamera, rozliseni staci male, a pokud nebude moc zatazeno tak 30fps zvladne kazda.
Zkusim to nejak vymyslet jak se SW.
muzu si pujcit az ctyri webkamery do site
tj maji vlastni napajeni a vlastni IP adresu s webovym rozhranim kde ukazujou fotku
ovsem tezko to odladis kdyz jses z brna
Pokud to budeš myslet fakt vážně tak ti ten napaječ z auta dám dohromady, stavebnic tohohle typu se sežene mraky za pakatel. Dej vědět potřebné parametry výstupu.
Co třeba tohle: http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=1904&...
nebo tohle: http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=329&...
nebo takovýhle kanón: http://www.flajzar.cz/detail.php?zbozi=998&...
Bude ten kemp asi tady?
http://www.mapy.cz/?mapType=ophoto&zoom=16...
O°~^Ö°´
na mape mas presne to koupaliste v kempu
Pánové, neblbněte, stejně Vám to nikdo neuvěří, protože sypete (doping). Sraz je především o příjemném poježdění, pokecání, popití pivka atd. Tak ať nám neodradíte běžně naladěné lehokolisty. CycleVision už přece bylo, že?!
Já myslel, že jednou z určujících vlastností komunity lehocipedistů je tolerance k velké rozmanitosti kol i lidí, vítáni jsou blázni co nechtějí jezdit víc jak 12km/h stejně jako blázni co pod 25km/h usnou za jízdy, a na něco jako je "normální" nebo "běžné" si tu nikdo nehraje. Láďa to myslím pochopil, vymyslel závody v obou extrémech aby se pobavili všichni. A proč se spokojovat s příjemným poježděním, pokecáním a chlastem když k tomu všemu můžeme mít ještě víc?
Protože to tu najednou vypada jako bychom kdovíjak jezdili --
tak za organizátory musím říct, že podstata setkání bude pokecat a poobdivovat cizí kola.
Ale protože Jirku s Ninkem (a Evinu samozřejmě taky) máme rádi, tak jejich exhibičnímu závodu poskytneme publikum, časoměřiče a možná i soupeře nebo spíš sparingpartnery -- oni fakt lítaj a ty jejich brusy jsou dost rychlý.
Zbytek setkání bude o zábavě a výletech nikoliv závodění.
Tak vidim, ze jsem nekolik lidi asi pekne nastval. Za to se tedy omlouvam a solidarne se hlasim do zavodu, abych ukazal, ze mi to neni zase tak uplne jedno. Letos pojedu sam, "motor" bude asi v Albanii.
Jen mi najednou prislo, ze se bavime jen o sekundach a jejich setinach a nektery z novych lehocyklistu by pak mohl ziskat dojem, ze sraz neni pro nej. Vidim vsak, ze jsem zvolil prilis drsny ton, ktery je mi, jak nekteri vi, casto blizky.
Jeste jednou omluva. Bude stacit, kdyz vytahnu 30?
No já tě v té své reakci zrovna nešetřil, tož se taky omlouvám.
My těch šedesát asi nevytáhnem, ne jako průměr na 200m. I když kdo ví. Ale jestli z Azubu vydupu i pětačtyřicet (i když zase ani to jsem nezkoušel udržet 200m) tak ty i další určitě pojedete o kus víc jak 30. Rád bych vzkázal všem, co to ještě nezkusili, že budou možná překvapení. I Azub na Schwalbinách je rychlejší než naprostá většina klasických kol, takže málokdo z nás někdy dostane příležitost zkusit si co vlastně dovede (a taky to chce zkoušet to až po najetí nějakých těch km, to je rozdíl oproti tomu jak to člověk zkusí rozjet hned co pořídí první lehokolo). Taková akce jako je setkání lehokol ze všech koutů země i ze zahraničí nabídne při uspořádání nějakých minizávodů prostředí, kde většina z nás dokáže podat lepší výkon než čeká.
Asi opravdu nemáme všichni takovou chuť si zkusit co umíme a touhu si zazávodit, ale věřím, že velmi podstatná část z nás si to užije, bez ohledu na pořadí nebo rozdíly ve výsledcích. Třeba mě zůstalo moje 9.-16. místo ze závodu tříkolek v Německu v paměti jako jeden z nejlepších zážitků tohohle roku, ne kvůli umístění, ale ten pocit z toho samotného závodění.
lado dik
proc si to neuzit trochu vice jak pise jirik, panove jde prece hlavne o zabavu a srandu...
ps: ohledne sypani, nechtel bych aby z lezakovyho sportu bylo nekdy to jak vypada ted profi cyklistika..
jinak treba i napr. kofein je doping...
kdysi kazdy profik na neco jezdil, nekdo na pivo, nekdo na vino, nekdo na kofein...
a na tour vyrazovali i treba jen proto ze nekdo pomohl zavodnikovii mechama rozdmychavat ohen kdyz si zavodnik opravoval vlastnorucne vidlici v kovarne, nebot technicka pomoc byla zakazana...
Setkání se blíží :-))))))))))))))))))
Jen vytahuji na vzduch tuto polozapomenutou diskuzi.
Nějaké detaily k vyvěšení, upřesnění?
Nic moc, před pár hodinami jsme se s ninkem dohodli na odjezdu z Brna v pět ráno a jsme odhodlaní se do Chrustenic dostat vlastní silou. Jestli nás nešlahne třicet sekund po dojezdu se neví, ale je nám to fuk :-).
Hmm, my máme od včerejška změnu. Jacobův uhlíkáč jsme sice dokončili, ale není dostatečně tuhý čumák, aby se o něj mohl opřít do kopce... Takže pujčíme jiný stroj.
Napadá mě jediný člověk, co by mohl mít dost dlouhé stroje na Jacoba. Ale když si vzpomenu, jak Jacob vypadá, a uvážím, že na ninkových mašinách dokážu jet i já, tak nevím, jestli by to bylo dost. Nebo máte i další zdroje superdlouhých ležáků?
Dokončil jsem výrobu měřicího systému a doma na koberci to funguje, venku za domem taky. Každý ví, že když se něco může po..., tak se to taky po..., takže je možné, že nakonec přece jen bude měřit Láďa stopkami v ruce, ale je tu slušná šance, že ty stopky budeme spouštět laserem a měřit tak na 0,01s přesně. Takže žhavte stroje, i z Azubu jde vydupat padesátka, závody si užijem.
V kolik bude v sobotu start na ten výlet do Prahy? Přijedu pravděpodobně v sobotu vlakem (cestu na kole z Brna se startem v sobotu hodinu po půlnoci pomalu pouštím z hlavy, nechce se mi kvůli tomu čistit kolo a vyměňovat gumy za rychlejší:-) ). No - a můžu přijet buď do Prahy hl.n. v 10 nebo do Berouna před 11 (takže kdyby byl start vyjížďky kolem 11 či později, radši jedu do Berouna, jelikož odtam to budu snáz hledat).
Zdravím... Začínají mě zajímat lehokola. Je možné podívat se na sraz v sobotu i když jsem zatím cyklista jen sedící ? Dostanu se do kempu ?V kolik hodin by bylo nejlepší přijet, abych viděl všechny stroje pohromadě? Já vím že je to hodně otázek, ale proč se nezeptat, že jo...
Sraz je naprosto otevřený komukoliv kdykoliv, neváhej a stav se. Někdo (Airline) z tohohle webu mi psal, že budou mít menší hromadný výlet s cílem podívat se na nás. Myslím to inzerovali jako samostatnou diskuzi někde tady, zapomněl jsem název. V sobotu se jede kratší exhibiční a hlavně veeelmi hromadný výlet, kdy se bude startovat by nám mohl povědět spíš organizátor (už se tu na to někdo ptal, třeba se ozve), nebude to extra brzo - v devět, v deset bych tak nějak čekal. Jede se celkem pomalu a ne daleko, návrat někdy odpoledne. Maximální počet lehokol zastihneš asi při tomhle sobotním výletu, ale s tím si nelam hlavu, ono už z patnácti kusů pohromadě získáš tolika informací že to budeš vstřebávat ještě týden a budou mezi nimi zastoupené všechny možné typy.
Ano, ano, my nelehokolaři jedeme v sobotu pozdravit účastníky srazu. Vše najdeš v této diskuzi
http://www.nakole.cz/diskuze/tema.php3?id=3188
Sraz máme u metra na Zličíně - odjezd v 8:30, abychom cca v 9:30 byly v kempu.
Přidat se může kdo chce.
Zkuste vyjet nejdřív až v 10,00 hodin - rádi bychom si prohlédli vaše stroje :-) (a vás taky, to je jasný)
Ahoj všichni. včera jsem mluvil s Láďou Bláhou, kdy budem na Letný, že by se tam přišel kouknout někdo ze známejch a říkal že tak mezi 12:00 - 13:00 že tam budem tu hodininu. Bude tam oběd na zahrádce a tak. A myslím! říkal, že počítá se dvěma hodinama cesty z kempu tam, ale jistej si teď nejsem. Mě zajímalo kdy budem v Praze na Letný. Na podívání a pokec bych všem doporučoval spíš tu Letnou a nebo v kempu navečer po jízdě. Kdy je člověk příjemně unavenej, naladěnej na vykládání :o)) a je spousta času
Díky za informace. Snad mi něco z těch časů vyjde, začíná se mi sobota pěkně plnit, bohužel pracovně....
Tak ať Vám vyjde počasí.
Zdravím všechny! Setkání bylo naprosto skvělý a udělela chybu každej kdo nebyl!! CHci tímto poděkovat Láďovi za organizaci. Fakt jsem nadšenej a nemělo to chybu. Akorát bych dal černý puntík majitelům a provozovatelům Caravan campu Valek. Vyhazovat ve 22:00 cca 35-40 nápojů chtivých lidí z hospody, tak to jsem fakt zažil od revoluce prvně :o(( Ale což, blbce najdeš všude. Jinak to vážně nemělo chybu.
přidávám se k poděkování Vláďovi. Měl to vážně zařízený a vychytaný...Dále oceňuji práci Jirky a jeho taťky na měřícím zařízení. Nečekal jsem že se do toho někdo pustí takhle naostro a už vůbec ne, že se to povede!!! Jinak akce byla naprosto super a hlavně se sešla pohodová partička. Jak se mi doslechlo, tak majitelé kempu měli po sezóně a 50 lidí je proti pětistovce prachatejch holanďanů je nevytrhne, proto na to sraly...
to Jirka As : v ten pátek se na cyklojízdě určitě uvidíme :-)
Tak lidičky, kde jsou nějaký podrobnosti a kde jsou nějaký fotky pro nás zoufalce, kteří se nemohli zúčastnit. Pište, pište.
Moc Vás všechny lehokoláky zdravím, určitě se Vám to povedlo, až budete příště pořádat sraz blížeji u Krkonoš, přijedu se ráda podívat. Zdraví Švestka.
Jeli jsme s vámi sice jen v sobotu na Prahu, ale bylo to naprosto úžasné. Díky, že jsme se my "normální" kolisty mohli svézt s vámi a že jsme si mohli vyzkoušet i poježdění v leže :o)))
Doufám, že brzo uvidíme fotky a videa!!!
Odkaz na ta wewerčina a pátku13 najdete v diskuzním témat "Sobota 16.9. - vstříc lehokolům..." :o)))
Abyste nemuseli hledat...
http://www.ok.cz/wewerka/lehokola/01.AVI až 14.AVI
a
http://www.patek13.cz/pic/foto/20060916...
a připojuji se k poděkování za možnost svezení.
Výsledky nedělního sprintu už visí na http://lehobrno.borec.cz.
Jirko, nikde tam nic k nalezení není.
Ale je...
Trochu jsem to zvýraznil, pro případ, že bys nebyl jediný, kdo to nevidí.
Ahoj všichni fandové lehokol.Moc mne mrzí,že jsem propásl příležitost přijed na setkání o kterém jsem se dočetl až dnes.Jsem z Vrchlabí a Praha pro mne byla přijatelná,abych se mohl zůčastnit se svým výtvorem.Byl bych vám vděčný,kdyby jste mi dali vědět,až nějaká akce zase bude. Děkuji moc. Moje tříkolka je na www.tripendo.vyrobce.cz
chces-li byt informovan staci sledovat tohle forum nebo nektery z nasledujicich webu
www.lehokolo.com
www.azub.cz
www.blids.nl/o106
www.lehobrno.borec.cz
tam se to vzdy dozvis s dostatecnym predstihem
Je škoda ,že jsem o tobě nevěděl . Jsem z Trutnova a jeli jsme s kolegou ze Dvora po ose. Bylo by dobré se zaregistrovat na mapě pokrytí . Společná vyjíždka se může naplánovat .
mapa pokrytí je tady:
http://pokryti.wz.cz/
A ještě jsem doplnil výsledkové listiny o informace nalezené na http://pokryti.wz.cz, nicméně prosba hlásit jakékoliv chyby ve jménech a podobně stále platí.
Vaše setkání bylo úžasný, tolik "ležatých" nadšenců jsem pohromadě nikdy neviděl :-).