To rozmazané děcko na druhém snímku je ten chlapeček, co se zasek´ a nejde dál?
Každý blbec pochopí, že je to on. Jen mě nenapadlo to vzít dřív.
Já ti nevím, zda rock je ta moderní hudba budoucnosti, kterou by naši potomci měli vzývat. To je naše hudba a její aktéři už umírají spolu s námi.
Od dob vynálezu záznamu zvuku stárnutí či odchod interpretů není zase takový problém a dokud se bude líbit, hudba bude žít dál.
A zrovna rock je pořád populární vcelku obecně...
To máš pravdu. Například Bacha poslouchá mnoho lidí, ač je ta hudba hodně stará. Ale každá generace má svou vlastní moderní novou hudbu a rock je hudba už odcházející generace. To prostě mladí poslouchat nemohou, poněvadž se zejména musí lišit.
Toto je aspirant na vtip roku https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-retezce... šmejdi co na všem přirazili až sto procent.
Akční cena plata 30 vajec vylítla z 75 na 150 už je zase zpátky na 75, totéž kuřecí prsa zase zpátky za 120. Ceny spousty položek už se dávno vrátily na původní hodnoty
Akční za 75 na týden a jen do vyprodání a po akci zázrakem plný regál, aby nemuseli vyhodit a pak několik týdnů zas 150 a víc a co kouzlí s jablky je na přes držku, a ještě poslouchat při nákupu jak jsou úžasní a skvělí (kaufland), levní a jediněční stylem opakovaná lež se stane pravdou.
Tak buď někdo řeší cenu potravin a nakupuje v akcích a pohlídá si to a nebo ne.
Co sem naposled viděl v Penny tak ta paleta tam furt stála a moc to neubývalo, trvanlivost se krátila, že už sem další plato ani nebral a počkal si na další akci.
S weby jako Kupi je otázka minuty zjistit, že akční vejce mají aktuálně v Lidlu, Tescu a Albertu.
Jablka neřeším, teda řeším, je to ho víc než zvládáme zkonzumovat tak sbírám popadaná do kolečka a vozím je na hromadu do kouta pozemku.
Jinak u jablek zrovna probíhá sklizeň, stačí si najít sad v okolí kde probíhá samosběr a můžeš mít jabka za 15
Jablka aktuálně 22 Albert, od Pondělka 20 Lidl.
Před pár dny jsem přejel z Francie do Německa a první návštěva v supermarketu byla infarktová... a to jsem si myslel, jak je ve Francii levně.
Do Česka už se doslova bojím.
Asi tady zůstanu.
Dederón u Rýna blízko Offenburgu. Zrovna přišel z Penny se svýma pivama když jsem to fotil. Pochválili jsme si navzájem svoje bajky, prohodili pár slov a pak jsme šel koupit si to svoje.
Já se jenom bavím na cestách, takže jsem v tomto vláknu nejlepším zaměstnancem.
Potěšily mě nové nabíječky u Donau, už od Donaueschingen je jich tu dalších 80 km několik.
Je to nové, před dvěma lety to tu nebylo.
Jde to nahoru celkově po celé Evropě, takže solárko možná konečně zahodím.
Ale příští rok to ještě nebude ;)
Nejspíš jsi to někde psal, ale těžko teď hledat... jaký máš ten solár?
28W, když svítí, jede QC s rezervou (5V, 3.1A), ale QC+normál (+5V, 2A) současně už to nedá.
Chtělo by to trochu přes 30W.
Já se ptala spíš na značku. :-)
YING GUANG
https://www.amazon.de/dp/B08Q83C78Y/ref=pe...
Bez soudruha Stalina lezli bychom po stromech.
http://budovatel.cz/state.phtml/soudruh_stalin...
Risknul jsem to a koupil v Baumarktu tuhle průmyslovou kartuš AT 2000 a ten závit opravdu sedí. Složení je taky stejné jako u turistických kartuší, akorát je třeba mít tento typ vařiče... no i když se to dá na stojáka obložit šutrama aby to nespadlo.
Praktické pro cyklisty viz foto.
4,74€ za 330g/600 ml.
Přiznám se, že jsem to dodneška neznal. Dokonce ani z vařiče nešlehají plameny když je naležato - ta velká kartuš z Decathlonu byla jak plamenomet když jsem ji položil.
Vyřešené, sbohem dekáči.
Beru zpět, že nešlehá plameny na ležato, je to stejné.
Nicméně zůstává výhoda nižší ceny, dostupnosti v hobby marketech a skladnosti. Šlehání plamenů se dá vyřešit viz foto:
Šlehání plamenů je způsobeno tím, že se ti z bomby dostává do hořáku kapalný propan/butan z bomby. Když to postavíš, tak ti do trubičky jde jen plyn. Kdybys používal odpařovač uvnitř vařiče, tak bys tam měl zase pouštět jen zkapalnělý plyn. To záleží na konstrukci toho hořáku. Jednoduchý vařič předpokládá ten plyn.
Vím, že to je kapalným plynem, ale neznám hořák s tím odpařovačem, dej link.
Toto je ze Sportisima a nejsem si jistý, že něco fajnověšího bude mít vůbec tu cenu, protože řešení plamenometu je v celku jednoduché.
Já také neznám. V autech se odebírá z nádrže tekutý plyn spodem a odpařuje se teplou vodou z chladiče. Něco tak jednoduchého jako je vařič a s tak malým odběrem plynu asi nemá smysl opatřovat odpařovačem.
Tak před chvilkou dva chlápci v montérkách, reflexních vestách a žlůtých přilbách mě zvonili u vrat a hrnuli se dovnitř, že prý mě jdou "odečíst vodoměr".
No, vzhledem k tomu, že mám vlastní studnu, mě to přišlo poněkud podivné, tak jsem je hnal.... :-)
To je divné už jen proto, že to jdou odečítat dva chlapi v montérkách. U nás chodí odečítat paní v civilu s bločkem a s baterkou na tyčce, kterou si dole posvítí na vodoměr. Ani do šachty neleze. :-)
Nám do bytu lezou už jenom kvůli odečtu plynu ;-) Všechno ostatní si už umí načíst na dálku... Uff, že jim to ale trvalo. Furt k nám někdo lezl, k tomu ještě kvůli nim musel být vždycky někdo doma, samozřejmě většinou v době, kdy jsme normálně v práci :-/
Jinak to ale bývalo také jak u vás, vždycky chodil nějaký normální civil, rozhodně žádní "dělňasové" nebo montéři...
Já už léta letoucí lepím k určenýmu datu na dveře bytu samolepku se aktuálním stavem plynoměru. Elektroměry jsou na chodbě.
Jo, občas jsme to tak už i párkrát udělali. To ale jde až v poslední době, dřív to jinak než s jejich přístupem k tomu měřáku nešlo...
Elektrohodiny máme také na společné chodbě. A i ty už se nějakou dobu odečítají na dálku, myslím...
Soňa hned splnila občanskou povinnost. a volala na tu naší Drobnou provozovnu, co má tyhle věci na triku v obci, a ti potvrdili, že jsou od nich
Proč se drali k nám, když na obecním vodovodu nejsme a nikdy jsme nebyli neuměla ta úřednice vysvětlit.
Je lepší se ujistit, když se dědinou potloukají takoví týpci.
Kulovnicí nebo brokovnicí? Někteří jedinci na tyhle smejdy pouštějí psa.:-)
Docela účinné jsou také vidle a bič
včera jsem byl na vernisáži, skvělý muž....
www.cs-sklo.cz
Srocení lidu a pěti policejních aut na Soukenném náměstí, až musela tramvaj na pár minut zastavit. Policajti nejspíš vedli k pořádku naše rozvášněné romské spoluobčany. Možná to bude v 19:00 v hlavních zprávách. -)
Nemávali palestinskými vlajkami?
Tak kolik mu vlastně je, 109, 82 nebo 75? :-)))
109 je pěkné číslo, to musí potěšit, zvláště jeho :-)
Jsem před lety viděl nějaký pořad s tímto antivaxerem...
Říkal, že má vyhlédnuté místečko, a že je tam sucho. To je prý důležité. Jak je mokro, sežerou brouci i kosti, ale v suchu, prý kosti vydrží staletí.
Zkoušel jsem s hřbitovní správou v Sobotce dohodnout přesun rodinné hrobky na sušsí místo, ale asi jsem jim to špatně podal, protože mi dali telefon na psychiatrii v Jičíně, že tam to se mnou sepíší...
Lidi toho Pirka neposlouchají...
A sepsali to s tebou ke vší spokojenosti?
Prej stejně skončím v peci.
Co bys amatérský sklářský štoura nohl chtítvíc
"Čistý, jasný, prabožský ohni, vezmi ve svou náruč zemdlené tělo." Taky to mám tak nalajnovaný, ale nejsem ještě dostatečně zhuntovanej (jak pravil J.W.). A hlavně, duše se rozplyne v éteru a osvobozená se převtělí... :-)))
V Písku Komunisté pronikání Otavy do spodku Starého hřbitova vyřešili radikalně buldozerem. Místo hřbitova je tam park.
To se děje všude po světě, nic co by bylo specialitou komunistů
To, že se už na hřbitově nepohřbívá, to je pochopitelné. Ale to, že ti tvojí opečovávanou rodinou hrobku s předky rozjezdí nečekaně a bez náhrady, důvodu a odvolání buldozérem, není zase tak běžné.
Provedení se samozřejmě může lišit, já psal čistě o přeměně hřbitovů na parky.
No jistě. Opuštěné pronajaté hroby s propadlým nájmem může hřbitovní správa zlikvidovat. Pokud je takový celý hřbitov, tak i to jde. Ale tady se jednalo o funkční opečovávaný městský hřbitov. Místo rodinné hrobky mám jen fotografii a i to místo už nedokážu přesně určit.
U nás v Sobotce, odkud je táta, máme luxusní místečko - ráno sluníčko, odpoledne chládek.
Opravdu park, s lavičkama, v pozadí Humprecht, kdo by tam nechtěl spočívat, kousek od Fráni Šrámka....
Moje babička tam chodila každý den. Nemyslím si, že by to bylo až tak z lásky k dědovi, jinak by její tři děti neměly každé jinou krevní skupinu a jen můj otec tu její, ale prostě pokecat s bábama.
Jezdím tam, na elektrokole, protože je to tam a zpátky asi 190, často. Kraj mého dětství a ten hřbitov k němu patří.
Na Dušicky se rodina scházela nad hrobem a my d děcka, když jsme si dost užili pálení těch svíček, jsme šli sestřelovat šutrama zbylá jabka v sadě pod Humprechtem.
Zničit hřbitov je barbaratví, a lhostejno který režim v tom lítá
"Zničit" zní jako že nastartuješ buldozer a rozjezdíš ho na placičku.
Hřbitovy se i "přesouvají".
Ne že by jedno nebo druhé bylo ideální, ale prostě ne všechno může navždycky zůstat na svém místě, pokud ti například nebožtíci prosakují do zdrojů pitné vody, jejich přestěhování JE vcelku dobrý nápad.
Mě bylo snad 12-13, ale přesně to co popisuješ si z toho Braníka/Podolí pamatuji.
Ale je možné, že před tím pietně vybrali ostatky za přítomnosti faráře, pastora i rabína a s náležitou úctou je přesunuli na suché místo, co doporučuje Dr. Pirk.
Ale spíš ne, komunistům to bylo u prdele :-)
No, je to kousek od tebe.
Jeremenkova,vystoupáš nahoru, nalevo byla prodejna Fiat.
Pak dál, nalevo hřbitov. Dnes je tam hotel co si snad říká Barceló a pak benzinka.
Já tam vyrostl, všude vlastně byla pole, no, a ten hřbitov
Já jsem se do Horní Krče přistěhoval už v době, kdy ten Armabeton stál. Sežrali jen malou část toho hřbitova. Tohle mělo alespoň nějaký důvod. V Písku jen zlikvidovali hroby píseckých měšťanů. Hroby rodin, které jim nikdy nebyly nakloněné. Dílo komunistické radnice. Doteďka je to v Písku ožehavé téma. Hledal jsem v archivu, kde hrobka mých předků stála a nebylo to jednoduché.
Já ti rozumím, ale ty rodiny u Armabetonu to vnímaly jako ty.
Svinstvo.
Ale ber to jako příležitost, máš šanci vlastní hrobkou založit pěknou rodinnou tradici :-)
Dva sklerotičtí trotli se předhánějí, kdo je větší pamětník, a přitom melou hovadiny. Armabeton, Barcelo, holínky, hodinky, všechno jedno.
A že prý něco "sežralo" část hřbitova - další krávovina.
>"Já tam vyrostl." :-)))
Armabeton byl na druhí straně...ten už taky shodili....
Nevím co tu machruješ, protože si cucák, a ještě si nevyrostl.
Já šel z naší ulice Na Usedlosti (jasně Zemanka, ale to ty vědět nemůžeš) v roce 1967 do první třídy ZDŠ Jeremenkova, Tam si ty asi nechodil, protože tam si hráli na experimentální školu a brali jen chytré děti, což tě minulo.
Pokud chceě o něčem psát jai o "krávovině" tak přines důkaz. Když tam byl hřbitovm ty si asi ještě byl na houbách.
Blbe, důkaz, že Barcelo "neukouslo" žádný kousek "hřbitovm", to máš na prvním obrázku. Kde už ten kousek "hřbitovm" je ukousnutý v roce 1966, kde se o žádném Barcelu nikomu ani nesnilo. Ale to ty jako nevidíš, ještě se třikrát zeptáš jako debil kde je ten důkaz, a pak začneš mlít o úplně něčem jiném, jen abys nemusel uznat, že ses mýlil. Úplně stejně, jako jsi to udělal v diskusi, kdes umanutě lhal, že přes Čenětice příměstský bus nejezdí a nejezdí a nejezdí. A po uveřejnění jízdního řádu jsi potichu zdrhnul, žvanivý hrdino :-)
> "Armabeton byl na druhí straně"...
Blbe, Armabeton byl na DRUHÉ straně, případně když už tak na DRUHÝ, ale rozhodně ne na DRUHÍ.
Je znát, že tě na té Jeremenkově nenechali vychodit více než tu první třídu :-))
Venku je hnusně, otevřel jsem si "Co pobavilo, potěšilo".
No příspěvky ke konci ne. Nevadí mně, že jsou o hřbitovech, vadí to, že se "diskutující" věnují zaslepeně spíš dehonestaci oponenta, než faktům.
> "Armabeton byl na druhí straně"...
Blbe, Armabeton byl na DRUHÉ straně, případně když už tak na DRUHÝ, ale rozhodně ne na DRUHÍ. - Místo urážení, se stačí podívat vedle "í", a zjistit, že tam je "é". Je to jen překlep, tím se ale nedá ten druhý dostatečně "zesměšnit".
" Pokud chceě o něcem psát jai o "krávovině" tak přines důkaz. Když tam byl hřbitovm ty si asi ještě byl na houbách. - Zde je to podobné. - Vedle "ě", je na klávesnici "š", a máme "chceš", a vedle "i", je "k", a máme "jak". Proč jsi tohle neuvedl?
Samozřejmě, že to není pro autora omluva, každý by si měl to co napsal přečíst, a překlepy opravit, jen pro některé to není důležité...
Fakt je, že dokážete zaplevelit a zhnusit v podstatě jakékoliv téma.
Tihle reklamní šmejdi, nabízející pochybné léky a zaštiťující se dr.Pirkem, patří spíše vedle do Co mne vytočilo :(
Pirka takhle zneužívají už asi dva roky, snad se kvůli tomu i soudil, ale běží to pořád dál, jenom jména léků se mění.
Hodně mě těší zjištění, že na tomto webu neumí nikdo vařit nic, než blafy z konzervy... A baví mě, že jim to musí ukázat ne-Čech. To je obzvlášť potěšující zjištění, že krom plácání pusou, víc neumí.
Ne-Čech? :D :D Máš nás za blbce, že si myslíš, že ti tohle ještě někdo sežere?
Třetí, čtvrté, páté a šeté slovo, je správně.
https://www.bmw-club.cz/forum
Zkus, jestli vaří tam.
Musťo, jdeš do toho?
https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni...
Není halal, takovou sračku nemůže pít :D
Tak teď si opravdu pobavil :o)))
Zatím si tu největší plácal hubou ty. Ovšem na Pavlínku s bublající pizzou stále ještě nemáš. To byla extra třída.
A nemůžeš se divit, že se radši uchýlíme ke konzervě - z těch tvých blafů se obrací žaludek jen podle fotek...
Děkuji za zájem a plnohodnotné příspěvky. A ukázka vlastní gastro speciality nebude?
Musťo, co tu vlastně děláš, jezdíš vůbec na kole?
Gastro speciality sdílím na gastro diskuzích. Ale nevařím z halal potravin, takže nic pro tebe.
Však v klidu, ne? Jseš jak prvorodička před porodem. Do mého talíře tě nakukovat nenechám, ještě by se mi mohlo přitížit. Ale vařím. Podzimní pečená zelenina. Čočka na čočkonézu už je taky uvařená. Ještě přidám šalotku z Varanási, rajčata z Kulpaty a kurkumu z Pytajávy a bude to. Zaručeně halal!
No vidíš a když bude chtít vidět fotku ve správné poloze, bude to mít i s rozcvičkou :o)))
Takže plno řečí, jako každý tupý Čech. Podle pravopisu-základní vzdělání, max.učňák. Tedy socka,požírající ze závodní jídelny...
Tak na tvém místě o správném psaní pomlčím. Máš sám co dohánět:
- před a za pomlčkou se dělá mezera
- za "max." se dělá mezera
- za čárkou se dělá mezera
Mluvil jsem o pravopisných chybách. Mezery a pomlčky, úklepy, to je na telefonu k toleranci a ty toleruji u sebe i u druhých..
A já zase mluvím o správném psaní. S pravopisem jde ruku v ruce, to ví každý tupý Čech.
Hergot, furt nějaké spěchání. Jako bys sám nevěděl, že s vařením si musí člověk dát načas.
Karamelizovanou cibuli z východního pobřeží ostrova Honšú (tam roste nejlepší a nejdražší) jsem hodila do pánve před pěti hodinami. Ještě pět hodin ji budu v tom hrnci trápit. Vychází mi, že večeřet budeme ve dvě ráno. Ale čert to vem, stejně nemáme nic jiného na práci:-))
Děláš tu cibulovou kaši alá Mustafa?!?
Ta základní škola se v tvém projevu neustále opakuje.
Jestli to nebude tvé životní trauma, ze kterého pramení tvá asertivita.
Kdysi ses mě zeptal "tak prosím" ohledně vzdělání.
Tak prosím.
Vždyť je to "Arab". Neumí čésky... Nesmíš na něj být tak přísný. :D
Snažím se vyprofilovat jeho diagnózu a myslím, že bude dobré začít od základní školy, vzhledem k četnosti použití toho termínu.
Když chceš někoho urazit, obvykle mu nadáváš tím, co je tvým největším mindrákem.
Jen jestli to nebyla škola zvláštní...
Skutečně si myslím, že jeho maximální vzdělání je základní škola. Vzhledem k četnosti použití toho termínu, důrazu na spisovnou češtinu myslím, že odtud pramení jeho trauma.
Ten člověk má sociální disfunkci a tam někde bude zdroj.
Zvláštní bych až tolik nepředpokládal i když...
Tak že má nějakou sociální disfunkci, to je jisté i bez odkazování na základní školu ;o)))
Podzim a jaro je vždycky zátěžové období pro lidi s oslabenou psýchou. To se tu vyrojí.
Jak jim ale zabere medikace, tak odtud zase vymizí.
Však v klidu, ne? Jseš jak prvorodička před porodem. Do mého talíře tě nakukovat nenechám, ještě by se mi mohlo přitížit. Ale vařím. Podzimní pečená zelenina. Čočka na čočkonézu už je taky uvařená. Ještě přidám šalotku z Varanási, rajčata z Kulpaty a kurkumu z Pytajávy a bude to. Zaručeně halal!
No. je to tak.
Svět se zbláznil.
Místní Holiday Inn už to má za sebou. Ti nahoře to vědí, tak neinvestují. Pojedou, dokud to něco ponese.
V čem vidím tu pomatenost?
Prostě oni si chodí, na bar, kupovat vodu a musí
byt bez bublin.
Místo aby otočíli kohoutkem.
Od loňska nám k firmě chodí na pastvu kozorožkyně kavkazská z místní ZOO. Dřív jsme jí zahlídli jen občas, teď na podzim se snad do ZOO už ani nevrací, je tady každý den:
Už jsi ji zkusil podojit? :-))
To byl náš kocour taky, tři měsíce se schovával za kuchyňskou linkou (zdivočelýho ho prej jako kotě odchytili na ulici). Ale už je docela domestikovanej.
A zkoušels ho podojit?
Šimon obranář pozoruje a hlídá.:-)
Pobavilo mě, že někdo na motorce ujede 5,5 tis. km z motelu do motelu a považuje to za nějaký outdoor výkon:
https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/motorky...
Koukám,že si to nikdy nezkusil na vlastní kůži.
Máš rozumů jak puberťák
No, já teď dokončil 6000 km na kole k Atlantiku a zpátky.
A jak to souvisí s 5,5kkm na motorkách?
Nijak, mě to prostě pobavilo: "Má to podnítit děti, aby si různými aktivitami hlavně venku v přírodě vyčistily hlavu ..."
Pobavil mě taky AV, že jsem nic podobného nezkusil.
A vlastně má pravdu, na motorce nejezdím;)
No, upřímně, motorkama čistit hlavu je na hlavu.
Smrdí a dělají kravál.
Se divím, že je zelení socani v EU jestě nezakázali.
Teda na motorce nemám pražádnou zkušenost, ale jak zlý jazykové se domnívají, ekolo je vlastně taky motorka, a s tím zkušenosti mám nemalé.
I kdybychom připustili, že nohama vůbec nic neděláš, a točíš jak na volnoběhu, což je absurdní nesmysl,jsou jiné parti těla, které jsou namáháby jako na kole bez motoru. zejména ruce, ramena, záda. A to neokecáš, prostě při delší vestě dostanou zahulit a cejtíš je. A vlastně celý tělo.
A čím je tělo starší, tím pomaleji regeneruje, a naopak rychleji pohybu odvyká, když dáš pauzu.
Pokud jel štreky a seděl za tím dlouho, taky mohl být odvařenej.
Nesměj se mu :-)
Co se týče on-road jízdy na motorce, funguje to podobně, jako na kole z kopce.
Je to hlavně o zkušenostech, technice jízdy.
Ano, motorkáře nebolí nohy, nýbrž zadek, ruce, ramena, záda.
Stejně, jako tebe.
Jen ty rychlosti jsou násobně vyšší, riziko taky, ale taky je tam radost ze sepětí, sžití s tím strojem, je to mnohem lepší pocit, než řídit tuctový auto a je to návykové.
no mě zadek nebolí mám SQlab 603, ramena a ruce jo. a taky svaly na nohách, protože po sibě 170/150/140 není výlet na motorce, kdy ti po jednom dni začne pískat v uších a vzdáš to :-)
najdi si pro svůj hejt sobě tovného pacienta.
Ve výčtu bolavých míst na "svaly na nohách" pravidelně zapomínáš, nechal jsem se nachytat, omlouvám se :-)
Ale nedá mi abych se nepochlubil: letos v červnu, na kole co vážilo hodně přes 40kg, jsem ujel bez hotelů a bez elektriky po sobě: 168/176/156/159/169/196/164/165/154/147/163, poslední den už jen 111, páč jsem po obědě dorazil do cíle.
No, já vlastně neujel bez elektriky nic, naopak, veškerou spotřebu jsem pokryl vlastními silami, měl jsem v předním kole alternátor, když tady čtu, jaký vliv mají na dojezd sundané blatníky a výplety, vůbec nechápu, jak jsem mohl dojet tak daleko, s těma blatníkama :-)
Bylo mě asi jako tobě, a ujel jsem to taky, bez motorku, co máš dalšího? :-)
Navíc, teď jsem si uvědomil, že když jsem letos jel do toho Španělska, psal jsi tu, jak jsem kulturně plochý, protože furt jenom šlapu, že kuli tomu nic nevidím, zatímco ty jsi úplně jiný, protože "Nejezdíš abys něco ujel, ale abys něco viděl".
A teď mi tu tvrdíš, žes to v mým věku ujel taky, to mě teda poser, když pominu velký rozdíl ve váze kola a spaní po hotelech, viděl jsi tenkrát něco? Nebo si furt jenom šlapal, abys to ujel?
Až jsi z toho tenkrát chytil pásový opar, jak sis nakládal?
Cykloturistiku odjakživa beru hlavně jako sportovní výkon, ale ty by sis v tý hlavě měl udělat trochu pořádek.
Chápu, s věkem se mění priority.
Letos jsem na sebe byl taky mnohem hodnější, než dřív, chodil jsem spát včas, ráno si přispal, když se mi někde líbilo, třeba na tom mostě v Lyonu, chvíli jsem tam jen tak seděl a koukal okolo.
Ale u tebe bylo vhodné, kdyby ta změna měla nějakou kulturu.
Například by sis mohl zachovat úctu ke sportovním výkonům ostatních cyklistů, přestože už nejezdíš abys něco ujel, ale abys něco viděl.
Jo na motorce, když se do tebe opře vítr třeba jen v 60km/h, tak už je to zážitek s jízdou autem zcela nesrovnatelný. Na kole to dám jen s kopce a to je už spíš o adrenalínu a snaze se nezabít.
Můj názor je, že obzvláště na silných motorkách představuje pro šoféra největší nebezpečí on sám, ty mašiny mají obrovský přebytek výkonu, vzniká na nich pocit, že 70-80 na rovině je strašně pomalu, tak na tom lítaj klidně 160, přes les, což je, dle mého názoru, tak trochu ruská ruleta, proto jsem skončil u malé motorky, která tyhle rychlosti ani neumí a mám to vyřešené :-)
Na další pozici nebezpečí bych umístil ostatní účastníky, za ně asi údržbu silnic, ale ten vítr nevím, jak jsi to myslel, jestli je nebezpečný, nebo jestli má přinášet potěšení, podle mě můžou být nebezpečné jen silné, boční poryvy.
"... jsem skončil u malé motorky ..."
https://www.nakole.cz/diskuse/30485-co-pobavilo...
Tak já bych mu to uznal :-)
https://www.scigacz.pl/zdjecia/gallery...
Vítr a nápor zepředu je příjemný. Na kole je nejlepší vítr ve vlasech, což je ovšem nekompatibilní s přilbou a u mne už i se stavem pokryvu mé lebky. Na motorce jsem bez přilby nikdy nejel, tak nevím.
Na nových, "dospělých" cestovních motorkách už to prý vůbec nefouká a když jedeš dost rychle, ani na tom nezmokneš. Akorát ti nesmí upadnout bo už ji sám nezvedneš, nechápu, proč k tomu neprodávají nějaký hever cestovní.
Bez větších potíží umí zvednout i 4 metrákovou motorku (2. varianta), od 2. minuty
Určitě znáš https://www.youtube.com/watch?v=qPS3q8r_b5w&...
Zrovna tuhle motorku mám, akorát v jednodušší verzi, bez doplňků na delší cesty (jako je větší nádrž, větší kapotáž apod.)
Vydržet na ní celý den, mi(zatím) dělá větší problém, než celý den (za dnem) šlapat poctivě na těžko, chybí mi aerobní výkon, endorfiny, radost, když se vydrápu na kopec, z toho blembáku na palici taky nejsem 2x šťastnej, po pár hodinách se mi chce hnípat, ztrácím koncentraci, člověk ani pořádný hlad nedostane, když celý den dřepí na vibrátoru, do stanu jsem se netěšil, jak si lehnu, tohle všechno je na kole mnohem intenzivnější a přirozenější, když chci na motorce urazit pořádný kus cesty, nemůžu jet pomalu a musím být velmi pozorný, nemůžu koukat okolo, když se chci alespoň trochu kochat jako na kole, ujedu prdlajs.
Před pár lety jsem na tom vyrazil směr Španělsko, vyhradil jsem si na to deset dní, první den jsem dojel do Heilbronnu (600 kiláků), druhý den ráno jsem s z toho zesral a jel zase domu, páč jsem usoudil, že se někde zcela nevyhnutelně vymáznu, když mě to nebaví, neuměl jsem si představit, že na tom strávím ještě cca devět dní.
Takže těch jejich 480km denně, co oni jezdili, mi přijde jako docela slušný výkon, na takové malé motorce, to se neflákali, spíš je to tedy mentální výkon, ale podle mě je to určitě lepší, než indoor aktivity.
Příští rok to možná, zkusím znovu, trochu jsem si to přerovnal v hlavě, dám si na to víc času, abych mohl jet výletním tempem, často stavět..
P.S. Gratuluji k úspěšnému návratu, krásná cesta!
Ještě jsem našel jednu fotku od Valdenburgu, jako že nekecám a fakt jsem tam dojel :-)
Dneska mě pobavil elektrista, který nejenže nešlapal, ale ani na pedálech neměl nohy... a pedály se mu přesto stále točily... :-)
https://ulozto.cz/file/tDPhsFJUbbPL/20231029...
Tak jsem si začal pískat "...když se načančám, když se načančám..." při četbě toho polobulvár článku. Jako když si nemůžeš ani vybrat maskáče s nejoblívenější kamufláží :-D
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni...
Tak jsem si spočítal čistě platbu za energii v poměru k celkové faktuře. 30,2%. 70% je za násobitele a podporovatele. Né že by ty stožáry a trafa byly zadarmo a borci na velínech si někde ty judr. tituly musí někde udělat, ale už jen z toho důvodu se "vyplatí" ty soláry zálohované dýzlagregátem, myslím si tak od oka, že bych na tom byl v nákladech stejně. A to su zeleně vygumovaný mozek.
Ale jak máme všude měřáky, tak pokud by nejely doma sčoty a měli tak 2/3 spotřebu, tak by ta platba čistě za elektriku by se projevila už jen zanedbatelně na celkové platbě :-D Jako že bysme tu třetinu neušetřili ani náhodou :-D
Češi podle AI v roce 2023:
https://magazin.aktualne.cz/umela-inteligence...
Buřinku jsem vždycky chtěl na základě westernů a britských filmů :-D Zajímavé :-D
Pobavilo, kreativita některých lidí je fakt neskutečná :-)
https://vid.pr0gramm.com/2023/11/02...
když ty krátký převody prostě fakt potřebuješ... :-)
https://www.srviral.com/contenido/videos...
Už máme odjetou osmou sezónu, přes 38 tisíc kilometrů a pořád mě to kolo prostě baví.
Enem esi ty tu Růženku moc nepreferuješ. Nepuknou ostatní žárlivostí? Bacha na to, může se ti to šeredně vymstít:-))
Snažím se k nim být spravedlivá, ale když to shrnu, tak na kratší vzdálenosti je bezkonkurenčně nejlepší s ohledem na svižnost a pohodlí. Do sta kilometrů neváhám a sahám po ní. Nové záplety tomu daly jinou úroveň, to kolo po rovině jede samo. Zpřevodování je zatím zcela dostačující (talíře 44-32-22 a šestikolečko 14-34).
Po víc než ročním boji se silničním spešlem se mi ho podařilo nastavit (sedlo vůči pedálům, dosah) a zpřevodovat (talíře 44-32-22 a 8-kazeta 13-34) tak, že se na tom dá sedět a jet srovnatelně s Růženkou. Ale ten hliník je se silničním pláštěm prostě moc tvrdej. Na delší cesty po dobrých silnicích preferuji spešla, je lehčí a ztráty energie v pružení se na dlouhých cestách prostě nastřádají, spešl nepruží, sice víc vytřepe, ale tolik neunaví.
Po přestavbě trekingového Authora s odpruženou vidlicí (najeto 12 tisíc - to prostě nešlo) na krosku s beranama a karbonovou vidlicí (najeto 7 tisíc a OK) je to kolo do lehkého terénu oproti Růžence lepší. Lehčí rám je kompenzovám širšíma gumama, takže to váží stejně jak Favoritka, ale zvládá to víc terénu (polňačky, hrubší šotku, trávu...). Po rovné silnici to celkem jede, ale rozdíl ve váze na kolech oproti váze v rámu je poznat, je to línější a spotřebuje to víc energie na pohon. Stovku jsem s tím ujela, ale spíš je to kolo tak do padesáti kilometrů. Mám to jako zimáka a zpřevodování je dostačující (talíře 38/22 a 8-kazeta 11-34).
Pokud budu v budoucnu pořád zvládat delší cesty, pořídím/poskládám si na to lehčí silniční kolo na karbonovém rámu a s karbonovýma kolama. Cenově je to však proti Favoritce i spešlovi o několik řádů jinde. Určitě to není potřeba na ježdění kolem baráku. Zatím si nejsem jista, že to využiju, ale rozhlížím se. Jak to musí být zpřevodované a jaké to má mít rozměry už mám vychytané, po částech se to asi bude dát poskládat. Zatím mám pocit, že trendy směřují k mým požadavkům, takže nespěchám a vyčkávám. Kdo by před šesti lety kde sehnal dvoutác 38/24... :-D
Včera jsem potřeboval stihnout víc věcí, tak jsem vlakem sebou bral i koloběžku (Oxelo 9EF).
Když jsem pak na nádraží čekal na vlak domů, ptal se mě nějaký člověk, jaký to má dojezd? Tak jsem na něj překvapeně koukal a přemýšlel, jak to může myslet... a on, že myslí kapacitu baterie! Tak jsem odpověděl, že to žádnou baterii nemá a dojezd záleží na zdatnosti jezdce... :-)
Divně koukal a už se na nic neptal, tak nevím, co hrozného si o mě myslel... :-D
Ono se není čemu divit, elektrické silně převládají a ty na osobní pohon už téměř nevidím. Ještě tak před dvěma lety jich bylo dost na ulicích i v autobusech.
Což to máš (bohužel) pravdu, ale zrovna na koloběžce baterku s motorem schováš jen hodně těžko. Pokud onen stroj nemá zakapotovaný kolo kvůli brašnám (což si nedovedu představit, že může fungovat s odrazem na koloběžce) tak přeci každý musí vidět, že to pohon nad rámec jezdce nemá, nebo ne?
Proto se asi dotyčný ptal na dojezd :-)
Dotyčný se (podle původního příspěvku) jmenovitě ptal na baterii...
No vždyť jo. Viděl tu koloběžku, prohlédl si ji a tak ho zajímalo jaký má tahle dojezd.
Tak ptal se v době, kdy jsem na ní zrovna nejel, jen se opíral a čekal na zpožděný vlak.
Baterie smysluplné kapacity by u té mé nebyla kam schovat, ale chápu, že tak hluboce nad tím asi nepřemýšlel.
V ten okamžik mě ta otázka každopádně pobavila... :-)
Deja vue? :-D
Srazilo se osobní auto a tři obrněné transportéry Pandur...
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-auto...
Budování vozové hradby má v našich zemích staletou tradici... ;-)
Ještě delší, vždyť husiti řádili někdo ve 15tém století...
Já se hlavně divím, že po zkušenostech ty Pandury nechají jet pohromadě? Kdyby je rozptýlili po celé ČR, nehrozilo by, že jedno jim osobní auto zlikviduje všechny na jednou... :-)
No minule to prej vyšlo na 95míčů, tak jsem zvědavej, na kolik nás to vyjde tentokrát, že ty dementi něvěděj nic o bezpečným odstupu...
Akorát, že kdysi bylo ve "vyhlášce" to, že do vojenské kolony je pro jiná vozidla zákaz vjíždět ;-) Ta ženská by tam správně neměla co dělat...
Jak je to dneska ale netuším.
Podle toho článku je to tam bohužel pořád.
Ale teda jestli je na tom armáda tak skvěle, že pokud pro sebe nemá celou dálnici tak se pomlátí sama mezi sebou, máme v současné době docela problém...
Hledat se mi to teď nechce... Z toho článku to ale moc neplyne... To, že Vojenská policie doporučuje to nedělat, ještě automaticky neznamená, že k tomu má i doslovnou oporu v zákoně.
Lidi za volantem normálně kašlou na jasně dané věci zákonem, tak si moc nemyslím, že jim podobní budou vůbec brát v potaz nějaké doporučení kdoví od koho...
Podle mně se ta slepice rozhodla na poslední chvíli zařadit do odbočovacího pruhu a nacpala se do té kolony...
Klíčové podle mě bude, zda měly zapnuté modré majáčky?!
Jestli ne, díval bych se na vojenská vozidla stejně jako třeba na zemědělce - nemají žádná práva navíc.
Pokud modrý majáček použili, je to stejné jako třeba vládní kolona a ten modrý majáček stačí použít na prvním vozidle, případně posledním vozidle, nemusí ho mít každý pandur...
§ 41 Jízda vozidel s právem přednostní jízdy
(6) Odstavce 1 a 4 platí obdobně i pro řidiče vozidel doprovázených vpředu, a jde-li o více než tři vozidla, i vzadu vozidly ozbrojených sil nebo ozbrojených sborů s právem přednostní jízdy. Doprovázená vozidla musí mít rozsvícena obrysová a potkávací světla.
(7) Řidiči ostatních vozidel musí vozidlům s právem přednostní jízdy a vozidlům jimi doprovázeným umožnit bezpečný a plynulý průjezd, a jestliže je to nutné, i zastavit vozidla na takovém místě, aby jim nepřekážela. Do skupiny tvořené vozidly s právem přednostní jízdy a vozidly jimi doprovázenými se řidiči ostatních vozidel nesmějí zařazovat.
Jo, takhle by to mohlo být...
By mně jinak zajímalo, jestli baba na tohle vůbec někdy narazila v testech autoškoly :-) Pokud tedy vůbec řidičák legálně dělala...
To, že značná část řidičů se řídí svými dojmy, nikoliv platnými předpisy, je smutný fakt.
V autoškole se stačí našprtat odpovědi na test a i kdyby to člověk tehdy bral vážně, během života se ta legislativa několikrát komplet změní...
Nedávno, když nás kolega vezl na oběd, jsem poznamenal, že tohle fakt nebylo 1.5m od cyklisty. Nechápal, o čem mluvím, o 1.5m pro předjíždění prý nikdy neslyšel a završil to hláškou, že se o cyklistické zákony nezajímá...
Jsem si říkal, že je to dobrý paradox - všichni zaměstnanci u nás chodí každoročně na školení řidičů... já jsem zřejmě jediná vyjímka, protože auto řídit nechci.
Na tomhle je krásně vidět, že jsou ta školení úplně na kulový, ztráta drahého času, zaměstnavatele to stojí moc peněz. Hlavně že školitelé mají bezva a hlavně jistý a dobře placený kšeft.
Pokud školení nebude zakončeno povinnými testy s nějakou hrozbou možné ztráty řidičáku tak je to úplně k ničemu.
Testy by asi nic nezměnily. Pár školení zakončených testy už jsem zažil, nejčastěji vyhláška 50, ale podobný byl třeba i vstup do kolejiště... nevzpomínám si, že by někdo neprošel.
Jakmile si firma školení platí, protože potřebuje, aby ty lidi měli nějaký papír, pak je jasný (byť třeba nahlas nevyřčený) požadavek, že všichni mají projít (ideálně napoprvé).
Když bude školitel působit problémy a někomu ten papír nedá, vděku se určitě nedočká a příště si pozvou někoho jiného, kdo nebude řešit, že se při testu opisuje a podobně...
Nad tím, že pak ten ignorant může v provozu způsobit průšvih, přemýšlí málokdo.
Já jsem si z posledního školení odnesl poznámku, že největší průser je, když se stane nehoda a místo mrtvého máme raněného. Pak se u soudu brání a je to na dlouho a složitý a problém.
Když je to smrťák, tak se to napíše jako chyba dotyčné mrtvoly a jede se dál.
-© školení vazačů a jeřábníků
Proto píšu, že takhle postavená školení jsou úplně na nic. Vyřešit to jde, musela by být udělaná krapet jinak, trochu jiný způsob přezkušování a ověření. Jedna z možností je, že školení udělá smluvní školitel, ale na závěrečné testové přezkoušení přijde řádný zkušební komisař, který předem nebude známý. A hned by se všichni jinak smekali a snažili a ty předpisy by si alespoň pořádně pročetli. A pak by bohatě stačilo referentské přezkoušení jednou za 3 a profesionální za 2 roky.
Když se chce jde ledacos, když ne je to zbytečná ztráta času a plýtvání penězi.
Včera jsem to řidičcké školení
zažil. Ztratu času z toho dělá ten školitel, který je sám zapřísáhlý autíčkář a vede to v duchu jak vykličkovat s policajty a se zákonem. Třeba se to někomu tak i líbí, ale dost to ztrácí na hodnotě. Ani on ta "cyklistická" pravidla moc neznal, nebo se tak tvářil.
Díky těm pravidelným školením znám změny legislativy. Sám bych si to asi nedostudovával. Závěrečný test a jeho provedení memá na hodnotu kurzu vliv. Za mně by ho mohli vynechat. Základní pravidla každý řidič zná a to jsou ta důležitá, která určují jeho chování na silnici. Řešení křižovatek je pěkná hříčka, ale my jsme ve stavu, kdy řidiči ani nečekají, že by se pravidlo pravé ruky snad někde mohlo uplatňovat.
s předpisama se to nesmí přehánět.
Příliš mnoho nařízení je k ničemu, protože, jak správně říkáš, vsichni na ně serou.
Předpis o 1,5 metru je totální kokotina protlačená dotačními cyklodijiči a nedodržuje se, ani často dodržet nelze.
stačilo dát do předpisu povinnost "dodržet bezpečný odstup"
jestli byl bezpečný nechť posoudí soud
Nemáš pravdu. Od doby, co to platí, mne většina objíždí mnohem lépe. Ano, málo kdo, když nemá misto, počká, až ho bude mít. Ale ti co ho mají mne objíždí kousek dále. Testuji to denně na Strakonické mezi Lihovarem a Železničním mostem.
Dřívější úpravu o bezpečné vzdálenosti si většina řidičů vykládala, že tě jen nesmí porazit.
To ti tedy přeju, mě se to stává málokdy, vlastně to fakt často ani nejde.
Vymyslet předpis, který nelze kontrolovat (kdo změří 2,5 m) a v řadě případů ani dodržet, je prostě pitomost, přesně odpovídající našemu parlamentu.
To je jen tvůj subjektivní dojem
Kdežto tvůj dojem je objektivní a universální, že? :D
Tak to, že tě má auto předjíždět bezpečně, platilo vždy. Ovšem od dob krále klacka je v předpisech, že se může cyklista předjíždět prakticky kdekoliv, na plné čáře, na křižovatce... To bylo možné v dobách, kdy se škodovka při osmdesátce už celá rozvibrovala a jezdilo se i mimo obce šedesát, možná sedmdesát. A z těchto zvyklostí předjíždět kdekoliv tak nějak pramenil dojem, že bezpečně je i necelý metr od cyklisty. To ale neplatí v osmdesátce a výš. A to se dnes běžně jezdí i na úzkých okreskách. Prostě ten ocas za volantem nemá odhad a bylo potřeba mu kvantifikovat, kolik má od toho cyklisty jezdit. Souhlasím s Brahmou, je to už na silnicích poznat, zlepšuje se to a řidiči předjíždějí s větším odstupem.
A tím 1,5 metrem zakotveným v zákoně se vocasové změnili v nevocasy?
Někdy je potřeba ocasa pošťouchnout. Oni nejsou většinou zlí, prostě jen neví. Metr a půl si dovedou aspoň představit a hodně z nich se o to pak i zasnaží. Padesátku v obci taky kdekdo nedodržuje a je daná, přece by stačilo napsat, že mají jet ohleduplně... U té padesátky to stejně nakonec dopadá tak, že většina ocasů si myslí, že je to rychlost doporučená a vše míň je zdržování provozu. Vocas zůstane vocasem, je nutno mu život trochu ulehčit směrováním k požadovaným výkonům.
Ne, Baro, tak to není.
Jak tu psal AV, je potřeba poněkud změnit systém. Sundá-li auto cyklistu, může ta to auto, pokud se neprokáže opak.
Psal jsem o svých zkušenostech s českou vlajkou na vozejku, a byl jsem z toho smutný. ale i ti co mě předjížděli a nadávali, mě lízali, ale neohrozili.
1,5 metru v pohybu nelze zajistit, a nelze zpětně dokázat.
Dáme do zakona 1,5 metru, aby se jim vyhejbali ohleduplňěji, je něco jako když v Italii dají povolenou 10 aby ram aura jela míň než 50.
Tenhle balkánský přístup k zákonům se mi příčí.
Když je tam 30, jedu 30. A tak je potřeba na zákon nahlížet, a vyžadovat ho.
je li tam 1,50 metru, je to nevyžadovatelné, nezměřitelné.
Něco, co nelze změřit do zàkona nepatří.
psychologický účinek, který zaznamenal Nrahms brzo vyprchá
"1,5 metru v pohybu nelze zajistit, a nelze zpětně dokázat."
To vůbec není pravda!
Zajistit 1.5m si dokázal již v roce 2021 Šílený reportér Smlsal pomocí mechanické konstrukce...
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi...
A potkal jsem v posledních letech víckrát cyklisty, kterým z nosiče do levé strany trčela plácačka, byť výrazně kratší. Tam je to prokazování jednoduché, když ke kolizi nedošlo, tak řidič měl evidentně dostatečnou vzdálenost... trochu problém je, když ne... :-)
Zpětně dokázat, že k dopravní nehodě došlo kvůli nedodržení vzdálenosti při předjíždění většinou lze, bude-li orgán chtít... stejně tak ale lze vyrobit konstrukci, že řidič cyklistu vlastně nepředjížděl, ale přejížděl z pruhu do pruhu a tam už najednou 1.5m neplatí, jako se to povedlo tomu "mému" kamioňákovi... ;-(
Za určitých okolností lze tu vzdálenost určit i z kamerového záznamu, stačí chtít. Prokazování u soudu by samozřejmě bylo složitější...
Dobbře, tobě se evidentně líbí formulace o bezpečném objiždění a neohrožení. Tak mi, prosím, sděl, jak se takové bezpečné objíždění objektivně změří a vyhodnotí. :D
Je to totiž úplně stejná deklarace, jako těch 1.5m. Jen je to ještě zamlženější.
1,5 metru pro objíždění cyklisty neplatí. Objíždět ho řidiči mohou klidně na šířku poštovní známky.
Chytání za slovíčka nepřispívá dobré diskusi.
To není chytání za slovíčka. To je znění zákona. Chceš-li aby pro předjíždění cyklisty motorovým vozidlem platilo přesně 1,5 metru, musíš zároveň bazírovat na přesném znění zákona. Předjíždění a objíždění jsou dva různé pojmy. Objíždění - par. 16, předjíždění - par. 17.
Ustanovení o 1,5 metru je v paragrafu 17.
:-))
Samozřejmě máš pravdu v citaci zákona, ale každému je také jasné, co jsem svým volným výrokem mínil. Nejsme tu u soudu a jen si tak něco vyprávíme. Se svou snahou každého setřít sis už vysloužila bojovou přezdívku TCHÝNĚ. Tak jen v tom pokračuj, aby každý viděl, že si jí opravdu zasloužíš.
Paragraf o 1,5 metru odstupu prostě neplatí pro objíždění cyklisty ani nikoho jiného, neplatí ani pro jízdu v pruzích. Platí pouze a jenom pro předjíždění cyklisty, a to pouze a jenom motorovým vozidlem, a to v případě, že nejvyšší povolená rychlost je vyšší než 30km/h. Pokud je nejvyšší povolená rychlost 30km/h platí 1 metr.
Ve všech ostatních situacích, které se na silnicích vyskytují, platí obecné pravidlo neohrozit/neomezit.
BRAHMO, s TCHÝNÍ i ostatními přezdívkami, jdi už laskavě do hajzlu.
Lanna si NIC NEVYSLOUŽILA, vymyslel ji jen jeden člověk, navíc je to manipulátor, který není schopen věcně diskutovat. S realitou mají pramálo společného a ty to moc dobře víš.
Jejda jejda, další potrefená husa zakejhala. On má Jindra doslova dar vymýšlet přiléhavé a výstižné přezdívky. Se nezlob, je to tak. Ale zrovna dnes komunikuješ mírně a inteligentně, tak si to zbytečně nekaž.
Opakuju - žádnou přezdívku si nevysloužila.
Víš moc dobře, že ji se zlým úmyslem vymyslel primitiv, který Lanně, co se kultury diskuze týče, nesahá ani po kotníky.
Osobně zastávám názor, že přezdívky si nadále budou vybírat sami diskutující.
A ne, že je bude nějaký primitiv nálepkovat tak dlouho, až je začnou ostatní lidé považovat za normální.
Tohle jednání je primitivní šikana, kterou by dospělí, kulturní lidé, neměli tolerovat.
A už vůbec ne zneužívat, jako jsi to udělal ty.
S přezdívkou je to tak, že ty výstižné se většinou chytí a vydrží ti do konce života. Alespoň ve Skautu to tak je. Někteří tu přezdívku snad ani nedostali nebo jí hned ztratili. Některým to vydrží až do smrti. No a Jindra má na ty přiléhavé přezdívky opravdu dar.
Aha, takže vy si ve skautu nadáváte do pacientů, politruků, do tchýní, a víš, že mě to vůbec nepřekvapuje?
Jenže tady nejsi ve skautu, ani Pod Ledem. Vzhledem k tomu, že Jindrovo toxické chování považuješ za dar, je tvoje přezdívka Brahma velikánská ironie.
Ono vymyslet "přiléhavou" přezdívku není vůbec složité, tvůj diskuzní styl mi například přijde neobyčejně slizký a tipuju, že nejsem zdaleka sám, jak by se ti líbilo, kdyby ti někdo dal na základě toho "přiléhavou" přezdívku?
Spoustě lidí to přijde neškodné jen do chvíle, kdy přezdívku vyfasují taky.
Například přezdívky Psychopat, nebo Slizoun, jsou, myslím, také velmi výstižné, ale jestli se ti nelíbí, můžu na tom ještě zapracovat.
Ale.. aby se ujaly, budu je muset opakovat při každé příležitosti, jako to dělá ten ""kulturní pán, co má dar vymýšlet přiléhavé přezdívky"", to chceš?
Zatím se mi do toho vůbec nechce, takhle toxický přístup k diskuzi je cesta do pekel a tenhle web si to, snad, ani nezaslouží.
Brahmo, prosím, věnuj se problému a ne nálepkám. Problém je boční odstup, kdybys mezitím zapomněl, o čem jsi mluvil:-))
Já jsem se svoji nálepkou, kterou mi přilípl Jindra numero již dávno srovnaná. Jsem tchýně, jistěže jsem, mám snachu. Na rozdíl od Jindry, jsem se svojí snachou v okeji.
Ale hlavně a především!!!!
V dané konverzaci to nehraje žádnou roli. Je to irelevantní.
Jen se zkus zamyslet nad tím, jak vznikla psychiatrická diagnóza u šíravníka. Takhle nějak může příště vzniknout psychiatrická diagnóza i u tebe. Když si nedáš pozor.
Ano i ne. Ony jsou totiž docela výstižné. To je to, co jsem se snažil naznačit. Ty skautské přezdívky, které seděly, vydržely majiteli až do smrti. No a Jindrovy přezdívky docela sedí. Neber si to ode mne osobně, nechci tě naštvat. Rád s tebou komunikuji.
Užitečného idiota tu dělá Brahma od té doby, co Jindra zveřejnil jeho jméno a důkladně si ho prolustroval. Do té doby neměl problém natvrdo napsat, že Jindrův morální profil je odporný.
Chudák Brahma moc dobře ví, co je Jindra zač, ale nic lepšího, jak si ho držet od těla, zatím, nevymyslel.
Možná to Brahmo sedí tobě, že je Pačes Trouba, Šíravník Pacient, Zelenský Mrňavý Židáček, nebo Lanna Tchýně ..., ale obecně asi ne, žejo? nebo mluvíš nějak tak za "všechny"?
A ty trampský přezdívky rozhodně nebývaly prvoplánově dehonestační a nositelé je přijali a sami používali. Fakt bych to nesrovnával, účel i smysl, jsou úplně odlišné.
Benny.
A kolikrát v životě se ti povedlo legálně objíždět cyklistu?!
Vzhledem k formulaci "objíždění vozidla, jež zastavilo nebo stojí" nejenom nesmíš objíždět cyklistu, který na kole jede, ale nelze objíždět ani cyklistu, který s kola spadl nebo prostě leží (evidentně nesplněná podmínka, že stojí)...
A když už cyklista zastaví, většinou z kola sleze, čímž se stane chodcem, takže opět nejde o objíždění cyklisty. ;-)
Nevim jestli si to zaregistroval, ale v Německu na některých úsecích silnic, kde by nebylo možné dodržet dostatečný odstup při předjíždění, tak mají značku zákaz předjíždění cyklistů.
Mezi auty na okreskách jsem takřka denně, tak můžu potvrdit co napsal Brahma a Bara, zavedení povinného bezpečného odstupu mělo na většinu řidičů pozitivní efekt, ne že by byli všichni důslední jako jsou řidiči třeba v Německu, ale jsou o poznání ohleduplnější, na kole jezdíš v tuzemsku velmi málo, tak sis toho asi nevšim.
I já mám pocit, že se to zlepšuje. A podle mých zkušeností se nejlépe chovají náklaďáky a autobusy, prostě profíci. A nejčastěji mě "oprasí" mrňavý autíčko, na široké silnici, kde je vidět kilometr daleko.
Jo, hlavně ty kamiony, nevím, kdy to začalo, ale letos jsem si toho všiml, vyhodí blinkr, objedou velkým obloukem do protisměru, až mě to kolikrát, ve Francii dojalo, tak si od té doby dávám záležet, abych jim překážel co nejmíň, klidně i na chodník vlítnu, když můžu a nechám ho předjet.
On ten zákon(?) převzali poslanci z Německa. Při nehodě, kde je účastníkem cyklista, se automaticky jako viník bere plechovkář (cyklista jen je-li opilý nebo sjetý). Je na motoristovi, aby dokázal svoji nevinu.
Jaké jsou pokuty (na západ od ČR) občas naše média zveřejní.
I proto ta ohleduplnost ...
No, jak kde a jak kdy.
Přes Německo jsem jel před týdnem, a to ten vozejk tě dělá opticky širším. A protože jsem vyjel v 6, byl jsem na celkem frekventované E14 v pravé špičce. lízal jsem pangejt co se dalo, přesto mnozí mě míjeli velmi těsně, někteří troubili a někteří i hulákali z okýnka. Těch úseků, kdy musíš na silnici, je mezi Norimberkem a Heilbronnem asi polovina, nejde jet jinudy, přesto byli někteří dost hustí.
jadně, patek, špička a brzdí je tam pitomec s českou vlajkou na vozejku.
příště tam pověsím neutrální vlajecku.
ono taky dost řidičů vlastně ani nejsou Němci ale nějací uzenáči. Z dálky to vypadá jinak než ze sedla.
Jízdu s vozíkem nemůžeš srovnávat třeba se silničářem v dresu. To už mám vyzkoušený, že ocasi reagují rozdílně. Pokud táhneš vozík, nejlépe naložený hnojem a v reflexní vestě, seš kámoš, co maká. Pokud si jen vozíš prdel z plezíru po silnici (tak oni vidí lidi v dresu), jsi opruz. Cajzla s vozíkem na výletě v Německu můžou Frickové hodnotit různě, někdo jako opruza, jinej jako kámoše, těžko posoudit.
Když se kouknu na mapu tak v úplně celém úseku mimo města, které jde také jet po souběžných cestách, podél té B14 je natažená cyklostezka nebo je souběžná cesta, to je nešlo použít?
Na tu silnici bych s kolem určitě nevjel, to je něco podobného jako u Prahy jet po 101 a pod. :-)
Mě mapy.cz tudy proložily celkem 3 trasy pro silniční kolo. 163, 165 a 171 km dlouhé. Ta druhá vede prvních 30km z Norimberku do Heilsbronnu (nikoliv Heilbronnu nezaměňovat) po té B14, ale jsou tu i dvě jiné. Nejezdíš ty jen podle GoogleMap pro auta?
Silnice 14 vede jen do Ansbachu, a na kole mimo ni to je nějakých 45 km. netuším kudy jel, ale po té B14 podle mapy není potřeba jet, jde jet mimo ni téměř po souběžné, proto jsem se ptal.
A ne, podle googlu nejezdím a na treku vždy jen podle režimu horské kolo a na horáku podle režimu pěší - krátká. V režimu auto jedu jen autem. Jak tě mohlo napadnout něco úplně jiného, když jsem psal o souběžné cyklo.
Promiň, to patřilo Jindrovi. To, že ty jezdíš podle mapy.cz je evidentní.
Jo, to on podle googlu jezdí, ale i ten snad zná cyklo trasy.
i já jezdím podle mapy.cz, on line.
Fakt kluci je to zatím 50/50, jezdím to jak linkovy autobus
Ostatně příští rok, doufám, pokud budeme zdraví , pojedeme všichni spolu. V teple, v květnu, třeba?
je to potřeba vidět.
Ale asi nepojedem na 7 dní, ale na 9, protože nám není 20 a 170 v kopcích nám netřeba
170km za den je čirá pitomost, kterou já nedám.
Proč ne, když to pojmeš jako celodenní výlet na kole ke vzdálenému cíli, tak s tím nemůžeš mít žádný problém. Určitě je to lepší, jak se tam podívat autem. Řekněme sto-stodvacet jedeš jako tranzit, ten zbytek se někde pár hodin motáš v cílové oblasti a večer si lehneš doma do své postele. Nevláčíš bagáž, na den ti stačí něco po kapsách, vodu doplníš cestou a případně se někde zastavíš v hospodě, když nevydržíš bez oběda. Vyjedeš podle předpovědi jen, když má být hezky, neřešíš blatníky, vaření, spaní, oblečení, nemokneš, nevezeš žádné zbytečnosti. Takový způsob výletování po jednotlivých dnech mi vyhovuje líp, jak vzít si dva týdny dovolené na čundrcestu a z toho třeba týden moknout někde s naloženým kolem v mokrých hadrech, spát na zemi a uhnat si akorát revma.
Já obdivuji tvé výkony, ale já to nedokážu a nikdy jsem to nedokázal. Je pravda, že jsem také nikdy cíleně netrénoval, ale ani to patrně dělat nebudu. No a i ty píšeš, že jsi pak unavená a o nějakém opakování další den nelze hovořit. To je ovšem na cestě hlavní podmínka. Nemá smysl se jeden den odvařit tak, že druhý den nemůžeš na kolo. Jindra z důvodu nerovnoměrného rozložení svých hotelů po trase je nucen k těmto heroickým výkonům a na jaře dře doma jako barevný.
Druhý den vždycky jedu svých každodenních dvacet-třicet. Však píšu, že se jedná o jednodenní výlety a není důvod jet dva za sebou. Každopádně odvařený máš akorát ty kolena, já jezdím opravdu každý den, letos jsem nejela snad jen čtyři dny, ale dvacet v dešti a přijet domů do tepla a do sucha je něco jiného, jak týden v dešti na puťáku. Na dlouhé cesty si počasí vybírám, dnes už to umí celkem spolehlivě předpovídat tři dny dopředu, takže si víkend můžu naplánovat podle počasí. V týdnu daleko nejezdím, na silnicích je větší provoz, jak o víkendu. Na přesun je nejlepší brzo ráno o víkendu, to je na silnicích klid.
No vidíš, a teď mě potěšilo, že jsem si při pohledu z okna všimla, že skončila krátká vánice s poryvy silného větru, vyčistilo se nebe a stihla jsem otočit svých dvacet :-) A prý. že se to nevyplatí. Vyplatí, pak o víkendu sto kilometrů je pohodovka a letos i sto mil padlo několikrát. To už se dá někam dojet a někam se podívat, nalehko, za pěkného počasí ;-) Ovšem musíš trénovat, z placu to dá možná někdo mladej a stejně si pak druhý den nesedne na prdel. Když se jezdí každý den, není problém to usedět a ani v našem věku ujet.
jak jsem psal, je to tak 50/50, mapa je fajn, a vypadá to hezky, ale realita je taková.
Oni mají kolem těch státovek fakt spoustu komunikací, hlavně pro zemědělská vozidla, a ta jsou i cyklostezky. Je to úžasně lepší, než před 10 lety ale, bohužel, v Německu jedu tak půlku po silnici.
Ve Francii je to výrazně lepší, tam jsem na silnici tak 20 procent.
Fakt nejsem blb co si užívá prudění šoférů na státovce.
Znáš to tam a nevíš, že 50/50 je to pouze v případě, že trváš na variantě po E14?
Mapy.cz nabízejí další dvě varianty, taky po asfaltu, jenže po okreskách.
Nacpat se s vozíkem na E14 ve špičce, hele tak tu českou vlajku příště fakt sundej.
Ve srovnání s variantou podél říčky Bibert jsi ušetřil krásných šedesát sekund, hlavně že jsi soféry na státovce pořádně vyprudil.
Teď mě tak napadá, ta silnice je jejich jednička a co vím, tak hodně těch jejih jedniček jsou silnice pro motorová vozidla, není to i tahle? To by odpovídalo tomu houkání a nadávání :-) a těm souběžným cyklo a silničkám.
Ale ne,
jedu podle mapy.cz, v režimu silniční kolo. Ale i ta občas jede blbě, jezdím stejnou trasu přes Německo do Strasbourgu fakt často. Pak buď na Paříž, nebo na jih.
Asi 20x za pisledních 10 let.
Není moc co vymyslet. Ty úseky, kdy musíš být na státovce, ne 4 proudové, tam nesmíš, nelze moc omezit, leda by sis zajel 30-30 km, a to nechceš. prostě to těch 20 kiláků kousneš.
Jinak, nevím jak vy, ale donedávna mě přišly mapy.cz jako nejluxusnější navigace pro silniční kolo.
Sle při poslední cestě fakt jejich navigace vymýšlela totální kraviny, ve Francii. Kdybych neznal cestu, motám se tam furt. Nekecám totální bludx.
proč jsem se asi vracel?
https://www.relive.cc/view/vr63wR4WN86
ta kráva mě hnala do nesjízdné cesty i v režimu silniční kolo, musel jsem to vypnout a najít si cestu ke kanálu.
Oproti září, neuvěřitelně moc chyb.
Jo, to je to, co dosud nevíme. Jak byla ta kolona označena, zvýrazněná, zabezpečená. Informace o tom, zda první vozidlo blikalo sice nemáme, ale víme, že to byl Hilax:-))
Zatím víme jen to, že paní do kolony najela přímo ze sjezdu na dálnici.
Počkala bych se soudy. Možná se nakonec čistou pravdu vůbec nedozvíme. Třeba byla mise tajná:-)Každopádně to vypadá, že pandury byly velmi dobře maskovány.
Narazila do panduru a má poškozenej zadek vozu, asi v té koloně couvala :-D
Zřejmě čteš Seznam zprávy.
Já čtu iDnes a tam to popsali jinak:
Podle mluvčí generálního štábu Armády ČR Magdaleny Dvořákové řidička vjela do kolony přímo ze sjezdu, čímž konvoj narušila. Zatímco osobní auto ji stihlo objet, pandur do jejího auta zezadu narazil, do něj pak následně ještě další obrněné vozidlo.
Zdroj: https://www.idnes.cz/praha/zpravy/nehoda-d6...
"přímo ze sjezdu"... Takže připojovací pruh?
Jako nechtěl bych být na jejím místě - buď se připojíš do kolony, což je zjevně něco co armáda neumí řešit a proto se to nesmí, nebo zastavíš, necháš je odjet a pak se budeš připojovat z nulový rychlosti do dálnice.
Volba na draka...
Když už je to v pobavilu...
Mně se líbí, jak všude píšou, jak vjela do kolony ze sjezdu. Chvíli jsem přemýšlela, jak je to možné, zda vjela na tu dálnici sjezdem v protisměru, než mi došlo, že se sjezdem míní nájezd:-))
Na Seznamu zas píšou, že tam vjela z levého pruhu, to máš těžký soudit, když nikdo neví, o co šlo a jak byla ta kolona označená. Mohla tu kolonu normálně předjíždět a za prdelí jí houkal nějaký rychlík, kterému blokovala levý pruh, tak mu uhla pod pandura...
Už ho mají blbečka i s jeho armádou:
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-zadrzeli...
To zase ANO přiskočej další voliči. Uvěznit hlásnou troubu, za co, soudruzi, za co? :-)))
taktak blbost je nezničitelná
Pobavil, ne potěšil, Ficův ventilátor:
https://www.lidovky.cz/svet/valka-na-ukrajine...
Kdo nechápe napovím vlajka:)
Včera jsme s Nebeskou šli do Rakve na vystoupení Sukhishvili - Národního baletu Gruzie. Velkolepé, připadal jsem si jako Korn v Miss Moskva. Tolik krásy se na nás z jeviště hrnulo. Standing ovation nakonec a kdyby to v kulturáku technicky šlo, byly by i mexický vlny. :-)
Nejsi ty ten, co si koupil bunkr nedávno?
Dojdu ti ho rozbombardovat.
Potěšilo mě dokončení nové cesty Údolím Bobravy od Radostického ke Spálenému mlýnu. Dnes jsem si to poprvé projela, uválcovaná prosívka je pevná i zamokra.
Na jaře se to okolo zazelená a ani nepůjde poznat, že se tady stavělo
Parádní stezka.
Nedávno tu někdo povídal, že všechno "muší bejt asfalt", jestli se nepletu. Inu, nemám ten pocit...
Asfalty tady mají lesáci a často po nich není vedená ani cyklotrasa. Z lesa odváží dřevo těžká technika tak to musí být udělané pořádně.
Taková cesta je fajn.
Historická pře ale byla spíš o tom, že když "vrchnost" staví cyklostezky (za EU dotace třeba), má akutní potřebu je stavět v maximálně luxusní variantě. Ergo tedy vyhází mraky peněz na kilometru a místo spojité sítě pak máme jednotlivé útržky sice luxusních, ale dost málo funkčních stezek.
Alternativa stezek neasfaltovaných, ale na kilometry delších, mi osobně připadá užitečnější.
No jo, ale dobře založenej asfalt vydrží dlouho. Tyhle šotky bude potřeba po čase dosypávat a znovu srovnat a zhutnit, jak tam někde začnou vznikat dolíky a stát tam voda, tak z toho bude tankodrom coby dup. Máme tady kolem několik kamenolomů, kde zdroj prosívky je, tak snad to občas dosypou, ale jsou to náklady na údržbu.
Já proti těm asfaltovým polňačkám a lesním cestám nic nemám. Dobře se po tom jezdí, provoz nulový a nepřijdou mi zbytečné. Za těch třicet let, co tady bydlím, ještě nebylo roku, kdy by z lesa neodváželi nějaký binec, dřív, než uklidili polom po jedné vichřici, přišla další, a když nepřišla vichřice, tak vyváží smrky suché od kůrovce. A na pole je taky potřeba jezdit, nejen traktorem, ale při sklizni běžně jezdí náklaďáky. Pořád ty cesty potřebují, dokonce mi přijde, že už jim to došlo a líp se o ně starají, občas je i očistí.
Nejhorší, co můžou udělat, je, když to vysypou hrubým štěrkem a ani to nezhutní (i když to zhutnění hrubého štěrku moc nepomůže). To se po tom nedá ani jet na kole, ani na koni, ani jít pěšky. Taky tady pár lesních cest takto prakticky zničili.
Druhá věc je, že když vyasfaltují polňačku či lesní cestu, tak se tam bez instalace nějaké závory začnou hned sáčkovat auta. Značka zákazu vjezdu většinou nestačí. Tady máme do lesa závory, ale co jezdím po Jižní Moravě, tak je často lepší jet po silnici, jak po hladce vyasfaltované polňačce mezi polama. Na té polňačce potkáš plno aut, je to na vyhnutí úzké a jezdí jak hovada. Pár takových úseků raději objíždím po silnici, než se tam s těma popelnicama drbat.
Před časem jsem uvažoval, že fotku ze stejného místa dám do rubriky „co mě vytočilo a naštvalo“. Minulý rok jsem u Spáleného mlýna viděl raky. Co raky. To byly přímo langusty. Letos po řádění těžké techniky tam bylo kulový. Proč se staví zbytečné cyklostezky v místech je pěkná polňačka a kde by potřeba opravdu byla, tak tam se to nevyplatí, protože by to bylo náročný a tudíž drahý. Zase jedno zmrvený místo kvůli pochybnému pohodlí. No snad se tam ti raci po čase zase vrátí.
Poprvé jsem tím Údolím, od Želešického lomu až k Radosticím jela na koni v roce 1976. Nemám pocit, že by se srovnáním té cesty cokoliv poškodilo, vždycky tam byla vyjetá cesta, až k mostku u Spáleňáku po tom jezdila auta, to se ještě jezdilo přes ten mostek, než se rozpadl. Dál ke Střelicím to byla taková normální cesta na jílovitém blátě, za deště kaluže a bláto, za sucha to ztvrdlo jak šutr a samej hrb. V lese místy vyzpevněná velkýma balvanama. Nedalo se po tom jet svižně ani s konima, natož v pohodě na kole, ne, že bych tama na kole od Modřic občas nejela, koňmo možná i tisíckrát.
Rakům je to úplně u řiti, ti tam byli vždycky a pořád jsou. Tam dokonce bývali kdysi pstruzi. Teď jsou tam ondatry a prý už i nějaký bobr z jihu Moravy domigroval. V létě nepůjde poznat, že se tam něco dělalo, prostě vyjezdili koleje po louce, když se pracovalo na té cestě. Rotavátorem se to přejede, oseje a zas to bude louka. A byla jsem zrovna u toho, když skládal bagr balvany do zákruty řeky u mostku, žádnej zločin tam nedělali, zpevnili břeh pár metrů v místě, kde by to podemílalo tu novou cestu. Obdivovala jsem maníka v bagru, vybral tvarově vhodnej balvan z hromady, nabral ho na lžicu a perfektně na první pokus usadil, jak kdyby tam byl ten balvan odjakživa. Šutry tak kolem tuny. Radost se dívat, když někdo ovládá svou práci.
Rypákuješ jak starej fotr.
Fotka od mostku zrovna v den, kdy tam zpevňovali ten břeh. Dál pak fotky práce na cestě od mostku směrem k Radosticím.
Budu muset ten zpevněný břeh vyfotit nějak zblízka, včera jsem si vůbec neuvědomila, že se tam něco dělalo. Jen ta cesta byla pěkně rovná...
Na fotce (ze včerejška) je přesně ta zákruta řeky, kde je břeh blíž k cestě vyskládán těmi balvany. Pod listím to vůbec není vidět a nepadl při tom jediný strom na břehu.
Asi jsem tam byl krátce po akci, tak mě to trochu rozohnilo. Vzhledem k tomu, že jste místní, tak budete mít nejspíš pravdu. A až se tam příští rok zase vypravím (mám to trochu z ruky), tak si to doufám zase užiju a budu se kochat.
Tyto fotky jsou z inkriminovaného místa. Na první dvojfotce je vidět nahoře bagr, který tam skládal balvany. Na druhé fotce je přímo to místo včera.
Ještě k tomu pochybnému pohodlí:
Pro dojíždějící z Rosicka do Brna za prací je to jediná rovinatá cesta podél řeky Bobravy a na jižní konec Brna je ideální, jinak vždy musíš přejet nějaký kopec po silnici s autama. A okolo Brna je ve špičce na všech příjezdových silnicích sakra provoz. Přitom jsou to úzké okresky se stoupáním a plné zatáček, pro cyklisty nic moc.
Ale tato cesta podél Bobravy nebyla nikdy žádná hitparáda a v úseku od Anenského mlýna do Radostic v zimě prakticky nesjízdná, přes léto jen pro zdatnější cyklisty. Ne každý má na to jezdit každý den 2x20km, kde je polovina z toho terénní jízda. Navíc málokdo je ochoten jezdit do práce zaliskanej od bláta až po uši. Přitom dvacet kilometrů po slušné cestě po rovině je hodina jízdy, vlakem i s cestou na nádraží to většinou taky hodinu dá. Zprovoznit tuto cestu pro rychlý cykloprovoz po většinu roku znamená umožnit lidem dojíždět do práce na kole.
Ale ještě zbývá dodělat úsek od Spáleného mlýna k Anenskému, tam je to nejhorší terén, příští rok to snad budou dělat. Od Anenského mlýna do Želešic je to jakž takž šotka, tam vždycky projelo auto, ale taky by se to mohlo srovnat, už je to hodně vymleté.
Ne každý si jezdí na kole pro zábavu.
To, že tuhle cestu používají cyklisté k dopravě do práce, mě opravdu nenapadlo. Doufám, že se až se tam v létě dostanu, tak nebudu zase objíždět bagr. :-)
I bagrista se musí někudy dostat do práce ;-)
Po víkendovém házení sněhu mě včera potěšila přednáška docenta Daniše na UJEPu. Historie vědy a poznámí je úžasná a plná skvělých lidí a objevů.
Tady je záznam jak "Dar přítele Röntgena" vypadal před pár lety:
https://www.youtube.com/watch?v=Eq8EvIQUohI&...
Vyskočilo to na mě, ne že bych to vyhledával:
https://youtube.com/shorts/uB8wletGZ2g?si...
Kladno, to je to město s kromobyčejnou koncentrací idiotů. Když se v zástavárně sejdou tři (prodávající, kupující a zástavárník) a vemou si k tomu perkusní pistolku, neštěstí nebývá daleko....
https://www.novinky.cz/clanek/krimi-muz-nabidl...
Nad ránem trochu cyklo:
https://www.youtube.com/shorts/ZNfMbvW7pjg
Hm, mám podobnou příhodu... šupajdím si to po jablečný cyklotrase a najednou cedule "cyklisto sesedni.." Si říkám proč, super asfalt.. když tu na něm najednou černý čáry od brždění. Tak jsem taky zabrzdil... brzdí mi to dobře, předním kolem přesně na prvním schodě jsem zastavil.. ono tam bylo údolí potoka zdolávané schodištěm.. a vidět nebylo :)
https://www.idnes.cz/xman/sex/masturbace...
8-D
Jak říká Woody Allen, onanie je sex s člověkem, kterého mám opravdu rád.
Potěšilo, že tentokrát zvítězil zdravý rozum.
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/cyklista-muze...
Naopak ale moc nepotěšilo, že to musela vyřešit až vyšší soudní instance...
Výborně, jen mám obavy, že je to zároveň návod - všude vedle cyklostezek nainstalovat zákazy cyklistů, aby cyklista žádnou volbu neměl, jak už to leckde praktikují. Pak totiž lze cyklistu pokutovat i když žádná cyklostezka není nebo je nesjízdná.
V Hradci a okolí, kde jsou souběžné stezky tak jsou také většinou zákazy na silnici a nikdo s tím celkem problém nemá.
V zákoně to není šťastně a úplně jednoznačně napsané a bylo víc výkladů, tak ani nikdo jiný než soud to nemohl upřesnit, když to ministerstvo dopravy neupravilo samo a považovalo to za dostačují.
Nějak se k tomu rozsudku zatím nemůžu proboxovat, ale ze zveřejněného souhrnu v krátkém textu se tohle vztahuje pouze na smíšené stezky, na stezky pro chodce a cyklisty. Na stezky pro cyklisty se tohle rozhodnutí nevztahuje, tam je ta povinnost je užít dál daná zákonem.
Pobavilo mě, jak si z nás dělají prdel... smích cinkání flašek na vhodné téma:
https://www.youtube.com/watch?v=DzNsEegxFAA&...
Oni mu říkají otec, nebo tatík, nebo blbeček, farther...
Který otec je mluvčím policie?
https://www.youtube.com/watch?v=DzNsEegxFAA&...