Když to vezmu obrazně, tak jsem také najela necelých sedm a půl tisíce :o)))
A všechno za svoje :o)))
http://vrstevnice.com/odkazy2/svet/svet.html
K tomu jsem nachodila také pěkných pár km - započtené jsou jen delší výlety.
Ale tím nájezdem 2022 se míní nájezd za rok a ne suma za celý život. Ale pokus to byl dobrý :D
Celkem 4200km na treku- většinu po okolí "nalehko", asi třetinu "natěžko"po Moravě...
Kolik jsem 2022 najel nevím.. vím jen, že za vánoční dovolenou to bylo bylo v zimním jaru a létu 700Km
No jo, máš to blbý, když ty tvoje vykopávky designově nesnesou tachometr. Všechna ostatní měření, pokud nejsi výjimečně důsledný, se za rok poztrácejí a zmizí. Jen tachometr pevně přidělaný na kole ty kilometry stále sčítá a sčítá.
Ale ne,
fungují tak hodinky a vlastně i mobil, tedy pokud si nezablokuješ ukládání časové osy.
Údaje z mobilu pak nejsou úplně přesné, ale když se budeš malinko snažit, dostaneš to z toho, včetně použitého dopravního prostředku.
Mě loňský rok ukazuje tuhle mapku, druhá pak ukazuje putování z apopsledních 10 let. Jak je vidět, některé trasy prostě dominují ....
Ono je celkem důležité i co sis z těch cest odnesl, k čemu a zda-li vůbec byly, nebo jestli si prosvištěl krajem jako bys jezdil na velodromu...
Jenže tohle téma není o "cestách".
Jedná se o tradiční téma, do kterého každý napíše, kolik kilometrů ujel za loňský rok na kole.
Pro každého je "celkem důležité" něco jiného a tak doufám, že nemáš opět v plánu svůj přístup k cyklistice prezentovat jako jediný nejlepší, ve velkém. To bych tě asi začal mazat.
Například jízda na velodromu je technicky i fyzicky velmi náročná a užitečná disciplína a věnuje se jí spousta velmi inteligentních lidí a taky si z toho velodromu něco odnesou, taky jim to k něčemu je..
Tak to můžu započítat i kiláky na rotopedu :-)
"poctivé, za svoje" taky fyzicky velmi náročné a intelektuálně, pokud sleduješ filmy ve francouzském orihinále tuplem....
pod pojměm "roční nájezd" ovšem velodrom ani rotoped nepočítám, pokud ano, tak mám dost přes 10 tisíc :-)
Proč prostě nenapíšeš kolik jsi najel? S elektrikou, bez elektriky.. já rotoped taky nepočítám.
Si to na tom velodromu s klopenými zatáčkami a s půjčeným ultragaluskáčem s furtošlapem zkus. Zkus si vyjet až pěkně nahoru a nám napiš o nudě :D
Ty jsi měl možnost se projet na dráze?
My jsem jakou kluci věčně žebrali ale s klasickým kolem nás nechtěli pustit. Prý "Len s dráhovkou"
Jo, každý rok na den architektury předvádějí velodrom v Praze na Třebešíně. Pujčí ti tam ten dráhový furtošlap a pod dohledem trenéra si můžeš rozbít hubu. Když posloucháš, tak je ta pravděpodobnost nižší. Klasické silniční kolo má moc nízko střed a škrtal bys šlapkou v klopení o dráhu. Půjčil jsem di to a bylo to príma dobrodružství. Ale až nahoru jsem nevyjel. Snad někdy příště.
Existuje spousta druhů inteligence, a schopnost rozumět svému tělu, naučit se ho ovládat, učit se nové věci, mezi ně patří taky.
V dnešní době, bohužel, spousta (možná dokonce většina) lidí podlehla dojmu, že tento druh inteligence není v životě důležitý.
Nebál bych se označit za intelektuála i člověka, který tuhle inteligenci má (za podmínky, že není v ostatních oblastech úplně vymaštěnej:) spousta lidí si to už neuvědomuje, ale nadále žijeme v celkem brutální, fyzické realitě, kterou prostě neukecáš a nikdy nevíš, co bude zítra.
mě stačilo, když jsem si furtošlap vyrobil za jízdy rozlomením a zablokováním vnitřku torpeda :) šlo mi akorát zrychlovat, nebo držet rychlost.. při jakémkoli pokusu korigovat rychlost protitlakem na kliky jsem dostal ránu :) Byl to dost dobrodružný dojezd....
veverčí kolo jsem taky nezkusil, ale musí to bejt děsnej odvaz :-)
až v příštím životě..
točit se v kruhu nebí nic pro mě
Myslíš ten tachometr, ve kterém mi pravidelně vychcípne baterka, takže stejně vím prd? :)
Vono je buřt, kolik se najede, hlavně, že to baví :)
Musíš tu baterku alespoň každý druhý rok vyměnit. S druhým výrokem souhlasím bez výhrad :)
No to já ji zase vyměním, nejpozdějc měsíc po tom, co si všimnu, že je vybitá :)
Když ta baterie dodýchává, tak mizí kontrast displeje. Začne to šednout. To je ta pravá chvíle.
vždyť říkám. Všimnu si, že blbě na to vidím.. a asi bude potřeba vyměnit baterku. Dojedu domů a protože to k ničemu nepotřebuju, zapomenu na to. Podruhý se dostanu až k tomu, že se podívám, jestli mám baterku, nebo je objednám.. a zapomenu na to, protože je to pro mě přístrojek zcela zbytný. Mezitím to chcípne, čehož si všimnu na další výjižďce na kole moderním. Jsem naštvanej, to ale přejde.. přístrojek nutně nepotřebuju.. no a tak to pokračuje dál. Nakonec to jednoho dne vyměním a nastavím a cyklus se opakuje:)
Asi 2000 km, od jara do podzimu, jen o víkendech. Od podzimu do jara chodíme pěšky. Do práce jezdím autem. A jak přibývají vnoučata, ubývá času i na to kolo. Třeba se to zlepší, až budu v důchodu :-)
Nezlepší, alespoň u mne se to nestalo. Mnohem častěji "dědečkuju", vyzvedávám vnučky ze školky/školy vozím je na kroužky nebo sport. Na kolo se dostanu mnohem méně. Množství kilometrů tachákem nesleduju, je mně to jedno. Pokud jsem zvědavý, jak to bvylo daleko, zjistím to z mapy.
Hmm, tak to asi budu "přesluhovat" :-)
...nebo nemusíš- stačí své dospělé "děti" upozornit na jejich a vaše "povinnosti" a nenápadně naznačit čí že to jsou děti(to neznamená odmítnout "výpomoc" v případě nouze), taky bude asi záležet na pochopení a respekt k rodičům... ;-)
Cíle jsou důležitější, kvůli kilometrům nejezdím, ale píšu si je. Za rok 2022 mám 7171.
V jednotlivých měsících: 220 - 300 - 480 - 880 - 820 - 800 - 663 - 608 - 670 - 770 - 589 - 371.
Ubožák si včera si nevzal prášek.
Napište mu konečně někdo, že je nejlepší, ať dá pokoj :-)
Letos jsem najela na kole relativně málo. Něco kolem 1500 kilometrů.
Ale za důležitější považuju, že mě každý jeden jediný ten kilometr těšil, bavil a dělal mi radost. Navzdory letošním 4 defektům, jednomu proraženému plášti a jednomu banálnímu beznásledkovému pádu.
Nejvíc si cením kilometry najeté s vnoučaty. Těch bylo letos skoro tři kila:-))
Dojela jsem vždy (někdy vlakem).
Takže splněno:-))
Takže já sem zkopíruju jen to, co jsem se chtěl od Jindry dozvědět:
"za loňský rok mám něco přes 8 000 km, z toho asi 2 000 na Zelenáčovi a zbytek na elektrokolech jak gravelu, tak MTB"
Zbytek jsem mu vymazal, protože to sem nepatří a začíná toho být moc.
Za loňský rok to bylo 12 073km. Z toho nejvíc gravel - 6200km. Díky mohutnému finiši jsem za posledních 5 dní roku najel 320km. :-)
Zdá se to hodně, ale většina jsou cesty do práce. Mám to asi 10km, ale dost často se to trošku natáhne, takže zpět klidně 50km. :-)
Pěšky nachozeno - podle Stopaře 552km, reálně asi 700km, protože toho dost chybí.
Pokud by to letos bylo podobné, budu moc spokojený
Záleží na tom, co kdo počítá, mně se podařilo ve všech kriteriích překonat o vánočních svátcích kulatá čísla, která pak do Silvestra ještě o pár kilometrů narostla.
Na Štědrý den jsem zakulatila nájezd při "sportovních" jízdách na 13 000 km. Někdo počítá jen delší cesty, pak to bylo 5 000 km při vyjížďkách delších jak 100 km.
No a na Štěpána jsem překročila metu 14 000 km najetých celkově na všech kolech. Včetně jízd na nákupy.
Jezdila jsem v podstatě "kolem komína", jen třikrát jsem se přesunula vlakem do vzdálenější destinace.
20.065 km na různých kolech.
Tu dvacítku jsem překročil díky cyklisticky ideálnímu počasí na Vánoce a Silvestra/Nový rok, tyhle poslední dny jsem to doháněl výhradně na silničce.
Ovšem na co jsem fakt pyšnej: letošních 1116 km na koloběžce. Nějak se ale z tý koloběžky nemůžu vyhrabat: cca 250 km na silničce, večer po návratu pohoda, příjemně unavenej. Proti tomu 40 km festovýho koloběžení (= i do kopců), po návratu padám na hubu, v noci se budím bolestí ve stehnech i v zádech. Pořád jsem si ještě nezvyknul.
I když na silničce kde to líp a rychleji přiskakuje, tak přesto dost slušné číslo.
Já jsem za minulý rok najel pouhých 2488 km dohromady na lehokole a treku. A to do 3.6. kdy jsem si zlomil nohu. Hodně jsem se s nájezdem zhoršil.
Mám novou přítelkyni, takže jsem tolik času netrávil o samotě a tím jsem si hodně polepšil.
Na rehabilitaci mi lékaři doporučily rotoped. Tak jsem si koupil lehotříkolku ( bez motoru). Moc si totiž nedovedu představit že bych šlapal a u toho tupě zíral na zeď.
A na ní jsem opatrně najezdil dalších 830 km. Zpočátku kolem dědiny, teď si už přidávám a můj rekord je 60 km za jednu vyjížďku.
Takže celkem jsem najel 3318 km. Je to slabota, ale vzhledem k okolnostem to celkem jde.
Tak jsem se taky spočítal a žádná sláva, nějaký čas jsem opakovaně blbě promarodil a občas lenost. A protože na kole nejedu jinak než jen na volnou projížďku, tak nic moc.
A ještě čísla : 5.300 km z toho jsem měl 2.730 km na horáku a 2.570 na treku.
Je fakt, že když jedu na horáku, tak je z větší části mimo zpevněné cesty a tam dát průměr 8 už mi dá docela zabrat a tak kilometry jdou dost pomalu.
No a vloni jsem se do kosmu taky nepodíval, vystoupal jsem jen 70 km.
V loňském roce jsem najel cca 400km na Babettě,než jsem ji prodal,na elektrokole 28" 2380 km a na horském kole 26" cca 200km. Všechno kolem komína,ani ve Francii jsem nebyl. Dohromady to je cca 4000km.
Tandem hlásí: ani v roce 2022 jsme nepřekročili svůj stín, opět jen něco málo přes dva tisíce (přesně 2070 km). Letos to asi lepší nebude, další vnouče na cestě... :-) Pilot určitě nejméně tolik sám na svém kole, spiš o dost víc, nesčítá to...
Vloni deset a půl, nejvíce mě však těší, že aspoň dvě třetiny z toho byly různě dlouhé cesty na těžko pod stanem.
Paráda, kde to je ? Na těžko taky sem tam vyjedu, ale nájezd km asi nestojí za řeč.
první jarní východní Pyreneje, druhá letní Hardangervidda
Tam do Norska jsem se skorochystal taky, ale když jsem zjistil tamější ceny, jel jsem do Francie. (A Jindřicha jsem tam ale nepotkal).
A kdybyste v tej Americe potkal mladého Matějku.... :)
Východní Pyreneje - takže francouzská strana, někde kolem Gavarnie ?
V průměru 3.000 km ročně (10.000 km za 40 měsíců - kolo mám od srpna 2019). Přesné statistiky nevedu, ale koncem roku 2022 se překročil rozsah počítadla, takže po 9999 km začínám rok 2023 zas od nula km :)
Tak jsem se konečně dopočítal:
Lehokolo Ibex->Max = 2156 km
MTB (většina po silnici) = 4836 km
Šrotokolo cca 100 km
Koloběžka cca 30 km
Inliny 140 km
Otázkou je, který údaj tam sledovat?
Základním kritériem u slackline bývá nejdelší vzdálenost přejitá bez pádu / sesednutí (lidi, co přejdou 100m už jsou trochu elita), což u mého 12m popruhu (z kterých se 2m ztratí obvodem stromu) holt víc než +/- 10m nevyrobí. :-)
Abych sčítal jednotlivé ujité metry, to by bylo dost pracné (zvášť pokud bych počítal pokusy, kde jsem seskočil v třetině, v půlce...), ale nějaké stovky metrů by to dohromady už určitě dalo.
Ovšem v kontextu sousedního vlákna, na slackline se 10x10m opravdu s 1x100m srovnávat nedá! :-)
Potom na highline se eviduje jak ujitá vzdálenost, tak výška nad zemí, já jsem ale zatím napínal popruh takticky vždy pod výškou rozkroku... ;-)
Uvidím na jaře, možná koupím delší popruh a začnu zjišťovat, o kolik je náročnější přejít 20m než 10...
díky volnu o Vánocích a teplu jsem loňský rok opravdu ukončila 31.12. a hned na Nový rok jsem opět vyjela, tradičně na oppidum. s kilometry celkem to bylo vloni o dost horší, lenost, povinnosti, které kolu moc nepřejí, ale i přesto jsem najela 2688km. výlety po okolí, občas do práce, snad to bude letos častěji a kilometry budou přibývat.
Tak za minulý rok len 4990... Zelený, ktorý vždy 2-3tis pridal prešiel začiatkom roka GO a doposiaľ nejak nedošlo k jeho plnému skompletovaniu. Modrý mal v lete pár týždňov odstávku, potreboval hodiť reč so zváračkou, a v tom období by bol určite čo-to nabehal, je to jeho obdobie. Ale aj tak prispel 3743km. Miesto zeleného som oprášil čierny a trochu sa mu povenoval, urobil nakoniec 727km. No a na skoroobyčajnom trekáči som prekvapivo urobil 520km.
Já moc ne, nějakých 4,5-5 tisíc. Ale tachak mám jen na to nákladním kole. plus mám dvě plechovky na ježdění po městě,na nich tachometr není, tudíž to do najetých km nepočítám.
Cca polovina jízd s cargem byla s vlekem.Nejdelsi trasa na náklaďáku byla HK-Pragl