Zdá se, že celý ten gigantický zločinný podvod jen tak snadno neprojde.
No, smysl to má dokoukat až do konce a trochu popřemýšlet. Začerněné smlouvy, sms kontakty fon Lejnové a toho kašpara z Phizeru....
Nikdy neonemocní, nikoho nenakazí.... :-)
A dnešní realita? Ten brněnský drmola zase rozjíždí očkovací kampaň....
https://youtu.be/sdnI-hpBTek
Nóóó... možná odhalej, že to bylo špatně, ale ponese někdo osobní zodpovědnost? Vždycky můžou říkat, že v té době se nevědělo, co kovid je a tak děůlali co hohli.
(byly snad u nás potrestáni Vondra - Promopo, Parkánová - Casa,.. )
myslím, že to zametou pod koberec.
Ale pro 450 mega Evropanů (včetně kojenců) objednat 1,8 mld dávek vakcíny (slibováno že dvoudávkové) je prostě velmi podezřelé.
Ale Tebe nedostanou, na Tebe si nepřijdou, Ty do nich vidíš!
Ne, já to platím, stejně jako ty.
Tak bych ten tunel nebagatelizoval.
Já to ale aj používám (“Přece jim to tam, mámo, nenecháme!”)…
Tož si to užij.
Mě se líbí ta orwelovština
první, druhá dávka
pak posilující
pak druhá posilující
kolik posilujících si dostsl proti tubeře nebo obrně? :-)
a s tím to srovnávali
A to ještě netušíš, že tu tuberu budeš mít jen lehkou :-) Přece ti nikdo neslíbil, že ju nedostaneš.
A děcka budou mít průběh obrny taky jenomlehkej...
To očkování nějaký smysl určitě má. V současné době mám covid po 4 očkováních. Poslední před 14 dny. Zjistil jsem ho vlastně omylem na konci rekonstrukce topení v bytě. (Odstranit 3 plynová topidla, odstranit rozvod plynu, odstranit karmu, namontovat kotel, vyvložkovat komín, rozvést vodu k radiátorům.) Z bytu kůlnička na dříví a ja makal v tom. Rýmu a kašel jsem přikládal prachu (jsem na něj alergický), bolavá záda a svaly jsou normální následek 12 hodinových směn. Nedalo se to rozeznat od únavy a alergie. Takže jsem to totálně přechodil. To tedy považuji za velmi dobrý výsledek očkování v mém věku 65 let. V prvním roce covidu bych nejspíš ležel na dýchači na JIP. Já jsem tedy velice spokojený a šťastný. Nemám nejmenší důvod se na to očkování zlobit a pokládám to za triumf moderní biologie a medicíny.
Čtyřikrát očkovaný a přesto si to chytiL?
Teda, Brahmo, nějak mi Tvůj případ potvrzuje, že to "preventivní" očkování je na ho.no... :-)
Tak oni to za tu dobu stačili zkorigovat na to, že "očkování zabrání smrti nebo těžkým covidovým komplikacím" ;-) O tom, že by proti němu přímo mělo chránit, se dneska už, radši, ani necekne... Protože by to byla lež ;-)
I to že zajistí mírn3jší průběh je lež
Pokud vím, tak nikdo nikdy seriozně netvrdil, že očkování naprosto ochrání proti nákaze.
Důležité je že to nikdy neprohlašoval. Ale našim smělým antiwaxerům je tohle šumafuk. Vedou si stále tu svou.
....a budou si vést nadále, pokud se najde aspoň jeden co jim to bude vyvracet- sami se mezi sebou přece nebudou přesvědčovat! :-))
Ministr zdravotnictví Blatný to prohlašova. opaovaně:
Nikdo neonemocní, nikdo nezemře, nikdo nikoho nenakazí
nechá se to najít a dokázat
Píšu, že seriózně :-)
Ten toho v jednu chvíli nablábolil takových volovin, že nikdo se základním vzděláním a informací jak funguje očkování tomu nemohl věřit. Jeho měli hnát bičem hned po tom prvním blábolu.
No, byl to ministr....
To už je celkem dost vysoko postavenej chlápek na to, aby ho brali vážně, že jo...
A mnozí tomu i uvěřili, vždyť si to pamatuješ, ty hysterický reakce jak my, neočovaní, jsme nebezpeční a šíříme toho vira a že by se proti nám mělo postupovat se vší přísností...
V Itálii ženou první odmítače k zodpovědnosti. Ve Francii se snad chystají. V těchto zemích to bylo povinné jen některým profesním skupinám. V Rakousku to bylo povinné plošně. U nás jsme zcela liberální a pan ministr se snažil jen přesvědčovat. Zbytečně tu kalíte vodu.
Tak zrovna pan ministr Blatný nadělal docela dost problémů...
Kdopak si ho vybral na zvládání rozběhlé epidemie?
Tak kdo ho tam dosadil, to snad ví každý.
A že se v té době střídal jeden ministr za druhým, to snad ví také každý.
Tenhle ale za ten cca půlrok stihnul nadělat docela dost hovadin. A proti rozhodnutí Babiše - i proto byl také poslán "do brusele"...
Přesvědčovat ano, to bylo vhodné, ale používal používal hodně blábolivé a zcestné argumenty, takže to jeho přesvědčování působilo kontra. Nadělal víc škody než užitku.
Já jsem ho nevybíral. Reklamuj ho u jeho premiéra a pana presidenta. Ti ho vybírali.
Ale zastáváš se ho, tak ti jen říkáme, že tu vodu až tak nekalíme. Tu si zkalil Blatný sám a ne málo.
Já se pana Blatného nezastávám. Říkám, že zcela liberálně jen domlouval, kdežto v Itálii a Rakousku se prostě očkování nařizovalo. To je vše, co tvrdím.
Si děláš prdel????????? Pokud vím, tak hodně dlouhou dobu jsi bez očkování nemohl ani HOVNO!!! Ano, možná sice bez přesvědčování, ale prakticky Tě k tomu i tak donutili, i když jsi nechtěl :-(((
A to jenom při pohybu tady v tomhle státě...
Mne nikdo nenutil, já se dobrovolně rozhodl po zvážení všech mně známých kladů a záporů. Nějaká kampaň se mne opravdu netýkala. Na tohle mi mozková kapacita ještě stačí.
Jo, a právě tohle byla ta jejich největší sviňárna :-( Nikdo Tě sice nenutil, ani s výhrůžkama nějakých sankcí (kromě pár vybraných zaměstnání, že), ale ve skutečnosti ses bez toho ani neuprdnul...
To, že ti "z vlastního rozumu očkovaní" jsou spokojeni chápu. Ta druhá strana barikády, která také zvážila všechny klady a zápory, je ale celkem nasraná, protože na ně nikdo vůbec nebral žádný ohled... Prostě Tě k tomu dotlačili nepřímo, a rvali to do nás hlava nehlava, bez jakýchkoli ohledů na Tvůj zdravotní stav. Tím myslím, že by to nejdřív měl posoudit Tvůj doktor, a pak teprve jít na nějaké experimentální očkování. A třeba ještě s doporučením kterou vakcínu Ti mohou píchnout. Ale nééé, tady se prostě v jeden moment do lidí narvala ta jedna jediná a bylo po ptákách :-/
Prý nenutili, komiku :-(
EDIT: A byl bych rád, abys z těch, kteří tam šli opravdu dobrovolně nedělal kdovíjaké inteligenty, a z těch druhých hlupáky, buď tak laskav!
Jediný, kdo se nyní čertí a píše o hlupácích jsi ty sám. Já jsem napsal, že v okolních státech to očkování bylo často povinné a v Itálii nyní dokonce začínají odmítače volat k zodpovědnosti. Ve srovnání s tím, je český způsob liberální.
A víš, že je mi nějaké zahraničí úplně u ...? Mně to otravovalo život TADY, proto nadávám na to provedení, které bylo NAŠE. A to jsem během té doby nedělal nic, bez čeho bych se mohl obejít. Čili jenom MHD dojet do/z práce a v poledne si dojít do hospy pro krabičku s jídlem, které jsem si pak v klidu snědl v práci... Nic dalšího jsem v té době nedělal. Přesto i tohle minimum mi dokázali dostatečně znepříjemnit tak, že mně to fakt s...o :-(
Tak proč tedy nadáváš pod mým příspěvkem a v reakci na můj příspěvek, který se týká srovnání s cizinou. Proč se navíc navážíš do mně?
Reagoval jsem na to, že naši politici tady sice jenom "liberálně domlouvali", ale ve výsledku jsi bez tečky nemohl vůbec nic...
Bych se nenavážel, kdybys všechny, kdo to očkování odmítali, nepřímo nazval hlupáky. U těch "uvědomělých" a z vlastní vůle jdoucí na poráž..., ééé, očkování, jsi psal něco o dostatečné mozkové kapacitě...
Chápu, a nezávidím vám to, že vy doma jste na tom se zdravím ne moc dobře (jak tady občas o tom něco napíšeš). Očekávat ale od ostatních lidí (a ještě jim to vlastně násilím nutit), že na to budou mít stejný názor jako Ty, je docela naivní. Nebo taky sobecké, vyber si...
Já jsem psal o své mozkové kapacitě. O té tvé jsem se nijak nezmínil, je to celkem zbytečné.
To je v pořádku a tvoje rozhodnutí respektuji.
Jenomže vy jste nerespektovali naše rozhodnutí a lživě jste argumentovali.
Někdo ti jako v Rakousku či Itálii úředně nařídil se očkovat? Nikoliv, v Česku celá společnost trpělivě snášela kontakt s nebezpečnými neočkovanými šiřiteli smrtelného viru :D
Nenadskakuj, jen tě popichuji. Ale částečně to tak je. Zkrátka vláda pana Babiše zvolila hodně liberální přístup a také jsme to zaplatili procentuálně mnohem vyšší úmrtností jež zbytek Evropy.
>...U nás jsme zcela liberální a pan ministr se snažil jen přesvědčovat. Zbytečně tu kalíte vodu.<
Ne, vůbec se ho nezastáváš...
No ve srovnání s Itálií, Rakouskem či Francií je náš přístup ke covidu liberální. Můj comentář se vztahuje jen k tomuto. Chyby pana ministra jsem nesledoval, nevím o nich a tak se k nim nemohu a nechci vyjadřovat. Jaképak zastávání, píšu že přesvědčoval místo nařizování a to je pravda.
>...Zbytečně tu kalíte vodu.<
Ne, vubec se nezastavas.
Kdyby sis aspon precetl, co sam pises.
Pozor na slovíčka.
Takhle náckové postavili mimo zákon Židy a pak je také "hnali k zodpovědnosti".
Zopakujeme si fakta:
1) očkovaný člověk šíří vir naprosto stejně,jako nockovaný
2) očkovaný člověk může onemocnět a to i vážným průběhem
3) očkovaný může na covid zemřít
K diskriminaci neočkovaných nebyl žádný důvod a soudy v jednotlivých zemích to postupně uznávají.
To, že v Itálii mají fašizující sklony nepřekvapuje, mají už takovou tradici
Izolace nebezpečných přenašečů ať už skutečných nebo jen v tu dobu domnělých je běžná praxe v době epidemie. Některé státy k tomu přistoupily velmi liberálně, některé to víc úředně řídily. Pokud si v Itálii nyní s překročiteli vládních nařízení vyřizují účty, tak to není fašismus. Nikoho totiž nevylučují ze společnosti, jen černým pasažérům dávají pokuty.
Ano, to naprosto chápu.
Ale ne v druhém roce tzv. pandemie, kdy už se vědělo vše.
Ano, chápu proč když jsem přijel z Německa, stali na hranicích vojaci v atombordelu a měřili mě teplotu. Chápu i, že jsem musel být 14 dní v karanténě
Tehdy se nevědělo nic.
Ovšem nepochopím, proč jsem mohl na nákup, do práce, do tramvaje, ale nesměl jsem do hospody.
To už byla šikana, nátlak.
Ostatně Macron to říkal, že chce "neočkované nasrat" v přesném překladu.
Ty strategie proočkovat společnost byly různé. Cíl byl zastavit epidemii a prostředky byly tím cílem omlouvány. Všude se strašilo, že následky budou nedozírné. Ostatně Babiš se na vše vykašlal a máme jednu z nejvyšších úmrtností v Evropě. Cesty byly liberální jako u nás i s našimi neblahými následky. Nebo strohé povinné očkování jako to měli v Rakousku. Takže Macronova strategie byla vlastně středová a průměrná. O úspěšnosti asi vypovídá jen střední úmrtnost na covid v daném státě.
Já měl covid najaře, po návratu z Paříže. Chytil jsem to tam.
Přišel jsem na to až při testování pro služební cestu do Německa. Chtěli PCR a já vyšel positivní. Par dní na to Soňa jenže tý bylo blbě jak při chřipce. Tak jsem jí odvezl na testy, ne proto, že bychom se nějak chřipecky báli ale abychom měli "prodělal" v našem covid pasu.
Existují totiž lidské svině, které neockovaným, nebo nevyzdraveným, rády sebrali všechna lidská práva.
A to je to, co je potřeba vyšetřit, a potrestat.
Šlo o cílenou, dlouhodobě připravovanou akci. Ne nikdo nechtěl lidi hubit, ale prostě dokonale zvládnutý byznys plán farmaceutických firem.
Všechno kolem, zavřené hranice, roušky, lockdowny, vše, jak Švédsko ukázalo, naprosto zbytečné a nefunkcní, bylo je PR pro nástup "zázračné vakcíny" co "udělá jednou provždy tecku, za coronavirem".
Prostě těmi opatřeními vybudili v lidech strach, že tu řádí tichý, neviditelný vrah. Zmanipulované statistiky, nemusím chodit daleko, první naše oběť corony, těžce nemocný stařec...
Zjistili, ovšem, že lidé se nebojí dost na to, aby se dobrovolně nechali píchat nevyzkoušenou látkou. Tak udělali "covid pasy" a nastoupila brutální diskriminace neočkovaných, šikana, nátlak, zavedení povinnosti pro některé profese, a věkové skupiny. To už bylo za hranou, ale polovina vystrašených spoluobčanů, tuhle šikanu belkoryse přehlížela, a mnozí s ní souhlasili.
To proto, že bylo v EU potřeba "prodat" 2,8 mld dávak, co paní von Leyen smskama nasmlouvala.
Korupce, genocida, zneužití pravomoci, těch trestných činů proto obyvatelůl EU je tam na doživotí pro všechny zúčastněné.
1,8 mld, překlep.
.A to nemluvím o té ekonomické katastrofě, kterou těmi lockdowny, kdy mnoho lidí sedělo doma na zadku a brali prachy byť malé, ovšem vše na dluh.
Furt nám cpou, jak za všechno může válka.
Jistě, může za hodně ale to, co ta válka způsobuje to nás teprve čeká.
My teď vyžírame logickou inflaci za 2 roky lockdownů. Kak ty peníze na dluhy dostat zpět?
Nejlépe a nejrychleji, znehodnocením úspor.
Já vás před 2 lety varoval...
A teď, v zě, teprve příjde ten kolotoč, co udělala válka.
Držte si klobouky, pojedeme s kopce
Twl…zajímavý…mě nikdo nešikanoval. Tečku chtěli vidět jen v kantýně pro důchodce, která je nějak napojená na město, a aj tam to kontrolovali jenom pohledem a jen u těch, kdo si nebral jídlo s sebou.
Jinak, krom prvních 14 dnů paniky na jaře 2020 byl celou dobu výběr chat, šop a garáží, kde bylo vychlazeno, naraženo, a patřičně veselo…
Takže když tebe ne, vše bylo v pořádku?
Jo, jako ti co říkají, že za Husáka vlastně taky šikovnej člověk mohl jezdit i na západ.
Jestli tebe, v tvém mikrosvětě nikdo nešikanoval, mě ano. Musel jsem každých 72 hodin ukazovat negativní test, a to nebylo zadarmo, a dost to obtěžovalo. Navíc, třeba při cestě ze Španělska do Francie se rozhodli, že musíme mít PCR, ne starší 48 hodin. A to pro 4 lidi stálo 12 tisíc. Furt malá šikana?
Přitvrdili.
Koncem loňského roku změnili Covid pas na Vakcinační pas. A kdo nebyl očkovaný, nesměl do vlaku, do metra, do reataurace a vladtně nikam.
To, že tebe,v Buranově, nikdo neprudil, je jako argument zlocinců u Norimberského soudu.
My o ničem nevěděli.
Věděl si, jak nás šikanují, aby si Phizer a von Leyen narvalu kapsu, ale mlčel si.
Styď se.
Aha. No, já jsem ze Španihelska do Frankraichu, pravda, nejel. A v Čé eR mě nikdo s ničím neotravoval. Nějak to Fajzr s paní von der Lajn nedotáhli…kdo po Tobě chtěl každejch 72 hodin negativní test? Respektive, kdo Tě chodil každejch 72 hodin kontrolovat?
…akorát bych rád věděl, kterej Fajzr podplatil předesdu Si, bo ten drží linii doteď…
Nehraj blbýho, jsi inteligentní dost.
Takže, v EU je zhruba 450 milionů obyvatel, vcetně nemluvňat
Vakcína původně plánována pro dospělé, dvoudávková.
Jsem statik, tak se sichruju. Aby se dostalina každého dospělého po dvou dávkách, potřebuji maximálně 800 milionů vakcín, s tím, že mám koeficient bezpečnosti nastaven na 1,3.
Oni jich ale objednali o miliardu víc.
Máš za to, že to bylo v pořádku?
Tak, a teď počítej Ty: 1,8 mld dávek, bratru nějakejch 12 ojro za kus. To máme…to máme…ať nežeru, 22 mld ojro.
Míň než miliarda na každou zemi EU. Drobný. Tohle naše věrchuška dokáže rozkrást levou zadní aj normálně, na to nepotřebujou covidpaniku…
Argument tyou "vy zase bijete černochy".
Pravdivý, ale od věci.
A protože ty "ze stádem" tu šikanu těch "co ne ze stádem" bereš jako v pořádku. Smutné zjištění
Všimni si, že v době, kdy jsou účinné vakcíny k dispozici pro každého, se mimo Čínu, už nikde nešikanuje. V době, kdy jsme na to jen umírali a obrana nebyla, tak ta šikana byl jedinný obranný prostředek. V tu dobu to bylo velice správné a žádoucí. Teď už je věcí každého jednoho zda a čím se chránit.
1)
Neumírali jsme, byl to z větší části podvod, ostatně přiznaný už tehdy - každý kdo byl positivní a zemřel, byl označen jako oběť covidu
2) veškerá "opatření" už byla jen součástí vakcinačního marketingu.
Roušky - geniální vizualizace nebezpečí. Proto všude, ne v hloucku lidí, ale sám člověk na náměstí, přepaden a bit policií. Koho mohl nakazit? Šikana s jediným cílem. Vyvolávat a podporovat strach
3. Vakcinační spása - neonemocní a nenakazí.
Lež od samého počátku. To nikomu nebránilo udělat z neockovaných "nebezpečí pro společnost".
4. Už tehdy bylo věcí každého, jak se chce chránit, ale proto, aby se prodaly vakcíny nastal celoevropský teror neočkovaných.
Nezapomínáme, jednou se to vyšetří a potrestá.
45000 mrtvých, i kdyby to nebylo udušení, ale jen poslední hřebíček do rakve. I na tu chřipkovou rýmečku se futráluje.
Manipulace na kvadrát.
Od prvního "covidího úmrtí" v ČR.
A ta sumarizace, přes několik let je taky silná manipulace. Takhle počítat nelze, pak by šlo dokázat, že za posledních 100 let rakovina zabila víc Čechů, než dnes v ČR žije.
Hrálo se hodně se statistikama těch "nadúmrtí" aby se lidi vystrašili. Ano nadúmrtí byla,ale ne v desítkách procent. Jako při silné chřipkové epidemii. Ale tehdy nikdo nezavíral ekonomiku a nešikanoval neočkované.
Ale hůř.
Podle všeho, nadúmrtí tu je stále, a na covid to není. Aby to šlo správně posoudit jsou potřeba dvě věci.
Správná data, a časový odstup.
Ale to je jiná věc...
Základní otázka je, proč EU objednala a zaplatila 1,8 miliardy dávek, tedy minimálné 4 pro každého Evropana včetně nemluvňat?
Kdyby jenom věděl, on dokonce hásal nějaké omezování výplaty důchodů, pokud si vzpomínám...
"Takže jsem to totálně přechodil." ... Není to nebezpečné pro tebe i okolí?
Ne, není.
.On sám má protilátky, které si jeho organismus vytvořil.
A nebezpečné pro okolí?
To je otázka. Pokud má někdo silnou imunitu, choroba se ho netýká, ale může ji přenášet, to jistě. Ať očkován, nebo neočkován, to byla zásadní lež, na základě které zbaviliiliony lidí občanských práv
"ockovaný nepřenáší, nebo méně"
lež, prokázáno.
Takže jestli přechodil, byl očkován, a má to v sobě, je to potencialní nosič viru.
Nám zbývá jen posilovat vlastní odolnost, mýt si ruce, a pokud to jde,vyhnout se skupince lidí, která dost kejchá :-)
Přechodil?!?
A co manželka?!? Vždyť si měl takový strach to chytnout, aby si jí ochránil...
Manželka to přestála s teplotami, ale vlastně také snadno. Neměl jsem čas je sledovat. Byli v půjčeném bytě, neumírali a já měl plnou hlavu stavby.
broske neví co mele...
tvůj strach o manželku chápu,ivše, co si dělal, abys ji chránil,tedy v první fázi marketingového projektu "covid".
Nikdo nevěděl, že je to gigantická kulišárns.
My, co umíme pracovat se zdroji, čteme i jinak než česky, jsme to ovšem celkem brzo prokoukli.
A psal jsem, že rouška je marketingový trik - vizualizace strachu.
Ty jsi tenkrát selhal. Prostě si věřil Flégrovi, že budou mrazaky s mrtvolama.
Já ne.
Ale hůř. Vše, co se potom dělo,bylo naprosto tragické selhání demokracie. Ukázka, jak se vystrašení lidé dají manipulovat a poštvat proti jiným.
I ty si tehdy psal, že když se nechceme nechat opíchat, jsme nebezpečím pro ostatní.
No, ukázalo se že ne, že vakcína nefungovala a může spíše jen škodit.
Smutné selhání inteligence.
Vakcína nefungovala? Manželka to s potlačenou imunitou překonala s lehkou horečkou a já, ač ve věku ohrožených, jsem to nevěda přechodil. Tomu říkáš nefungovala? :D Co by podle tebe měla ještě lepšího dělat??
Na začatku infekce takoví jako my v Italii houfně umírali.
Buď rád, že jí vakcína nezabila.
Povím ti příběh ze života.
Moje německá babička, co byla českým bratrem, byla za války už českou vdovou. Děda zahynul při dopravní nehodě v roce 36. A měla 3 dcery, a chudá jak kostelní myš a vzdělání, 5 tříd.
Prala prádlo, uklízela, nějakou práci na doma si našla, prý navíjela někaká perka, jak říkala. Přesto za války bylo zle a ona už neměla co dát dětem k jídlu. Byla zbožná, úpěnlivě se modlila, a druhý den - zázrak - balík s jídlem od rodičů dědy z Vysočiny.
Babičku to skálopevně utvrdilo v tom, že modlení funguje.
Tak ty to máš s vakcínou
Ty z tohohle případu usuzuješ, že nefunguje? Mohlbys nastínit způsob odvození tvého názoru? :D
Napiš, nevěřim v Boha a ani tento silný příklad mojí víru nezlomí. To beru. Ale jako protipříklad je to opravdu hodně blbě.
Pře měsícem se ještě neočkovalo tou aktuální verzí…
Jaká je teď "aktuální"varianta covidu?
Ví ro někdo vůbec?
Určitě to někdo ví, ale řekl bych, že to pro nás není až tak důležité, nebo spíš vůbec. Ty víš jaká je poslední varianta chřipky a zajímá se o to někdo běžně nějak víc mimo vědců v oboru?
"To očkování smysl určitě má.
V současné době mám covid po 4 očkováních."
Nevědomost je síla.
Předposranost je odpovědnost.
Hloupost, zaťatost a omezenost je zkušenost stáří.
To očkování smysl určitě má. Mám covid po 4 očkováních. Očkování smysl URČITĚ má! Mám covid po 4 očkováních. Očkování MÁ SMYSL! MÁ, MÁ!! Jinak by tu byly plné ulice mrtvých!
Má, pro von Leyenovou jistě :-)
Ještě jedna věc.
Všimněte si, jak fungoval konkurenční boj a kdo, s podporou Evropské komise vyšel jako vítěz.
Byla tu Astra Zeneca, tou je očkována půlka Británie, ale pak se "zjistilo" že může "škodit", a tak jí v EU zakázali. Ale byl tu jiný konkurent Johnson & Johnson, tedy Jansen. Jednodávková.
O té "odborníci" koncem roku 2021 usoudili že "je neúčinná" a aby byl pro "covid pas" občán způsobilý, musel si dát na Jansena ještě "posilující" dávku od Phizera. jinak byl pro "covid pas" nebezpečný přenašeč a vrah staříků.
Zůstal jen Phizer a Moderna.
Blábolové, jako Václav Hořejší, co chtěli brát zlatky od obou, tvrdili, že fajn je dát si na Phizera Modernu, nebo naopak, že se tím účinek zesílí.
Dobře, dnes snad všichni, až na Brahmu, vědí, že to nikdy nefungovalo, tedy na ty mutace, co k nám dorazily.
Oni to vyvinuli na mutaci z prosince 2019, tedy na tu, co pak někdo pustil do světa.
Jenže, ačkoliv se dušovali, že ten virus mutovat nebude, nebo pomalu, a Lanna, Radka a PepikW ze mě dělali blbce, když jsem tvrdil, že bude, protože je to logické, ten vir zmutoval rychle, a v době, kdy to u nás lidem cpali do těla, to už bylo nefunkční. Přesto, protože objednáno 1,8 ml dávek, se rozhodli tu nefunkcní věc lidem cpát znovu, v tzv posilující dávce.
Vymlouvají se na Omicron, že he "zaskočil".
Jak koho.
Asi Phizer a von Leyen mají problém.
Smlouvu na 1,8 mld nefunkčních dávek vakcín.
Začerněnou.
No, nemyslím si, že vy ve smlouvě byly obsaženy chemické vzorce a struktury nové vakcíny.
Nemusíme hned do ulic, nechceme se prát, jen hledáme. Stužky až oříšte
https://parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Klaus...
No, to nám "nefejkňůsová" media nenapíší.
Soudy v době VCP (velké covidí paniky) reagovali správně, ale poněkud pozdě. A tak si věrchuška dělala co chtěla.
Ale to byla až druhá fáze,"makáme pro Phizer", tedy pro von Leyen.
V první fázi se "nakrmili" sami.
Letadla z Číny, roušky za 600 Kč kus, jinak by národ zdechnul. Tohle gigantické rozkrádání v minořádném atavu nikdo zatím nežaluje, a když tak bez úspěchu.
Co? Psalo se to všude...
https://www.novinky.cz/clanek/domaci-klaus...
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/soud-zrusil...
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/vaclav-klaus...
Až druhej den :-)
Našel jsem si to.
A leckde s příslušným komentářem co vysvětlil, jak se soudce mýlil...
Zažaluj a jdi do toho.
Ty přece když se do něčeho pustíš, tak všem ukážeš! Ty se přece vo..cat nenecháš!
Třeba jako s tím pomníkem cyklistů nebo s tím ruským trolem nebo...
no, pomník cyklistů jsem dotáhl dost daleko.
Byl to zloděj a defraudant veřejné sbírky, Vratislav Filler, který mě měl žalovat za pomluvu, ale pochpil, že by to projel, tak se stáhnul. Vybrali prachy na pomík co stál 20 litrů, a 150 litrů si rozdělili v utoMatu, protože neměli na mzdy. pokryl je Magistrát.
Proti Rittigovi prkotina, ale zlodějna taky.
No, a ty, jako provařená udavačka,co se bez vyzvání dostavila na policii a mlela tam sračky a udávala lidi ze zdejšího webu, bys vůbec,v této věci měla být skromná, či spíse, držet hubu a to navždy.
https://parlamentnilisty.cz/politika/politici...
https://echo24.cz/a/SqiCr/rozhovor-promeny...
https://neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost...
Věděli to i experti. V srpnu 2020 naznačil belgický virolog (autor knihy žije v Belgii), že roušky mají zejména symbolickou funkci, v říjnu téhož roku prohlásil ministr zdravotnictví Belgie to samé o zavírání restaurací. Cíl je jasný: jedinec musí za každé situace prokázat, že se podřizuje vůli kolektivu.
Nato člověk nemusí být psycholog.
Byl to dokonale zvládnutý marketing a reklama.
Co lépe uká6e "všudyořítomného neviditelného vraha" než rouska na tlamě každého.
Vypustili džina z láhve. Ne tam v těch laboratořích, ale tady. Tím, jak si začali svévolně dělat co chtějí, šikanovat, nařizovat hovadiny, dehonestovat, diskriminovat... a ono jim to prošlo.
No, furt jsme si říkali, jak je možné, že v Německu tak snadno zvítězil nacimus.
Ono není potřeba mnoho, stačí hrstka fanatiků, pak nějakých 30 - 40 procent lidí "co chtějí mít klid" (nebo jet do Chorvatska, či chodit do tělocvičny) a ti se podřídí, a budou koukat stranou, když se děje zjevné bezpráví.
A na průšvih zaděláno.
I v rebelské Francii je takhle snadno podmanili. Zakázali jim dál než 100 metrů od baráku, pak je pustili na dovolenou, pak jim zase přitáhli štouby, a lidi pak poctivě ukazovali "vakcinační průkaz a nepřipadali si jako otroci .
Pche, vakcinační průkaz. To ještě nic není! Vím o člověku, který, jen aby mohl na kolo, flusal na papírek, natáčel se u toho kamerou a to video posílal on-line nějaké holce! A vůbec si nepřipadal jako otrok. Naopak, věřil a hlásal, že on systém geniálně "ochcal", páč mu to, na rozdíl od ostatních, politicky myslí. A ještě kváká, že ostatní jsou otroci. To prostě nevymyslíš. Chucpe.
Jo, lidi jsou různá, chytrá, hloupá, rovná, křivá, skromná, nesoudná...
A co tedy měl ten chlápek dělat? On, oni, ty, vy, já, my, zkrátka my všichni? No dojít si před ty jejich ouřady a pěkně na ně zařvat, že takhle tedy ne, a kdyby to nepomohlo, dojít si před ty jejich ouřady znovu a vykopat je ven. Ale to on neudělal, neudělali, neudělal jsi, neudělali jste, neudělal jsem, neudělali jsme, zkrátka my všichni jsme si to nechali líbit.
(Kromě geniálního ochcávače, samosebou, páč flusat na papírek do kamery přeci vůbec není ponižující, na rozdíl od nošení roušky v metru!)
Já to tedy aspoň zkusil s takovou malou pidi pidi revoltičkou..., čekal jsem v MHD silné reakce kladné i záporné... a nic. Přečetli a čučeli z okna dál, nikdo mi neřekl, kámo, jdeme spolu do té Strakovky.
Jediný, kdo si toho všiml, byla Ukrajinka u kasy v Albertu.
Ta se mě zeptala, kdo je to Bureš? ...
On-line testování bylo jedinou schůdnou možností, jak cestovat po Francii a mít šanci být ubytován a najíst se. Bylo ro drahé, ale fungovalo to.
Bylo to násilí, prasárna.
Taky jsem mohl hrdinně zůstat sedět doma na prdeli a s kamarádama ve sklepě pochlastávat láhváče.
Já si vybral tu Francii.
Tak proč si ztěžuješ?!?
Měl si na výběr a vybral sis.
Tentokráte jsi se skutečně trefila. Jindra si vybral v opravdu těžkých dobách jednu z cest, žádná optimální nebyla, a teď pláče a nadává.
Tak on nikdy nic jiného nedělal a nedělá.
Na okrajové diskuzi je king, v reálu nasadí respirátor a jde flusat před monitor do kelímku.
Opravdu hrdina dnešní doby...
ty jsi kráva to fakt hlava nebere...
hlavně že ty si chytla víra hned v první vlnš a pak se nechala protekčne okamžitě přeočkovat, i když po prodě+lání si měla imunitu mnohem lepší než kdy nějakou vakcínou si mohla získat
ty jsi husa dnešní doby
Ale byla.
Nešikanovat v záéjmju faramceutických firem a podplacených europolitiků miliony lidí.
> On-line testování bylo jedinou schůdnou možností, jak cestovat po Francii a mít šanci být ubytován a najíst se. Bylo to násilí, prasárna. Já si vybral.
V pořádku. Každého volba. Jen se snažím pochopit, pohříchu marně, že Ti výlet na kole stál za to stát se otrokem, akceptovat prasárnu a poníženě se natáčet v nedůstojné situaci.
Páč já bych to neudělal ani za nic.
V tom, a také tím, jak se nyní povyšuješ nad ostatní úplně stejné oportunisty, jsi Le plus grand des Pierots.
Trochu úcty by to chtělo, když už hovoříš s držitelem národního rekordu po počtu certifikátů v aplikaci Tečka!
to so nejsem jistej, ale máš pravdu, mám hezkou sbírku, musím si to stáhnout, třeba bzdu moc požadovat odškodnění, až se jim ta korupce prokáže
Odškodnění za co?!?
Že jsi se zcela dobrovolně nechal testovat?!?
Nebylo to dobrovolné, ale vynucené, protože bez testu jsem byl občan druhé kategorie.
Lež o dobrovolnosti už nikdy neopakuj.
Ne, ty jsi se zcela dobrovolně rozhodl, že pojedeš do Francie. Tím pádem jsi zcela dobrovolně přijal podmínky, za kterých si mohl vycestovat a ty podmínky jsi prostě dobrovolně podstoupil a splnil.
Revoltu si dělal jen tady, když si chodil po OC s rouškou na půl žerdi...
Ale nešlo jen o Francii.
Nemohl jsem do hospody, kina, ba i do muzea a na výstavu skla.
Bez testu, a to PCR u nás, a ATG v Německu jsem nemohl do práce v Bochumi, nelži, podruhé ti to jasně říkám.
Šlo o bezdůvodné a protiústavní omezení lidských práv milionů lidí, a buď si jistá, že ty miliony lidí si to pamatují, tak opatrně.
Ty chodíš do kina?!?
Tvoje kancelář je v Bochumi?!?
Ano, byl omezený pohyb a už bylo i prokázané, že některá vladní nařízení až tak neladila se zákonem, ale neschovávej za to to, že ty si se zrovna v tu dobu rozhodl, že nutně musíš jet někam za hory nebo že nutně musíš do muzea. Byl si srozuměn s tím, za jakých podmínek to můžeš absolvovat a tyhle podmínky jsi zcela dobrovolně přijal a podstoupil.
Miliony lidí si určitě budou pamatovat, že tady nějaká omezení byla, ale že by za to ještě někdo někho hnal před soud, to bych neviděla.
Pokud chceš něco vysoudit, budeš muset zabojovat. Tohle za tebe nikdo neudělá.
Nedělej ze sebe ještě větší hlupačku
On to nebyl jen výlet nakole, byl jsem pak 14 dní ve škole v Montpellieru.
Do školy jsem směl bez testu, na pivo už ne.
Nebylo to ponižující, ani nedůstojné,jen blbé zdržování a drahé. Blbý byly ty PCR testy, kdy mi narvali špejli až do mozku. A ještě to stálo 2 litry, abys to měl týž den do půlnoci.
V 11 ti přišel test, a pak do auta a 750 km. A druhý den v 8 do stanu na další, antigen, protože v práci si zakládali kopie, aby byli z obliga. A zase mi nějaká gestapačka rvala špejle do nosu. Proti tomu flusnout do pytlíku je brnkačka.
Já zase nechápu, že se někdo nechal naočkovat, aby mohl do Chorvatska.
Njn, u nás nikdo francouzsky neumí, u hranic ve Strasbourgu taky ne, a tak jsi musel až na druhý konec Francie, do Montpellieru.
Ono těch kurzů pro "starší a pokročilé" zase tolik po Francii není.
Je spousta škol, které jsou zaměřené spíše na mladé, přípravka na zkousky Delf, ale obecná , konverzační francoužština, ta se zase tak moc nevyučuje. Důraz na mluvení, žádné extra gramatické vychytávky, přesně to co potřebujeme, nehodlám psát ve Fránině básně.
Můj kurz je pro lidi 50+.
Ale všichni jsou spíše 60+, bývám tam nejmladší.
Kurzy bývají v příjemných lokalitách protože senioři se nikam neženou, nepotřebují skládat zkoušky, spíše si chtějí trochu užít Francii.
Takže vím o kurzech v Nice a Antibes, Riviera, kurzy nejsou o moc dražsí, zato však ubytování, ro je na 14 dní drahé jako prase.
Montpellier je příjemné město, o dost levnější než profláknuté Azurové pobřeží, mám to tam rád V březnu tak jedu na v pořadí již šestý kurz. Začínal jsem v A1, teď mám úroveň B2, ještě dva atupně od "rodilého" - C1 a C2, ale tam už se nedostanu protože to vyžaduje, abych uměl i psát.
Ano, takový kurz u nás není a není ani ve Stradbourgu.
Představil jsem si, jak tyto, naprosto zničující argumenty, předkládáš soudu, a dost mě to pobavilo.
Myslíš si, že mě někdo bude soudit zato, že jsem se naučil francouzsky a k učení jsem si vybral místa, která já považuji za pro mě dobrá, ane ta, o kterých ty si něco myslíš?
Za tohle tě rozhodně nikdo soudit nebude.
Ale také to nikdo nebude brát jako argument, na základě kterého by si mohl vysoudit odškodné.
Vše je ale jenom teorie, protože ty se do toho boje o odškodnění nikdy sám nepustíš.
já se na odskodné můžu akorát tak...
ale byl bych rád, kdyby zločinbyl alespoň pojmenován, když už nebude potrestán, protože tak velí sametová tradice
spousta lidí byla zmatených, vystrašených a toho zneužila Pharma (Phizer i Moderna má stejné vlastníky), podplatila par politiků, a ri spustili očkovací teror.
Tak ro bylo, to nelze okecat
Uklidni se, tvůj tlustý palec pak neví, co píše.
Pokud bys byl rád... pak pro to něco udělej.
Řečma na okrajovém cyklistickém fóru a Pod ledem ničeho nedosáhneš.
Jasně, pokud máš nějaké informace o tom, že se stal trestný čin, máš povinnost podat trestní oznámení...
to jsme slýchali celé devadesátky od politiků...
v tomhle se angažují jiní a kvalifikovanější. Neraď mi co mám dělat
Já- jakožto člověk nevzdělaný v oboru- bych si před nějakou akcí(včetně veřejné diskuse)ujasnil a zjistil, co vůbec je zařazeno pod pojem "trestní čin" a jeho naplnění. Až po ujasnění, že je toto jednání pod tímto pojmem obsaženo, bych ho používal(bez obav z následků šíření paniky, křivého nařčení/obvinění ap). To, že s něčím nesouhlasím, děje se mi újma/škoda, ještě neznamená, že je naplněna podmínka trestného činu a mohu to veřejně šířit, nebudu se obhajovat "jinými a kvalifikovanějšími"vědouc, jak je paragraf pokřivený... ;-)
Bodejť by ne, s gilotinou se jim to podmaňovalo.
Gilotinu nepoužili.
Jen strach velmi účinně a efektivně presentovaný. Ale na všechny to nezabíralo. Třeba takový Bernard z hospody Le Diplomate pod Montmartrem po nás nechtěl žádný QR kód i za nejostřejšího režimu v lednu.
Stejně to byla taškařice. Třeba v březnu v tom Montpellieru, první týden šikana s testy, jinak si nemohl nikam (teda do školy jo). Druhý týden pak restrikce zrušili, a najednou všechno šlo.
Dokonce i v mé domovské hospodě Fitzpatrick mě nejdřív celé osazenstvo pocelovalo na obě tváře, návrat po půl roce, a pak s omluvou požadovali covid pas. Že prý jsou tam kreténi, co je udávali, že to nevyžadovali.
Je fakt, že kdybych jim ukázal QR kód z faktury za telefon, bylo by jim to fuk, ale okázalá kontrola musela proběhnout ..
Z desinformace se časem stává informace?
https://www.czechfreepress.info/uvadime-videa...
No, vzhledem k čerpání pravdy a vysvětlení a světového názoru ze stejného ranku jako včera nebo před 10 lety, tak bych zabrousil i jinam. Je příliš jasné tlačení na výsledné prozření a názor.
Rád uvítám tve zdroje a nemusi být staré 10 let
Moje zdroje Tě nezajímají, tomu sám nevěříš :-D, ale vypíchls tady "potvrzzení" starých informací. Je ale zajímavé, že se místo podpory vraždění vrátili ke starému tématu.
Navíc je znáš už :-D
?? Ty opět predpokladaš, takže víš? :-DD
Jakmile mi někdo "říká", co si mám myslet, tak "automaticky" předpokládám :-D V tom mně máš přečteného jako má máma :-D
Mysli si co chceš, do toho mne nezatahuj :-)
Reagoval jsem na to, co si mám myslet, nikoliv, co si myslím a zatáhl si to sem Ty. I když co si myslím, to by mně někdy taky zajímalo :-D
Tak jsem teď poslouchal na Dvojce stanici českého rozhlasu před 21hod rozhovor s molekulárním bio cosi Pačesem a zmínil, že za poslední dva roky se zkrátil věk dožití o 22 měsíců u nás a 23 na Slovensku. Pak mi unikly hodnoty měrné na miliony nakažených čínským šmejdem a smrtností u nás a v čajná. Takže jestli neblábolím pro slabou paměť, tak tady uvedel desetitisíce na čínských 5!! Proto v čajná nejen kvůli zvykání na útlak a nácviku deportací statisíců občanů, mají pořád lockdowny, bo ten nástup z 5 na "něco" na 40000 na "něco" u nich neproběhl a tak se to tak nějak čeká. Asi si to pustím ještě ze záznamu.
V čajná prostě stačil na začátku Wuchan a "chtěli" se tomu vyhnout. No, očívidně s tím toho stihly víc.
Je jasný, že těch 40 tisíc zemřelých o dost dřív se muselo projevit v průměru dožití. A bude se to ještě chvíli projevovat v následcích a oslabení populace.
Problémy dělá oslabená imunita dětí. Jak je zavčeli doma a ještě jim nutili hadry přes hubu, nezískali dost přirozené imunity, nesetkávali se s viry a jinými potvorami, a teď, protože nemají dost přirozených obraných látek je kosí každá viróza tvrdě.
Dalším problémem je zanedbané léčení, protože se furt hrálo jen na covid, a třetím, asi také dost závažným problémem jsou vedlejší účinky experimentální valkcíny. Prostě očkovalo se v obchoďácích, bez předchozího vyšetření, a to je prostě špatně.
Teď na mě vyskočil titulek:
https://www.midilibre.fr/2022/12/04/9e-vague-de...
9. vlna se očekává v prosinci.
ve stručnosti - 29. prosince bylo celkem 91 814 Ffrantíků shledáno positivními na Covid-19 v průběhu 24 hodin. Je to 41,7% navýšení proti předchozímu týdnu. Hospitalizace vzrostli o 5,5 procent, naopak počet úmrtí poklesl.
Francooužští Kubkové a Flégrové vyhlašují národní paniku a doporučují nasadit hadry na huby :-)
https://www.leparisien.fr/societe/sante/covid...
Je nutné posílit nošení roušek :-)
už to zase rozjíždějí, hovada
Tak to vypadá, že hoši vypouštěli "pokusné balónky", dneska už tam visí jen to páteční strašení.
Politikům se ty "mimořádné stavy" ať už se jmenují v různých státech různě, strašně zamlouvají. Nemusí se obtěžovat nějakou demokracií.
Francie je pro Macrona v dost nepříjemné politické konstalaci, nemá většinu v parlamentu.
Nějaký ten "stav nouze" by se šiknul, ale nebudo,bo "odborníci" se nedhodnou zda-li nasazení masek má nějaký smysl a prohlásili, že to bude "ryze politické rozhodnutí".
Oni mají podobné problémy jako my, drahé PHM, energie a navíc nedostatek, že už avizují, že děcka nechají zase doma, aby jim ve školách memuseli svítit a topit, je nutná penzijní reforma a prodloužení důchodového věku, ekonomika na huntě, kasa prázdná, Frantík k stávce vždy připraven a v sobotu se demonstrije pořád,jedno proti čemu nebo za co.
Nasadit jim hadr na hubu a zakázat se shromažďovat, to by se fakt šiklo.
https://cz24.news/sona-pekova-nesmi-to-skoncit...
u mě je...
Ta Peková ví co říká, akorát je na můj vkus moc proruská, nevím jestli tady, nepustil jsem si to, ale v nějakém rozhovoru se fest zastávala Putina...
Ale to neznamená, že nerozumí virům.
Tak o Pekové víme své...
Ta převlíká kabát, jak se jí zrovna hodí.
Já o ní nic nevím, jen to, že v covidu měla od začátku pravdu. Nežrala jim netopíry,věděla, že vaše vakcína na další mutace bude neúčinná, a na tvém místě bych měl obavu, jestli neměla oravdu v tom, že ti ty vakcíny slušně rozhodí přirozenou imunitu.
Jam zmizel ten trapák Hořejší, Pačes, Konvalinka???
Už inkasovali a zdrhli?
Měl by sis zopakovat vyjmenovaná slova po "p"!!!
O Pekarové toho vím dost, abych s klidem mohla říct, že covid se jí hodil jen k tomu, aby zase šťouchala do Babiše. A ten ji zase umlčel.
A ty by ses těch následků vakcíny měl bát rovněž. Tečku máš také a pochybuji, že by sis někde sehnal něco speciálního, co nedostal nikdo jiný.
Přestaň strašit - u jiných tyhle metody kritizuješ, tak je nepoužívej sám.
Ostatně dneska chodí strašit čerti, tak se dneska nechytáš.
mám cerifikát :-)
Babiš v covidím byznysu byl zmatený, oni ho do party nevzali a nevěděl si rady.
partitura a noty se rozdávaly vejš.
jó, já bych si toho měl zopakovat víc, ale jsou věci, které řešit už nemusím, to zvládnou stroje
malichernosti
já jsem tu nákazu asi prodělal dřív, než se vůbec objevila, pamatuji si to, byl jsem v Andernos a bylo mi 3 dny fakt fest blbě. A tak jsem měl protilátky, později i naměřené.
Jenomže na to Phizerovi pohůnci srali, potřebovali všechny naočkovat, ať to potřebují nebo ne.
No, a pak jsem v květnu čapnul bezpříznakový omicron. Nic mi nebylo, jen PCR pozitivní.
Soňa to měla taky, a pár dní jí bylo blbě.
Tím epizodu Covid uzavíráme, máme dost protilátek, imunita funguje.
Tohle bylo trochu za hranou přísahy. Dávat neznamou látku každému bez předchozího vyšetření. Na nádraží v obchoďácích, takhle se medicína nedělá.
Ale Ok, kdyby řádilo něco, co zabíjí na potkání, i to by šlo ospravedlnit. Jenže tomu tak nebylo.
Ale to jim nestačilo.
Chtěli to rvát do dětí s tím, že "ochrání babičku s dědečkem".
Děti se přitom s covidem srovnávali skvěle a ockování, a to už se vědělo, nezamezí v ořenosu.
Zato by měl někdo dostat doživotí.
>...mám cerifikát :-)...<
O tom už jsme tady mluvili - když nechceš tečku přiznat na rovinu, tak si holt buď lhář nebo podvodník. Vyber si sám, co ti vyhovuje.
A řeči o tom, že si prodělal covidí nákazu ještě dřív, než se vůbec objevila, tu si nech pro kanára.
Prostě si měl chřipku.
:-)
z hlediska vyššího principu mravního nelze o podvodu ci lži uvažovar,natož hovořit
je přirozené lidské právo nranit se zvůli všemi dostupnymi prostředky
Z hlediska vyššího principu mravního se nelže.
A pokud ti přijde přirozené lidské právo "nranit" lží či podvodem, pak no coment...
Nicméně nepřekvapil si...
to je dokonce zakotveno v ústavě
pokud jde o lidská práva máš právo se bránit všemi prostředky, a není pochyb, že diskriminace neočkovaných byla flagrantním příkladem pošlapání nejen lidských práv, ale prostého zdravého rozumu.
Do práce smíš, do kolektivu smíš, ale ne na tzv. "volnočasové aktivity".
Tedy nešlo o nějakou zdravotní prevenci či ochranu, ale o sprostý nátlak a vydírání.
Ty mi něco povídej o lžích ..
Mohla bych o nich napsat román - jeden tu svoje lži soustavně povyšuje na pravdu.
mohla, ale nemáš na to, píšeš jako školačka, prvoplánově, nečtivě :-)
"Nad nikým se nepovyšuj a před nikým se neponižuj."
Tak dávej bacha, aby ti nepraskla guma u trenýrek, vejtaho.
nepovyšuji se, konstatuji skutečnost, jsem dobrý čtenář :&)
To, že si to myslíš neznamená, že je to pravda.
Ty si hlavně neskutečný narcis s napoleonským syndromem a vejtaha a vždycky dokážeš překvapit, jak se ukázkově umíš shodit.
Jindra JE dobrý čtenář!
Četl Čapkovi spisy.
A ještě dřív, než se vůbec objevily.
zato ty sis přečetl sotva občanku, milý primitive
Na začátku věty se píše velké písmeno.
A na konci věty se píše tečka, říkám vám to už od února!
Konec školení pro inteligenty.
Kterýmu Čapkovi? Dyk než se Jindra narodil, ležel Čapek už dávno na Vyšehradě! :-)))
Ale vždyť o tom zde již dobrou čtvrthodinu hovoříme.
Narážím na inteligentovo tvrzení, že četl Čapkovi cestopisy.
https://www.nakole.cz/diskuse/29719-mate...
Ale pitomost.
Já jsem normální, ješitný chlap.
Lecos jsem dokázal, a nemám problém se o to podělit
Ty jsi zase taková běžná ženská. Škaredá jak noc, ale příroda je spravedlivá, dala ti zbytkovou inteligenci. Ne tolik, aby si toho ostatní všimli, tak vysíráš a napadáš kde koho, aby si na sebe upozornila.
Co zbytkové inteligence týče, znám týpka, který na úplném začátku epidemie tvrdil, že žádný virus neexistuje, protože ho nikde nevidí.
Z Francie se nám vysmíval, že tu blbneme s rouškami, že Frantíci jsou úplně v klidu..
No a asi jako jediný z celé diskuze, je z dění okolo Covida těžce frustrovaný i dnes, přestože ho prohlásili za běžné respirační onemocnění.
Co se zbytkové inteligence týče, podal ten týpek slušný výkon, žejo :-))
Ne, lžeš jako obvykle, neříkal jsem, že že viru neexistuje, ale dokladoval jsme vám na datech, že jsou silně cinknutá, že to není vražedná choroba ale mediální humbuk, prostě silnější chřipková epidemie, jakých bylo za uplynulé století celkem dost.
Roušky byly, jsou a budou z hlediska přenosu viru k ničemu, a jso k tomu studie, odtatně při poslední chřipce sám plukovník Prymula jejich nošení nedoporučoval.
Ovšem to netušil, že rouška se stane úžasným marketingovým nástrojem - vizualizací neviditelného nebezpečí, které je všude, v lese, v parku, na nudistické pláži.
A taky dobrý kšeft, pro Tvrdíky a spol.
Ale to bylo všechno jen příprava pro tu skutečnou ránu na "státní kasy". Pološné testování - vyházené miliardy aniž by sto mělo nějaký efekt a potom - to očkování. Byznys století uplacený u těch nejvyšších.
A protože ne všichni měli v kalhotách naděláno, nebo v mozku nasráno, nešla jim ta vakcína na odbyt tak, jak by chtěli. Začali neočkované šikanovat, aby zvýšili odbyt. Ani to se jim moc nedařilo, a tak začali vymýšlet, že to ustanoví jako povinnost.
Vidle jim do toho hodili ty další "vlny", kde bylo třeba ve Francii 500 tisíc positivních denně, ale marodů jen pár a co hůř, více marodili ti očkovaní než ti neočkovaní.
Tak z toho vycouvali a postupně, ale neradi to uvolnili.
Způsobili dvě zásadní věci:
1.
rozházeli ekonomiku všech vyspělých států, al eto by nebylo tak zlé, z toho se otřepeme
2. způsobili bezhlavým očkováním všech, bez vyšetření možné kontraindikace řadu úmrtí a trvalých poškození spousty dříve zdravých lidí
A co to udělá dál, za 3-5-10 let, to nikdo neví, ale normální očkovací látka se proto takovou dobu testuje.
Tohle všechno vám ten člověk psal, říkal a lze to dohledat. A ukazuje se, že měl pravdu.
To je celkem prosté, Brahmo
Ro máš jako kdyby po válce řekli Šimonu Wiiesenthalovi, že svět je krásný, když už je mír, a ať si ho užívá, a nechá všechno plavat.
Ne, že bych se snad chtěl srovnávat s Wiesenthalem i zločiny páchané nacisty byly nesrovnatelné, ale něco tu je společné.
Byla brutálně pošlapána základní lidská práva, u nás se jim to nepovedlo, ale třeba v Rakousku (ti mají k totalitě evidentně sklony) povinně a masově implementovana experimentální látka, o jejíchž positivních účincích důkazy nejsou, ale negativní zdokumentovany jsou.
Zásadní útok na lidskou svobodu a tělesnou integritu.
To je zločin proti lidskosti, a ten nejde zapomenout, prominout, ba ani odpustit.
Je potřeba vše vyšetřit, vyníky potrestat a to z jednoho prostého důvodu.
Nestane-li se to, bude se to opakovat, a bude to horší.
Nepotrestané zlo demoralizuje společnost.
Připadáš si jako svatý bojovník? Myslím, že s válkou to naprosto nemá srovnání. Ani v důvodu, ani v intenzitě, ani v příčině a ani v důsledcích. Pusť si zprávy a podívej se, jak vypadá válka na Ukrajině a pak to srovnej se svou újmou.
Ano, někteří byli, zejména zpočátku, omezeni na svých svobodách. Nebožáci týdny zavření ve svých bytech v Itálii a zpívající na balkónech, mohou vyprávět. Alternativou ovšem byly další mrtvoly na ulicích měst.
Ne, nepřipadám, ani moc nebojuji - na to jsou jiní, kteří si z toho udělali politický ďůlek.
Ale remcám, a budu remcat do té doby, než to bude vyšetřeno a uzavřeno a viníci potrestáni.
Ukrajinu do toho netahej, ta s tím vůbec nesouvisí, stejně jako Súdán, Mali, Syrie, Kurdistan a vím prd, kde se všude válčí.
To je smutné, je to jistě tragičtější, než to, že mě v podstatě dva roky šikanovali, ale nbesouvisí to s tím.
Jde o princip.
Nebyli jsme ve válce, nikomu jsme neškodili a neubližovali, naopak - očkovaní - ti kteří byli "bezinfekční z definice" trousili vira po světě zvesela, zatímco nás, než nás definitivně vyzdobili Davidovou hvězdou a zakázali nám přístup podobně jako těm Židům, dokonce do stejných zařízení a ve Francii i do dopravních prostředků, tak nás testovali jako o život, abychom náhodou ty očkované - kteří neonemocní, nikoho nenakazí a nezemřou - tedy abychom ty nenakazitelné a nenakžlivé náhodou nenakazili.
Není možné, aby si nějaké podivné úřady vydávali nějaké elektronické pasy, které z tebe dělají untermenche třetí kategorie.
Ale spoust alidí si na státní teror zvykla, a některým, těm nejustrašenějším a nejzbabělejším dokonce život v kleci vyhovoval.
https://www.czechfreepress.info/uvadime-videa...
Za Covida, u nás někteří dědkové úplně přestali chodit na pinčes, protože se báli vystrčit nos z baráku.
Teď už se nebojí.
Minulý týden si jeden z nich přišel zahrát nachcípaný, včera přišel nachcípaný druhý.
Oba se vždy na konci sbalili a šli do putyky na pivo.
Takže asi takhle.
A je to tady:
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/fakta-navrat...
Mě tam zaujala docela podstatná část textu :
"„Samostatnou kapitolu pak tvoří pacienti, kteří neužívají lékařem doporučenou medikaci. Pokud se nám nepodaří tyto trendy zvrátit, můžeme očekávat další zhoršení situace,“ dodává profesor a garant projektu Srdce v hlavě, který cílí na informování veřejnosti o prevenci a léčbě.
Naprostá důvěra v medicínu
Obyvatelé České republiky v tomto ohledu patří mezi nelichotivé premianty Evropy. Právě zanedbaná prevence a nezdravý životní styl způsobují mimo jiné to, že se dožívají nižšího věku ve zdraví než jiné národy, zejména v západní Evropě."
Pan profesor si hájí svůj píseček s prevencí, ale nejde jen o prevenci. I když prevence má svoji logiku a smysl.
Podstatnou roli hraje i fakt, že si někteří, místo zahájení včasné léčby s lékařem doporučenou medikací, dělají lékaře sami sobě a cpou do sebe bez rozmyslu vše, co seženou z volně dostupných léčiv.
Když se pak konečně dostanou k lékaři, bývá již léčba zbytečně nákladná a mnohdy zůstanou i následky, které pak vyžadují další udržovací léčbu.
Tak tohle bude asi zajímavé
https://www.infakta.cz/videa/obchod-se-strachem...
Teď koukám na Vueltu, lidé z vedení profesionálních cyklistických týmů dodnes nepochopili, že hysterie kolem Covidu byla zbytečná, pobíhají mezi cyklisty v rouškách klidně přímo před televizní kamerou, asi si myslej, kdo ví, jak nejsou chytrý.
Si představ, že jim Remco řekne, že má pozitivní test a budou mít po atrakci...
Nedávno to jeden týmový lékař vysvětloval, že Covid je pro ně stále velká neznámá, co se týče dlouhodobých následků, takže vždy trvají na tom, že jezdec musí odstoupit ze závodu a šetřit se. Tenkrát psali, teď nevím, kdo to byl, leader týmu, že mu, zdánlivě bezdůvodně, výrazně poklesla výkonnost ještě dřív, než byl pozitivní.
Covid je velká neznámá jen pro blbce.
Jedna z verzí chřipky. Smrtící, ale ne víc než jiné vážné chřipkové epidemie.
Zbytek už byl jen marketing pro skvělý kšeft. Roušky, desinfekce, testování - to byl zlatej důl - a ve finále ty vakcíny, miliardy nefunkčních, placených z peněz daňových poplatníků,vylity do kanálu. Začerněné smlouvy.
Moc se mi líbí být Evropanem, tedy v EU, a mám j tomu hodně dobrých důvodů. Ale upřímně nesnáší nikým nevolenou Evropskou komisi, složenou z odložených politiků s pochybnou korupční minulostí. A to co předvedli za vyhlášené paniky,je na doživotí, protože trest smrti je zrušen, a jsem tomu rád.
Žádná nemoc člověka neposílí, a často bývá rekonvalescence dlouhá.
Jenže dnes se spousta lidí potýká s následky ne covidu, ale interakce covidu s vakcínou. Prostě vakcína, která nepomáhala, ale škodila.
Recidivu covidu mají častěji lidé vakcinovaní, stejně jako problémy.
Ale dobře, byli dospělí, a bylo to jejich rozhodnutí.
Neodpustitelná, a zločinem proti lidskosti těžce závanějící, byla šikana neočkovaných.
Lidé druhé kategorie. To jsme byli. Bez "zdravotního pasu" nesmíš nikam. Ani do TGV.
A protože vakcína. co měla udělat Tečku. nešla na odbyt, zdravotní pas nešlo udržet testováním co 72 hodin. Jen očkování.
Pak si podle politiků byl ten, kdo jistě covid nešíří.
Ryzí, nefalšované zlo. zlocin bezdůvodné diskriminace. My testovaní jsme byli větší jistota, že to nepřenášíme, než ti očkovaní.
Dneska už to každý vidí.
Problém s covidem mají už jen očkovaní. My. co jsme jej přechodili, nikoliv.
Příkladné zneužití lidského strachu k tomu si nahrabat.
Budu fakt jíst každý den jen živé jogurty, pít zelený čaj, a spát při otevřeném okně, abych se dožil doby, kdy ti co tenhle grandiozní podvod organizovali,budou souzeni
Poskytneš odkaz na tebou užité statistiky?
Jistě, až je zveřejní.
Už když vypukala ta panika, snažil jsem se vám vysvětlit, že je to všechno lež a marketing.
Roušky, Bože to byl genialní nápad vizualizace.
Ukazoval jsem vám data z let "horších chřipek" a srovnával a těmi, kterými straší.
Prostě asi 30 procent národa se posralo, a tolik stačilo i Hitlerovi, aby ovládl prostor.
Data budou, až se bude soudit. Zatím velmi intenzivně zametají stopy. Ale to v dnešním světě už tak jednoduché není.
No, jestli máš v sobě dvě dávku, a tu posilující máš důvod k obavám, a chápu to hledání berliček, důkazů, že to nebylo v pořádku, i víru v to, že to v pořádku bylo.
Nebylo.
Ruku na srdce, a férově.
Ta vakcína fungovala,možná, málo, na první mutaci.
Vy ostatní jste do sebe prali neznámou látku jen proto, aby někdo vydělal
Já ti nevim. Před covidem jsem vyběhl do 8 patra, po něm jsem byl rád když jsem vyběhl do 2. a pak už jen sotva dolezl do 5. patra. A to nejsem žádný sportovec. A než jsem se dostal do předchozí formy tak mi to trvalo tak 4 měsíce. Výpadek 1 měsíce pro vrcholového sportovce je už docela průser a půl sezóny má pryč.
Kolik máš dávek?
Standard 2 + 2?
Tak se nediv.
To si nemyslím. Očkování ano, průběh hodně málo znatelný, ale následky po skončení byly hodně citelné a trvaly dost dlouho.
Ta látka byla nevyzkoušená a vlastně svinstvo.
Psal jsem vám to tu, ale nevěřili jste.
Zabírala jen na první mutaci.
Dál už šlo jen o prachy. Ne každému způsobila komplikace, a spousta lidí nemá problémy.
A spousta lidí má. Informace se tají, protože by to byl průser.
Ale jsou země, kde se o tom hovoří veřejně a začne se soudit. Dánsko, Nizozemí a další.
Hele, fakt by to bylo šumák, chceš vakcínu, bodni si jí.
Ale nechceš, tak jsi nebezpečný roznašeč viru a nikam nesmíš?
Co na to právo?
A to si vem, že povinné očkování bylo na spadnutí. V Rakousku už bylo. Prý demokracie :-DD
U nás už bylo pro nás "dorostence" schváleno. Zrušila to až nová vláda
Narvat neúcinnou látku povinně všem nad 60 jen proto, že když se to "nevypíchá" musí se to vylejt. Asi za 18 miliard.
Tolik jim scházelo na valorizace důchodů...
A jsou tu lidi, kteří se budou tvářit, jako že to nebyl brutální zásah do lidských práv a naprosto jasný zločin.
Rousky stát nakupoval za 750 Kč, a nic se neděje, vyšetřován8 skončilo, zapomeňte.
Ne,nezapomeneme.
Korupce z nejvyšsích pater EU, smlouvy s Phizerem. Tohle se vyšetří.
Je nás co jsme panice nepodlehli, furt nejmíň 60 procent, většina.
Myslím si, že dnes už ani Brahma nevěří, že očkovaný nikoho nakazit nemohl, což by byl jediný důvod, jak obhájit povinné očkování.
Povinnost "chránit sám sebe" tím, že do sebe necháš narvat něco nevyzkoušeného zákony neznají.
Zamezení šíření nakažlivých chorob jo - ale to ockování,nade vší pochybnost. nedělalo. Pravý opak je pravdou.
Ockovaní trousili, zatímco neočkovaní byli doma a nikam nesměli.
Za covidu jsem ztratil veškeré iluze o slušnosti lidí.
Covid si měl až po očkování, nebo ne?
Ano, ale to s tím nemá nic společného, vím od koho a jak jsem to chytil. A troufám si tvrdit, že právě kvůli očkování byly příznaky výrazně slabší a nepotřeboval jsem v podstatě žádné léky, žádné léčení.
Ne, to s tím má společné úplně všechno.
Byl si očkován, a přesto si ho chytil.
A tvrdili ti, že si měl lehčí průběh, díky očkování. No, tak akorát velký hovno. Tehdy už očkování byl jen kšeft, a ty, a mnoho dalšíčh jsou důkazem toho, že nefungovalo. Nemohlo. Na Virus trvale mutoval.
Ale stala se jiná věc. Tou jejich sračkou ti rozhodili imunitu. Oni nevěděli, co to bude dělat. Normálně se vakcíny testují desetiletí, ale i to jsem vám tehdy psal.
Nejde to urychlit. Naopak, bylo podezřelé, že vakcínu vyvinuli tak rychle. No, nevyvinuli. Neměl jsi lehčí průběh díky vakcíně, ale díky tvému imunitnímu systému.
Já tu svini chytil taky, někde ve Francii, na kole.
Večer jsem byl tak utahanej, že jsem si nedal ani pivo. Druhej den jsem byl v cajku, ale přijela Soňa, a já to na ní hodil, a 14 dní byla v prdeli s příznaky co byli známé.
Pokud by byla očkovaná, marketeři vakcín by řekli, že to měla lehčí, díky očkování, jinak by zemřela...
Nebyla, a nezemřela.
Kurva co to je za nápad, že kdYž si marod, nemáš se cejtit blbě, a nemá ti bejt na umření a nemáš mít pocit, že jsi v prdeli?
Tak fungovala každá chřipka, tedy já byl spíš na angíny.
A 14 dní po covidu se fotbalista P.K. cítí stále sláb...
Kdežto my ostatní, 14 dní pi chřipce, jsme lítali jak vrtule, a nebyli osvobozeni z tělocviku.
Došlo k nehorázné manipulaci s lidmi.
Promyšleně, cíleně, ale jsme malí páni.
Přesto, jedna zásadní otázka, právní.
Lze zbavit občanských a lidských práv člověka, který se nechce nechat očkovat nevyzkoušenouvakcínou?
Lze, tohle nařídit lidem nad 60 zàkonem?
promysli to
Kategorická tvrzení a jednoznačné závěry bez konkrétních dat?
Pokud jsou data falšovaná?
Nehodlám se přít.
Za svými "kategorickÿmi" tvrzeními si pevně stojím. Čas ukáže.
Pro týmového lékaře špičkového profi týmu je Covid velká neznámá, protože je to blbec.
Slyšeli jste slovo ing. Paříka, statika ocelových konstrukcí..
Pan Ing. Jindřich Pařík, statik ocelových konstrukcí, ti tu zodpovědně prohlašuje, že covidí panika byla úmyslně vygenerována, velmi skvěle marketingově zvládnutá, aby jistí lidé nehorázně zbohatli.
Ing. Pařík si tím byl jist od samého počátku.
Ty zkrátka nemáš koule na to přiznat, že si tu vakcínu do sebe také nechal vpravit.
Radši budeš za podvodníka, co si opatřil covidí pas za úplatek...
Tak vzhledem k tomu, že všichni jsou několikrát naočkovaní, je ostražitost na místě. To už někde proběhlo, že očkování tím sajrajtem může zhoršit průběh při novém nakažení. Teda krom toho, že může vyvolat určité problémy (třeba mozková příhoda, srdeční zástava...) aji bez nakažení.
Nejlepší virolog je Putin. Během tří dnů ukončil pandemii Covid na celém světě :-DD
Jo. nesmělo se s okresu do okresu, ale ruské. ani ukrajinské vojáky covid vynechal.
Očkovaní mají morální problém.
Jak si sám, před sebou obhájí, že "nikdy neonemocní, nikdy nikoho nenakazí" byla jasná lež.
Mají problém se nám podívat do očí a říci, měli jsme prostě strach, tak jsme připustili, aby vás šikanovali.
Ale těch lidí není tolik. Možná ani 40%. Spousta lidí si zařídilo "zdravotní pas", takže nebojme se. není jich většina.
Naše, šikanovaná většina,by jim měla vystavit účet za jejich zbabělost.
Ale to se nikdy nestalo, jsme Česi...
Přeplněné nemocnice, ve kterých se dusily, a taky umíraly, tisíce lidí. Doktoři padali na hubu, nemocnice si přerozdělovaly pacienty, aby to zvládly. Vůbec nechápu, proč bych třeba já měl mít problém podívat se ti do očí a říct, že ses během epidemie choval jako extrémní sobec a zůstalo ti to dodnes.
Způsob, jakým se ne-léčila ta chřipka byl tragickÿ.
"Nedělejte nic, nic na to nemáme a cekejte. až bude zle, přijede rychlá a napojí vás na dejchák".
Tohle se taky jednou vyšetří.
Léčí se to jako každá chřipka blbě. Ale léčí. Paralen, zesílený přísun vitamínů, i to blbé kloktání třemi solemi natria, nebo jinou kloktací desinfekcí. Důležitá je i psychická pohoda, víra v schopnost se uzdravit.
Nic takového z oficielních míst nebylo. Roušky, desinfekce rukou všude, vytváření pocitu strachu. Místo klidu, vytváření paniky.
Účel: prodat ty vakcíny.
To dnes nevidí jen hlupáci.
Tak tos mě potěšil, že chceš estébákovi Babišovi pořádně zatopit, za Covida prokázal naprostou neschopnost a neúctu k lidským životům, důležitější pro něj bylo, aby mu před volbami neklesly preference.
A myslíš, že by ti patlalové v současné vládě tenkrát obstáli lépe??? Mám takové neblahé tušení, že by to bylo ještě horší... Bohatě stačí sledovat to, co provádí momentálně v době, kdy tady taková krize není :-/
Ono spojit absolutní ochranu zdraví/životů lidí s, pokud možno neomezeným, fungováním ekonomiky státu jde jaksi dost těžko...
P.S. Babiše taky vůbec nemusím, tak mně nepodezřívej, že ho slepě bráním...
Vyšetřování patlalů ze současné vlády taky bude, neboj! Jindra se o to postará hned jak vyšetří zločiny z doby covidové.
Vyšetřovat klidně mohou... K tomu by ale měli především dodat, že to byla právě tehdejší opozice (a nakonec dnešní současná vláda), kdo do Babiše furt ryl, aby "něco dělal", zavedl opatření, a hlavně, aby se lidem ty ztráty za lockdowny co nejrychleji kompenzovaly... Tak se "kompenzovalo", rozdávaly se peníze bez rozmyslu kdekomu, hlavně, že to nesmělo trvat více než 3 dny... Teprve později se rozjela kontrola toho jestli na to vůbec měli nárok :-/ A to trvá vlastně dodnes...
A dneska bude Fiala a spol. pindat něco o tom, že to Babiš posral a stálo to neuvěřitelné peníze :-( A kdopak ho do toho dotlačil???
Oni jsou dneska ale z obliga, oni byli "jenom" opozice" a za rozhodnutí vlády oni vůůůůbec nemůžou... A ještě do ní dneska kopají...
Covid sílí a má dramatický průběh. Testování je nedostatečné, tvrdí Prymula
https://cnn.iprima.cz/covid-sili-a-ma...
Jindro přestaň se flákat ve Francii, jdi zatknout Prymlu, lampasák se ti směje z televize rovnou do ksichtu :-D
Občas covid přinese i příjemné věci. Před deseti lety jsem měl nemovitost, a dělala se rekonstrukce. Při odkrývání omítek se objevil kámen ve tvaru trojúhelníku , který byl vsazen do zdiva. Na něm bylo jméno majitele původního hospodářského stavení, adresa a datum. Datum 1514. Ještě před třicetiletou válkou. Zajímavost je, že jejich potomci drželi stavení celou dobu, neboť prodávající byl stejného příjmení. A protože tam bylo spoustu dubových trámů na stropech, většinu jsem jich vzal a nevyhodil. Dub nedegraduje, vydrží tisíc let... A jednoho dne slavila kamarádka narozeniny, byl covid, všude zavřeno... Tak mě napadlo, vyrobit jí dárek. A co může být lepší, než dárek z 600 let starého dubu, který pamatoval krále Vladislava II. a dobu, kdy bylo sepsáno Vladislavské zemské zřízení, první české právo.... Tak trocha práce s motorovou pilou a dílo je dokonalé. 600 let starý svícen. Proto, ne vše se má vyhazovat. Co je staré, je skvělé.
Teď, vlastně poprvé od po skončení Velké covidí paniky, přijeli do Montpellieru studenti ze zámoří. Nebývalé množství Australanů a Američanů, studentů 50+ bylo letos 57.
Evropané byli už vloni na podzim, to nás bylo 9, vloni na jaře to bylo ještě ve znamení paniky, byli jsme celkem 4, nejefektivnější výuka :-)
A samozřejmě, došlo i na debaty o covidu, ale ne jako onemocnění, ale o restrikcích, které jednotlivé státy použily k tomu, aby donutili své obyvatelstvo k očkování.
Drsné zákazy kromě Francie a Itálie (Edit byla z Tyrolska) komentovala i Marie z Australie,naopak Kerstin ze Švédska byla pyšná na liberální švédský přístup a hlavně to že nevyhlásili lockdown a nezavřeli školy.
Na druhou stranu, její osobní příběh je trochu smutný. Z jednoho osudu nelze zevšeobecňovat. ale u ní to bylo tak.
Žije v Stockholmu, stejně jako její dvě dcery s rodinami. Bylo jí 75, poradila se svým lékařem a nenechala se očkovat. Ale byla celkem hodně izolována od okolí, ale trápilo jí nejvíc, že její dcery měly strach, aby svou matku nenakazily, takže 16 měsíců neviděla ani dcery. ani vnoučata. a bylo slyšet a vidět, že tohle jí hrozně bolelo a bolí doposud. Na Kerstin uvalila její rodina dobrovolně lockdown.
Situaci ve Francii za covidu znám a pamatuji, ale přeci jedna věc mě zaujala. Za prvního lockdownu se nesmělo dál než 100 metrů od domu, bez jasného důvodu. Sára říkala, že všude byla policie. a naprosto nekompromisní. A že tenhle lockdown má za následek raketový nárust cen nemovitostí v dojezdové vzdálenosti od města.
Dům se zahradou je v lockdownu lepší, než byt v historickém centru.
Prý se ceny úplně převrátily naruby.
Nikdo by nečekal, že ve vesnicích vzdálených 50 km od města, kde není vůbec nic, jen okolní pole, sady a vinice, najednou nastane boom a během chvilky se rozprodají všechny volné a opuštěné nemovitosti.
Lidská hloupost je nekonečná. Nenavštívit půldruhého roku svoji matku i když jsem zdravý, je opravdu magořina a něco takového si nedovedu ani představit a ani co by mi v tom mohlo zabránit.
A skupování opuštěných stavení je docela prospěšné všem, lidé utrácejí a stará stavení se opravují.
To bydlení za městem má i svoje negativa, která se snaží řešit. Železnice vede podél pobřeží, autobusová doprava do donedávna málo osídlených míst nefunkční. Tedy jen auty. A tím na příjezdech k městu v špičkách zácpy.
Parkování mají vyřešeno,na konečných tramvají jsou záchytná placená parkoviště, Sára platí 67 eur za měsíc, ale polovinu jí přispívá zaměstnavatel v rámci bonusu.
Tramvaje ve špičkách jezdí v 2-3 minutových intervalech.
No, a pak je tam nedostek infrastruktury, školy, školky (ve Francii jsou školky povinné od 3 let),všechno má své klady i zápory.
Montpellier má u voleb vždy šťastnou ruku, od 60tých let se jen vylepšuje po všech stránkáh.
Zajímavá věc, ve Francii se starosta a obecní rada volí na 6 let, což umožňuje asi efektivněji město řídit. U nás, jak jsou furt nějaké ty volby...
Tak Jindřichu, jak jistě víš, "velká covidí panika" se povedla, pomohla zbohatnout mnoha lidem.
A už na tebe chystají dalšího vira, jenže to bude sekáč, ten se nezakecá..
Na lucerny jsi je nepověsil, můžeš si za to sám ;-)
Očekáváme další pandemii. Covid byl oproti ní procházkou růžovým sadem, varuje expertka
https://cnn.iprima.cz/ocekavame-dalsi-pandemii...
Člověče, co s tím budeš dělat? Snad se zase opíchat a přísnej lockdown.
Mne by naopak zajímalo, co s tou další pandemií udělá ukřivděný Jindra. Ale musí s sebou hodit, aby se nerozjela dřív, než vyšetří zločiny, které proběhly v té minulé :-)
Narozdíl od tebe léta a stále platím daně.
Také na policii, a orgány činné v trestním řízení, a ty si platím proto, aby konaly a vyšetřovaly. Protitlaky jsou silné, ale ono na ně dojde. Mirek Štěpán si taky nedovedl představit, že půjde sedět.
Jinak, panikáři tobě podobní mohou za ten nárust cen, na který brbláte, každý den jsi konfrontován z výsledky tvého strachu.
A že tomu tak bude jsem psal už před třemi léty.
Já čas lockdiwnu využil účelně tvrdou orací, a tak mě to zdražení tolik nebolí, jako tebe.
I kdyby se Phizer přetrhnul, a byl schopen dodávat vakcínroti právě aktivním mutacím viru (všimni si, že protože experti říkali, že Covid nebude mutovat,nebo málo, mluví o dnes o variantách a ne mutacích), tak i kdyby se tohle Phizeru podařilo, tak proti blbosti vakcína není, a i kdyby byla, Pacientovi by nestačily posilovací dávky, ale musel by jí dostávat kapačkou nonstop, s nejistým výsledkem :-)
Jde to s tebou z kopce.
Pleteš si pojmy, když tě okrade organizovaná banda, zbaví osobní svobody a udělá z tebe, jen proto, že si nepodlehnul panice a nešel se na násraží nechat vakcinovat,nejsi ukřivděný, ale nasraný. Na ty zločince, co uplatnili politiky a rozhodují figury v mediích, stejně jako na ty, kteří jim skončili na špek a onezení občanských a lidských práv v demokraciích v nebývalém rozsahz, umožnili. A chceš, aby se to důkladně vyšetřilo, a viníci byli pojmenováni a potrestáni.
Osobně si tím nepomůžeš vůbec, ale pro společnost je to důležité. Aby to co se stalo bylo pojmenováno a nemohlo se nikdy opakovat.
Švédský příklad je důkazem, že to šlo jinak.
Kecy o tom, že mají menší hustotu osídlení, jsou ukázněnější apod, jsou demagogií. Osídlen je jih, a neukázněných a nepřizpůsobivých tam mají víc než leckde.
Proč se nemluví o premiantovi v očkování, Portugalsku? Výsledky stejné, jako v neočkovaných zemích.
Lockdowny, a roušky nefungovaly nikdy a nikde. Ockování jakbysnet.
A povinné testování co 72 hodin neočkovaných, stejně hako ke konci jejich definitivní izolace a bezesporu označení je za bezprávné občany druhé kategorie, nemělo za cíl bránit šíření viru, ale donutit lidi nechat se "dobrovolně" vakcinovat.
Ten,kdo to nevidí, nebo vidí, ale není ochoten ro přiznat, je zločinec rovněž.
Být vystašen, to je lidské. Uvěřit masivní propagandě, to taky lze pochopit.
Ale po roce, kdy jsou výsledky prokazatelné, tedy že si covid dělá co chce a na vakcínu peče, zůstat názoru, že nehorázná šikana neočkovaných byla neodůvodnitelná už tehdy, a tedy zločinná, je na úrovni "veřejného zpochybňování zločinů nacionálních socialistů".
Pokud jsem to správně pochopil, tak "aby se TO důkladně vyšetřilo", tak tady akorát fňukáš a poslušně platíš daně, ha, ha, ha, já daně platím taky, akorát jsem si úplně jistý, že finance půjdou na důležitější věci, než na důkladné vyšetřování tvých paranoidních theorií, s těmi ti víc pomůže tvůj psychiatr.
ty daně neplatíš, tak nemachruj...
https://www.pribram.cz/clanek/prehledne-jaka...
Ty jsi dokladem toho, že bylo pro Hitlera velmi snadné se dostat k moci. Stačilo pár fanatiků, pár lidí co cítilo prachy a pak hodně vystrašených blbečků tvého typu. A neštěstí hotovo.
Vyhlášení covidí paniky si papalášovou vyzkoušeli, jak moc si s váma můžou vytřít prdel, a hůř, týpci jako ty jim tam doprovolně lezli...
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot...
Podepsal souhlas a šel do toho dobrovolně.
Občas se tady zmiňuješ o Bobbobovi, nevíš, jak dopadla ta jeho manželka? Ta měla nějaké problémy po očkování, co si pamatuji, tu Bobbob zmiňoval.
nemám Ahnung.
Bob se na mě šíleně nasral v počátku, kdy se generovala panika.
Snažil jsem se tady, i na FB, vysvětlit, že je to internet, extrémně rychlé sdílení dat, to co dělá "pandemii". V době internetu vygenerovat "pandemii" bylo snadné, a proto se to taky povedlo.
Z běžné, velmi vážné chřipkové epidemie, se vygenerovalo medii cosi, co nás všechny pobije.
Tehdy BobBob si myslel, že věc bagatelizuji, a moc se ba mě zlobil. Pak se ozval, když mu vakcína ublížila jeho paní, a od těch dob se neozval.
Bylo to fakt zlé, jistě si to pamatuješ.
My, co jsme se nenechali vystrašit, jsme byli pro ty vyplašené něco, jako rozsévači viru. Nechceš nosit roušku v lese? Co když kejchneš na pařez, na který si sedne stařenka, ano, i tenhle argument jsem na FB četl
Zásadní, kromě roušek, jako geniální marketingové presentace všudypřítomného nebezpečí, tu byla zločinná manipulace s daty. Každý, kdo tenkrát zemřel, zemřel na covid. O 90% poklesla úmrtí na infrarkt, nebo rakovinu. Umíralo se jen na covid.
To byl marketingový prolog. Pak se "konečně" podařilo vyvinout vakcínu, po které nikdo nikoho nenakazí, nikdo neonemocní, ani nezemře.
Papaláši, ti nižší úrovně, se o vakcínu prali, ostatně naše Radůza, taky, ač covid prodělala, spěchala. Ne tak informovaní vůdci. zdá se být prokázáno, že třeba Macron, a kolivnároddo očkování nevybíravým způsobem nutil, se mu sám raději vyhnul.
No, čas ukázal.
My, neockovaní máme silnější odolnost proti novým kmenům či variantám tohohle chřipkového viru, než ti, co se nechali zmanipulovat.
Náš bonus. jejich problém.
Ovšem legrace končí tam, kdy se mocní, aby Phizer vydělal, rozhodli vakcínu rvát do lidí povinně. To už končí sranda.
Nestačilo jim. že jsme nikam nesměli.
Byli jsme odolní. Řekli jsme: Nasrat.
Tak nám. přes 60, to chtěli narvat povinně.
To. co proti novým variantám viru bylo k prdu. Jen, proto, že seto koupilo.
Jasně, vylili 18 miliard do kanálu.
Ssi tolik co ušetřili na zrušení valoirazave důchodů.
Legrace?
Byl by odkaz na odbornou studii, dokazující, že neočkovaní mají dnes větší odolnost proti novým kmenům či variantám?
No. to je taková ta hloupá otázka.
Nevím, jak moc víš. jak to ve vědě funguje.
Po půl roce, po roce, možná až po třech létech, bude někdo schopen skutečně statisticky spolehlivě vyhodnotit to, co dnes vidíme a pozorujeme. Po půl roce testování má spolehlivé výsleky jen Phizer, nikoliv seriozní vědce
Pokud si očkován, žij v naději, že to bylo správné rozhodnutí. Já si myslím opak
Ale už je tu další vlna, nejvyšší čas si dojít pro pátou a šestou posilující dávku
https://denikn.cz/1231363/nova-varianta-covidu...
Zeptal jsem se, protože to uvádíš jako jednoznačné tvrzení, odborně formulované. Kdybys napsal, že si to myslíš, neptal bych se.
No, jako statik jsem zvyklý hrát na jistotu, raději dvojnásobnou.
Tu mi Phizer neposkytl
A ještě jedna věc, to co funguje, chtějí lidé dobrovolně, nemusíš jim nabízet kecky ci ajfoun, a už vůbec, to nemusíš zavádět povinně.
To jen u toho, co nefunguje.
Popřemýslej.
Objevili se články, že Macron nebyl očkován, ale na dost pochybných webech, tak jsem si udělal rešerši.
Že Macron ani celá politická věrchuška nebyli očkováni, protože nepovažovali vakcínu za pro sebe dost bezpečnou, prohlašuje poslanec Jean Lassalle. Ten se trouba naočkovat nechal, a málem na to káchnul. Odkaz třeba tady:
https://www.francesoir.fr/politique-france/jean...
Ale být poslanec, neznamená, že nekecá.
No, tak si to ověřil lékař z Pas-de-Calais Michaël Rochoy, který měl přístup do centrální databáze očkovaných a zjistil, že na tom něco bude, neboť data nesouhlasí (a není pravda, že jsem s ní měl sex a už vůbec nebyla panna).
A ty rozpory zveřejnil, za což byl potrestán, ne však vyloučením z lékařské komory, jak české stránky uvádí, ale na 14 dní má zákaz činnosti lékaře protože tím, že čuměl do materiálů a pak to zveřejnil porušil pravidla lékařské etiky.
Milý doktor neprotestuje a svůj "trest" hrdě přijmul a říká, že "je v klidu".
To zveřejnil Le Parisien, 18/9/2023.
https://www.leparisien.fr/societe/sante/covid...
Zdá se, že ten poslanec měl pravdu, Emanuel, co vyřvával, že chce "Nasrat neočkované až do konce" (Emmanuel Macron décidé à "emmerder" les non-vaccinés "jusqu'au bout") se sám včeličky bál.
Počítám, že se ve Francii v tom začnou dost šťourat, ale Macrona to už moc nerozhodí, presidentem, už být nemůže, tak co..
"Koňský" preparát už tady dlouho nebyl :-)
https://www.syrzdarma.cz/clanek/odvolaci-soud...
Ještě nikdy jsem do "plodné" diskuse o Covidu nepřispěl ani písmenkem, ale nudím se doma, takže jen pár postřehů k odkazovanému článku:
- objevitelé Avermektinu byli oceněni Nobelovkou za objev léku proti parazitům (slovy - parazitům),
- miliony lidí v oblastech, kde jsou parazité součástí jejich životů (primárně se nejedná o Evropu ani Severní Ameriku) lék užívají, aby se parazitů zbavili,
- někteří lékaři Ivermektin předepsali a pacient s Covid-19 neumřel.
Autor vyvozuje:
- miliony lidí Ivermektin užívají a nepozorují vedlejší účinky (poznámka moje - několik let užívají Ivermektin na likvidaci svých parazitů, ne na Covid-19),
- někteří lékaři tvrdí, že jim po podání Ivermektinu pacient neumřel, takže OK,
- praktik tvrdí, že když to zabírá na parazity a nemá to vedlejší účinky, tak proč si to nevzít.
Můj laický pohled:
- parazit je něco trochu (hodně) odlišného než jednovláknový RNA virus,
- nikde jsem se nedočetl, jaká skupina lidí si Ivermektin kupovala, protože je to důležité:
- Covid-19 zabíjel výrazně více černochů (sorry Afroameričanů), indiánů a příslušníků latinskoamerické komunity v USA hlavně kvůli jejich způsobu života - velké komunity žijící v nevyhovujících podmínkách "v jedné místnosti",
- v UK zabíjel Covid-19 opět mnohem více v černošských a asijských komunitách
- 88% úmrtí na Covid-19 je v zemích, kde jsou obyvytelé tlustí jako prase (v ČR je podíl lidí s nadváhou přes 60% a v březnu 2021 jsme byli čtvrtí na světě v úmrtnosti na Covid-19),
- pokud si Ivermektin kupovali spíše finančně lépe zajištění příslušníci jiných komunit, než jsem uvedl výše (přípravek na odčervování za jistou sumu dolarů si většinově nekupovali černoši ze slumů se spoustou jiných nemocí vyplývajících z jejich způsobu života) je velmi pravděpodobné, že jim Ivermektin neuškodil, ale ani nepomohl - Covid-19 překonali sami (někteří očkovaní a někteří neočkovaní).
pokračování...
Autor zcela záměrně manipuluje s fakty. Argumentuje, že Ivermektin je běžně užíván miliony lidí, ovšem zamlčuje, že je to z důvodu likvidace parazitů a neděje se to běžně v anglo-americkém světě. Obviňuje úřady, že upozorňují na nefunkčnost přípravku proti parazitům na RNA virus. Z toho všeho vyvozuje, že se jedná o celosvětové spiknutí.
Ovšem funkčnost Ivermektinu potvrdila i Ilona Csáková a tuším bývalý poslanec SPD Volný, tak to možná pravda bude... :-)))
Tím jsem se vyčerpal a téma mě opět přestává zajímat.
No, koňské preparáty jsou "in" už léta před covidem. Na klouby, prý.
No, u náš, ale vlastně, všude, se covid neléčil vůbec. Ani paralenem. Nikdo neřekl, znásob dávku vitamínů, snaž se, bojuj.
Naopak.
Nedělej nic, počkej, až budeš chcípat, volej rychlou. a my tě zabijeme dejchákem.
Vše bylo směřováno k "spásné vakcíně".
A kdo v ní spásu neviděl, byl antivaxer, zlocinec, co neche udělat "tečku"
Paralen byl oficiálně doporučovaný od začátku. Také byl vzápětí vyprodaný.
Ne tak docela.
Hezky si to rozfázujme na jednotlivá období.
Třeba doporučení z ledna 2020.
https://www.top-pojisteni.cz/pojistovaci...
V té době se jestě vědělo, že roušky jsou k prdu. Ty se staly později velmi dobrým marketingovým nástrojem "vizualizace nebezpečí,co nás všude obklopuje".
Jak jsem někde četl, když ti prd projde trenkama i džínama, a dokáže pěkně zamořit okolí,co udělá kus hadru s virem???
Kdepak, od začátku některým alo o záměrné šíření paniky a strachu s cílem dnes už jasně čitelným
Ne tak docela, co? Čekal jsem rozporování Paralenu.
Přečti si to pořádně.
S paralenem začali až v roce 2021, když už měli dost pobitých invazivní léčbou dejcháky...
19.3.2020
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/lekarny...
Nechytáš viry, ale kapénky který je nesou.
Trenky a džíny by je pochytali taky, asi stejně jako když se posereš - ty máš svý furt a sebe a ten co stojí půl metru vedle tebe (před tebou/za tebou - podle toho co vezmeš v potaz) není nahozen, ač smrad to skrz dokáže.
TO byl pokud je mi známo důvod pro rouškování, do MHD a spol, racionální nápad, řekl bych.
Že z toho někteří aktivisti dělali "vizuální připomínku nebezpečí jenž nás obklopuje" a nařizovali je i v bazénu plavcům a potápěčům v Orlíku je věc druhá a dotyčný(í) by si zasloužil(i) komplikované zlomeniny obou předloktí...
Tak možná ještě jedna, ale teď už opravdu poslední poznámka k očkování.
Lidstvo má obrovské štěstí, že asociální sítě typu Facebook byly vynalezeny až dlouho po roce 1980. V tomto roce totiž vyhlásila WHO pravé neštovice za zcela vymýcené díky celosvětovému očkovacímu programu. Před rokem 1980 umíraly na neštovice ročně miliony lidí.
Pokud by Facebook (a další) byl spuštěn třeba už v 70. letech, antiwaxerské skupiny by svým hysterickým vystupováním znemožnily unikátní celosvětovou akci a pravé neštovice bychom zde měli i dnes. Každoročně by zemřely miliony lidí. Jak říká Horst Fuchs: "A to se vyplatí!".
Ende
Tohle je unikátní příklad demagogie.
S dovolením budu publikovat, i se zdrojem.
Pokud si přeješ se pod to podepsat pravým jménem, zděl mi ho v sz
Ale prosím, publikuj kde chceš. Tady nenapíšeš, co konkrétně rozporuješ?
Hodláš rozporovat, že pouze celosvětovým úsilím se pod vedením profesora Karla Rašky podařilo vymýtit pravé neštovice? Nebo že na neštovice zemřelo celkem cca 300 až 500 milionů lidí? Nebo snad informaci, že pokud by očkování nebylo úspěšné, umíraly by i dnes miliony lidí?
Možná budeš rozporovat, že sociální sítě ovlivňují myšlení a rozhodování obrovských skupin lidí...
Pokud tedy budeš publikovat, mohl bys přidat i tento odkaz:
https://edu.ceskatelevize.cz/video/9623-program...
Ale bacha, má to celých 25 minut, což pro uživatele sociálních sítí nemusí být stravitelné.
Požádal bych zbabělého mínusovače/čku, aby napsal konkrétně, s kterými fakty v mém příspěvku nesouhlasí. Nebo snad toto stvoření nemá dostatečnou intelektuální kapacitu na vyjádření vlastní myšlenky a užití kritického myšlení?
Děkuji za konkrétní odpovědi.
Měl s tam 4, hrdě se hlásím k 5 tému.
.
Zvykneš si, já mám 2-7 minusů i když napíšu, že je pondělí :-)
Rozporuji tvrzení, že kdyby byl FB v 70tých..a další bláboly o očkování.
Zase jedeš starou hloupou notečku "antivaxerů".
Ne, nejsem proti očkování, ale jsem proti povinnému očkování nedostatečně prozkoušenou vakcínou.
Ukázalo se, a to doufám nepopřeš, že ockovaní onemocněli a virus dál přenášeli, kromě toho, že bakcína byla na zmutovaný vir nefunkční, což se dalo čekat, a dohledáš, že jsem předvídal.
Pokud někdo měl pocit, že bude očkováním lépe chráněn, nechť se ockuje.
Lživým tvrzením, že očkovaný virus nešíří, a tím se z neockovaných rázem, touhle lží atali nezodpovědní jedinci, se obecně nadělalo atrašně škody. Ale zase to byl důvod, jak dál vydělávat a rvát to do lidí bez zdravotní prohlídky na nádražích, za kecky....
Mezi FB a důvěrou v očkování není žádná prokazatelná souvislost. Budeš se divit, ale i před FB se fámy i protifámy šířily obdivuhodnou rychlostí.
Nevím, jestli si byl už ve věku schopném vnímat, ale vzpomenul bych Černobyl.
I bez FB rázem v zemi nebyly k sehnání preparáty s jódem.
Nobelovu cenu za fyziologii a lékařství získala letos Maďarka Katalin Karikóová a Američan Drew Weissman, kteří položili základy pro vývoj vakcín mRNA proti covidu-19. Oznámil to v pondělí ve Stockholmu švédský Karolínský institut.
https://www.novinky.cz/clanek/veda-skoly...
Nobelovku dostal i Arafat.
Jde o výsostně politickou cenu už pár desítek let.
Ano, výsostně politická cena.
Nic nenasvědčuje, že by se tvoje paranoidní theorie někdo chystal vyšetřovat :-)
Tak hezky plať daně a svoje ovečky udržuj naštvané, zaslouží si to.
Máš spatné informace, možná proto, že umíš číst jen česky.
Jinak, nic proti mRNA vakcínám, jako objevu, který by mohl medicínu někam posunout. Spatné bylo jejich ukvapené nasazení, bez spravného protestování, jak u vakcín bývá povinné.
Zločinem pak už bylo do vakcinace touto neozkoušenou látkou lidi nutit, ať už šikanou a zákazy, nebo dokonce pocinností.
I u nás byla ta povinnost odsouhlasena pro lidi starší 60 let, jen omikron, co bral vakcinované šmahem jim udělal čáru přes rozpočet.
O zločinné vakcinaci dětí nebo těhotných už nepochybuje snad jen Maďar se Smejkalem.
Řada objevů, které se zdály, že svět posunou k lepšímu, se v důsledku ukázala špatnou cestou, třeba nasazení DDT..
Ostatně, i sám Nobel svým vynálezem dynamitu se se domníval, že už jde o tak ničivou trhavinu, že se lidi přestanou zabíjet ve válkách. A panrčku, kam se sere dynamit na vodíkovou bombu.
Z čeho jsi usoudil, že neplatím daně?? Kdybys (alespoň občas) svá kategorická tvrzení podpořil jasnými důkazy, nebyl bys tu za paranoidního, proruského, dezinformátora :-)
Toho vždycky napíšeš kopu, namícháš to s DDT a s dynamitem, ale důkazy, jako vždy, nula.
""Jejich vědecká zjištění vedla ke schválení dvou úspěšných vakcín proti covidu-19 na bázi mRNA na konci roku 2020.
Vakcíny zachránily miliony životů a v mnoha dalších zabránily vážným onemocněním, píše Karolínský institut.""
To, že "vakcíny zachránili miliony životů" je neprokazatelné tvrzení, a jsem přesvědčen, že se v budoucnosti ukáže neopodstatněným a klamavým.
Ostatně, Arafat dostal Nobelovku za to. že zařídil mír v Palestině, který jak víme, dominuje celé té oblasti dodnes:-)
Njn, proti vám, antivaxerům, se spiknul celý civilizovaný svět..
A z čeho jsi usoudil, že neplatím daně, se nedozvím. Možná díky tomu, že jsem kulturně plochý člověk, nedokážu náležitě ocenit tvoje neustálé... kulturní... lhaní.
Hej mamlas nemajmito za zle, ale si kokotisko jak hovado. Když už chceš něco plácat tak se neser do něčeho o čem jen bliješ hovadiny. Máš chlapče nějakej problém nebo komplex? Dej si vakcínu a buď v klidu, neser se do lidí, kteří do toho prostě nejdou chápeš nebo tomu nerozumíš? Je to složité?
Krásný první příspěvek funglnového uživatele.
Inu, první dojem můžeš udělat jen jednou... ;-)
První dojem na tomhle zapomenutym webu plnym hnoje, no potěš! :-D
A není škoda zbytečně ztrácet čas na tomhle zapomenutým webu plným hnoje?!?
Ha místní serebrita a alkoholička v jedné osobě přišla dodat svou várku hnoje. Pravda pravda ztrácím tu čas, no jen jsem si odskočil na pokec o kolech. Něco jako vychcat se na tripu.
:-D
A jéje, transka zase vystrčila zobáček.
Už jsem si říkala, že jsi na nás zapomnělo, ty naše Zlato.
Takže opět nastává podzimní sračkomet, než ti zase zabere hormonální léčba. Tak si to užij. Ale jestli se ti uleví, klidně si tady rozesírej témata Velké Perly jak chceš.
Jo, ta přechodná roční období, ta s člověkem dokážou zamávat. Jen tedy nevím, proč mávají i s tebou...
Ty vylízaná makovice, nevim kam na ty ptákárny chodíš nebo hulíš slušnej matroš. Meleš o transkách a sama jako tranďák vypadáš. :-D
Nevím kdo je velká perla ani to kdo je tady transka, pokud to nejsi ty zlato. :-D :-D
No jo, klasický kolotoč.
Nikoho neznám, nic nevím, jsem tu prvně.
Hele, fakt dokážeš pobavit.
Tak si tady zase ty 2 - 3 měsíce, než zaberou pilule, užij.
Transko kdysi jsem tady byl reglej, dokonce i něco psal, ale to není podstatný. Podstatný je kdo tady dělal hnůj až se tady mazaly celý témata a odstranovali někomu nepohodlný lidi. Pokud si pamatuju a jako že já pamatováka mám, tak si tady rozesírala všechno možné a zasírala to medvědama. Takže velká perla je další medvěd a je to ten Jindra? Tyvole jestli seš normální tak si vem třeba nějakej prášek neboto zapij frtanem nějakýho špiritusu a budeš vklidu jako ten ojebák co tu má kecy na antiwaxery a pořád dokola to to všem cpe, stejně jako ty zlato.
:-)
No, formálně nikoliv bezchybné, ale věcně, má pravdu :-)
MUSTAFA? Ale kdepak.
Podle způsobu vyjadřování a vybraného slovníku je to přece Jana Peterková! No ano, pod nickem xigo se tady "regla" Jana Peterková, kterou se před pár dny v táborské nemocnici pokusili zavraždit dva policisté. Tento slovník se nedá zaměnit s nikým jiným na světě :-)))
To bude zase aspoň osm mínusů od Janiných kámošů...
Dal jsem ti plus, aby sis nemyslel, že máš patent na mozek :-)
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/domaci-zivot...
Tak tady je slušně cinknutý palečkování...