Zdravím vespolek. Nejsem sice fanouš elektrokol, ale dostal jsem k vybalení a oživení tuto hračku.
Vypadá to docela sympaticky, ale při zařazení 5. a 6. kolečka padá řetěz z talíře.
Ještě že to má motor v zadním kole. Než vezmu brusku na zuby talíře, máte s tím někdo zkušenost?
Lepší bude vzít rozbrušku.
5. a 6. z které strany? Padá na kterou stranu? Jak moc nabíhá řetěz šikmo? Kliky sou na čtyřhran?
Samozřejmě dvě nejmenší vpravo, padá doprava a ten úhel je hanebný.
Sudruzi kostruktéři udělali chybu, ale co bychom chtěli za 26 000.
Předpokládám čtyřhran, talíř je dost vlevo. Vyřešil by to i jiný střed s delší pravou částí.
Takže sis odpověděl sám, moc krátká osa, je potřeba dát delší. Změříš řetězovou linku na vícekolečku i na klikách, to na tom podivném rámu bude asi trochu oříšek. Zjistíš o kolik víc na klikách bys asi potřeboval. Sundáš kliky, demontuješ osu a z údajů na ní zjištíš co to je zač, nebo to prostě změříš a podle toho si odvodíš jak dlouhou koupit.
Nebo to můžeš prostě vrátit nebo reklamovat.
Já to měl na skládačce taky, nesmyslně krátká osa a velké křížení na nejrychlejším převodu i když to nebylo tak zlé aby to padalo, místo 120 mm osy jsem dával 129 mm.
Dík za spolupráci, tímto směrem to budu reklamovat. Je to nové a broušení by šlo proti záruce.
Broušení je blbost, já tedy než to reklamovat sem radši za dvě stovky vyměnil osu a za pár dní sem mohl jezdit.
Koukám, že to prodávají kšefty jako Electro World a OKAY, to se obávám, že se v tom nebudou chtít vrtat, buď to zamítnou a nebo vrátěj prachy, ani v jednom případě nebude výsledkem, že budeš mít funkční kolo.
A nakonec to bylo ještě jinak. Při dalších testech jsem si všiml, že talíř, ke všemu ještě, hází doleva.
Po odborném vycentrování všechno funguje, jak má.
Pro úplnost:
Urbánek servis zaplatil a poslal vektor na jediný autorizovzný servis v ČR:
RMA s.r.o. – servisní středisko
K Ochozi 761
59301 Bystřice ad Pernštejnem
Email: [email protected]
Web: www.rmasluzby.cz
Telefon: +420 603 573 561
Objednávky svozu email: [email protected]
Objednávky svozu web: www.rmasluzby.cz/…ax/
A je tu další událost. Přišla zima a bylo nutno vyndat baterii a schovat ji mimo mráz.
Síla na vytažení byla taková, že jsem měl obavy o celkem titěrnou rukojeť.
Nakonec se to podařilo, ale je to normální? Může se taková baterie nafouknout?
Ak v nej sú "sáčkové" články tak áno. Ale nemalo by sa to diať skôr ako po pár rokoch alebo pár stovkách cyklov za predpokladu že používanie a skladovanie batérie je bez chýb.
Prekvapivo veľa čínskych ebajkov má batérie práve z takýchto článkov. Zrejme ide o cenu a prácnosť pri skladaní.