A je to opravdu od předního kola? Cvakání a divné zvuky se po rámu náramně šíří.
V kole může cvakat vyběhané uvolněné ložisko a praskat uvolněné, povolené dráty.
Pokud nevíš, nech to na servis.
Ano přední kolo, jedu hází to kdybych pustil řídítka tak jsem hned na zemi, slyším celkem hlasitě krupani
Hází to v ložisku, nebo hází plášť nebo i ráfek? Když nadzvedneš vidlici a zkusíš do strany zahýbat kolem, jde to? Viklá se to?
Když roztočíš kolo a koukáš průchod pláště vidlicí a ráfku brzdou, vlní se to?
Nemáš uvolněnou vidlici v krku rámu? To by dělalo tu nestabilitu.
Jestli hází přední kolo bys měl snadno zjistit,když kolo přizvedneš a přední roztočíš. Případně kolo postavit na řídítka a sedačku. Pokud bude problém v drátech,bude se vlnit ráfek. Problém v ložiskách zjistíš spíš na těch řídítkách a sedačce,jestli to kolo se na ose hladce otáčí a nemá na ose vůli do stran.
Takhle od stolu bych řekl zkouzkni výplet.
Když mi prdne drát v předním kole (nebo se jen povolí), chroupe to v každé zatáčce, prasklý má navíc tendenci se ve výpletu "přesejpat" a rachtat o to víc.
Pokud ti kolo hází, může to být ono.
Ale jestli jdeš v pondělí do servisu, dumat nad tím tady postrádá trochu smysl :-)
Já jsem jednou myslel, že ložisko je v háji, cosi tam vrčelo. Nevěděl jsem si rady. Po půl dne cesty jsem zjistil, že se pohnul blatník a drhne o kolo.
Tak pouze povolený výplet, když jsem mu řekl že jsem na tom ujel 500km,tak se divil že ještě ziju
A to nešlo poznat, že je povolený když si prohrábnul výplet?
Taky mě napadlo, že místo hrábnutí do výpletu tady radši smolil takový podivný dotaz.
Znám jednoho absolventa dvou vysokých škol a současného profesora University Karlovy, který měl výplet na starém Favoritu v takovém stavu, že se mu na ráfku opravdu udělala osmička, jak se zkroutil. Přes koleno to vyrovnal a jel dál. Vůbec neuvažoval nad tím, proč se mu to děje a co s tím udělat. Je to lékař a biochemik. Jsme různí.
Očekávám alespoň diplom za vzdálenou identifikaci :-)