mám bafang 500w v zadním náboji, asi 2 roky bez problémů, ted začal při pomalé jízdě do velkého kopce na největší přípomoc - 5 - snižovat výkon na polovinu, možná i víc. Baterie drží, kabelizace v pořádku. Motor má teplotu tak 40 stupnů. Je jedno jestli je to na PAS nebo držím páčku. Má řídící jednotka možnost nějaké takové regulace? motor se určitě trápí, ale dřív to nedělal. Děkuji
Zdravim. Ja myslim, ze je to problem baterky+RJ.
Po 2 rokum baterka ma vetsi vnitrni odpor nez na zacatku, takze do velkeho kopce napeti klesne o nekoliv V. Kvuli tomu RJ pri vetsi zateze bere tuto baterku jak skoro vybitou a kvuli tomu snizuje odber. Zkusne jinou baterku.
Ja mam podobny problem na starsi baterce. Prinapeti baterky 48V (vice nez na pulku nabita 13s8p) pri plnem vykone (kolem 30A) a jizde do kopce napeti klesa po 43V. Kdyz napeti klesne na chvilku pod 40V (pri zateze 40A), tak RJ se vypne.
Mě tohle spíš přijde jestli nemáte částečně spálené vinutí motoru. Zkusil bych sledovat to napětí a pokud neklesá pod zátěží, tak kouknout na ten motor.
Taky bych řekl že je to motor. Píše že baterie je ok. Já bych typoval vyhřáté a demagnetizované magnety,a motor ztratil krouták. Jestli bylo na povrchu motoru 40C° tak uvnitř muselo být přes 150C°. Já mám měření teploty přímo na vinutí a při 110C je na povrchu ca 30C°.