A sleduješ to při zapnuté přípomoci? Když je ten motor vypnutý,tak to ukazuje --.
Jasně že jo. Přepínal jsem to tlačítkem M a přepíná to mezi TRIP, TIME, ODO, MAX, AVG, a to je vše.
Ty displeje jsou univerzální a používají se na více typů elektrokol. Pokud se Ti tam při přepínání ten údaj Range vůbec neobjevuje,tak je možné,že tam vůbec není. On to je obecně takový údaj,na který si potom majitelé elektrokol stěžují,že ukazuje špatnou hodnotu. Možná,že ho tedy výrobce toho elektrokola rovnou vynechal,aby si mu zákazníci nestěžovali,že dojezd má být 80km a je jen 50km a že to chtějí reklamovat. Můj displej má třeba mít podle manuálu indikaci řazení a já ji tam také vůbec nemám.
Je to možné, s tím vynechání. Já to mám připojený na přestavbovou sadu od Evbike z ČR. Měl jsem připojený display 500C který tuto funkci nemá vůbec tak jsem chtěl jenom pro zajímavost display který RANGE zobrazí. Jinak je mi jasné že to bude ukazovat blbosti protože nejedu nikdy plynule po rovině a bez větru. Díky za poznatek. Jo a tento P860C mám z AliExpress, tak jsem doufal že to RANGE mít bude.
Jedinou věc ohledně řazení mám připojený na bowden tento gear senzor který když řadím tak okamžitě odpojí motor a tím pádem řetěz a ozubení nedostávají tak zabrat.
Já mám u jednoho elektrokola nábojovou převodovku,ta v tahu neřadí,na přeřazení musím přestat šlapat,tak se zastaví i středový motor. U druhého mám motor v náboji zadního kola,takže ten svým během řetězu spíše odlehčuje a snižuje jeho tah.
Pokud je to nějaká přestavba,tak by ten dojezd musel být naprogramovaný podle kapacity konkrétně použité baterie. Jinak by to ukazovalo naprostý nesmysl. Po provedení té přestavby by se musela ta konkrétní kapacita zadat do ŘJ. To by znamenalo po domácím přestavění kola na elektrokolo navštívit servis a nechat si to naprogramovat. Takže je možné,že aby se tohle nemuselo absolvovat,tak tam ten dojezd vůbec není.
Áha. To s tou baterkou je fakt. Ovšem nějaké parametry baterie do displaye zadat jdou. No nic, asi to nechám tak.
Tak v nastavení jdou zvolit pouze volty, kapacita už ne.
Ten displej je univerzální na 36 i 48V,takže potřebuje vědět,s jakým napětím pracuje.
Prodejce mi napsal že moje baterie nemá potřebný komunikační protokol tudíž to display nezobrazí. No nevím ale veškerá kabeláž jde z motoru tudíž by i tam měla být potřebná elektronika. Ale jak jsi napsal, muselo by se to naprogramovat.