Jak jsem měnil...
Loupalo mi zadní kolo. Koupil jsem naslepo osičku se všemi matkami a prstýnky s kuličkami. Rozebral střed, ohlídal všechny kuličky z debilního Shimana. Sundal kroužek pětikolečka a vysvobodil starý prstýnek. Byl roztažený a kuličky se v něm pohybovaly jen tak nazdařbůh. Po vyčištění jsem ale uviděl, co jsem vidět nechtěl. Střed totálně vymletý a zevnitř prasklý. Fajn.
Koupil jsem rovnou celé zadní kolo. Bylo mi doporučeno kolo se zdvojeným ráfkem. Koupil jsem radši i plášť a duši - obyčejnou, jako vždycky, přece nebudu mít na každém kole jiný ventilek. Paráda, ventíilek nedosáhne na druhou stranu ráfku. Fajn.
Koupil jsem jinou duši, s takovým tím uzounkým ventilkem - dosáhne na druhou stranu tak akorát. Jenže mou obyčejnou pumpičkou nejde nafouknout, šlahounkem taky ne.
Nechci být sprostý... proboha, kdo tohle vymýšlí?!!!
Ha! Galuskový ventilek, no jo, všechno je jednou prvně.... vpředu mám velo...
Nooo, čím se asi tak foukaj galusky, když tou pumpičkou, co mám, ne. :-(
To jsem zvědavej, co mě ještě potká...
No, potkalo mě to, že jsem si tu přečtl něco o tom, jak funguje galuskový ventilek. Jsem zase moudřejší. Moje stará pumpička fouká o 106 a ventilek báječně spolupracuje. Hurá, mám zase pojízdné kolo... jen bude třeba ještě centrovat, centrovat, centrovat.
Ale možná bych měl jít už spát. No co, přes den se stejně nic rozumnýho nedá dělat... veeeedddrrrroooo. Zbývá noc. Brou noc. Nebo ráno, jak chcete.
S tou dirou na rafku me to potkalo taky. Pouzivam duse s autoventilem a do noveho rafku Mavic to neslo dostat. Ale chybelo cca 0,5 mm prumeru, tak jsem to opatrne projel vrtackou. Slo to jako v pohode a drzi.
No a k tem typum ventilu - vcera jsem videl v Gigasportu na Zlicine uzasnou vec. (Mozna jen pro mne, ale videl jsem to prvne.) Meli tam sadu tri kusu redukci pro vsechny tri druhy ventilu - galuskovy, velo i auto. Nakonec jsem ji nekoupil, protoze doma dusledne dbam na to aby vsechna kola mela autoventil a tak tento problem neresim, ale nekomu se to mozna bude hodit. Ta sada stala myslim kolem 70 Kc a meli tam posledni kus.
A na tvoji posledni otazku bych mozna nasel odpoved, vzpomen si na konflikt VHS x BETA, nebo DVD+ x DVD- . Rekl bych, ze tohle je ten samy problem s tim rozdilem, ze doposud prezivaji oba (tri) rivalove.
Ten "problém" tady musí být,do vysokých a úzkých ráfků těžko nacpu autoventil-i když pro neznalé- i ten se vyrábí v prodloužené verzi.A redukce na pumpy se dají dobře použít i u AV-zatlačí totiž středový kolík a usnadní huštění:-))))
Tedy, merido, nevím odkud máš zde uváděné informace.
Já totiž mohu místopřísežně prohlásit, že můj středový kolík nejde zatlačit, neboť se ohýbá (bohužel).