Zdravim.
Tento rok me poskodili se dve dilensky hustilky. Obe jsem koupil v Lidlu za ~ 250Kc za kus.
Prvni fungovala docela dlouho a byl jsem s ni spokojen, pak se rozbil horni plast. Druha je to nejaka cinska hracka, takze pupma zamrela mene nez za rok - propousti vzduch nekde dolu. (uctenky na takovy drobnosti nemam). Vzhledove vypadaji velmi podobne, takze podobny problem jsem necekal:(
Kdo ma dobry zkusenosti s nejakou dobrou dilenskou pumpou za ~300Kc?
Jinak ja mam jeste pumpu na vidlice a 2 drazsi mini pumpy na cesty.
S tou Lídlovskou dílenskou pumpu mám špatnou zkušenost. Treka s tlakem v pláštích do 5 barů chvíli fungovala, ale nepřežila první pokus o nahuštění pláště na silničce.
Druhý pokus s levnou pumpou jsem už neriskoval a koupil pořádnou. Ta je ale cenově mimo tvůj požadavek.
Nechci ti brát iluze, ale 300,- za dílenskou pumpu, nadto ještě "dobrou" mi přije jako dost drsnej požadavek.
Mám jednu asi za 600 kupovanou tak před půldruhým rokem a čekám kdy odejde: plastový uplně všechno včetně těla, při pumpování se to kroutí jak špageta, člověk aby furt dával pozor a tlačil "v ose". Nedobrý kup, znova už bych tak levně nekupoval...
Dekuji za rady.
Skoda, asi budu muset koupit i ctvrtou drazsi pumpu:(
Mam silnicky - takze te 5-8 bar prvni pumpa zvladala vpohode, ale ta druha skoro hned odesla:(
Vřele doporučuji přenosný kompresor https://www.sunnysoft.cz/zbozi/078PXI-339... nastavíte tlak a jdete si uvařit kafe, po dosažení tlaku se samo vypne. Použití univerzální, vybavené světlem pro práci v noci. Používám i na dohuštění 4 autokol, nemusím už hledat a spoléhat se na pumpu. Na kole mám pro případ nouze mini pumpičku.
Dekuji moc krat za doporuceni.
Nafoukne to i silnicku do 8 bar?
Podle navodu 10.3bar, takze asi bych slo?
Těm maximálním hodnotám bych moc nevěřil.
https://priblizovadla.cz/kdyz-lenost-zvitezila...
Já bych řekl, že je to hezká hračka a navíc to funguje. Takže asi spokojenost. Dílenskou pumpu s její výdrží a universálností to nenahradí a ani asi nechce. Malinkou pumpičku na cesty jakbysmet. Je to zařízení pro radost a tu to působí.
Ak by niekoho zaujala táto hustilka (minifusspumpe.de), len cena je mimo zadanej otázky.
Podobná pumpa bola pred dvomi rokmi v Lídli do 13€, iba telo bolo umelohmotné- dielenskú pumpu za cenu do 20€ to však nenahradí hlavne objemom valca....
Je to i hodně na alíkovi, ale na cestách zase většinou netaháme dílenskou pumpu, a když jedeš s Tučňákem tak něco výkonějšího než ty pidi 8bar pumpičky více než oceníš :-D Uvažuju o této pumpě hlavně pro hromadnější akce.
Na alíkovi jsou tedy i kovová provedení, ty hlavy jsou u nich z dílenských levných pupmp do 250,-Kč. Jdou tedy i tudíž levněji měnit. Vnitřek ale obestřen tajemstvím a přirozenými předsudky :-D
Pokud ty vysokobarové pidi pumpičky stojá u nás s manometrem 800, tak ta cena této v Německu je odpovídající.
To, že uvádějí ještě neznamená, že to zvládne. Už někdo otestoval foukání na tlak 11?
Kdysi v pravěku jsem si pořídil Topeak, přesně tuhle:
https://www.topeak.com/us/en/products/41-Floor...
Ta pumpa mě přežije a moje děti ji odkáží svým dětem. Foukal jsem s ní silničky a teď foukám biky.
Na cesty používám malou pumpu na základní objem a zbytek dofouknu bombičkou. No, vlastně jsem na cestách už několik let nefoukal, protože mám bezdušáky a latex.
V Lidlu mají dobré oříšky, ale cyklokrámy bych tam nekupoval. Levné věci člověk zaplatí několikrát.
Obecně s tebou souhlasím, nicméně jsem si tam před pár lety koupil malou pumpu cestovní
https://www.lidl.cz/p/crivit-podsedlova-taska-s...
a nafoukala toho už kvanta a furt drží. Asi největší mínus je to že je prostě malá, takže když jsem foukal po defektu 24x2,35, myslel jsem že se zbláznim.
Občas koukám po alternativě a zatim jsem nic líbivého nenašel
Jj, tuhle mám také. A zatím je jediná, se kterou na cestách dokážu nafouknout kolo.
Jediné, co bych jí vyčetla, je krkolomné našroubování a hlavně vyšroubování hadičky z ventilku. Ten konec se, bohužel, neprotáčí jako jsem byla zvyklá u klasické pumpičky se šlauškem.
Jenže něco jiného je dobrá pumpička na kole na cestách a kvalitní dílenská pumpa.
To je opravdu velký rozdíl.
To nerozporuji. A dost o tom vím, protože než se mi dostala do rukou tahle pumpička, bylo pro mě píchnutí na cestě černou noční můrou.
Po letošní Dámské, kdy jsem každý den dopumpovávala min. 2x, se už defektu na duši fakt nebojím :o)))
Furt pumpovat, proč si nepořídíš pořádné galusky? :-)
Dopumpovávala jsem, protože jsem měla v plášti střípek, který jsem odhalila až doma - vše je popsáno v tématu k letošní, teda vlastně už k loňské Dámské.
By jsi líná to opravit, tak jsi muslela makat o to víc s pumpičkou.
Neurážej, když neznáš okolnosti, velká hubo. Meleš nesmysly a je moc dobře, že jsem se do opravy nepustila na místě. Jak jsem doma zjistila, u nové duše by se objevil stejný defekt.
Všechno je tady https://www.nakole.cz/diskuse/29449-zadni...
a pokud si líný rozkliknout, tak to bylo takhle:
plášť i duše byly nové, v duši zelenej sajrajt. Tlak utekl vždy tak 2x za den a jen natolik, aby pneumatika byla podhuštěná. Víc nic. Zelenej sajrajt to zadržel. Stačilo dopumpovat. Asi 2x jsem se odhodlala k výměně duše, ale v tu chvíli bylo kolo vždycky plně nahuštěné.
Až doma jsem po velmi podrobném a důkladném pátrání zjistili, kde je dírka - jak od špendlíku. Ukázal to zelenej sajrat, ale museli jsme duši hodně natlakovat. A pak po velmi podrobném zkoumání daného místa v plášti jsme našli malinkatý střípek, kterému zcela neznatelně vykukovala špička do vnitř. Vidět to nebylo, po přejetí ruky rovněž nic nebylo cítit. Našli jsme ho až když jsme zvenčí ve vzorku našli říznutí a v tom byl střípek schován.
Paradoxně jsem velmi ráda, že jsem si tu pumpovací anabázi vyzkoušela - aspoň jsem se potrénovala a vím, že to umím.
Takže asi tak. Omluvu nečekám, na to nemáš koule.
Tohle jsem přesně zažil taky. Střípek schovaný v plášti tak, že vykouknul a propíchl duši jen v terénu. Na asfaltu ne. Snad třikrát jsem duši měnil než jsem ho našel.
já měl takhle kousek trnu. Taky super věc....
Přesně. Jak bylo kolo v klidu, nic se nedělo. Ale jak se zatížilo brašnami a pak při jízdě, tak se prodloubala dirka. Trochu vzduchu uniklo než se zalepila zeleným sajrajtem. To byla chvíle, kdy se dofukovalo. No a pak zase chvilku trvalo, než se ta špička střípku provrtala tím zeleným sajrajtem a udělala dírku.
Tohle jsou, bohužel, defekty, které při cestě prostě neopravíš.
...žádný "zlepšovák" do duší nedávám- raději investuji do odolného a kvalitního pláště a defekt jsem neměl- tudíž nemusel opravovat- posledních 8let(jedno proseknutí při nutném nájezdu do díry nepočítám) a to při nájezdu 4-5000km/rok po různém povrchu na treku...
Mam kvalitni plaste. A musim rict, ze nebyt toho zelenyho sajrajtu, tezko bych hledala doutu i ten malinky stripek.
....pod pojmem "kvalitní" myslíme každý něco jiného- já s ochranou proti defektu- tím těžko projde připínáček a ne "malinký střípek", takže žádný sajrajt pro indikaci... :-)
....jo- doma používám na tři kola už druhý rok k plné spokojenosti tuto pumpu: https://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening... ...má hlavici na všechny typy běžných ventilků a AL tělo;-)
...jen na doplnění- odpověď byla na původní otázku na pumpu od zkladatele(asi nedobře zavěšeno...:-(