Ahojte,
chcel by som cez zimu prerobiť mtb bicykel na e-bike zrejme so stredovým motorom TSDZ2. Použitie e-bike by som chcel na oddychovú turistiku po hrebeňoch hôr s prípomocou na zdolávanie krátkych kopcovitých úsekov. Neviem sa rozhodnúť či mám zvoliť 36V/350W alebo 48V/500W motor.
V čom mi vie viac pomôcť silnejší motor,
ušetrím viac energie pri slabšom motore,
aké by boli najvhodnejšie batérie pre jednotlivé motory ?
To sú tie najzákladnejšie otázky na ktoré nemám zatiaľ presnú odpoveď, aj keď som prečítal dosť komentárov (lubo990, vysočina, docware, Battle-Cruiser, Kometa a ďaľší)
Vďaka za relevantné komentáre
Protože jsem byl zavedený na 36V, tak jsem volil 36V/350W. V kopcích potřebuješ točivý moment a ten je dostatečný i u 250W, zbytek doženeš převody, můžeš místo talíře 42z dát menší např. 36z, nebo vyměnit kazetu. Já sehnal 8-mikolečko 11/40z a v kombinaci s originálním talířem 42z "vyjíždím na střechu". Vážím 102 kg. Měla by být k sehnání u:
http://eshop.khsport.cz/599062-kazeta-sunrace...
Baterii vol podle potřebného dojezdu, uvažuj cca 8-10Wh/km.
Vďaka za info chalani.
Kazetu sa chystám vymeniť. Ja som našiel na Ali 8r 11-46. https://lnk.sk/egv7
46 zubů každá přehazovačka nezvládne, je třeba zjistit kompatibilitu, pro osmirychlostní je často maximum kolem 40 zubů.