Ahoj,
nikde jsem to tady nenašel, tak bych se chtěl zeptat - jaké používáte ventilky? Já mám totiž s těmi galuskovými dost špatné zkušenosti (ulámaly se mě dost rychle ty šroubečky), tak jsem přešel na autoventilky. Myslíte, že jsou v něčem horší?
Ja mam galuskovej a nevidim v tom zadnou vyhodu. Spis opacne. Ale auto tam nedam a prevtavat se bojim.
Jedina vyhoda je mozna hmotnost. Ale kdyz oklepu bahno, tak na tom budu jest elip :))
Stylepolizei v německém Bike připouští oba. Komisař však podotýká, že na galuskovém není potřeba vozit čepičky.
Take mam radeji autoventilky, ale ta nejistota tady byla. Jsem rad, ze zvitezil rozum.
Pouzivam autoventilky. Sem tam treba vsak prevrtat novy rafik(ked chcem prave ten a je na galuskovy ventil).
Potom dostavam defekty s pilin po vrtani, ktore som dobre nevytriasol z rafika.
Jedina nevyhoda je, ze nahradnu dusu, ktoru vozim stale so sebou nemozem pozicat tomu, kto nema autoventil (ten ktor ma galuskovy ventil, moze svoju dusu pozicat komukovek), takze nemozem na ceste robit dobre skutky kazdemu :-).
Vyhoda je,z e autoventilky su odolnejsie a mozme fukat na pumpe.
Ahoj, Rubena vyráběla duše s galuskovými ventilky, kde se nechala vypouštěcí hlavička vyměnit. Ale na nových duších od Rubeny jsem to již neviděl. Je to škoda, když se hlavička ulomila, mohla se našroubovat nová. Chce to hustilku nasazovat kolmo na ventilek, nebo zakoupit redukci,která se našroubuje na ventilek, přes kterou to jde také hustit a zabrání se případnému zlomení této hlavičky. Osobně používám galuskové ventilky, menší otvor v ráfku.
Tak mě to do ráfku naštestí vleze, já hlavně myslel, jestli třeba některý z nich déle udrží tlak apod...asi to vyjde nastejno.
Používám autoventilky,přece jen jsou praktičtější.
Souhlas.