Většina Motokol se potýká s využitím standartní převodovky (přehazovačky) ať už klasické nebo zabudované v náboji případně variátoru NuVinci. běžně používané motory pro motokola nebo motory pro minibike mají výstupní rozetu umístěnou na levé straně. Poněkud kostrbatým řešením je převod na stranu pravou. Nešlo by otočit celé zadní kolo, změnit smysl otáčení proti směru hodinových ručiček třeba prostým otočením volnoběžky?
To "prosté otočení volnoběžky" znamená vybroušení nových lůžek pro západky (nejlépe s přesností na setiny milimetru, aby nezabírala jenom jedna), otočení vnějšího tělesa rohatky (protože zuby nejsou symetrické) a vymyšlení, jak zajistit všechny ty závity, které se najednou ve směru působících momentů místo utahování povolují. Občas se to dělá s jednopastorkovou volnoběžkou, reportáž jsem kdysi viděl na recumbents.com. S vícestupňovou kazetou je to asi bez šance.