Zdravím všechny e-bikery a mám 2 dotazy. Nemáte někdo osobní zkušenost s ŘJ, která má funkci simulace torzního snímače? Má to nějaký význam a výhodu? Před nedávnem jsem se s jednou takovou jednotkou, která měla v nastavení možnost volby otáčkový snímač, nebo simulovaný tlakový snímač, potkal. Ve výsledku mě to přišlo stejné a žádnou změnu jsem nezaznamenal. Podotýkám, že se jednalo o zadní nábojový motor s převodovkou. Druhý dotaz se týká problému, který aktuálně řeším. Přes zimu jsem elektrifikoval své 30 let staré silniční závodní kolo. Použil tady ten kit: https://yosepower.com/collections/e-bike... Všechno funguje jak má, jen dávkování přípomoci mi moc nevyhovuje. U primitivního LED displeje se třemi stupni se volí kolika watty bude motor pomáhat, bez ohledu na aktuální rychlost, což by mi vyhovovalo. Tady u toho ovládání s LCD displejem je to však jinak. Když se překročí rychlost, která je vztažená ke stupni přípomoci, přípomoc se vypne. Stupeň 1 - cca 10 km/h, stupeň 2 - cca 15 km/h atd. To je dost na hlavu, protože se vzrůstající rychlostí roste odpor vzduchu a při vypnutí nezbývá nic jiného, než buď výrazně přitlačit a nebo přepnout na vyšší stupeň přípomoci. Tu ale nepotřebuju, stačila by mi ta původní 100W a navíc mě nebaví furt někde něco přepínat. Navíc mám zatím dost vlastních sil, chci si šetřit baterku na dlouhou cestu a 150W je momentálně zbytečných. Nevíte někdo jak by se to dalo pořešit?
Vymeniť RJ za ENA 250/350W + displej a nastaviť ju cez PC tak aby to vyhovovalo Vašim potrebám. Umožňuje 5 alebo aj 9 stupňov dopomoci a jednotlivé stupne majú nastavený výkon a dá sa (ale nemusí) obmedziť aj rýchlosť. Na displeji sa dá tiež pár vecí nastaviť a sú na ňom potrebné údaje.