reklama

Covidové bláznění.

Dokázal bych pochopit babky plkající někde před vesnickým kwelbem, že jsou z toho na palici. Ale sportovce, ty opravdu pochopit nedokážu. Sportovec, který řeší každý kašlík, ba dokonce kucknutí u mne není sportovec. Je to troska. Ztroskotanec duševní.

To se tomu jeden diví, co dokázala udělat s národem ta mainstearmová média. A jak sleduji svět, nejen s našim národem. Jiné národy nejsou v této sportovní disciplíně pozadu. Kdyby bylo světové mistrovství v posírání se strachem, kdo by vyhrál? Já myslím, že Čecháčci by se docela umístili, možná by to byli právě oni, kdo by získal tu posranou medaili z ryzího, čtyřiadvacetikarátového zlata.

LIDI A BÝVALÍ SPORTOVCI, NEBOJTE SE, NEBLÁZNĚTE!

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 31.10.2020
Autor: Zdislaw
  • Re: Covidové bláznění.

         

    A kvůli tomu zakládáš další téma ? Nevíš jak se nenápadně přidat ? ;-)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 31.10.2020
    Autor: ronda
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
    • Re: Covidové bláznění.

           

      Zakládám k tomu samostatné téma. Téma k zamyšlení pro každého z vás a taky pro mne. Nemíním se přidávat a to dokonce nenápadně. Uklidněte se a přestaňte bláznit. Vždyť vy už tady kromě toho covidu nic neřešíte. Plkáte prakticky jenom o tom covidu. Vyděšené babky na dědině před kwelbem by vás vzaly do partie, docela byste se k nim hodili. Sportovci a vyhrůzené babky....

      Zdislaw nad tím kroutí hlavou, co z toho našeho národa udělali?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 31.10.2020
      Autor: Zdislaw
      Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
      • Re: Covidové bláznění.

             

        Ja ja, eine simulanten bande tihle sportovci, davy plkají a jedinci zakládají zbytečná témata, zas jedno do skrytých a tam si kruť hlavou dosyta.Howgh.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 31.10.2020
        Autor: miro5
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Covidové bláznění.

             

        Už jsi se přidal aniž to sám tušíš :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 31.10.2020
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
        • Re: Covidové bláznění.

               

          Já jenom protože musím na ty zasmušilé, vyděšené oči koukat a čichat smrad jejich lejn připosrání. Už teď jsou to mrtvoly, ač fyzicky ještě žijí, nehezké to mrtvoly. Nehezká je mrtvola, která pošla vyděšením.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 31.10.2020
          Autor: Zdislaw
          Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
          • Re: Covidové bláznění.

                 

            Tak nekoukej do zrcadla a nečichej k sobě. Bude ti ti líp. Něco dělej, ať se necítíš být mrtvolou za živa.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 31.10.2020
            Autor: Lanna
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
          • Re: Covidové bláznění.

                 

            Ty poslední dvě věty, to někoho cituješ, nebo pracuješ v krematoriu?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 31.10.2020
            Autor: abernathy
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Covidové bláznění.

                 

            To mi připomnělo - V horách dva hrůzostrašní yetti ohryzávají lidské kosti.
            Mladší yetti se ptá:
            "Tati, proč se skrýváme před lidmi, když je stejně nakonec sežereme? A proč je pořád přepadáváme zezadu, když nám stejně neuniknou?"
            Starší yetti si důkladně olízne prsty a říká:
            "Víš synku, to je proto, že líp chutnají neposraní."

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 31.10.2020
            Autor: ronda
            Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
  • Re: Covidové bláznění.

         

    Mě na celém příspěvku zaujalo spíš to, co bych si pracovně nazvala "čecháčkovské bláznění".
    V "covidových" diskuzích většinou čtu, jak jsou Češi salámisti a švejci a nikde se na opatření tak nekašle jako u nás. Tady zas naopak, jak jsme údajně posraní strachem.
    Jestli mi něco fakt přijde jako typicky čecháčkovská (nikoli česká!) vlastnost, tak tady to urputné sraní do vlastního hnízda.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 31.10.2020
    Autor: Ifča
    Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
    • Re: Covidové bláznění.

           

      Tak, zas bych rozlišovala mezi sraním do vlastního hnízda a kritickým pohledem na věc. To zas jo.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 31.10.2020
      Autor: bara2
      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -11
      • Re: Covidové bláznění.

             

        V okamžiku, kdy cokoli, co někde uvidím, vztáhnu na celý národ, tak to není "kritický pohled na věc".
        A je celkem jedno, jestli na základě toho nadávám na jiné národy nebo na svůj. (Ale to nadávání na svůj mi fakt přijde takové typicky "čecháčkovské".)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 31.10.2020
        Autor: Ifča
        Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
        • Re: Covidové bláznění.

               

          Vztahuji na celý národ protože to malé procento čestných vyjímek zbytek vyděšeného národa onálepkuje, pak ukřičí.

          Ano. Jsme národem vyděšenců. Však právě tady na tomto fóru bývalých sportovců a nezřídka bývalých závodníků je to dobře patrné. Někdejší sportovec, dnes vyděšená sračka. Smutný konec života Čecháčka

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 31.10.2020
          Autor: Zdislaw
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -13
          • Re: Covidové bláznění.

                 

            Moc tlačíš na pilu. Pak i to trollení je nevěrohodné a málokdo se chytne...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 31.10.2020
            Autor: ronda
            Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
            • Re: Covidové bláznění.

                   

              Mne tvůj názor nezajímá. Ptal jsem se tě na něco? Neptal. Mohl jsi využít příležitost držet hubu. Nevyužil, tvoje škoda. Ještě můžeš věrohodně šoupat nohama ať se toho někdo chytne a přestat tady otravovat, hlupáku.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 31.10.2020
              Autor: Zdislaw
              Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -15
              • Re: Covidové bláznění.

                     

                Copak ? Rozkop jsem ti bábovičku ? ;-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 31.10.2020
                Autor: ronda
                Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
          • Re: Covidové bláznění.

                 

            Troufnu si nesouhlasit.

            Náš národ je dobrý, vzdělaný, s vyhraněným smyslem pro humor. Máme velmi šikovné lidi s chytrými nápady, naší devizou je, že lidé u práce přemýšlí, snaží se ji si ulehčit, a mnohdy se jim to daří.
            No, a v tom je trochu i naše slabina, tedy že se někdy až příliš snažíme všechno ochcat.

            Jen malinko přidat v té preciznosti a systematičnosti, a svět nám kouká na záda.

            Blbců je u nás stejně, jako v každém jiném národě a narozdíl od jiných, jsou u nás přemnoženi "krasoduchové", kteří se vzhlédli v tom termínu "čecháčkovství" jako by jejich praděda nechodil srát přes dvůr, jako praděd většiny z nás.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 31.10.2020
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
            • Re: Covidové bláznění.

                   

              Plus máš Jindro ode mne. Dá se s Tebou souhlasit. Máme tady šikovné a chytré lidi, nesouhlasím v tom, že by to byla naše slabina.
              Chyba je v tom, že se nedokážeme rozkývat k větší rozhodnosti, když nás naši zástupci špatně vedou.
              Naši pradědové chodili srát přes dvůr, ale taky šli na radnici vyházet konšely z oken ven.
              Mnohem víc důvodů, proč si našich předků vážit i když kdysi obesrávali dvůr.
              Pradědové obesírali svá bydliště, jejich potomci serou strachy do gatí a tak je otázka, která naše generace by se měla za kterou generaci stydět?

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 31.10.2020
              Autor: Zdislaw
              Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -12
              • Re: Covidové bláznění.

                     

                Tak se vemte s Jindřichem za ruku a jděte ty "konšely" zase vyházet!
                Nebo si stejný jako Jindřich, budeš tady o tom jenom žvanit, na volby vyfičíš daleko za hranice (hlavně si o tom necháš dát papír) a pak půjdeš zapálit svíčičku na Vyšehrad?!?

                Ukaž, že ty tu jen planě nežvaníš, ale také něco (u)děláš.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 01.11.2020
                Autor: radka
                Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
                • Re: Covidové bláznění.

                       

                  Nech keců a vem si roušku, pičo.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 01.11.2020
                  Autor: Zdislaw
                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -19
                  • Re: Covidové bláznění.

                         

                    hezky, vojensky rázně "piča" :-)

                    takhle po ostravsku jsem to fakt už desítky let neslyšel

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 01.11.2020
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
                  • Re: Covidové bláznění.

                         

                    Aha, takže jen planě žvaníš...

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 02.11.2020
                    Autor: radka
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                    • Re: Covidové bláznění.

                           

                      Rozvrzaná stará piča se ozvala.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 02.11.2020
                      Autor: Zdislaw
                      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -16
                      • Re: Covidové bláznění.

                             

                        Nechtěl by ses krotit primitive?

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 02.11.2020
                        Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                        • Re: Covidové bláznění.

                               

                          Nemám důvod psychopate. Mám radost, když mohu psychopata nakrknout. Prskáš? Tak se mi to povedlo:)

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 02.11.2020
                          Autor: Zdislaw
                          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -11
                          • Re: Covidové bláznění.

                                 

                            Nepovažujeme za nutné tady definovat, co jistě každý rozumný a slušný člověk ví, že do diskuse například nepatří různé spamové praktiky, skrytá reklama, stalking, vulgarity, rasistické texty, pornografie apod. Některé z těchto jevů řadí české zákony mezi přestupky nebo dokonce trestné činy.

                            Většina uživatel se chová korektně a v souladu s nepsanými pravidly slušnosti. Pokud však narazíme na něco, co podle uvážení provozovatele do diskusního fóra nepatří, může být kromě textu smazána i registrace uživatele. Uživatelský účet může být zrušen i při podezření, že byl zneužit k útoku na server nebo použití tzv. anonymizéru. Obdobná pravidla jsou standardem i na dalších zpravodajských portálech. Kdo s tímto opatřením nesouhlasí, vždy má možnost jít diskutovat jinam.

                            Koleduješ si se svou sprostotou o BAN.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 02.11.2020
                            Autor: Bobbob
                            Hodnocení: +12 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                            • Re: Covidové bláznění.

                                   

                              Kdyby se to důsledně dodržovalo, tebe by tu už museli zabanovat snad desetkrát. Ty tady taky nejsi žádný prototyp ctnosti. Pro vulgarity též daleko nechodíš, tak zůstaň v klidu, já jsem v klidu:)

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 02.11.2020
                              Autor: Zdislaw
                              Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                            • Re: Covidové bláznění.

                                   

                              Ne že bych s tím zhovadilcem souhlasil, ale tobě nějak ochabla paměť. :-)

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 02.11.2020
                              Autor: abernathy
                              Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                            • Re: Covidové bláznění.

                                   

                              Když už jsme u toho banování, tak proč nezabanují Radku? Ryje tady do každého kdo jí na všechno nepřitakává. Já ji pozoruji dlouhodobě a nechová se tak jenom ke mně.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 02.11.2020
                              Autor: Zdislaw
                              Hodnocení: +12 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
                              • Re: Covidové bláznění.

                                     

                                Tentokrát to ani tak dlouho netrvalo, což?

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 02.11.2020
                                Autor: Lanna
                                Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                                • Re: Covidové bláznění.

                                       

                                  To víš, je to silnější než on :o)))

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 02.11.2020
                                  Autor: radka
                                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
                                  • Re: Covidové bláznění.

                                         

                                    Jak vidíš, tak jsem tu pořád. Sere tě to? Mám radost.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 02.11.2020
                                    Autor: Zdislaw
                                    Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10
                      • Re: Covidové bláznění.

                             

                        Aha, tak už je jasné, proč sis musel založit vlastní téma. S tímhle slovníkem by si v jiném tématu dlouho nevydržel...
                        Ale pokud máš tak silnou potřebu ukázat světu jaký si neandrtálec, budiž. Tvoje volba.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 02.11.2020
                        Autor: radka
                        Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
              • Re: Covidové bláznění.

                     

                Odborně se tomu říká koprolálie.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 01.11.2020
                Autor: Lanna
                Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                • Re: Covidové bláznění.

                       

                  Léčit to nejspíš nejde, ale správnou medikací tlumit určitě.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 01.11.2020
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                  • Re: Covidové bláznění.

                         

                    U brumly Zdislawa může jít taky o koprografii:-))

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 01.11.2020
                    Autor: Lanna
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                • Re: Covidové bláznění.

                       

                  Nebo se někdo prostě dříve naučil "otcovštinu" než "mateřštinu".

                  To mě napadá ten starej, tátův, on byl fakt mistr podobných fórů:

                  Přijedou ulíři před dvoupatrovej barák, a vidí nahoře v okně chlapečka, jak na ně pokukuje. Volají na něj.
                  "Chlapečku, nekoukej tam jen tak, a pojď nám dolů otevřít, přivezli jsme vám uhlí..."
                  A chlapeček z okna zakřičí:
                  "Jděte doprdele, já ještě neumím chodit..."

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 01.11.2020
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: +11 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
              • Re: Covidové bláznění.

                     

                Naposled tu konšely z oken vyhazovali Henleinovci...Herr Urgrossvater byl v SDP?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 02.11.2020
                Autor: Radler
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Covidové bláznění.

                       

                  To zase my našim konšelům odpouštíme všechno. Dělají to pro naše dobro přece:-)))

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 04.11.2020
                  Autor: Otakar
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          • Re: Covidové bláznění.

                 

            Ty máš vážně dost, s těmahle pomatenejma kecama se di spláchnout do hajzlu, zavři za sebou dekl a hlavně tam tak půl roku vydrž než se to přežene.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 31.10.2020
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
  • Re: Covidové bláznění.

         

    Prostě celej svět je blbej, celá Zeměkoule se zbláznila, budeš se muset odstěhovat jinam ... hlavně aby tam neměli žádný ten mainstream, ani mainstearm :o)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 31.10.2020
    Autor: PepikW
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
    • Re: Covidové bláznění.

           

      A což teprve mindstream, ten může být občas dost nebezpečný.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 31.10.2020
      Autor: petrp
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Covidové bláznění.

         

    https://m.youtube.com/watch?v=-Hh0Ibb8NJo

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 31.10.2020
    Autor: Bruca
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Covidové bláznění.

         

    Stále se opakující reportáže „zase rekord“ jsem přestal poslouchat již dávno. Je třeba jít pro informace na něco solidnějšího, než veřejnoprávní televize.

    Pro toho, kdo si neuvědomuje, na jak velké hraně jsme (byli ?), nechť si přečte tento článek
    https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov...

    něco odlehčení
    https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahranici...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 01.11.2020
    Autor: Julek
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Covidové bláznění.

           

      Docela pobavilo, že odmítáš poslouchat zprávy veřejnoprávní televize jako málo solidní a dáš odkaz na článek českého rozhlasu :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 01.11.2020
      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Covidové bláznění.

             

        Veřejnoprávní televize pouze straší (strašila) lidi neustálým opakování nesmyslných čísel, které nebraly v úvahu, že přijatá opatření se projeví ve zlepšení.
        Vysoké procento pozitivních ve vazbě z celkového počtu testovaných může být dáno tím, že se nestíhá trasovat. Pohled ČT je ale jiný, máme moc nakažených a jinou možnost nepřipouští. Vzpomeňte, jak dlouho odmítali přepočítávat na celkový počet obyvatelů aby najednou zjistili, že Praha vlastně není nejhorší.

        Televize vnucuje svůj názor, rozhlas přinese reportáž a závěry nechá na posluchačích.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 02.11.2020
        Autor: Julek
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Covidové bláznění.

               

          To víš, když si zaběhneš nějaký systém, kdo by to měnil? Tahle mě chvíli bavily titulky idnes, kdy skoro každý den musel být v něčem nejhorší. Takže jsme měli třeba nejhorší počet ve svátek, nejhorší čtvrtek po volném dni a podobně... teprve dneska jsem zahlédl, že opatrně připustili nějaký pokles...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 02.11.2020
          Autor: Jrr
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Covidové bláznění.

           

      Jenom využívají současné meterologické situace k dalšímu strašení hloupých lidí a ke zdůvodnění bordelu ve zdravotnictví.

      Je jasné, že současné sychravé počasí s náhlým poklesem venkovních teplot způsobí nárust výskytu chřipkových onemocnění.

      Ještě dál šli ve zločinném spolčení u sousedů na Slovensku, kde bylo vydíráno mnoho občanů pod nejrůznějšími pohrůžkami aby se účastnili celoplošného testování. Byli donuceni stát dlouhé hodiny v tomto nepříznivém počasí venku. Je více než jasné, že za těchto okolností bude nárust chřipek masivní. Nelze to jinak kvalifikovat než zločin slovenského státu na vlastních občanech.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 01.11.2020
      Autor: Zdislaw
      Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -10
  • Re: Covidové bláznění.

         

    Já myslím, že si ty sportovce moc idealizuješ...

    Když občas poslouchám nářky některých závodníků před startem, jako kam se hrabou důchodci! To je furt něco nataženého, operace, rehabilitace, strava, tady vrže, támhle píchá... tisíc výmluv, proč to dneska nebude ono... a to bylo v době míru, co teprve teď při válce s pandemií... :-)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 02.11.2020
    Autor: Jrr
    Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Covidové bláznění.

         

    Pořád tady toto téma běží?
    Pořád se stupňuje nesnášenlivost jednoho vůči druhému. Tak já jen doufám že z toho nebude na konec občanská válka

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 03.11.2020
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
  • Re: Covidové bláznění.

         

    ...já myslím, že nejlíp je nejlíp takový "cancy" ignorovat a nereagovat- autor bude debatovat sám se sebou! :-))

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 03.11.2020
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
    • Re: Covidové bláznění.

           

      No jo bi-cyklisto, ale když má autor v mnohém pravdu? Kritizovat mohu jeho vulgárnější způsob vyjadřování ale jinak v mnohém mi nezbývá než souhlasit.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 03.11.2020
      Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
      • Re: Covidové bláznění.

             

        ...to je možný, ale změní něco souhlas/nesouhlas?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 04.11.2020
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Covidové bláznění.

             

        Jak říkával můj tatínek:

        Doprdele mluv slušně, nebo se hovno pobavíme!

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 04.11.2020
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
        • Re: Covidové bláznění.

               

          Pěkný výrok, líbí se mi, jak jednou větou popřel druhou.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 04.11.2020
          Autor: Otakar
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
  • Udej svého živnostníka

         

    Taky jistě pamatujete jak se po jarní, tedy první, vlně koronavirové pandemie začala všude na internetu objevovat hesla typu „ podporuji české živnostníky“ a „nakupuji jen u drobných živnostníků“ a všichni chtěli touto cestou oživit českou ekonomiku.

    Uběhl sotva půlrok, máme tu vlnu druhou a inovace hesel je takřka bez hranic. Nyní frčí hesla typu „udej svého živnostníka, posílíš mír“ a nebo „když ne já, tak nikdo“.

    Včera večer, na Praze – 7, byl policii nahlášen bar, kde měly probíhat alkoholové orgie s minimálním počtem účastníků lehce nad padesát. Jakmile strážci pořádku přispěchali obyčejným občanům na pomoc a jali se konat veřejné dobro a hájit zdraví celé společnosti, která byla těžce v ohrožení, zjistili, že účastníků je sotva patnáct a v prostorách baru natáčí film.

    Po doložení všech potřebných dokumentů jako povolení úřadů a hygieny mohla práce na filmu pokračovat. A ani nikomu nebylo nafackováno.

    Proč to vůbec zmiňuji? Překvapuje mne snad aktivita spoluobčanů? Nikoliv. Oni píši těchto pár řádků z prostého strachu.

    Strachu, že až dorazí avizovaná třetí vlna, vezmou podobní tomuto udavači spravedlnost do vlastních rukou a budou pořádek zajišťovat sami. To se pak mohou objevit zcela nová hesla „ zastřel škůdce veřejného zdraví“ a nebo „zlynčuj kapitalistického parazita“.

    Čeká nás ještě hodně horkých chvilek a nezbývá než doufat, že když ani nyní nevítězí zdravý rozum, že ve třetí vlně neprohraje zcela. Protože pak by mohlo být součástí pandemie nejen ohrožení duševního zdraví, ale i toho fyzického…

    Udavačům třikrát nazdáááár a všem rozumným občanům přeji prima nový týden.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 04.11.2020
    Autor: Otakar
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
    • Re: Udej svého živnostníka

           

      Copak hospody, ale mě před pár dny vyloženě rozesmála zpráva, jak naše policie vtrhla do nějakého fitness a přistihla několik kriminálníků, jak nelegálně cvičí, aby je pak za symbolickou pokutu poslala domů... :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 04.11.2020
      Autor: Jrr
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Udej svého živnostníka

           

      A už je to tady. Diskuse sám se sebou:-))
      https://pravyprostor.cz/udej-sveho-zivnostnika/

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 04.11.2020
      Autor: Lanna
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
      • Re: Udej svého živnostníka

             

        To víš, podzimní změna medikace. To se zase uklidní :o)))

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 04.11.2020
        Autor: radka
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
      • Re: Udej svého živnostníka

             

        Ano. Zdroj je Pravý prostor. Lépe bych to nenapsal, tak jsem si dovolil to sem pro vás překopírovat.
        Však jestli s tím nesouhlasíš anebo ti to bere iluze, nemusíš to číst ani se k tomu jakkoli vyjadřovat.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 04.11.2020
        Autor: Otakar
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
      • Re: Udej svého živnostníka

             

        Jedinečný diskuse sám se sebou tady, ještě na starý verzi chatu, vedl Čechokanaďan Vlad500. Než zmizel, stačil řadu z nás, oponentů, virtuálně pozabíjet. :-)))

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.11.2020
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Jak z covidu vytřískat popularitu?

         

    Aby Lanna nemusela pracně hledat zdroj, usnadním jí snažení a dávám odkaz tady:
    https://pravyprostor.cz/jak-z-covidu-vytriskat...

    Názor si už udělejte sami. Námětů dostatek, tak se snažte přemýšlet.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 05.11.2020
    Autor: Otakar
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
    • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

           

      Jako bezva, ale i já pochopil, že jestli mají v Těchoníně 28 lůžek, tak to přetížené nemocnice úplně nespasí. ;-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2020
      Autor: Jrr
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

             

        No jo, ale proč nechávají nákladně vybudovaný Těchonín rezivět? Proč není náležitě využíván? Situaci by asi nevyřešil ale pomohl by. Další otázkou je, jestli tam opravdu mají kapacitu jenom 28 lůžek?
        Podle mne tady opravdu něco smrdí

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.11.2020
        Autor: Otakar
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
        • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

               

          A určitě je Těchonín určený pro tenhle účel a případ? Nemá jiné zaměření? Co o tom vím, tak by to bylo, jako jít s kanónem na vrabce.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 05.11.2020
          Autor: ronda
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                 

            No, pokud 500 lůžek v Letňanech má být spásou, tak i takovej Těchtonín by mohl pomoci :-)

            Ale tohle si myslím není na pořadu dne.

            Zaujal mě tenhle odstaveček:

            A pak tu taky máme onu hypotézu, proč v některých italských městech zemřelo tolik lidí. Dnes už víme, že čím větší virová nálož, tím těžší průběh covidu-19. Logická hypotéza tedy zní: Čím víc lidí covidem infikovaných navezeme do jednoho společného nemocničního prostoru, tím víc se vzájemně infikují, tím víc jim roste virová nálož – a tím víc se jim zhoršuje průběh nemoci. A to je přesně to, co se stalo v některých italských městech: Mnoho infikovaných lidí navezených do velkých hal. A následné „nevysvětlitelné“ umírání... Není čistě náhodou obrovská ratejna letňanské polní nemocnice reklamou na italský scénář? (Ale kdo z veřejnosti tuhle hypotézu zná a bude se ptát, jak se v polní nemocnici podaří zabránit zvyšování virové nálože?)

            Zdroj: https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c...

            Aniž bych cokoliv věděl nebo tušil o tom co se dělo v Itálii, ta věc má svoji logiku.

            Tvrzeni, že hromadění infikovaných na jednom místě, aby se tedy když už jsou nakažení, mohli toho vira nadále předávat, není šťastný nápad, má pro mě svoji logiku.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 05.11.2020
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
            • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                   

              Samotná věta:
              "A to je přesně to, co se stalo v některých italských městech..." zavání neskutečnou manipulací.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 05.11.2020
              Autor: Lanna
              Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
              • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                     

                to nic nemění na logice věci, že hromadit infikované na jednom místě asi výžně není dobrý nápad

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.11.2020
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                       

                  Takže je lepší nechat je v neinfikované populaci?
                  Předpokládám, že polní nemocnice bude pro pacienty v rekonvalescenci. Pro ty, kteří sice ještě infekční mohou být, ale už nepotřebují intenzivní péči. Pro ty, kteří už začali produkovat protilátky.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 05.11.2020
                  Autor: Lanna
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                  • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                         

                    Polní nemocnicu tu je proto,
                    1) aby vystrašila populaci
                    2) aby spřátelný majitel arealu vidělal 27 mega za areal, který by jinak zel prázdnotou..

                    Hypothesa (Šichtařová jasně píše hned v úvodu, že se o hypothesu jedná, tak prd manipulace), že si infekční pacienti mohou mezi sebou předávat vira a zvyšovat tak virovou nálož, se mi zdá velmi pravděpodobná, aniž bych vyslovoval jakoukoliv domněnku o tom, co se dálo v Itálii.

                    Hromadit více infekčních pacošů pohromadě je přesně ten "most, na ktrých bych nepustil ani kolo", jak si se podivovala nad tím, že 70 procentní spolehlivost se mi zdá strašně malá.

                    Prostě na most, u kterého je šance, že ve 30 procentech spadne, bys možná ani ty nevlezla.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 05.11.2020
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                    • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                           

                      Šichtařová si prostě smlsla na Těchoníně, kde je za normálního stavu 28 vysoce intenzivních lůžek, cca 100 karanténních lůžek a cca 200 zaměstnanců (informace z veřejných zdrojů). To ovšem Šichtařová v článku nepíše. Nehodí se to. Nemělo by to parřičný účinek.
                      A o hypothése? No, takových "hypothes" mohu nastlat na sebe milion. Nicméně slušnost člověku nedovolí to udělat, pokud to nemá alespoň z 50% ozdrojované.
                      Jestli takhle s daty pracují mostaři nebo v jejím případě ekonomové, tak nás bůh ochraňuj:-))
                      P.S. ona píše: "A přesně toto se stalo...."

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 05.11.2020
                      Autor: Lanna
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                      • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                             

                        Mostaři, pracují na jistotu.

                        Tedy pokud to není stoprocentní, neriskují.

                        Pokud není 100 procentně vyloučena pochybnost, že si infekční pacoši nepředávají svoji virovou nálož, nejdou do toho.

                        Pokud jsou testy spolehlivé ze 70 procent, ani by je nenapadlo je někomu nařizovat

                        Nic menšího než 100 procent není akceptovatelné

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 05.11.2020
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                        • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                               

                          No vidíš. A přesto tu a tam most spadne.
                          Lékař pracuje jinak. Jeho úkolem je léčit, pokud léčí dosud neznámou infekci, mobilizuje své dosud známé zkušenosti a zkouší, co zabere a neuškodí.
                          Epidemiolog potýkající se s neznámým virem to dělá nemlich stejně. Až na to, že se musí potýkat s lidmi, co mu do toho kecají, aníž tuší, o čem to celé je.
                          Dnes je každý epidemiolog.
                          Zajímalo by mě, jak by ses tvářil, kdyby každý mudrc na síti ze svého pohodlného fotelu kecal mostařům do stavění mostu:-))

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 05.11.2020
                          Autor: Lanna
                          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                          • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                 

                            Poslední mosty, které spadli vinou chybného výpočtu (celkem 4), byly mosty z komorových nosníků v sedmdesátých letech a to ne proto, že by kolegové snad blbě počítali, ale prostě technologie předběhla theorii, šlo o problém stability stěn. Ještě v 70tých byl problém na theoretické úrovni vyřešen.
                            Od té doby žádný ocelový most chybou výpočtu nespadnul.
                            Pokud to spadlo, tak byla na vině buď chyba nebo nedbalost při montáži, nebo zanedbaná údržba.

                            "Epidemiolog" to je něco dost záhadného.
                            On by to měl být takový jakýsi meziobor, něco mezi statistikou a medicínou.

                            Viry se zabývají virologové amikrobiologové, odolností lidského organismu pak imunologové, takový epidemiolog vlastně opavdu může být každý, kdo má dost drzé čelo a za epidemiologa se prohlásí.

                            O medicínu moc nejde.
                            Jde o statistické modelování šíření viru, a zřejmě by takový epidemioplog měl znát lecos i ze sociologie a podobných nauk, aby uměl předvídat, jak na některá opatření obyvatelé zareagují.

                            A v tom takový "věhlasný odborník Prymula" zásadně selhával a místo, aby se snažil pochopit, jak se společnost k věci postaví a motivoval ji správným způsobem, fungoval jako primitivní lampasák, co vydává hloupé rozkazy, o kterých "se nediskuje ale plní se".

                            Jinak by věděl, že když zavře v neděli krámy, že v sobotu budou tlačenice, věděl by, že když omezí pracovní dobu úřadů, že se budou tvořit fronty a rovněž by věděl, že když zavře školy, a matky pošle na ošetřovák s dětem, že ty mu pak jako zdravotní sestry budou ve špitálech chybět.

                            A celostátní opatření typu lock-downu, ta by už vůbec něměla být v rukách jen jedné odbornosti, ne-li jednoho vyžírky, jehož cílem je prodat testy a pak vakcíny státu, a vydělat na tom.

                            Lock-down je natolik závažný zásah do chodu společnosti, že by o něm mělo rozhodovat mnohem více odborníků z nejrůznějších oblastí, národohospodáře nevyjímaje.

                            No, u nás máme bezpečnostní radu, které předsedá primitiv v červeném svetru a pak plukovníka.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 05.11.2020
                            Autor: Jindra8526
                            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                            • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                   

                              S tím Prymulou je to taková zvláštní situace. Byl vyznamenán prezidentem, ale vlivem známé coronavirové situace budou vyznamenání předávána až příští rok.

                              Do té doby se může stát hodně věcí a začít se ledacos vyšetřovat. Má toho dost na triku a tak se mu může stát, že si to vyznamenání půjde převzít na opušťák z vyšetřovací vazby anebo dokonce z kriminálu.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 05.11.2020
                              Autor: Otakar
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                        • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                               

                          Není sto procent málo? Co chvíli nějaký most žuchne...

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 05.11.2020
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                 

                            Ta fakt není výpočty, už asi 5O let.

                            Pochopitelně že 100 procent je málo :-)
                            Proto na straně odolnosti materiálu předpokládáme že unese zhruba polovinu než je realita, a na straně zatížení tomu zase nakládáme dvakrát víc, než je realita, velmi zjednodušeně řečeno.

                            To je saamozřejmě dost bezpečné, ale taky dost nehospodárné, proto třeba u těch stožárů je mnohd eméodo tzv probalistické navrhování.

                            Navrhuješ na těch 100% a počítá se šarlatánskými methodami, jaká je pravděpodobnost, že přijde nějaké extrémní zatížení, co ti to sundá.

                            Úvaha je taková, prostě s jistou malou pravděpodobností se předpokládá, že ty sloupy prostě vezme uragán. Ale když nikoho nezabijou, protože stoji v polích, a zásadně neohrozí dodávky proudu nějakým klíčovým odběratelům, ať si teda spadnou, když jejich výroba bude o dost levnější.
                            Prostě to risknou.

                            U mostů se takhle nikdy nepostupuje, naopak.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 05.11.2020
                            Autor: Jindra8526
                            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                        • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                               

                          Tak ještě že mě neléčí (pokud tedy už lékaře někdy potřebuju) mostaři (nebo ekonomové) ...

                          A jak píše Ronda, chtělo by to alespoň 110% :o)

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 05.11.2020
                          Autor: PepikW
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                          • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                 

                            No já z toho mám úplný Vánoce.
                            Jindrovi zřejmě začíná docházet, že pokud budou lidi s vysokou náloží volně pobíhat v populaci, mohou nakazit někoho jiného, a on zemře.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 05.11.2020
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                            • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                   

                              Co to meleš?
                              Zase si nepochopil úvahu paní Šichtařové.
                              Prostě píše, že když dám víc nakažených dohromady, že si pravděpodobně ty viry vyměňují a nálož si zvyšují.
                              O nějakém "pobíhání" není ani slovo.
                              Jen by ti lidé asi nemuseli být pohromadě, protože je to riskantní. A Asi by nemuseli ani být v nemocnicích. Mohli by bejt každej doma, jako Bruca nebo Radka, a hezky se z toho vykurýrovat.
                              Kdyby Brucu polozili do spitálu vedle dalšího coviďáka, co možná má v sobě větší dávku, mohl by to Bruca chytit v okamžiku, kdy už se skoro doléčoval a mohlo být hůř.

                              Jenomže spousta lidí do nemocnice chce, i když má průběh docela lehký. To proto, že jsou přestrašení, a domnívají se, že když je nešoupnou do špitálu teď, za tejden už pro ně nemusí být kyslík. A to není žádná moje fantazie, ani zprávy z ruských webů, ale informace, které najdeš v našem tisku.

                              Představa, že pobyt v nemocnici tě léčí, je taky něco, co je mezi některými lidmi hluboce zakořeněno, a co je velký omyl. Pokud potřebuješ pouze léky, není pražádný důvod, proč by i mělo být v nemocnici lépe než doma.
                              Důvod může být jediný, pokud se jedná o choroby, u kterých může dojít k závažné změnězdravotního stavu z minuty na minutu. Pak je dobré tě mít ve špitále, aby s tebou mohli rychle na sál nebo JIPku. A mezi takovéhle případy covid nepatří. Zhoršení stavu může být rychlé, ale jde o hodiny, spíš půldne, a ne minuty.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 05.11.2020
                              Autor: Jindra8526
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                              • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                     

                                """O nějakém "pobíhání" není ani slovo."""

                                No právě, vím, že je to složité, ale zkus to pro mě udělat - představ si, že jedinec s vysokou náloží neleží ve špitále, ale pobíhá nám volně mezi lidmi.

                                Yezdí tramvají, metrem, svůj nebezpečný odpad posílá každý den do školy, zajede navštívit babču..

                                To já jen ku tvému konzistentnímu názoru, že jsou všechna opatření k ničemu..

                                TAK PROČ JE CHCEŠ ZAVÁDĚT V NEMOCNICÍCH????

                                :-D

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 05.11.2020
                                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                                • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                       

                                  1) Jedinec "s vysokou náloží" se blbě identifikuje.
                                  Informace o ",náloži" ty PCR testy nedají.
                                  2) Jedinec s vysokou náloží je "toxický materiál" (možná víc, než Flégr prohlašuje o mých vnucích") a jako k takovému se k němu má přistupovat. Ne ho dát na společnou cimru s ostatníma.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 05.11.2020
                                  Autor: Jindra8526
                                  Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                                  • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                         

                                    Jedinec s vysokou náloží se blbě identifikuje, je to toxický materiál a jako k takovému se k němu má přistupovat - bingo, vidíš, že to jde!

                                    (Proto se od určitého počtu nakažených zavádějí plošná opatření, o kterých tvrdíš, že jsou k ničemu)

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 05.11.2020
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                              • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                     

                                Hele, Jindřichu, ty si vážně myslíš, že ti doktoři potřebují radu od paní Šichtařové nebo pana statika ocelových konstrukcí ohledně virové nálože? Ty si vážně myslíš, že ti záchranáři, co jezděj sanitkama pro pacoše, nedokážou odlišit, koho odvézt a koho ne?
                                Mě by tvoje odpověď na tuto otázku skutečně zajímala. Čistě z psychologického hlediska.
                                (P.S. ještě přednedávnem podle tebe nikdo na Covid neumíral, maximálně tak na něco jiného a Covid byl jen podružnost. Teď najednou vysoká virová nálož, kterou schytají ve špitále, kam je zbytečně odvezli patrně, aby se tam přidonakazili a umřeli. Že by reakce na ty nepříjemně se zvyšující počty zemřelých?)

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 05.11.2020
                                Autor: Lanna
                                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                                • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                       

                                  Mám pro tebe, a ostatní plašany velmi dobrou zprávu, pokud se umírá na Covid takovým fofremjak píší, budou JIPky to tejdne prázdné....

                                  :-)

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 05.11.2020
                                  Autor: Jindra8526
                                  Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                                  • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                         

                                    Průtokáč :-)

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 05.11.2020
                                    Autor: bara2
                                    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                                • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                       

                                  Zřejmě jsi nepochopila železnou logiku jeho uvažování.

                                  1) Jakmile skončíš s chřipečkou v nemocnici, za tvoje zdraví nesou zodpovědnost lékaři.

                                  2) Pokud na ni "nevysvětlitelně" umřeš, mohou za to lékaři, protože se nezeptali erudovaných ekonomů a statiků, jak mají správně postupovat.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 06.11.2020
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                       

                  Tak nemocní se obvykle hromadí na jednom místě (zpravidla v nemocnici), protože je to výrazně efektivnější. Jeden lékař pak obslouží mnohem více pacientů, než kdyby za nimi musel jezdit domů. Navíc v nemocnici je vyšší naděje, že se pacient při náhlém zhoršení stavu dočká pomoci včas... :-)

                  Každopádně celá ta teorie o vzájemné infekci pacientů, mi připadá divná. Já si to (coby programátor) představuju takhle:

                  Na virové náloži záleží na úplném začátku. Viry se šíři exponenciálně nejenom v populaci, ale předpokládám, že i v těle pacienta. Pokud se tedy do čistého pacienta dostane třeba jen jeden virion (prostě nejmenší představitelná dávka?) a v pacientovi se to vůbec ujme, bude trvat hodně dlouho než se namnoží tolik, aby pacient vůbec začal mít nějaký problém, takže imunitní systém má spoustu času naučit se s ním bojovat a zvítězit.

                  Pokud ale dostaneš větší dávku, hned od počátku máš v sobě tolik viru, kolik bys v prvním případě vypěstoval až po několika dnech, navíc se takhle hned od počátku může uchytit na různých místech. V tomhle případě má virus náskok a může tak začít škodit dřív než imunitní systém pochopí, která bije, což může rozhodnout o vážnosti průběhu nebo dokonce i výsledku...

                  Tolik má naprosto laická představa, můžete mi to někdo vyvrátit... :-)

                  No a za téhle představy, pokud do nemocnice dorazí nemocný pacient, ze kterého už virus stříká všemi otvory, bude mít nějaký efekt, pokud tu a tam chytí ještě něco od souseda? Jestli je to STEJNÝ kmen viru, předpokládal bych, že vdechne mnohem víc vlastních virů než těch vykašlaných cizích a v poměru k množství, co už má v sobě, tohle přece nemůže hrát roli?

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 05.11.2020
                  Autor: Jrr
                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                         

                    No jo, ale oni umírají na spoustu jiných neduhů "s Covidem". To se oficiálně přiznává, že umírají lidi, kteří mají jiná vážná onemocnění. A tito jsou nějakými testy definováni jako covid pozitivní, nikdo nemá představu o velikosti té nálože, a šupnou je na společnoucimru s ostatníma covid pozitivníma.

                    Jednoduše řečeno, těžký kardiak s minimem covida, kterého by ještě zvládnul i s tím svým onemocněním, se ocitne v jedné cimře s dalšíma covid pozitivníma, kteří mu tu jeho covidí dávku navýší natolik, že pro něj není již únosná. Možná, kdyby zůstal na tom kardiologickém, tak by přežil.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 05.11.2020
                    Autor: bara2
                    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                    • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                           

                      To si vážně myslíš, že těžké kardiaky po zjištění covida přeloží někam na infekční k ostatním kde jim přestanou poskytovat specializovanou kardio péči?

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 05.11.2020
                      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                      • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                             

                        Kardio péči jim nejspíš poskytujou i na tom infekčním mezi coviďákama. Nebo si myslíš, že je nechávají ležet na kardiologickým?

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 05.11.2020
                        Autor: bara2
                        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                        • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                               

                          A proč by je tam nenechali, pokud nejde o těžký případ, který musí na JIP?!?
                          Pokud pacient potřebuje speciální péči, pak nezbývá než ho nechat třeba na tom kardiu. Takovéhp pacienta nelze jen tak přesunout na lůžko zřízené pro tzv. covid pacienty.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 06.11.2020
                          Autor: radka
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                        • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                               

                          Přece nepřestěhují celé to speciální vybavení s tím pacientem. Nejspíš by to ani technicky nebylo nijak snadné néli nemožné.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 06.11.2020
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                 

                            Nejde jen o vybaveni, ale i o specializovany personal.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 06.11.2020
                            Autor: radka
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                            • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                   

                              V seriálech si s tím hravě poradí kdejaký ochotník. Co jít pro záložní personál tam?

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 06.11.2020
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                     

                                Jasne, scenar snese vsechno

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 06.11.2020
                                Autor: radka
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                                • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                                       

                                  Kopecký kdysi vypravoval, že se našli lidé, co by si od něj rádi nechali rozebrat koleno nebo kyčle.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 06.11.2020
                                  Autor: ronda
                                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                         

                    No, tvého viráká si tělo svým imunitním systémem trochu decimuje je zesláblý a zkomírá.
                    A tu potká jiného, svěžího viráka, co ještě s tvým imunitním systémem neměl co do činění, a tvůj vyrák si jde sednout blna střídačku, a odpočatej decimuje tebe....

                    A to vůbec nemluvím o tom, co když máš viráka fešandu, a zakouká se do ní virák fešák od souseda :-)

                    Možné to je, prý o tom viru vědí málo, třeba mají virové taky 58 pohlaví jak lidi.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 05.11.2020
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                    • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                           

                      Tak jo, taky máš určitou představu, jen trošku jinou... :-D

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 06.11.2020
                      Autor: Jrr
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                    • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                           

                      No, nutno podotknout, že se paní Šichtařové povedlo vyrobit dalšího experta na viráky/vyráky.
                      Těch 58 pohlaví je povedených. To se bude líbit:-)))

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 06.11.2020
                      Autor: Lanna
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                  • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                         

                    Těžko říct. Ale myslím si, že ve tvé programátorské úvaze budou figurovat ještě nějaká dosud poznaná a dosud nepoznaná "if". Třeba odolnost každého jedince vůči jakékoliv nákaze, tvorba adekvátních specifických protilátek, existence vysoce infekčních přesto bezpříznakových jedinců...spousta nepoznaných věcí.
                    Rozumím tomu, že je nutné nakažlivé pacienty izolovat od nenakažených, to je v podstatě důvod všech těch opatření.
                    Hypotéze o tom, že při koncentraci mnoha infikovaných se virová nálož u některých může zvyšovat, bych v podstatě taky i dokázala rozumět. Jde o to u kterých a jak.
                    Když někdo řekne A):jak to nedělat, chybí mi logicky to B): jak to udělat.
                    To kdybychom věděli, tak jsme za vodou:-))

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 06.11.2020
                    Autor: Lanna
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
            • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                   

              Jenže tam je to připravené na úplně jiné kalibry infekcí. Byly by obrovské náklady a malá efektivita.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 05.11.2020
              Autor: ronda
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                     

                Náklady už beztak jsou obrovské, a o efektivitě budem moci debatovat až mnohem později, až se účet uzavře :-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.11.2020
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                       

                  Náklady jsou tam průběžné na zakonzervovanou nemocnici v podstatě bez personálu.
                  Na co by bylo pri covidu držet pacoše v podstatě v digestoři a opotřebovávat drahou filtraci, když stačí běžné cimry?

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 05.11.2020
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                         

                    Jo ty myslíš jen tenhle špitál?
                    To je vcelkových nákladech na covidopatálii drobák.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 05.11.2020
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                     

                Myslím, že tu je ještě jeden klíčovější argument. Nejde jen o finanční nákladnost, ale personální!

                Předpokládám, že významná část zdravotního personálu pro Těchonín jsou aktivní zálohy, které v době míru pracují ve zdravotnictví (s jedním takovým jsem v létě mluvil). Pokud by ty lidi povolali do Těchonína, budou jinde ve zdravotnictví chybět.

                Přínos by tedy nebyl žádný, naopak v normální nemocnici, kde jsou pravidla nastavena adekvátně nebezpečnosti Covidu, jsou užitečnější...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.11.2020
                Autor: Jrr
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                       

                  Jenže o to v tom článku vůbec nejde. Nějaká efektivita, nedej bože u ekonomky nějaká ekonomická stránka věci? O tom ani slovo (ani o těch 28 milionech nájmu....).
                  Zato dvakrát kavárna. To na nemyslící zabere stoprocentně.
                  :-))

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 05.11.2020
                  Autor: Lanna
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                  • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                         

                    Jojo, veze se na módní vlně. Ten titulek článku je právě u ní fakt komický.

                    A zabírá to na ně, tojo! Vždyť jenom v tomhle vláknu je jmenovaná a citovaná víc, než kardiolog, onkolog a zubař :o)

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 05.11.2020
                    Autor: PepikW
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
            • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                   

              Ona by paní Šichtařová pro národ udělala víc, kdyby se věnovala svému oboru - ekonomii. Tak rozhodně potřebujeme spousty moudrých hlav.
              Místo toho se naveze do medicíny a epidemiologie. Proč, no proto, že chce dokázat, že na "coronaviru se dá vytřískat popularita".
              :-))
              Jako bychom to už dávno nevěděli:-))

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 05.11.2020
              Autor: Lanna
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
              • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                     

                Šichtářová pro národ dělá asi 20x víc, než ty tím věčným rypákováním tady.

                Tak ji neraď, a ještě za rohem, aby tě nemohla slyšet, protože pak vypadáš jako závistivá baba.
                Mladší, chytřejší a ještě stihla čtyři děcka...

                Tak zaroluj.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.11.2020
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
                • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                       

                  Tobě zase došly argemnty, viď...

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 06.11.2020
                  Autor: radka
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
                • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                       

                  Čtyři děti jsou krásná věc, všechna čest. A hezká je taky, což o to.
                  Ale automaticky to z ní epidemioložku neudělá. Měla by se věnovat svému oboru. To teď budeme potřebovat hodně.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 06.11.2020
                  Autor: Lanna
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                       

                  Jo, a aktualizuj si informace. Těch dětí má šest.
                  Bezesporu obdivuhodné.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 06.11.2020
                  Autor: Lanna
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
        • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

               

          Jo, ty.
          Zkus si o tom zařízení něco najít a zjistit, těch dostupných informqací je celkem dost.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 05.11.2020
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

           

      Lanna nerozumí tomu, proč jsi musel nejdřív vyrobit sprosťácké téma prostřednictvím tvého "Zdislawa", pourážet, koho s pourážet potřeboval, a pak zde z toho vyrobit hlásnou troubu "Nepravého prostoru".
      (Paní Šichtařová nám nemusí říkat, že na covidu se dá vytřískat popularita. Však jsme to celé léto a počátek podzimu měli v přímém přenosu. A že paní Šichtařová využívá Těchonín k vlastní popularitě, je také nasnadě).

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2020
      Autor: Lanna
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
      • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

             

        To ti musí vysvětlit Zdislaw, tak se zeptej Zdislawa, proč se k tobě s Radkou chová jako k onucím a neptej se na to mne. Podle mne jste tady takové dvě otravy, tak možná proto. Já fakt nevím.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.11.2020
        Autor: Otakar
        Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
        • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

               

          Samozřejmě, že to bude úplná náhoda - ale dělá to dojem, že přijíždíte a zas odjiždite jedním autobusem. Už poněkolikáté. Proto se možná ptá. Předpokládá že se znáte z mariášové čtyřky nad zadním kolem.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 05.11.2020
          Autor: ronda
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                 

            V reálu se ani mariášová čtyřka nedá hrát v jedné osobě. Leda snad virtuálně na netu:-))

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 05.11.2020
            Autor: Lanna
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
            • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                   

              Virtuální čtyřka. :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 05.11.2020
              Autor: ronda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                     

                Možná přijde i kouzel....ehm....Vlastička:-))

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.11.2020
                Autor: Lanna
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                 

            Nejsem tady první den, tak znám zdejší peleton. Chápeš?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 05.11.2020
            Autor: Otakar
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
            • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                   

              Nejsme ve sporu. Však jsem psal, že poněkolikáté. ;-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 05.11.2020
              Autor: ronda
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                     

                Tady je víc skupinek peletonu. Přidáváme se k těm, kteří jsou nám názorově blízcí. Mně je Zdislaw sympatický právě tím co se jiným na něm nelíbí. Třeba to, jak dokázal zamést s Radkou, která tady dlouhodobě otravuje. Jiným se to nelíbilo ale takové už to tady je. Radka si ten neslušný název vykoledovala. Já uznávám že by se takhle se ženou mluvit nemělo, ale tady nejsme v saloně, tady jedeme ve smíšeném peletoně a to stírá rozdíl mezi muži a ženami. Tady je žena stejně jako muž závodníkem. Je úplně jedno jestli jede v háku muž anebo žena, případně naopak jestli ti rozráží vzduch žena nebo muž.

                Zdislaw členku soupeřícího týmu perfekt umravnil a tím u mne zabodoval.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.11.2020
                Autor: Otakar
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                       

                  No ty vole:-))
                  Prej v soupeřícím týmu. Kolik vás je v týmu, Otakare?
                  To jsem naprosto odepsaná, když jsem tady jen za jednu:-))

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 05.11.2020
                  Autor: Lanna
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                  • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                         

                    Ty jedeš v týmu minimálně s Radkou.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 05.11.2020
                    Autor: Otakar
                    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                    • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                           

                      Ale nejedu. Já jedu za sebe.
                      Dotaz zněl jinak. Kolik vás tady teď jede v týmu, Medvěde?

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 05.11.2020
                      Autor: Lanna
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                      • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                             

                        Čekáme ještě na Sudety.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 05.11.2020
                        Autor: ronda
                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                        • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                               

                          Take jsem si rikala, ze ma bejaje zpozdeni

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 05.11.2020
                          Autor: radka
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                    • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                           

                      Tak to tedy ani omylem. Pekne kazda sama za sebe.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 05.11.2020
                      Autor: radka
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

                       

                  To jako ze se mnou zametl temi vulgarismy? Tak to si asi myslus jen ty. Z meho pohledu zametl tak akorat sam se sebou.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 05.11.2020
                  Autor: radka
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
        • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

               

          Však se ho taky ptám, Zdislawe:-))

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 05.11.2020
          Autor: Lanna
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
    • Re: Jak z covidu vytřískat popularitu?

           

      To převzali z blogu na Idnes

      https://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 05.11.2020
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
  • Re: Covidové bláznění.

         

    Teď bude pár dní pěkně, příznivé počasí, tak by chřipek mělo začít ubývat.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 07.11.2020
    Autor: Zdislaw
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
    • Re: Covidové bláznění.

           

      Chripky jeste nezacaly...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 07.11.2020
      Autor: radka
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
      • Re: Covidové bláznění.

             

        ani rakovina a infarkty...:-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2020
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
        • Re: Covidové bláznění.

               

          Jasne, to jsou prece zarazene vetry.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 07.11.2020
          Autor: radka
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
      • Re: Covidové bláznění.

             

        Radko, je inverzní počasí, nejlíp zítra běž na hory, ale chce to hřebenovky Krkonoš, Jeseníků nebo Beskyd. Zlikviduje ti to chřipku.

        A nebuď pořád vylekaná.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2020
        Autor: Zdislaw
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
        • Re: Covidové bláznění.

               

          Tahle soudružka, vystřízlivělá opilka a mutantka milující vše blbý s ohlupujícími přechytralými stereotypy obalená kolemdokola by nedošla bez nějakýho prášku ani na pražskej hrad. Se podívej co ta blbka spoliká aby vůbec přežila den. Pokud všechno co tu do jejího deníčku nablinká je pravda pravdoucí. Vir nad ní vyhravá, vymazal jí mozek z trubky nad krkem, kde stejně už skoro nic nebylo. :D

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 08.11.2020
          Autor: pepazdepaa
          Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
          • Re: Covidové bláznění.

                 

            Už jsem se bála, že ty se někde zapomeneš. Tak ještě Sotona... a jste komplet.
            A neškodilo by zopakovat si vyjmenovaná slova po L.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2020
            Autor: radka
            Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
            • Re: Covidové bláznění.

                   

              To víš, s každým rokem je to horší a horší. Než si vybaví všechna ta hesla...

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 08.11.2020
              Autor: ronda
              Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Covidové bláznění.

                     

                Tady je ale sranda, to muselo dát práci vypotit vůbec nějakou reakci. Vyhoď svoji babu a rozveď tuhle troubo.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 10.11.2020
                Autor: pepazdepaa
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                • Re: Covidové bláznění.

                       

                  To pepodepo vypadá na generátor náhodných slov :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 10.11.2020
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                  • Re: Covidové bláznění.

                         

                    To Ronda vypadá na začínajícího cvoka. Zwariotil nám trošku. Asi stáří, se stářím nastupující demence.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 10.11.2020
                    Autor: Zdislaw
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                    • Re: Covidové bláznění.

                           

                      Kolik vás je, Pepo, Otakare, Zdislave, Šotolo, Vlastičko....?
                      Možná si připadáš jako king, ale ve skutečnosti si ošklivě zahráváš se svým vlastním duševním zdravím, Medvěde.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 10.11.2020
                      Autor: Lanna
                      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                      • Re: Covidové bláznění.

                             

                        To bude pokročilá schýza :D

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 11.11.2020
                        Autor: Bruca
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Covidové bláznění.

                           

                      To podceňování bych si vyprošoval. Rozhodně nejsem žádnej začátečník.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 10.11.2020
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                      • Re: Covidové bláznění.

                             

                        Takže pokročilý wariot? A já myslel, že jsi jenom začátečník:) Věřím ti že máš pravdu milý Rondo. Ty potíže už máš dlouho?

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 10.11.2020
                        Autor: Zdislaw
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
                        • Re: Covidové bláznění.

                               

                          Dik za péči. Já jsem bez potíží, v pohodě.
                          A jakpak jsi na tom ty? Když vidím tu urputnost a křečovitost, jak to ze sebe tlačíš...

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 11.11.2020
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                          • Re: Covidové bláznění.

                                 

                            Pořád lepší, když své "aliasy" nechává upouštět páru tady, než aby si hrál třeba na Hepnarovou.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 11.11.2020
                            Autor: radka
                            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                          • Re: Covidové bláznění.

                                 

                            Vy jste snad s Radkou kdesi prcali? Jak něco seslintáš, vždy se k tobě přidá Radka:)

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 12.11.2020
                            Autor: Zdislaw
                            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -12
                            • Re: Covidové bláznění.

                                   

                              Koukám, že tvá zoufalost a trapnost dostupuje vrcholu.
                              No, tak ještě něco vybluď, zatlač, Bobeš...
                              ;-))

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 12.11.2020
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                              • Re: Covidové bláznění.

                                     

                                No tak se nečerti a hoď se do klidu Rondo. Možná se mýlím a nejsi takový zoufalec abys prcal zrovna Radku. Sorry teda.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 12.11.2020
                                Autor: Zdislaw
                                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                                • Re: Covidové bláznění.

                                       

                                  Oni ti odborníci varovali, že ten lock down může dost rozhodit psychiku kdekoho, ale tak prudká zpátečka do puberty je už trochu nebezpečná

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 12.11.2020
                                  Autor: Jindra8526
                                  Hodnocení: +12 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                • Re: Covidové bláznění.

                                       

                                  No tak jsme se Jindro trochu trochu s Rondou poškorpili. Kdo si začal těžko říct. Pátrat po tom nebudeme, vraceli bychom se do puberty. Pumpičkama jsme se nepomlátili, sanitky kvůli nám nejezdily a tak vlastně o nic nejde.

                                  Téma stejně vyčerpáno. Ustrašenci budou pořád a čas ukáže co to bylo za vira, jestli covid nebo obyčejné chřipky a zdali bylo nezbytné likvidovat kvůli tomu celé národní hospodářství a normální fungování celé nejen naší společnosti.

                                  Téma tady ještě chvíli nechám ať se můžete vyjádřit a kdyby proti tomu nikdo nic zásadního neměl, tak bych to už uzamknul.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 12.11.2020
                                  Autor: Zdislaw
                                  Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                                  • Re: Covidové bláznění.

                                         

                                    Ser na to, tyhle soudruzi to jen tak nenechaj a soudružka madka nebude spát kdyby tady nemohla kadit ty svý moudra.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 20.11.2020
                                    Autor: pepazdepaa
                                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                                    • Re: Covidové bláznění.

                                           

                                      Děkuji za optání, ale já spím víc než dobře.
                                      Zjevně na rozdíl od žlučovitého staříka s mnoha identitami.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 20.11.2020
                                      Autor: radka
                                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                      • Re: Covidové bláznění.

                             

                        Jsi takový sebestředný. "Nejsem žádný začátečník, podceňování bych si vyprošoval". A podobných seků by šlo tady najít víc ale musel bych to hledat a tolik času nemíním do tebe investovat.

                        Teď zjišťuješ že začátečník sice nejsi. Že jsi tady pečený vařený ale víceméně zbytečný. Nemáš tady už co říct a jak vidno, špatně to neseš.Tvrdíš že jsi v pohodě ale to sám sobě nalháváš. Toho času co tě stojí tady hlídat internet. Odpovídáš sice rychle ale pořád to samé s nepatrnými obměnami. Jak přeskakující gramofonová deska.

                        Já jsem tady nebyl snad půl roku a pořád je to tady stejné. Všude samý Ronda nebo Radka. Tak co si mám o vás myslet? Jezdíš vůbec na kole, teda jezdil jsi když se na kole dalo jezdit anebo už jen tloustneš při čučení do compu? Stárneš Rondo, se stářím pak neduhy, demence a podobně. Radši si kup rotoped ať jsi fit přes zimu kdy toho na kole moc nenajezdíš anebo běž nakrmit sýkorky ať máš pohybovou aktivitu. Zpomalíš si tím demenci, která nenápadně přichází, nenápadně pro tebe ale nápadně pro někoho, kdo už tady nějaký ten měsíc nebyl.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 11.11.2020
                        Autor: Zdislaw
                        Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                        • Re: Covidové bláznění.

                               

                          A něco na (slovní) průjem jsi zkoušel ? Nepomohlo ? ;-)

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 11.11.2020
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                          • Re: Covidové bláznění.

                                 

                            No vidíš, odpovídáš rychle ale pořád to samé s nepatrnými obměnami. Jak přeskakující gramofonová deska. Ale to už jsem ti tady napsal, teď to jenom kopíruji.

                            Za chvíli zapomeneš jak se pouští počítač a bude tu od tebe pokoj.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 11.11.2020
                            Autor: Zdislaw
                            Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                            • Re: Covidové bláznění.

                                   

                              Odpovídáš ještě o čtyři minuty rychleji a ještě zacykleněji.
                              Mimochodem, výše jsi projevil zájem o moje cyklení. Kdo to tu sleduje, tak ví, četl nejeden můj report. Slušnost mi velí zeptat se na oplátku. Máš nějaké kolo?

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 11.11.2020
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                        • Re: Covidové bláznění.

                               

                          Takže čtyři? S tebou pět?

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 11.11.2020
                          Autor: Lanna
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                  • Re: Covidové bláznění.

                         

                    Hele už jsem to psal, když Vám tady velí ta ježibaba s práškama na všechno, nech si od ní naordinovat nějaký na ty svý sračky.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 16.11.2020
                    Autor: pepazdepaa
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
          • Re: Covidové bláznění.

                 

            Ty si čím dál lepší, ty zraješ jak vinný ocet :-))

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 08.11.2020
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

384 cyklistů (8 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024