Ahoj,
Loni jsem se zúčastnil silničního bikepacking závodu bez podpory Three Peaks Bike Race z Vídně do Barcelony. Celkem 2120km jsem ujel za 5 dní 22 hodin a skončil na 3. místě.
Přečíst si moje zážitky a prohlédnout spoustu fotek ze závodu, si můžete na mém blogu:
https://beranyduc.blogspot.com/2020/08/three...
Dlouho jsem se to chytal sepsat a nakonec se k tomu dostal, až teď po roce "díky" operaci slepáku a měsíční stopce v cyklistice.
Přeji pěkné čtení
Aleš
Paráda, jsi šílenec, ale skvělej.
Úžasný výkon !!!!! Gratuluji ....
Klobouček :) ještě chvíli a pak mi snad půjde zavřít úžasem otevřená pusa :)
Pěkný, přečetl jsem to jedním dechem. Jsi dobrej.
Čo to máš za robotické telo?
Dole klobúk!!!
Vždy si rád prečítam Tvoje extrémne výkony.
Nech telo dobre šlape aj naďalej.
Úžasnej výkon, skvěle sepsaný, krásný bláznovství...
Tak tohle je "masakr" jenom číst, natož to jet. Obdivuhodný výkon. Dobře napsané, čtenáře text (nebo spíše způsob podání děje) upoutá. Přečetl jsem "jedním dechem".
Hezké jsi dobrý šílenec co já odjedu za rok tak ty za týden a ještě máš jeden den k dobru.
A to byl ještě relativně krátký závod... :)
To máš pravdu vloni jsem četl tu tvoji cestu Itálie do Norska ( NORTH CAPE 4000 )
Máš obdivuhodnou výdrž a všichni kdo podobné závody vůbec dokončí natož ty co se umístí na bedně.
Gratuluju ku skvělému třetímu místu :-)
Ale neměl jsem to číst, začaly mne z toho strašně svrbět nohy, úžasná cesta, tohle některý ženský do smrti nepochopí..
Mohl bys, prosím napsat, jak máš udělanou tu elektriku, resp. jak pomocí dynama dobíjíš mobil a navigaci?
Máš to napojené na dynamo celý den průběžně, nebo dobíjíš v průběhu přestávek?
To dynamo bych docela chtěl, ale nemám moc představu, co umí a jak to funguje.
. -
Díky za gratulace.
Co se tyce te elekriky a dobijeni. Potrebujes k tomu dynamo v nábě (ja mam SON28) a USB HUB (ja mam Igaro D1), ktery to co leze z dynama usmerni na normalizovane USB napeti tzn. 5V a 0,5A. Pak uz staci jen slapat (dle rozmeru kol) cca 10-12 km/h a muzes dobijet jakekoliv USB zarizeni. Svetla, mobil, navigaci atd. Nepouzivam powerbanku tzn. nabijim behem jizdy rovnou ty zarizeni. Nabijet nejdrive powerbanku a z ni teprve zarizeni by znamenalo asi 20-30% ztratu.
Jinak drag (odpor pri slapani) dynama SON28 je pri dobijeni je kolem 5W a pokud nedobijis asi 1W. Tzn. pri rychlosti 30km/h ti ubira asi 0,1km/h kdyz nedobijis a 0,5km/h kdyz dobijis.Tzn. nejde to ani poznat.
Ó děkuji za informaci, to chci :-)
Tak přeci jen, nová Montana bude brzy v prodeji.
https://www.garmin.cz/garmin-montana-700-pro/81322
Akorát že už není na tužkovky :-(((
blbě čteš návod. Je. Jen si musíš koupit adaptér.
Vrátil jsem se po čase k tomuto příspěvku. USB konvertor krom zmiňovaného Igaro je třeba od Bush&Mueller. A vzpomněl jsem si, že jsem kdysi narazil na tenhle od firmy Kemo.
https://www.kemo-electronic.de/de/Wandler...
A taky třeba ta takové trochu "samodomo"
http://www.forumslader.de/automatiklader/
Co pro mě zůstává záhadou je, proč to Kemo je tak výrazně levnější než ty dříve zmiňované.
Moc pěkný výkon gratulaci k výsledku, tu si ostatně zaslouží všichni kdo to úspěšně dojel.
A za těch podmínek a na té trase je průměr bezmála 15 víc než obdivuhodný.
Notyblázne, to jsou výkony! Rovnou jsem přešel na čtení o závodu z Itálie na Nordkap a bylo to ještě větší šílenství. Pro mne, jako člověka, co za svůj vrchol považuje 360km za tři dny, skoro za hranicí chápání, jak se to dá vydržet.
(při zmínkách o problémech se zadkem a nervy v rukách mne napadlo, jak by se organizátoři tvářili, kdyby jim tam někdo přijel na lehokole.)
Lehokolo by nebyl problem. Obcas se na takovych akci nekdo vyskytne. V zari jsem jel Bohemia Divide, coz je gravel ci spise MTB zavod a tam jeden borec ne MTB lehokole byl, zavod dojel (narozdil ode me, zlomil jsem kliku) a posledni rozhodne nebyl :)
Není běžné, lámat kliky a "odešla" levá nebo druhá s převodníky? Zažil jsem u ocelové rozlomené oko a pak i zlomení duralové v půlce, ale to byly obě rovnané, po předchozím zdeformování od nárazu.
Spatne jsem to napsal, spis jsem ji ukroutil zavit. Tzn. leva strana, menil jsem prevodnik na mensi 32z a spatne jsem to utah. V noci to povolilo a nez bylo rano, abych nekde sehnal tak velky imbus, zavit se uplne strhnul a klika i s pedalem zustala na tretre :) Kliky uz mam nove a poridil jsem i momentak na vic nez 30Nm (coz jsem nemel, potreba byla 53Nm), aby se mi to uz nikdy nestalo.
Já umím zlomit osu šlapky i hliníkovou nebo litinovou kliku ... nerovnaný. Nasralo mě to pokaždý.
U historického kola je to míň vyjímečné-pedály mívají delší osy a kufr Ti nedrží nohu hned u kliky. Když pak máš nohy na krajích, působíš silou na delším rameni. Že Tě to "nepotěšilo" chápu, když jsem rozlomil to oko v kopci ve Stříbrné Skalici, a musel dojet "na jednu nohu", také jsem z toho neměl radost. Obdivuju Tvůj přístup ke kolu, (každý blbneme svým způsobem), ale bez házečky musíš občas nějaký trhák "vydrtit" a netrpí jen kolena, ale i materiál.
Nelákalo Tě někdy si zkusit i RAAM?
Ne nelakalo. RAAM je uplne jina disciplina. Jedna se o prejezd statu s (povinnym) suportem. Musis mit s sebou dodavku nebo obytny vuz, tri lidi a ty se o tebe celou dobu staraji. Ty jen slapes a v zasade nic neresis. Rozpocet na ten zavod, co pred tim musis sehnat, je v radech statisicu kč.
To me nelaka, mam rad dobroduzstvi a spolehnuti se sam na sebe. Tzn. kdyz uz prejezd statu tak jedime TABR (Trans American Bike Race) coz je obdoba RAAM, ale bez supportu. Nebo Bike Nonstop US, coz je take bez suportu, ale narozdil od TABR, ktery je ciste silnicni zavod, je to mix gravel/silnice. No a na Bike Nonstop US jsem prihlaseny :) Mel jsem ho jet v kvetnu 2020, ale kvuli kovidu presunut na kveten 2021, takze v kvetnu nebo spis v cervnu az dojedu dam vedet, jake to bylo ;)