Zkušenost nemám, ale píšou for heavy duty use, tak snad by mohlo. Případně Shimano má 5r převodovku určenou pro e-bike SG-C7000
https://bike.shimano.com/en-EU/product...
Máme je s Jirkou na trikolkach se spalovacim motorem 1000W. Mají za sebou 8000km, bez údržby.
Z mych zkušenosti nemají rádi více jak 1600ot/m na vstupu. Dají se sehnat náhradní díly.
Tak to bych nevěřil, že planetový náboj do kola zvládne takové otáčky. A když jste dávali spalovací motory, proč jste nepoužili ten slavný variátor, co se dává do crosca ?
Právě z důvodu životnosti.
Myslíš, že by vydržel ten archer náboj v zadním kole, kdyby ho poháněl kilowatový motor přes převody ?
Nebyl by jako na vašich strojích hned za motorem, ale až na konci všech převodů.
Myslím, že ano, robustní je dost.
Motor nad 1000W.
kolik to má najeto ?
a co kdybych se dalo místo velkého převodníku třeba jen 22 zubů, vydržela by to převodovka ?
Kolik má najeto, nevím. Není moje. Je zesílená, určená pro elektrokola.
Jak na to koukám, tak už definitivně opouštím myšlenku elektrokola a půjdu cestou hondy35. Když ten náboj vydrží na tříkolkách tak by měl na kole vydržet také bez problému.
Kolik váží takový motorized trike ?
To je věcné téma elektro versus spalovací. Záleží co, chceš. Jak říkám, kolem komína (jednodenní akce) vol jednoznačně Elektro. Vice denní akce, jseš závislý na zásuvce. Chceš - li pravou svobodu na cestě, vol spalování. Záleží na tvém čase a stylu života.
občas jezdím na víkend i déle, kolem komína jezdím na normálním kole
Ty máš tříkolku s hondou? :-D
Měl jsem elektrokolo, 350W, ale celkově je to krám. Baterky jsou za chvíli vybité i když šlapu. Víc jak 60-80 kilometrů nevydržely a to jsem měl celkem slušnou kapacitu no a tak jsem se toho zbavil. Pořád jenom sleduješ kolik zbývá šťávy a někde čekat u restaurace dvě a půl hodiny než se to nabije je celkem otrava. Navíc pak zbytečně utrácíš za nedobrý jídlo, a vůbec, správný odpočinek je v lese u ohně. Také jsem zkoušel vozit i generátor, ale to je dalších 6 kilo navíc a stejně zase čekáš a když odpočíváš, tak jako bonus posloucháš rachtání motoru i když máš extra tlumič.
To už je lepší rachtat během jízdy a při odpočinku mít klid. A neřešit kdy to zase dojde.
Zkoušel jsem lehokolo, ale to je peklo na kolesách. Vratká koza, na kluzkém povrchu nepoužitelné, těžiště to má bůchví kde. To jsem zavrhnul. Tříkolku jsem měl půjčenou na 14 dní i s motorem, nějaká kopie hondy no a také mě nenadchla. Je to hodně těžký, bez motoru se udřeš a šířka nedovoluje zajet na jednostopé cesty nebo mezi stromy. Jezdím hodě terén, takže se nedá nic vymýšlet. Pouze horské kolo a k tomu spalovací motor.