Brompton není levné kolo, je na něm kromě technických parametrů zajímavý taky celý koncept této značky, včetně jakési soudržnosti a hrdosti všech majitelů tohoto kola. O to víc je zarážející jednání jednoho ze zaměstnanců (myslím, že se jednalo dokonce o majitele) prodejny Cyklospeciality v Brně. Dnešní rozhovor s tímto pánem mne doslova uzemnil, nikdy jsem se ještě s něčím podobným nesetkal a proto chci seznámit s touto zkušenosti co nejvíc lidí. Volal jsem dnes do zmíněné prodejny, abych se zeptal jestli dorazila moje platba a jestli je z mé strany vše v pořádku.......... A dopadlo to takto (jak popisuji v emailu zaslaném do Cyklospeciality v Brně).
Vážený pane,
dnes dopoledne jsme spolu hovořili ohledně objednávky 17805 /Brompton T-bag, jsem NAPROSTO ŠOKOVÁN ZE ZPŮSOBU JAKÝM JSTE SE MNOU MLUVIL, je mi přímo fyzicky špatně ! Ještě jsem nedořekl ani první větu, v níž jsem si dovolil podivit nad tím, že mne Váš kolega nechal čekat na odpověď 12 minut a pak zřejmě zapomněl, že mne měl "na drátě", protože jsem slyšel v telefonu jak probírá s kolegyní výměnu bezového sirupu za marmeládu..... apod. a po cca 15 minutách to někdo zavěsil. To se stává, lidi zapomínají, co mne ale opravdu dostalo, když jsem ještě ani nedořekl první větu v komunikaci s vámi, tak jste mne utnul striktním oznámením že mám mluvit k věci, že během mé první věty MÁTE VYŘÍZENÉ DVA TELEFONÁTY A ZPŮSOB JAKÝM JSTE POKRAČOVAL BYL NATOLIK ŠÍLENÝ A PRO MNĚ NEPOCHOPITELNÝ, ŽE UŽ S VÁMI NECHCI MÍT V ŽIVOTĚ NIC SPOLEČNÉHO, JSTE TAK ODSTRAŠUJÍCÍM PŘÍKLADEM AROGANTNÍHO JEDNÁNÍ SE ZÁKAZNÍKEM, JAKÝ JSEM OPRAVDU NEZAŽIL Bohužel máte výhradní zastoupení Brompton pro ČR, tak se pravděpodobně vzdám mého zájmu o tuto značku. Představa, že svými nákupy podporuji někoho jako jste Vy je odpuzující. Nechápu jak pro Vás může pracovat Váš hlavní servisman, ten je VÝBORNÝ a vážím si času, který mi věnoval, nebo i paní C. Bohužel ale nezachrání tu dech vyrážející aroganci s jakou jste se mnou dnes mluvil.
Fiedor
Telefonát je nahraný?
Nechci se nikoho zastávat, nikoho obviňovat ani obhajovat,ale... Takových nějakých podobných elaborátů už jsem za 22 let taky pár četl, ať už se stížnost týkala mě nebo někoho jiného a musím konstatovat, že ona ta pravda je většinou někde na půli cesty. Někdy ani to ne.
(Pominu-li možnost, že je to celé vymyšlené za účelem ... jakýmkoliv).
Pokud je to celé pravdivé, tak pak snad nezbývá než opustit značku a zkusit se naučit jezdit na něčem jiném.
Trochu pikantní je, že se to týká firmy zde v minulosti opakovaně prapodivně "inzerující".
Obvykle bývá zboží výhradního dovozce k dostání i u dalších prodejců. A nebo zkusit Německo, Rakousko...
Já jsem skládačku kupoval před lety tady, před rokem jsem tam kupoval nějaké držáky na bikepacking. Vždy to proběhlo k mé spokojenosti.
https://www.velorama.cz/skladaci-kola:brompton/
Byl jsem ve zmíněné prodejně (v Brně) 3x, vždycky to proběhlo naprosto v pořádku, třeba hlavní servismen je úžasný, ta dáma za pultem taky. O to víc mne dostal ten telefonát, nečekal jsem takové jednání.
Někdy je holt od samého rána den blbec, pár věcí se nedaří a pak po sobě přijdou dva telefonáty s prudiči a vysírači a vzpápětí voláš ty třetí a máš dlouhé věty, tak se nediv, to se pak fakt nekonečné věty nedají vydržet :-)
Děkuji za myšlenku,
To bylo taky to první, co mne napadlo, kam jinam bych mohl chodit na servis, pro doplňky, náhradní díly atd., ale pokud byla ta moje konfrontace s majitelem a ne s řadovým zaměstnancem, tak bych podporoval svými nákupy někoho, kdo se neumí chovat k zákazníkovi. Chci podtrhnout, že mi VŮBEC nejde o komunikaci ve stylu "Náš zákazník - náš pán", ale o normální, lidskou, vyrovnanou. Proto jsem to začal řešit.
Vymyšlené to není, jestli to Cyklospeciality v Brně nahrávají nevím, v každém případě na jejich FB profilu je již jedna podobná negativní zkušenost s touto pobočkou. Je tam sice valná většina pozitivních, ale když jsem chtěl přidat tu svou, tak to nešlo, Prostě to nešlo. To je divný ne ? Musím uznat mou chybu na celé záležitosti a to je, že jsem považoval dotyčného člověka za pana majitele, měl jsem chtít mluvit s někým nadřízeným. Ale já vlastně doteď nevím, kdo je onen pan "Horlivý", třeba to skutečně je majitel. Ředitel marketingu mi napsal milou omluvnou zprávu, což mne potěšilo, ale říkám si, jestli by to neměl udělat dotyčný zaměstnanec aspoň v zájmu sebereflexe. Zřejmě vám to připadá malicherné, ale mluvit se zákazníkem jako s obtěžujícím hmyzem a dávat mu celou dobu telefonického hovoru nepokrytě najevo jak moc zdržuje - není v pořádku. Jsem si jist, že ve spoustě jiných telefonických hovorech to probíhá v pohodě, nevím, zřejmě za to můžou erupce na slunci nebo první náznaky Burn out syndromu.
Právě jsem se dozvěděl, že se jednalo o zaměstnance a nikoliv majitele, pro mne to je velká úleva, protože není důvod hledat konkurenci. Důvod proč jsem založil tuto diskuzi byla snaha vyjádřit svůj názor jako zákazník, což si myslím je naprosto v pořádku a pro zlepšení situace jediná možnost, to že jsem podlehl zdání o vyšším postavení zmíněného zaměstnance bylo jednak jeho arogantní, nadřazené jednání, ale také absence těchto informací na web. stránkách. Považuji tuto záležitost za vyřízenou. Vznikl-li u někoho z vás dojem, že je se spol. Cyklospeciality něco v nepořádku pak se za to omlouvám. Chybovat je lidské a v tomto případě se jednalo o záležitost, k níž se vedení společnosti postavilo naprosto k mé spokojenosti. Děkuji za to.
"jsem NAPROSTO ŠOKOVÁN ZE ZPŮSOBU JAKÝM JSTE SE MNOU MLUVIL, je mi přímo fyzicky špatně ! "
A léčíš se s tím někde? :-))
Ono je lepší si rozmyslet, co vlastně chceš a až pak volat, na histerku není nikdo moc zvědavý ;-)
Jako by si s nimi měl nějaké zkušenosti :o)))
Dělám i helpdesk a některé bych nechal poslat na Měsíc. Klidně i na vlastní náklady...
Je to zvláštní, pokoušel jsem se 5x reagovat na příspěvek autora "Bruca" a text se nezobrazil, nebo jenom částečně. Jednalo se o reakci na tento příspěvek :
'Re: Negativní zkušenost s prodejci
"jsem NAPROSTO ŠOKOVÁN ZE ZPŮSOBU JAKÝM JSTE SE MNOU MLUVIL, je mi přímo fyzicky špatně ! "
A léčíš se s tím někde? :-))
Ono je lepší si rozmyslet, co vlastně chceš a až pak volat, na histerku není nikdo moc zvědavý ;-)
[ Reagovat ] [ Zpět ] "
Připomíná mi to situaci, kdy jsem chtěl přidat negativní recenzi po této zkušenosti s panem "Horlivým" na FB profil Cyklospeciality a prostě to nešlo.
Ale za to , že ti to nejde, já fakt nemůžu :-D
Může tu prosím na mě zkusit zareagovat ještě někdo jiný, jestli je to problém jen u kremylka nebo na straně webu? Díky :-)
Tak su zvědavý, jestli budu taky šokovaný :-D
A nejsu i s editací.