Zdravím vespolek,
nemáte někdo tip na motor (nebo sadu s ráfkem) do předního náboje, který by byl zároveň lehký, ale přitom měl trochu vyšší kroutivý moment ?
Rád bych ho použil na přestavbu trekového 28" kola...
Zaím jsem narazil na jeden co vypadá slibně: Bafang H600 - 250W, údajně 1.7kg, moment 42NM, ale nemůžu najít žádného použitelného prodejce.
trochu se obávám, že 250W motor bude váhově klasika tuším komplet zapletený motor v ráfku cca 3,5kg
letos si koupil kámoš tento set
https://it.aliexpress.com/item/33042584145.html...
omezení rychlosti jde vypnout, jde aktivovat tempomat a na plynovou páčku zvolit režim nulový start----dokud se nerozjedeš na nohy, tak plyn nesepne.
Koukal jsem že tam mají i dopravu z České republiky, a je tedy pravda že se neplatí DPH?
Hledal jsem to na netu ale informace se liší.
A ano pokud to opravdu pošlou z EU země, neplatí se dph ani clo.
Nevím,nakolik jste si toho všimli,já si poslední dobou z dražších věcí prohlížel na Aliexpressu hlavně baterie,ale zdá se mi,že ta možnost odeslání z EU země tam nějak ubyla. Možná to nějak souvisí s koronavirem,ale možnosti zaslání bez cla a DPH za 50Kč poštovné už tam nějak nemohu najít. Většinou je všude jediná možnost zaslání bez poštovného z Číny a tam by ty poplatky byly.
Na svem zelenem kole ja mel motor Xiongda 1.4kg na prednim kole. Zadal u prodejca, abych mel co nejmensi otacky (pod 200rpm od 36V). Do 14% kopce vpohode vyvezl me i s synem v sedacce. Max od 36V je asi jen 28-30km/h.
Kvuli tak male vaze ma 2stupn. prevod - takze dela docela neprijemny zvuk, jinak je skvely motor.
Díky, asi něco takového hledám. O rychlost mi nejde, spíš jen pomoc do kopců, a zároveň bych to kolo rád udržel lehké, aby se stále dalo zvedat při nakládání na nosiče na střeše auta (baterka by byla sundavací).
Ten nepříjemný zvuk vydával jen při jízdě na elektriku, nebo pořád (i při volnoběhu) ?
Ten zvuk je porad, prvni stupen prevodovky toci furt s otocenim kola:(
Tak už nějaké tipy mám:
- Xiongda YTW-06: 1.4kg, převodový poměr 1:17.5, moment max 40 NM, ale asi hlučnější a větší odpor
- BMSbattery Q100H: 2.1kg, 201rpm, poměr 1:12.6, moment max 35NM
- Bafang G311: 2.4kg, poměr 1:11, max 42NM, prý zcela tichý
- Bafang G370: 1.7kg, moment prý 45Nm, poměr 1:14.6
Hádám Bafang bude z tohoto asi ta trochu kvalitnější značka ?
Ja bych ne rekl, ze Xingda ma vetsi odpor. I kdyz prevodovka se toci furt, to je pod 10W odpor.
Asi 8000km jsem projel na Q100, skvely motor. Lehky, ale na 500W prezil hodne - 8000km, vice nez bezny 2.7kg motory:)
Nic proti Bafangu(motoru v kole) nereknu:) Mam 2, oboji jeste jezdi, jeden na fitness kole, druhy na silnicnem.
Ale stredovy BBS02 od Bafanu me moc nelibil:( Prvni zamrel po 10000km, druhi - po 5000km.