Jaké máte povolené zatížení na tažné?
Pak není problém, stavte se v nějaké prodejně, třeba Hakr a nějaký nosič pro přepravu 4 kol si vyberte.
Tam bychom asi vybrali,ale jsme omezeni cenou do 10000kc.
A to je problém? Otevřu první odkaz a můžu koupit
https://www.filsonstore.cz/nosic-na-tazne...
dyť je to o vosum stovek dražší než maj limit.
2x elektrokolo bez baterek = 40kg
2x detske horske = 20kg
Drzak 15kg
Celkem 75kg
Take resim neco podobneho, asi skonci detske na strese.
Riskovat, ze se mi to nekde urve a nekoho zabiju...
to jsme na tom stejně,nosič na střechu zatím beru jen jako krajní variantu,to bych fakt nechtěla.Tak hledam,někde řikají elektrokolo na nosič dozadu vůbec,nebo že nemají byt vedle sebe ..chceme jezdit s vnoučaty a je to těžký něco vybrat.
Nevím jaké máš e-kolo, ale já jsem např. vždy na přepravu sundaval baterie a pak je to vlastně jen nepatrně (cca o 1,5 kg) těžší kolo.
Nosič na "kouli" mám již od roku 2012, baterie sundavám proto, abych je chránil proti poškození a odcizení, nevěřím moc zámkům v lyžinách - nosičích.
Nebylo by řešením dát dětské kolo/kola do kufru?
Viděl i jsem kombinaci 3 místného nosiče na tažné (tam byly 2 elektrokola, v 2.a 3. pozici,1. byla prázdná) a dětká kola byly na nosiči na zadních dveřích. Zapadala mezi ty elektrokola jako puzzle.
Zřejmě takto řešili omezenou nosnost koule, bylo to auto velikosti Fabie.
Ad nosič na kouli - podívej se na Hakr nebo Thule.
Obojí má solidní zpracování, na rozdíl od např italů, neřku-li číny.
Ten Hakr jde i zaplatit, Thule asi jen bazarové.
Na Bike-foru nosiče na kouli řešili víckrát,
závěrem je vyzkoušet:
-zda se kola vejdou- délka řidítek aby neťukli do kufru, resp. zda se vejdou kola vedle sebe.
- sklopitelnost kvůli přístupu do kufru. Na Thule měnili lanko které omezuje sklopení za delší, na Hakru opilovávali doraz.
-Dále se zaměřit na způsob sklápění (páčka, šroub) a zkusit !!! zda to vůbec zvednete zpět.
zámky jak Thule, tak Hakr jsou jako ochrana před zloději nedostatečné- počítej s tím, pokud budete někde na oběd, tak na zahrádku a koukat na auto...
Využiji zdejší diskuse k otázce, zda má někdo zkušenost s použitím nosiče kol na tažné zařízení s odnímatelnou koulí (na bajonet), u starší Merivy totiž pevná koule překrývá značku, což by nemělo být. Někteří výrobci tvrdí, že používání nosiče kol u takové odnímatelné koule může časem způsobit nežádoucího opotřebení bajonetového uchycení s možným zhoršením jeho funkce.
Mám odnímatelnou kouli na dvou autech a vozím takto kola dohromady cca 10 let. Žádné opotřebení nepozoruji, koule sedí v bajonetu naprosto bez vůlí.
Překrytí značky je problém, budeš muset kouli sundávat.
Právě kvůli nutnosti toho sundávání jsem si chtěl pořídit to sundávání s bajonetem, existují ještě odnímatelné koule ale na čtyři šrouby, což musí být otravné stále to šroubovat. Můžu se ještě zeptat na značku nebo výrobce onoho tažného zařízení?
Mám dva nosiče Thule
https://www.thule.com/cs-cz/bike-rack/towbar...
Ta možnost složení je skvělá - jedním pohybem složím a odnáším jako kufr. Nezabírají místo. Už bych jiné nechtěl.
Nosič Thule je dobrý ale nějak tam asi 2+2 kola nedá.Vždy je to o tom,kdo má jaké požadavky.Je např.možnost za 19300Kč skládací nosič na dvě kola nebo např. Wjenzek za 8300Kč na 2+2 kola.Možžností je dost,každý názor a zkušenost je dobrá a berunka si vše vyhodnotí a určitě vybere si to ,co potřebuje.
Několik let používám nosič Wjenzek alfa plus 3+1 a jsem sním spokojený.Je cenově dostupný,možná i konstrukce by Vám vyhovovala.Na rozdíl k některým nosičům se upevňuje na tažné zřízení pomocí šroubu a klíče 30.Je to velmi jednoduché a nemám s tím žádný problém.